Αναβάθμιση Velosolex Mistral !

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Hraklis
Εικόνα Hraklis
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους σας !!
Velosolex

Θα ήθελα να μου προτείνετε 1-2 ουσιαστικές αναβαθμίσεις ώστε να γίνει το συγκεκριμένο ποδήλατο το βασικό ποδήλατο για τις μετακινήσεις μου .

Ήδη έχω στην άκρη ένα ζευγάρι καινούρια φρένα Tektro R559 τα οποια και σκέφτομαι να του βάλω.

Πάει ωραία στο δρόμο , δεν έχω κανένα παράπονο , το μονο που έχω παρατηρήσει είναι ότι δημιουργείται εύκολα τζόγος στην μεσαία τριβή (είναι με σφήνες) και πως όταν ξεκινάω (από ένα φανάρι πχ.) και δίνω δύναμη στην πεταλιά μου , ορισμένες φορες μου πετάει την αλυσίδα(σαν να πηδάει η αλυσίδα πάνω από τα γρανάζια και να μην οδηγείται από αυτά) παρόλο που είναι σωστά ρυθμισμένες οι ταχύτητες .

Μπορεί το συγκεκριμένο ποδήλατο να πάρει μεσαία τριβή κλειστού τύπου με καρέ και κατά συνέπεια σύγχρονο δισκοβραχιονα ?

Μπορείτε να δειτε και όλη την διαδικασια ανακατασκευής του ποδηλατου εδώ από τον Φώτη.

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων ! :)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Για το "πήδημα" της αλυσίδας μπορείς αρχικά να κοιτάξεις αν είναι καλά σφιγμένα να λεβιεδάκια στον διαγώνιο.

Αν έχει BSA σπείρωμα στη μεσαία τριβή(μάλλον έχει) μπορείς να την αλλάξεις με καρέ αντίστοιχου μήκους και με κάποιον αντίστοιχο δισκοβραχίονα.

Ότι φρένα και να βάλεις, αν οι ζάντες είναι σιδερένιες, δε πρόκειται να νιώσεις ουσιαστική ασφάλεια στο φρενάρισμα, ειδικά σε νερά. Η καλύτερη αναβάθμιση είναι ένα ζευγάρι αλουμινίου.

Hraklis
Εικόνα Hraklis
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές !
Θα τσεκάρω τα λεβιεδάκια, μήπως και ευθύνονται αυτά για το πρόβλημα.

Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να ελέγξω εγώ αν είναι BSA η μεσαία τριβή ? Πρέπει να το πάω σε κάποιον τεχνικό για να σιγουρευτώ ?

Όσον αφορά τις ζάντες, μιας και χρήματα δεν παίζουν τώρα και για αλουμινένιους τροχούς , μάλλον θα κρατήσω τα Tektro να τα βάλω αργότερα. Άλλωστε καλούτσικα σταματάει και τώρα, δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο.

Hraklis
Εικόνα Hraklis
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους !

Ήρθε τελικά η ώρα και αφού βλέπω πως έχω καταευχαριστηθεί το ποδήλατο, να του κάνω τις μικροαλλαγές που είχα στον νου μου .

Το βασικό μου πρόβλημα είναι η μεσαία τριβή μου, που απλά ξεσφίγγει μετά από 20-30 χλμ. Λέω να κρατήσω τα πετάλια μου και να βάλω μια μεσαία τριβή κλειστού τύπου με αυτόν τον δισκοβραχίονα :
http://www.gatsoulis.gr/pd/diskovraxionas-mighty-9-taxutiton-170mm-3450t...

Επίσης, ακόμη και με τους υπάρχοντες τροχούς (σιδερένιοι) αν βάλω τα φρένα που έχω ήδη σπίτι :
http://store.velo-orange.com/index.php/tektro-r559-extra-long-reach-brak...
θεωρώ πως θα έχω καλύτερα αποτελέσματα στο φρενάρισμα (μιας και τα υπάρχοντα φρένα όταν τα πατάω νιώθω και ακούω πως "κλωτσάνε" ).

Τι λέτε και εσείς για αυτές τις αλλαγές ???

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Δεν δικαιολογειται σε καμμια περιπτωση το λασκαρισμα της μεσαιας τριβης.
Η δεν γινεται σωστα το μονταρισμα/ρυθμισμα, η υπαρχει καποιο προβλημα ("κουρεμενα" σπειρωματα;) το οποιο παντως δεν προκειται να λυθει με τοποθετηση αλλης μεσ. τριβης τυπου cartridge.
Τα φρενα που "κλωτσανε", κατα πασα πιθανοτητα κλωτσανε οχι επειδη εχουν κατι τα φρενα, αλλα επειδη εχει χτυπηματα/καρουμπαλα η ζαντα. Κι αυτο το προβλημα δεν θα λυθει με αλλαγη τακακιων/φρενων, αλλα με αλλαγη ζαντας.
Με αλλαγη ζαντας, ειδικα αν τοποθετηθει αλουμινενια ζαντα, θα βελτιωθει αυτοματως και το φρεναρισμα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

να συμπληρώσω http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/Bicycles_Table/French_Bicycles...
Σεν Τροπέ μέν, αλλα το δικό σου θα γίνει καλύτερο!
Mistral είναι ο Μαΐστρος (άνεμος).
Απο τη πηγή http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/FREE_SITE_1/FREE_SITE_INTRODUC...
θα βρείς πολύ πράμα, μαζί & τις δημοσιεύσεις του Columbus αν ψάξεις και μελετήσεις, θα είσαι οκ. Το πήδημα η αλυσίδα το κάνει, γιατι δέ "καταλαβαίνει" πού να σταθεί, σε ποιά ταχύτητα. Δε φταίει το πίσω ντεραγιέ, αλλα η εντολή που του δόθηκε.

Μπορεί και να "εκφραστεί " ως χτύπημα κάποιες φορές, στη πρώτη ή τη δευτέρα, όταν ο "τεμπέλης" είναι πιό κοντά στα μεγαλύτερα γρανάζια πίσω. Αφ΄ ενός έχεις τη δυνατότητα να "ξεγελάσεις" τη 'τακτοποίηση΄ κάνοντας ανάποδα μιά δυό πεταλιές πρίν το φανάρι, και μετά πεταλάρεις αεράτα μπροστά, αφ΄ ετέρου παίρνεις τα μπόσικα του λεβιέ με το χέρι.
Κάτι σά κούρδισμα έγχορδου σα να λέμε!
Σημαντικό θέμα για αστική μετακίνηση να ξέρεις ποιά ταχύτητα είναι "μέσα", μή πάς να ξεκινήσεις και ...σκορπίσουν όλα!
Ελέγχεις και το σφίξιμο των λεβιέδων, όπως είπε ο προλαλήσας. Αυτά είναι τα "καλά" του τύπου friction shifting! μαθαίνεις να ζείς μαζί τους.
Κάπως έτσι "ερμηνεύονται" και οι τζόγοι στη μεσαία τριβή με τις σφήνες.
Αν μπορούσες να βρείς οδηγίες - pdf για τα εξαρτήματά του ποδηλάτου σου, για τη μεσαία σου τριβή θα έγραφε:
" κάθε 200 χιλιόμετρα θα πρέπει να κάνετε μιά σύσφιξη όλων των κοχλιών του δισκοβραχίονα". (απ΄ όσο ξέρω είναι μπελαλούδες, επειδή ακριβώς δέ μπορεί τόση δύναμη και σφαλιάρες που τρώει, με δεδομένο το χάλυβα, να "διαχειριστεί" μόνο με μία σφήνα. Το ίδιο γίνεται και με τα εργαλεία σύσφιξης που απο δύο εγκοπες έγιναν τέσσερις, δώδεκα, δεκαέξι σήμερα και λοιπά.
Θυμάμαι ένα φίλο με το Commodore, με το που το αγόρασε, τον προβλημάτιζε πάντα.Με τοποθέτηση κλειστού τύπου ησύχασε απο όσο θυμάμαι. Αισθητικά να προσθέσω οτι θα σου πήγαινε μαύρη δερμάτινη ταινία τιμονιού και το ίδιο στα λουράκια των καλουπιέδων
(εφ΄ όσον τους θέλεις ). Νομίζω πως θέλεις μονόπατα στεφάνια αλουμινίου που είναι και φτηνότερα, με άλλα φρένα ή Δίπατα καλύτερα, αλλα λίγο πιό ακριβά. Έτσι θα συνεργαστούν παπουτσάκια φρέσκα με αλουμίνιο χωρίς θορύβους.Μου θυμίζεις εμένα! με το που παίρνεις(ή πρίν το πάρεις!) πλαίσιο ή ποδήλατο....τα έχεις αλλάξει όλα μέσα στο μυαλό σου! Με γειές, καλές βόλτες και όλα θα πάνε τέλεια.
Αυτά, και σόρρυ για το σινδόνιον!

JohnZ
Απών/απούσα

Να συμπληρώσω για την μεσαια τριβή.
Κάπου διάβασα,νομιζω στο site της park tools πιθανον, οτι σε σκελετο ατσαλι προαιρετικα μπορούμε να βάλουμε locktite η ανάλογο, αυτο για νέου τύππυ τριβες, το δοκίμασα λοιπόν στην δικιά μου που χαλάρωσε μία φορα (catrige ομως) και δεν χαλάρωσε ξανά. Εκτοτε άλλαξα σε hollowtech 2 και είχα τριξίματα (χωρίς χαλάρωμα) την έλυσα και έβαλα δυο στροφές ταινία τεφλον (αυτή για τους σωλήνες νερού) σεκάθε μεριά και λυθηκε και αυτό. Ισως ήταν ελαφρώς μπακαλίστικο αλλα έπιασε 100% με αρκετά χιλιόμετεα απκ τότε

contact