Ξεκινησαμε να αναπαλαιωσουμε ενα κουρσακι παλιο Peugeot και θελω να βρω ποιο μοντελο ειναι.Θα ανεβάσω και φωτο μολις τις παρω απο το φιλο.
Το λυσαμε ολο και θα παει για αμμοβολη και βαψιμο.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ξεκινησαμε να αναπαλαιωσουμε ενα κουρσακι παλιο Peugeot και θελω να βρω ποιο μοντελο ειναι.Θα ανεβάσω και φωτο μολις τις παρω απο το φιλο.
Το λυσαμε ολο και θα παει για αμμοβολη και βαψιμο.
συγρινεις και βρισκεις: http://cyclespeugeot.com/ModelID.html
Κανονική αναπαλαίωση με αυτά που φόραγε τότε ή
θέλετε να του περάσετε σύγχρονα πράγματα για να
είναι καλύτερο λειτουργικα;
Η πρώτη περίπτωση θα σας ζορίσει και ενδέχεται
να στοιχίσει παραπάνω καθώς μιλάμε για σπάνια
και συλλεκτικά κομμάτια.
Όπως και να έχει, προτείνω να αλλάξετε ότι
γαλλικό σπειρωμα υπάρχει σε αγγλικό ώστε
να βρίσκεται πράγματα να του φοράτε.
Θελω σιγουρα να κρατησω την ιδια εμφανηση χρωμα αυτοκολητα κτλπ( αν και τα αυτοκολητα ειναι ενα ζητημα πως θα βρω ιδια εχω τραβηξει και πολλεσ φοτο για την περιπτωση που χρειαστει να τα φτιαξουμε)
Τωρα για τα υπολοιπα μηχανικα μαλλον θα παμε σε κατι καινουριο για να ειναι πιο λειτουργικο .
Το πρωτο ερωτημα ειναι ρουλεμαν για τη μεσαια τριβη που θα βρω ?
ειναι καρε και δεν φαινεται να εχει ταλαιπωρηθει .Μπορω να βαλω καινουρια απο αυτες που ειναι ολο μαζι (μαζι με τα ρουλεμαν του ).
Αντιστοιχα ρουλεμαν για το λαιμο θα βρω?
Το μοντελο πρεπει να ειναι εκει γυρω στο 87 νομζω .
Υγ αγγλικο σπειρωμα ενοειται οτι στην μεσαια τριβη απο την μια πιανει κανονικα και απο την αλλη αναποδα ?
Στα ντεραγιε πως βγαζω βρωμα - σκουριες υπαρχει αλλος τροπος απο βεζινι wd40
ειναι λειτουργικα αλλα θελω να ειναι οπως πρεπει ασχετα αν θα βαλω καινουρια
θελω να τα κρατησω σε οσο καλυτερη κατασταση μπορω.
Όταν λέμε ρουλεμάν μιλάμε για χύμα μπίλιες.
Βρισκεις σε όλα τα ποδηλατάδικα αλλά αν θες
κάτι καλύτερο θα πρέπει να δεις σε σχετικά
μαγαζιά (Σπύρου Πάτση).
Μπίλιες έχει στον άξονα της τριβής, στα πο-
τήρια του πηρουνιού πάνω κάτω, στα πετάλια,
στα κέντρα των τροχών. Οπότε ανοίγεις και
είτε μετράς είτε τα πας και λες θέλω αυτά.
Πάρε κάμποσα να έχεις.
Επιλογές έχεις στο να βάλεις είτε χύμα τις
μπίλιες είτε τις μπίλιες στο κλουβάκι. Στην
πρώτη λύση θες περισσότερες μπιλιες από ότι
στην δεύτερη. Καλύτερα χύμα μπίλιες καλής
ποιότητας.
Αγγλικό σπείρωμα: Τα ποτήρια βιδώνουν αντίθετα από τη φορά των πεταλιών.
Η μεριά των δίσκων βιδώνει αριστερά, η άλλη δεξιά.
Ιταλικό και γαλλικό: Και οι δύο μεριές βιδώνουν προς τα δεξιά.
Ξεκίνα με τα βασικά, λάστιχα, ντιζοκαλώδια, τακάκια, καθάρισμα, λίπανση.
Για σκουριές τα βουτάς σε βενζίνη ή κόκα κόλα.
Τα αφήνεις και μετά τρίβεις.
Στη μεσαια τριβη και στο λαιμο μαλλον αν καταλαβαινω καλα ειναι η μπίλιες στο κλουβάκι στους τροχους ειναι χυμα μπιλιες .Αν εχουν φαγωθει τα ποτηρια?
Τωρα ειμαι σε φαση που εχουμε λυσει το σκελετο αρκετα ευκολα και εχω τα εξαρτηματα για καθαρισμα γυαλισμα.Ο φιλος που με βοηθησε και θα βαψει το σκελετο ειναι εμπειρος μηχανικος (ασχετος με ποδηλατα ) εντυπωσιαστηκε
με το ποσο ευκολα λυσαμε το ποδηλατο και χωρις εργαλειο για τη μεσαια τριβη.
θα καθαρισω ολα τα ρουλεμαν ποτηρια κτλ για να δω ποι απο αυτα μπορουν α χρησιμοποιηθουν?
λαστιχα θα βαλω καινουρια και ο πισω τροχος πρεπει να παει για ακτινολογηση (υπαρχει καμμια καλη συμβουλη που να το παω στο κεντρο μενω)
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας.
Παντού μπαίνουν μπίλιες και παντού κλουβάκια.
Ό,τι θες βάζεις, ό,τι σε βολεύει.
Γενικά αν είναι σε καλή κατάσταση λύνονται όλα
εύκολα. Η τριβή λογικά βγήκε με σφυρί, κατσαβίδι
και κάποιο κλειδί για τα ποτήρια.
Ποτήρια και ρουλεμάν τα βγάζεις τα καθαρίζεις και
εκτιμάς την κατάστασή τους. Αν είναι οκ τότε γρασάρεις
και βάζεις τα ίδια. Αν έχεις ζημιά στα ποτήρια τριβής,
λαιμού ή ακόμα και στα κέντρα των τροχών τότε μάλλον
πας για άλλα. Αν χρειαστείς άλλα ποτήρια στην τριβή
τότε σκέψουν την αλλαγή σπειρώματος για να ησυχάσεις
μια ώρα αρχίτερα.
Ακτινολόγηση στον Αλτιπαρμάκη, Αριστοτέλους 10 απογευματινές
ώρες μέχρι αργά το βράδυ.
Η τριβη λυθηκε η αριστερη πλευρα με μια σκυλα αφου ζεσταναμε λιγο με θερμοπιστολο . τα υπολοιπα με κλασσικα εργαλεια μηχανικου .Απλα εχει καλης ποιοτητασ εργαλεια ο φιλος οποτε καναμε δουλεια.Τωρα ακομα δεν εχω καταληξει
τη σπειρωμα εχει εκει στη μεσαια τριβη προσπαθω να φερω στο μυαλο μου πως ηταν .Το μονο σιγουρο ειναι οτι το δεξι ξεβιδωνε κανονικα και το αριστερα (αυτο που ειναι οι δισκοι) ειχε αναποδο σπειρωμα ξεβιδωνε αναποδα απο οσο θυμαμαι.Τωρα δεν ξερω αν θα αλλαξω μεσαια τριβη σε κατι συγχρονο .οπως την ειδαμε φαινοταν καλη να μην εχει στραβωσει(εσεις τι προτεινεται). Θα την καθαρισουμε καταρχην και βλεπουμε.Η αλυσιδα πως βγαινει ψαχναμε για ασφαλεια οπως στις μηχανες αλλα δεν βρηκαμε τελικα την κοψαμε. Υπαρχει ειδικο εργαλειο? μπορω να βρω τωρα να αντικαταστησω τον κρικο η παιρνω καινουρια αλυσιδα?
Για να μην τα μπλέξουμε.
Η δεξιά μεριά ειναι η μεριά των δίσκων.
Η αριστερή είναι η μεριά χωρίς δίσκους.
Το κανονικά/ανάποδα δεν ξέρω τι εννοείς :)
Αν βιδώνουν και οι δυο μεριές προς τα μπρος
τότε έχεις Αγγλικό σπείρωμα.
Για να λες ότι η αριστερή μεριά (χωρίς
δίσκους) ξεβίδωνε κανονικα (προς τα
αριστερά) σημαίνει ότι βίδωνε προς τα
δεξιά (προς τη μεριά του πίσω τροχού)
άρα δεν έχεις αγγλικό και κατά 99% είσα
γαλλικό.
Αλυσίδα δεν έχει ασφάλεια, στις καινούργιες
παίζει ασφάλεια. Βγάζεις τον κρίκο με εργαλειο
και τον ξαναβάζεις. Αν δεν τον κράτησες τότε
να τον βρεις :)
1-2 απαντήσεις πιο πάνω έχω γράψει λάθος για
τo αγγλικό σπείρωμα. Ας το διορθώσει κάποιος
admin γιατί θα έρχουμε μπερδέματα.
http://www.yarchive.net/bike/bottom_bracket.html
Συγνωμη για τα δεξια αριστερα το ειχα στο μυαλο μου σαν εικονα αναποδα που καναμε δουλεια χαχαχα(δυσλεξια).
Δευτερον αλυσιδα στο ιδιο μηκος θα βρω?
ευχαριστώ παρα πολυ για τις διευκρινησεις
Οι αλυσίδες είναι μεγαλύτερες από ότι
χρειάζεσαι. Μετράς το μήκος που θες
και κόβεις το υπόλοιπο.
O υπολογισμός γίνεται είτε με βάση την
παλιά αλυσίδα είτε περνώντας την καινούργια
στα μεγάλα γρανάζια μπρος πίσω (έξω από τους
εκτροχιαστές) και εκεί που ενώνονται οι άκρες
προσθέτεις 1,5 κρίκο επιπλέον και κόβεις.
Έχει και στο google σχετικά
Η αλυσίδα πάει πακέτο με τα πίσω γρανάζια.
Αν είναι φαγωμένα τότε μπορεί να μην σου
δουλέψει σωστά με τη νέα αλυσίδα. Γενικά
γρανάζια και αλυσίδα αλλάζουν συνήθως μαζί.
πολλες δουλειες και λιγος χρονος. Εχει ο αδερφος μου ενα καθαριστικο για
αλυσιδα μοτοσυκλετας που δημιουργει αφρο το αφήνεις 10 λεπτα και μετα το σκουπιζεις και κανει πολυ καλή δουλεια .Να το δοιμασω στα ντεραγιε ( στο πισω το μπροστα το εχω γυαλισει οσο μπορουσα) ?
Χτες καθως καθησα να καθαρίσω τισ ζαντες παρατηρησα οτι η μια ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη (η πισω που δεν ειναι και η κανονικη του ) η πισω ειναι 27" X 1 1/4 και η μπροστα 28 x 1 5/8 x 1 1/4 . Επιδη θα αλλαξω τελικα τροχους σε τι διασταση να παω ωστε να μην εχω προβλημα με τα φρενα και να μην βρισκει στο σκελετο? εχετε να προτεινετε κατι για τροχους?
Φανταζομαι οτι πρεπει να παρω διπατες αλουμινιες? αλλα τι αλλο προσεχω ?
To "28 x 1 5/8 x 1 1/4" ειναι το κλασσικό 622mm
στο οποίο βγαίνουν οι σημερινές 28άρες ρόδες.
Αν πας πλεκτούς τροχούς υπάρχουν πολλές λύσεις
ανάλαγα με τα λεφτά που διαθέτεις. Από ελαστικά
πρέπει να έχεις αρκετό χώρο οπότε και 25c φάρδος
θα το χωρέσει.
Δίπατα στεφάνια σίγουρα, αλουμινίου σίγουρα, αν
έχουν και λίγο ψηλό προφίλ δεν θα σε χάλαγε.
Από ακτίνες για αστική μετακίνηση μην πέσεις
κάτω από 28/32
Οποτε ψαχνω για 28αρες ζαντες. Φανταζομαι οτι αν παω σε πλεκτους τροχους θα ειναι πιο ποιοτικοι και πιο ακριβοι.Με τους ετοιμους Τροχους θα εχω προβλημα
για αστικη μετακινηση (οχι καθημερινη) τουλαχιστον μεχρι να δω αν θα το χρησιμοποιω αρκετα ωστε να δωσω αρκετα λεφτα για κατι καλητέρο.
Απο τι τιμες θα βρω ετοιμους τροχους αξιοπρεπεις?
Ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις σας
Οι τιμές είναι σχετικές. Με καμιά 70άρα ευρώ παίρνεις σετ Σιμάνο.
Για άλλους ακόμα και τα 70 ευρώ είναι μεγάλο ποσό. Για πλεκτούς
εξαρτάται τι θα βάλεις επάνω. Οι τροχοί αυτοί θα σε καλύψουν για
τις μετακινήσεις σου.
Πάντως ένα καλό σετ για χομπίστα παίζει μεταξύ 150-200 ευρώ.
Εχεις δικιο για το ποια τιμη ειναι ειναι προσιτή πλεον.
Μαλλον προσανατολίζομαι για ετοιμους και στο μελλον βλέπουμε.
στον Αλτιμπαρακη θα βρω τροχους κανει εμποριο γιατι παιρναω μετα τη δουλεια απο εκει?
Πέρνα μια βόλτα δεν χάνεις κάτι.
Φίλε μου, εγώ λέω να σκεφτείς πόσα χρήματα δίνεις για τους τροχούς και με μπούσουλα αυτό ψάξε στο Internet σε site του εξωτερικού όπου θα βρεις πολύ φτηνότερα ότι θες, ακόμα και σε προσφορές. Όταν εγώ έψαχνα πριν κανά 2μηνο, γέλαγα με τις τιμές που μου λέγανε στα καταστήματα της Αθήνας και φυσικά πήρα από έξω. Δε λέω, θέλω να βοηθάω τα ελληνικά καταστήματα όσο μπορώ , αλλά όχι και να πληρώνουμε χρυσό!
το εχω σκεφτει να ψωνισω απο Internet ειμαι εξοικιωμενος απλα ειναι οτι δεν ειμαι σιγουρος τι ακριβος θέλω απο αποψη ποιοτητας τιμης .Αν εχεις καποια προταση θα χαρω να την ακουσω .παντως θα ξεκινησω την ερευνα αγορας.
Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις να κάνεις με αυτό το ποδήλατο και πόσα χρήματα θα χαλάσεις. Αν γενικά ασχολείσαι με την ποδηλασία ένα καλό σετ τροχών με κανά 200άρι ευρώ δεν νομίζω πως θα σου πήγαινε χαμένο. Και να πας σε άλλο κουρσάκι μετά, θα κρατήσεις τους τροχούς για εκείνο. Σκέψου τι θες και πόσα δίνεις και προτάσεις θα λάβεις αρκετές από εκεί και πέρα για μια σωστή αγορά!
Επειδη ολο το project ειναι βλεποντας και κάνοντας δηλαδη αποφασισαμε να το φτιαξουμε επειδη επεσε στα χερια μας και μας αρεσε η ιδεα.Εγω επαφη με το ποδηλατο τα τελευταια χρονια δεν ειχα αλλα με ενδιαφερει να δοκιμασω ξανα αλλα υπαρχει και το ενδεχομενο να μην προχωρησει .Οποτε λεω να παω σε κατι αξιοπρεπες αλλα βασικο και αργοτερα αν δω οτι μου αρεσει το αναβαθμιζω .Γνωρίζοντας οτι αυτο θα μου κοστισει παραπανω αλλα θα μειωσει το ρισκο να δωσω λεφτα που δεν θα χρησιμοποιησω.Επιπλεον εχω την αποψη οτι ειναι καλυτερο να ξεκινας απο βασικα σταδια ωστε οταν κανεις αναβαθμιση να εχεις ακριβως στο μυαλο σου τι πραγματικα θελεις εστω και αν τελικα στοιχειζει παραπανω.Αν δεν πληρωσεις ειτε χρονο ειτε χρημα δεν μαθαινεις.
Τωρα δεν ξερω απο τιμές για να σου πω ενα οριο αλλα σιγουρα δεν θέλω να ξεπεράσω τα 100 ευρω.
Ωραία. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
http://www.roseversand.com/products/bike-parts/wheels/road-bike/road-bike/
thx μια ερωτηση μονο σε αυτες τις ζαντεσ θα μπορω να βαλω την παλια κασετα
5 -ταχθτη η θα πρεπει να παρω καινουρια?
Χλωμό να μπαίνει η 5άρα σε σύγχρονες ρόδες.
Αν θες να βάλεις την 5άρα σου τότε πρέπει να
κρατήσεις και το παλιό σου κέντρο και να πας
σε σκέτο στεφάνι και ακτίνες και όλο μαζί
για πλέξιμο.
Ωχ, 5άρι είναι? Χμμ...
Τώρα ή κάνεις αυτό που λέει ο Eaglos από πάνω, ή...το κάνεις 7άρι (με ανάλογες αλλαγές σασμάν και χειριστηρίων) 8άρι ή 9άρι...
Επίσης μια επιλογή θα ήταν να αφήσεις το εργαλείο ως έχει, αλλάζοντας μόνο το στεφάνι και τις ακτίνες στον πίσω τροχό (μεταχειρισμένο στεφάνι ανάλογου στυλ του μπροστά τροχού)κρατώντας το ίδιο κέντρο και κάνοντας μια ακτινολόγηση στον μπροστά που είναι 28άρης..
Θα σου βγει οικονομικά, και αν καταλήξεις στο οτι θες να το χρησιμοποιείς περισσότερο, θα πάρεις καλούς τροχούς και τέρμα.
αμα βαλω 7αρα πισω δεν θα εχει προβλημα με το ανοιγμα του ψαλιδιου θα χωρεσει?
Aν αλλάξεις διάσταση τροχών να δεις αν τα τακάκια σου έχουν περιθώριο να κατέβουν γιατί από μαμά φοράει 27" 1 1/4 και είναι μεγαλύτερη διάμετρος απο 28"
Πάντως αν προχωρήσεις θα θελα ενήμερωση γιατί σκεφτομαι την αναπαλαίωση κάποια στιγμή του δικού μου ποδηλάτου toy 1974 που ξέθαψα απο αποθήκη, αλλά προς το παρόν κάνω λίγες αλλαγές και το χρησιμοποιώ.
Προς το παρόν ψάχνω ένα δερματά να μου αλλάξει το δέρμα της σέλας που χει καταστραφεί και έχω βάλει τώρα μια καινούργια
Αν βρείς κάποιον ναχει εξολκέα για να βγεί η πίσω κασέτα (rear sprockets freewheel)14-17-20-24-28θα θελα να μου πείς να βρώ και γω γιατί είμαι στη φάση τώρα να αλλάξω τις RIGIDA 27 X 1 1/4 ζάντες με αλουμινίου, έχει πρόβλημα από κτύπημα η πίσω παρά τις ακτινολογήσεις
Χρήσιμα PEUGEOT LINKS:
http://cyclespeugeot.com/ModelID.html
http://www.peugeotshow.com/
http://www.re-cycle.com/History/Peugeot/Peu_Catalogs.aspx
http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/FREE_SITE_1/FREE_SITE_BICYCLES...
δεν ξερω ποια ειναι η κανονικη του διασταση μπροστα η διασταση ειναι 28 και ο τροχος γραφει made in france ο πισω τροχος που σίγουρα δεν ειναι ο γνήσιος ειναι 27χ1 1/4.υπαρχει η περιπτωση βεβαια να εχουν αλλαξει και οι 2 τροχοι και να εβαλαν οτι ειχαν προχειρο.
Για δερμα ψαχνεις η δερματίνη. Για σελες λογικα εκει που φτιαχνοθς τις σέλες
για μηχανες θα μπορουν να στην φτιαξουν σχετικα φτηνα.Απλα φανταζομαι οτι χρησιμοποιουν δερματίνη.