Ανακατασκευής Αρχή

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
zio
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους-ες

Μόλις έγινα μέλος του φόρουμ.

Και πως έφτασα εδω : Πρόσφατα μου έκλεψαν το ποδήλατο ( ένα οικονομικό mounten bike ) και μόλις που άρχισα να ευχαριστιέμαι τις βόλτες μου, με αφορμή αυτό το γεγονός μπήκε το μικρόβιο της ανακατασκευής μέσα μου, χώρις όμως να έχω ήδη κάτι να ανακατασκευάσω!!! Έτσι ένας φίλος μου έκανε δώρο το ποδήλατο που καβαλόυσε στην εφηβεία του και τόσα χρόνια καθόταν στην αποθήκη της γιαγιάς του (κούρσα peugeot, 1980-1985).
Τι άλλο μένει λοιπόν, ξεκινάω!

Μετά απο αναζητήσεις για ανακατασκευές έφτασα και στο φόρουμ στο οπίο εντόπισα πολύ όρεξη, μεράκι και αγάπη πράγματα που με τράβηξαν να αναζητήσω βοήθεια απο εδω

Δεδομένου οτι είμαι πολύ καιρό μακριά απο το θέμα ποδήλατο θα χρειαστώ λίγη βοήθεια:

Πώς ακριβώς μπορώ να μάθω για το μοντέλο του ποδηλάτου, ώστε να βρώ και τα κατάλληλα περιφερειακά που θα χρειαστούν?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ζήσης

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 1.jpg913.74 KB
Image icon IMAG0105.jpg865.2 KB
Image icon IMAG0111.jpg705.07 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πρώτο και βασικό, σιγουρεύεις ότι οι διαστάσεις
του σκελετού είναι οι κατάλληλες για το σώμα σου.
Σε ενδιαφέρει κυρίως το μήκος του οριζόντιου και
κατά δεύτερο λόγο ο κάθετος. Εαν δεν σου κάνει
τότε δεν ασχολείσαι και το επιστρέφεις καθώς στα
λίγα χλμ θα είναι οκ αλλά στα λίγο πιο πολλά θα
βλαστιμάς.

Τι μπορείς να κάνεις με αυτό το ποδήλατο.

Δρόμος Α
Καθαρίζεις, τρίβεις, πλένεις, γυαλίζεις τα
πάντα. Τρίβεις τα στεφάνια κατά προτίμηση με
ηλεκτρικό βουρτσάκι για να μη φας ώρες, οι
ακτίνες πάνε μάλλον για πέταμα, τρίβεις τα
κέντρα, τα ανοίγεις και τα ελέγχεις αν είναι
οκ οι φωλιές και κρίνουμε εαν πλέκεις με
νέες ακτίνες ή πας σε νέες ρόδες 700c.

Κρατάς ότι σώζεται και λειτουργεί και αντικαθιστάς
ότι δεν σώζεται πχ αλυσίδες, ποτήρια, πετάλια κλπ.

ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Δρόμος Β
Η διαφορά εδώ είναι ότι του περνάς όσο πιο
σύγχρονα και καινούργια ανταλλακτικά μπορείς.
Αλλάζεις το σπείρωμα της μεσαίας τριβής από
γαλλικό (κατά 99%) σε αγγλικό ώστε να βρίσκεις
μεσαίες τριβές πάντα και παντού. Περνάς σύγχρονο
δισκοβραχίωνα 34/50 και αντικαθιστάς αυτά τα ταψιά
που φοράς τώρα. Ανοίγεις με προσοχή τα ψαλίδια ώστε
να χωρέσουν κέντρο για 7 γρανάζια και πλέκεις νέες
ρόδες. Αν οι λεβιέδες ταχυτήτων είναι "ελεύθεροι"
τότε τους κρατάς και είσαι οκ, αν όχι πας για νέους
non indexed. Αλλάζεις τις ρόδες σε 700c οι οποίες
ενδέχεται να είναι μικρότερες από τις υπάρχουσες
οπότε να χρειαστείς long reach φρένα.

Δρόμος Γ
Αναπαλαίωση είτε ως έχει είτε με νέο βάψιμο
στα ίδια χράμματα και σχέδια και τα δικά του
ή τα ίδια ανταλλακτικά αλλά σε καλύτερη κατά-
σταση. Δες μερικά παραδείγματα παρακάτω.

Το Α είναι το πιο φθηνό.
Το Β είναι το πιο πρακτικό.
Το Γ είναι όλα τα λεφτά :)

Το Δρόμος Γ
http://www.podilates.gr/node/20156

Ο Δρόμος Α και Γ
http://www.podilates.gr/node/15620

zio
Απών/απούσα

Καλησπέρα Eaglos
Μετά απο αναζήτηση μεταξύ σκουριάς και βρώμας βρήκα ενα ταμπαλάκι που αναφέρει το μοντέλο (P8L), το μέγεθος (54) και ένα νούμερο που θεωρώ οτι είναι κάτι σαν αριθμός πλαισίου

Με μια μικρή ματιά που έριξα το 54 είναι οκ για το 1,76 μου. Όσον αφορά το μήκος του οριζόντιου άξονα το βρίσκω και αυτό οκ, αφού το καβάλησα στατικό και η κλίση του κορμού είναι καλή για την αναπνοή και τα χέρια δεν τεντώνουν στο στρίψιμο ( αν δεν λαμβάνω κάποιο σημαντικό παράγοντα υπ' όψη μου διόρθωσέ με )

Ευχαριστώ Eaglos για τον χρόνο σου, όχι μόνο λύσεις δεν μου έδωσες αλλά και επιλογές!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Είμαι 1,80 και καβαλάω 54άρι κάθετο και 54άρι οριζόντιο
με 8άρι λαιμό. Αν έχεις μακρυά χέρια είσαι οκ με κοντό
λαιμό και απ' ότι βλέπω έχεις αρκετά κοντό λαιμό στο
Peugeot.

Κάτσε στο ποδήλατο και πιάσε το τιμόνι από τα χειριστήρια.
Πέφτει βάρος στις παλάμες σου; Μπορείς να κάτσεις έτσι για
20-30 λεπτά χωρίς να πονάς; Βλέπεις σωστά το δρόμο ή πρέπει
να σπας το σβέρκο σου για ισιάσεις το οπτικό σου πεδίο; Αν
ξαφνικά αφήσεις το ένα σου χέρι σου θα φύγεις μονόπατα ή
στηρίζεσαι άνετα στο άλλο χέρι;

Επίσης υπάρει και ένας ακόμα μπακαλίστικος τρόπος υπολογισμού
του μήκους. Βάζεις τη σέλα στη σωστή οριζόντια θέση, ακουμπάς
στον αγκώνα σου στη μύτη αυτής και βλέπεις μέχρι που φτάνουν
τα δάχτυλά σου. Αν είσαι 1-2εκ από το τιμόνι τότε είσαι σε
καλό δρόμο. Μεγαλύτερη απόσταση μάλλον θα σε κουράσει.

Αυτά πάνω κάτω θα σου δείξω αν θες κοντύτερο λαιμό ή όχι.

Ότι δρόμο και να ακολουθήσεις θα πέσει πολύ τρίψιμο, καθάρισμα
και τρίψιμο ξανά. Ξεκίνα με το σκελετό να τον λύσεις τελείως.
Όπου κολλήσεις ζητάς βοήθεια καθώς πολλά θα έχουν κολλήσει με
τόση σκουριά και θα θέλουν πολύ υπομονή. Ότι χρειαστείς από
εργαλεία ρώτα να δούμε τι έχουμε.

Και να θυμάσαι ότι δεν πετάμε τίποτα όσο σκουριασμένο και αν
φαίνεται.