Εγώ θα κοίταζα την αλυσίδα, σημείο που μπορείς να δεις αν έχει συντηριθεί το ποδήλατο, το χρώμα,τις ζάντες,αν στραβογυρίζουν,τα φρένα,τα γρανάζια και για να δείς αν έχει πάρει τούμπα τα χερούλια στο τιμόνι και τα πετάλια στο πλάι.
εγω θα κοιτουσα (αν εχει κολλησεις ο σκελετος) μηπως εχει ξεκολησει καπου,δλδ αν υπαρχει καποιο ραγισμα σ εκεινα τα σημεια... ολες τις κολλησεις δλδ! τροχους (να ειναι ισιοι και να μην εχουν σκουριαμενες ή χαλαρες ακτινες) και την λειτουργια του γενικα... (τελικα το χρησιμοποιησε ο κυριος για τον οποιο προοριζοταν το puch clubman? ολα οκ?)
@T4sc αυτο που λες για τα χερουλια και τα πεταλια δεν νομιζω να ισχυει παντα.. εγω πχ πολλες φορες ακουμπαω στον τοιχο το πεταλι ή το χερουλι για να το στηριξω το ποδηλατο. αυτα τα σημαδια δεν μαρτυρουν παντα τουμπες με λιγα λογια...
Δεν εννοώ γραντζουνιές εννοώ χτυπήματα. Αν τα δικά σου πετάλια είναι αλουμινένια θα έχουν βύλιαγμα ενώ τα πλαστικά μπορεί να γίνουν όλο χτυπιματάκια.Στην περίπτωση που λές εσύ (στον τοίχο) κάνει μόνο γρατζουνιές.!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... μήπως υπάρχει κάποιο πονηρό σημείο που θα θέλει ιδιαίτερη προσοχή sτον έλεγχο κατά την αγορά του μεταχειρισμένου ? ?
tasos-clubman wrote:
(τελικα το χρησιμοποιησε ο κυριος για τον οποιο προοριζοταν το puch clubman? ολα οκ?)
Γεια σου Τάσο .. όλα σχετικά κάλα με το puch ... αν και δεν έχει δοκιμαστεί σωστά ακόμα, το έχει κάνει ο πατέρας μου μικρές βολτουλες ... Μάλλον (σίγουρα !) θα περάσει στα δικά μου χέρια :P και τότε θα χρειαστεί δουλίτσα στην μεσαία τριβή και στο πίσω κέντρο ...
Κοίταξε προσεκτικά το σκελετό και το χρώμα του.Μπορεί (ο σκελετός) κάπου να είχε τσακίσει και αυτό θα φανεί από το χρώμα,μπορεί να έχει φύγει ή να έχει φουσκώσει.Επίσης κοίτα στη βάση του παλουκόσελου για τυχόν ράισμα.
Επίσης προσοχή σε αυτοκόλλητα άσχετα από τα decals του ποδηλάτου!!!
Μουέχει τύχει περίπτωση, κάποιο αυτοκόλλητο τοποθετήθηκε επίτηδες για να κρύψει ράγισμα στο κούτελο του τιμονιού!!!
Εγώ θα κοίταζα την αλυσίδα, σημείο που μπορείς να δεις αν έχει συντηριθεί το ποδήλατο, το χρώμα,τις ζάντες,αν στραβογυρίζουν,τα φρένα,τα γρανάζια και για να δείς αν έχει πάρει τούμπα τα χερούλια στο τιμόνι και τα πετάλια στο πλάι.
εγω θα κοιτουσα (αν εχει κολλησεις ο σκελετος) μηπως εχει ξεκολησει καπου,δλδ αν υπαρχει καποιο ραγισμα σ εκεινα τα σημεια... ολες τις κολλησεις δλδ! τροχους (να ειναι ισιοι και να μην εχουν σκουριαμενες ή χαλαρες ακτινες) και την λειτουργια του γενικα... (τελικα το χρησιμοποιησε ο κυριος για τον οποιο προοριζοταν το puch clubman? ολα οκ?)
@T4sc αυτο που λες για τα χερουλια και τα πεταλια δεν νομιζω να ισχυει παντα.. εγω πχ πολλες φορες ακουμπαω στον τοιχο το πεταλι ή το χερουλι για να το στηριξω το ποδηλατο. αυτα τα σημαδια δεν μαρτυρουν παντα τουμπες με λιγα λογια...
Δεν εννοώ γραντζουνιές εννοώ χτυπήματα. Αν τα δικά σου πετάλια είναι αλουμινένια θα έχουν βύλιαγμα ενώ τα πλαστικά μπορεί να γίνουν όλο χτυπιματάκια.Στην περίπτωση που λές εσύ (στον τοίχο) κάνει μόνο γρατζουνιές.!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... μήπως υπάρχει κάποιο πονηρό σημείο που θα θέλει ιδιαίτερη προσοχή sτον έλεγχο κατά την αγορά του μεταχειρισμένου ? ?
Γεια σου Τάσο .. όλα σχετικά κάλα με το puch ... αν και δεν έχει δοκιμαστεί σωστά ακόμα, το έχει κάνει ο πατέρας μου μικρές βολτουλες ... Μάλλον (σίγουρα !) θα περάσει στα δικά μου χέρια :P και τότε θα χρειαστεί δουλίτσα στην μεσαία τριβή και στο πίσω κέντρο ...
Κοίταξε προσεκτικά το σκελετό και το χρώμα του.Μπορεί (ο σκελετός) κάπου να είχε τσακίσει και αυτό θα φανεί από το χρώμα,μπορεί να έχει φύγει ή να έχει φουσκώσει.Επίσης κοίτα στη βάση του παλουκόσελου για τυχόν ράισμα.
ελπιζω στα δικα σου χερια να γινει καλυτερο απ οτι ειναι.!! καλες βολτες!
Οταν προκειται για αγορα ποδηλατου FS full carbon γνωριζει καποιοσ τι θα επρεπε να προσεξουμε?
Επίσης προσοχή σε αυτοκόλλητα άσχετα από τα decals του ποδηλάτου!!!
Μουέχει τύχει περίπτωση, κάποιο αυτοκόλλητο τοποθετήθηκε επίτηδες για να κρύψει ράγισμα στο κούτελο του τιμονιού!!!