Κατα την γνωμη μου δεν νομιζω πως εχεις να κερδισεις πολλα απο μια τετοια αλλαγη εκτος εαν εισαι επαγελματιας αθλητης σαφως ειναι λογικο να μην εχουν το ιδιο κτρατημα αφου εχουν μικροτερη επιφανεια!
Η ανεση και η αποροφηση κραδασμων εξαρτατε απο την πιεση μεν αλλα η πιεση εξαρτατε απο την διασταση! Τα ποιο μεγαλα ελαστικα θελουν λιγοτερη πιεση για να σταθουν σε ικανοποιητικο επιπεδο και να μην πατησει το στεφανη στην ασφαλτο!
Καλημέρα! Δεν μπορώ να απαντήσω στο θέμα πρόσφυσης, ούτε ξέρω αν "σκάνε" εύκολα(συγκριτικά, υποθέτω, με τα 700χ23 ή 700χ25).
Θέλω να προσθέσω μια ερώτηση πάνω σε αυτό το θέμα αν μου επιτρέπεις..
Πόσο αξίζει η αλλαγή (απο μεγαλύτερη διάσταση) σε 700χ20;
Τι "κερδίζεις" και τι "χάνεις". Η απορρόφηση κραδασμών απο το λάστιχο εξαρτάται απο τη διάσταση του ελαστικού ή μόνο απο την πίεση;
Ευχαριστώ και συγνώμη που χώθηκα στο θέμα σου.
καλησπερα δεν ξερω τι κερδιζεις και τη χανεις απο την αλλαγη σε 700χ20
οσο για την τιμη σχεδον στα ιδια χρηματα κοστιζουν και οι δυο διαστασεις κοντα στα 50ευρω
Μικροτερο βαρος,πιο αμεσα στις αντιδρασεις,λιγοτερες τριβες-καλυτερη κυλιση
σε απολυτα λειο τεραιν-πιστα ,σκληροτερα-λιγοτερο απορροφητικα (υψηλοτερη πιεση γαρ),κατα κανονα πιο ευαισθητα σε φουιτ σε πραγματικο δρομο (βαρος,φιλοσοφια κατασκευης).
Τα τελευταια χρονια -κατα το μαλλον ή ηττον- εχει επικρατησει η αποψη
οτι εκτος πιστας εχουν χειροτερες επιδοσεις απο τα 23-25αρια.
Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες ομαδες σε αγωνες (εκτος πιστας) χρησιμοποιουν
25αρια, καθως και οτι υπαρχει πλεον η ταση σε εταιρειες τροχων να προσαρμοζουν το
φαρδος των στεφανιων ωστε να ταιριαζει ιδανικα με 25αρια.
Άποψή μου:
Αν δεν ασχολείσαι με αγώνες τριάθλου ή χρονόμετρα ευθείας ή πίστα, δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς.
Έχω κάνει μόνο μία βόλτα (25 χλμ) με 20άρια (Continental Grand Prix), σε ατσάλινο ποδήλατο. Το αίσθημά μου ήταν οτι αντί να έχω λάστιχα είχα ξυράφια(!).
Θέλουν μεγαλύτερες πιέσεις από τα 23άρια, είναι πιο άμεσα/νευρικά στις αλλαγές διεύθυνσης, λίγο μικρότερο βάρος, πολύ λιγότερη άνεση - περνάει πιο πολύ road buzz στο τιμόνι και στη σέλλα.
Για πρόσφυση σε στροφιλίκια ή βρεγμένο δεν τα δοκίμασα (πήγαιναν για άμεση αλλαγή έτσι κ αλλοιώς με 23άρια καθώς ήταν πολυκαιρισμένα). Στο βρεγμένο πάντως θα τα ψιλοφοβόμουνα.
Με δεδομένο ότι έχω και κάμποσα παράπάνω κιλά, έχω βολευτεί με 23άρια και ίσως δοκιμάσω και 25 σε κάποια φάση.
Με λίγα λόγια, καλά τα γράφουν οι αποπάνω.
Αν πάντως έχεις βρεί σε τιμή χώμα και θές την εμπειρία, go ahead, έτσι κι αλλοιώς όλα τα λάστιχα κάποια στιγμή λιώνουνε
Καλημέρα! Δεν μπορώ να απαντήσω στο θέμα πρόσφυσης, ούτε ξέρω αν "σκάνε" εύκολα(συγκριτικά, υποθέτω, με τα 700χ23 ή 700χ25).
Θέλω να προσθέσω μια ερώτηση πάνω σε αυτό το θέμα αν μου επιτρέπεις..
Πόσο αξίζει η αλλαγή (απο μεγαλύτερη διάσταση) σε 700χ20;
Τι "κερδίζεις" και τι "χάνεις". Η απορρόφηση κραδασμών απο το λάστιχο εξαρτάται απο τη διάσταση του ελαστικού ή μόνο απο την πίεση;
Ευχαριστώ και συγνώμη που χώθηκα στο θέμα σου.
Κατα την γνωμη μου δεν νομιζω πως εχεις να κερδισεις πολλα απο μια τετοια αλλαγη εκτος εαν εισαι επαγελματιας αθλητης σαφως ειναι λογικο να μην εχουν το ιδιο κτρατημα αφου εχουν μικροτερη επιφανεια!
Η ανεση και η αποροφηση κραδασμων εξαρτατε απο την πιεση μεν αλλα η πιεση εξαρτατε απο την διασταση! Τα ποιο μεγαλα ελαστικα θελουν λιγοτερη πιεση για να σταθουν σε ικανοποιητικο επιπεδο και να μην πατησει το στεφανη στην ασφαλτο!
,
καλησπερα δεν ξερω τι κερδιζεις και τη χανεις απο την αλλαγη σε 700χ20
οσο για την τιμη σχεδον στα ιδια χρηματα κοστιζουν και οι δυο διαστασεις κοντα στα 50ευρω
http://www.worldofbike.gr/el/%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF%CE%AF-%CE%B5(link is external)...
Μικροτερο βαρος,πιο αμεσα στις αντιδρασεις,λιγοτερες τριβες-καλυτερη κυλιση
σε απολυτα λειο τεραιν-πιστα ,σκληροτερα-λιγοτερο απορροφητικα (υψηλοτερη πιεση γαρ),κατα κανονα πιο ευαισθητα σε φουιτ σε πραγματικο δρομο (βαρος,φιλοσοφια κατασκευης).
Τα τελευταια χρονια -κατα το μαλλον ή ηττον- εχει επικρατησει η αποψη
οτι εκτος πιστας εχουν χειροτερες επιδοσεις απο τα 23-25αρια.
Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες ομαδες σε αγωνες (εκτος πιστας) χρησιμοποιουν
25αρια, καθως και οτι υπαρχει πλεον η ταση σε εταιρειες τροχων να προσαρμοζουν το
φαρδος των στεφανιων ωστε να ταιριαζει ιδανικα με 25αρια.
Άποψή μου:
Αν δεν ασχολείσαι με αγώνες τριάθλου ή χρονόμετρα ευθείας ή πίστα, δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς.
Έχω κάνει μόνο μία βόλτα (25 χλμ) με 20άρια (Continental Grand Prix), σε ατσάλινο ποδήλατο. Το αίσθημά μου ήταν οτι αντί να έχω λάστιχα είχα ξυράφια(!).
Θέλουν μεγαλύτερες πιέσεις από τα 23άρια, είναι πιο άμεσα/νευρικά στις αλλαγές διεύθυνσης, λίγο μικρότερο βάρος, πολύ λιγότερη άνεση - περνάει πιο πολύ road buzz στο τιμόνι και στη σέλλα.
Για πρόσφυση σε στροφιλίκια ή βρεγμένο δεν τα δοκίμασα (πήγαιναν για άμεση αλλαγή έτσι κ αλλοιώς με 23άρια καθώς ήταν πολυκαιρισμένα). Στο βρεγμένο πάντως θα τα ψιλοφοβόμουνα.
Με δεδομένο ότι έχω και κάμποσα παράπάνω κιλά, έχω βολευτεί με 23άρια και ίσως δοκιμάσω και 25 σε κάποια φάση.
Με λίγα λόγια, καλά τα γράφουν οι αποπάνω.
Αν πάντως έχεις βρεί σε τιμή χώμα και θές την εμπειρία, go ahead, έτσι κι αλλοιώς όλα τα λάστιχα κάποια στιγμή λιώνουνε
ευχαριστω για της απαντησεις σας
μαλλον θα βαλω ξανα τα 23 .. που τα γνωριζω
25c πίσω και 23c μπροστά είναι μια καλή συνταγή ώστε
να ρίξεις λίγο την πίεση στην πίσω μεριά που τρώει
το πολυ κοπάνημα.
Κατά τα άλλα μπορείς να κόψεις μερικά γρ χωρίς να
πρέπει να πας σε 20άρι ελαστικό.