Αξίζει να προσπαθήσω να αναπαλαιώσω αυτό το κουρσάκι;

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
tommas86
Απών/απούσα

Βρήκα πρόσφατα στην αποθήκη ένα παλιο κουρσάκι του ξαδέρφου μου από τότε που πήγαινε σχολείο.Σκέφτηκα πριν το πετάξω να ψάξω λίγο στο internet μηπως βρω πληροφορίες αλλά δεν βρήκα τίποτα.Ψάχνοντας βρέθηκα να διαβάζω το Forum σας για αναπαλαιώσεις και μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το να πάρεις ένα "γέρικο" ποδήλατο και να το κάνεις και πάλι "νέο".Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ αν κάποιος μπορούσε να μου πει αν αξίζει ο κόπος γι'αυτό το κουρσάκι.



ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 10102011288.jpg895.33 KB
Image icon 10102011287.jpg629.55 KB
Image icon 11102011317.jpg784.85 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
macgayver
Απών/απούσα

ανωνυμο entry level κουρσακι του 80 !!!
νομιζω πως οχι
κανε το να κινειται με το λιγοτερο δυνατο κοστος και μεχρι εκει .

SeNNinhA
Απών/απούσα

Κανένα κουρσακι από αυτά δεν αξίζει πραγματικά να το αναπαλαιώσεις εαν το σκεφτείς με την λογική. Πολλά λεφτά, δύσκολα ανταλακτικά, πολύ προσωπική δουλειά για να έχεις τελικά κάτι παλιό. Όποιος το κάνει είναι γιατί έτσι το αισθάνεται και τίποτε άλλο. Ρώτα τον εαυτό σου λοιπόν.

Leone_gr
Εικόνα Leone_gr
Απών/απούσα

Πρώτα από όλα δε χρειάζεται να το πετάξεις!
Δεύτερον,αφού φαίνεται πως σε συγκινεί το όλο σκηνικό, μπορείς να του κάνεις κάποια πολύ βασικά πράγματα όπως καθάρισμα, γρασάρισμα, καινούρια λάστιχα, τακακια, ντίζες άντε και καμιά ακτινολόγιση και θα μπορείς να το κινείς αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα (που από ότι φαίνεται η κατάστασή του είναι καλή). Όλα αυτά με ελάχιστο κόστος βέβαια.
Το αν αξίζει η όχι: ψήνεσαι να το κάνεις; Αυτό μετράει!

tommas86
Απών/απούσα

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας.Διάβασα σχετικά άρθρα στο phorum και μπορώ να πω ότι μου κίνησε πολύ το ενδιαφέρον η όλη διαδικασία.Οπότε λέω να αρχίσω και βλέπω στην πορεία....το μόνο που με φοβίζει έιναι το ότι δεν έχω τις γνώσεις.Ελπίζω μέσα από το phorum να βρω πληροφορίες....εξάλλου δεν έχω να χάσω και τίποτα με το να δοκιμάσω και πάλι σας ευχαριστώ πολύ!

Athws
Απών/απούσα

φίλε οτιδήποτε έχει γεωμετρία κούρσας σε σκελετό ατσάλινο με μούφες, αξίζει να φτιαχτεί. τελεία και παύλα.

το πως θα το φτιάξεις είναι δικό σου θέμα, ακολούθα το κέφι σου.
Απαραίτητοι περιορισμοί: 1)καθάρισε το γυάλισε το βγάλε αυτοκόλλητα αν δε σ αρέσουν αλλά μην το βάψεις 2) ότι ανταλλακτικά αλλάξεις κράτα και τα παλιά

ΥΓ αγοράζω επί τόπου το κοντέρ σου 30 ευρώ αν δουλεύει και 10 αν δεν δουλεύει αν σ ενδιαφέρει στείλε πμ

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Athws wrote:

ΥΓ αγοράζω επί τόπου το κοντέρ σου 30 ευρώ αν δουλεύει και 10 αν δεν δουλεύει αν σ ενδιαφέρει στείλε πμ

Το τσίμπισε το μάτι σου εεεε???χεχεχε

tommas86
Απών/απούσα

Athws για το κοντερ σου έστειλα πμ.Θέλω να σε ρωτήσω αν ο σκελετός πάντα είναι ατσάλινος ή διαφέρει ανάλογα το ποδήλατο;(δηλαδή μπορεί κάποια να είναι σιδερένια);
Και αν διαφέρει ανάλογα το ποδήλατο υπάρχει τρόπος να μάθω αν το δικό μου είναι ατσάλινο;
Και κάτι τελευταίο,είπες να μην το βάψω...γιατί;το έλυσα όλο εκτός από το σημείο που είναι τα πετάλια (δεν έχω ιδέα πώς να τα βγάλω) και έλεγα να το τρίψω και να το βάψω όπως είδα ότι κάνουν πολλοί από το phorum.
Με συγχωρείτε για τις τόσες ερωτήσεις

Athws
Απών/απούσα

Επίσης σου έστειλα πμ.

"σιδερένιοι" σκελετοί δεν υπάρχουν, πάντα το σίδερο έχει υποστεί επεξεργασία άρα πρόκειται για ατσάλι, βέβαια οι ατσάλινοι σκελετοί δεν είναι όλοι ίδιοι, έχουν διάφορες ποιότητες, στο δικό σου που είναι κινέζικο δεν περιμένουμε καμμιά φοβερή ποιότητα αλλά δεν πειράζει..

Ως προς το βάψιμο, η γνώμη μου είναι ότι βάφουμε (δηλαδή δίνουμε να μας το βάψει επαγγελματίας) μόνο όταν είναι όλο σκουριά, το βαμμένο ποδήλατο χάνει την ταυτότητα του και μαζί και τη συλλεκτική του αξία.
Και φυσικά βάφουμε ελεύθερα ένα ποδήλατο που δεν έχει συλλεκτική αξία και που θέλουμε να το κάνουμε ιδιαίτερο (κάστομ) αλλά τότε μιλάμε για ανακατασκευή και όχι για αναπαλαίωση.

Το δικό σου δεν είναι συλλεκτικό αλλά είπαμε, είναι ατσάλινο με μούφες.
Ο σκελετός σου είναι σε καλή κατάσταση, δε χρειάζεται βάψιμο, εγώ θάβγαζα με το σεσουάρ τα κακόγουστα αυτοκόλλητα και θα άφηνα μόνο του λαιμού.
Το πηρούνι που έχει ξεφλουδίσει εσωτερικά ίσως θέλει τοπικό βάψιμο ή νικέλωμα.

Τα πετάλια (που πατάμε) ξεδιδώνουν με φορά προς τον πίσω τροχό, οι βραχίονες και η μεσαία τριβή θέλουν ειδικά εργαλεία, μην επιχειρήσεις αν δεν τα αγοράσεις

καλή συνέχεια !!

cyclist
Απών/απούσα

Αγαπητέ tommas86
Θα ήθελα καταρχήν να σε πληροφορήσω ότι το μοντέλο Shuangfei ( διότι αυτό δεν είναι όνομα εταιρείας, ούτε εργοστασίου ) σημαίνει στην ελληνική ''Πετώντας Μαζί''.
Στους κινέζους πάντα άρεσαν τα ρομαντικά ονόματα ακόμη και σήμερα .
Το κουρσάκι αυτό αξίζει να το επισκευάσεις για τρεις πιθανούς λόγους.
α. Συναισθηματική σχέση.
β. Εξάσκηση στο μαστόρεμα και διεύρυνση της επισκευαστικής σου γνώσης και εμπειρίας.
γ. Εργασιοθεραπεία.
Γενικά η επισκευή των παλαιών, η αναπαλαίωση τους ή η μετατροπή τους είναι μια ενδιαφέρουσα και δημιουργική εργασία - εμπειρία όμως δεν αξίζει πάντα τον κόπο, τον χρόνο και το κόστος.
Κουρσάκια ατσάλινα με μούφες υπάρχουν από no name έως τα καλύτερα ιταλικά αγωνιστικά.
Έχω βρει πριν λίγες εβδομάδες ένα μικρό στοκ από κουρσάκια μουφάτα Favorit του 90 και Peugeot 26άρια
πόλης ατσάλινα, στα 150 ευρώ και με παζάρι μπορεί να πάνε πιο κάτω σίγουρα.
Δυστυχώς στην χώρα μας γενικά είναι άγνωστο ότι ατσάλινα ποδήλατα κατασκευάζονται και σήμερα
με την διαφορά ότι πλέον φτιάχνονται κατά το πλείστον από μέτρια μέχρι ανώτατης κατασκευαστικής
ποιότητας από λαούς με ποδηλατική ιστορία, κουλτούρα, παράδοση και ψηλό επίπεδο
τεχνολογικής γνώσης.

banik67
Εικόνα banik67
Απών/απούσα

αξιζει τον κοπο αν εχεις κεφι και κουραγιο.
Αυτο που θα παρεις στο τελος ειναι ευχαριστηση και ικανοποιηση
κοιτα το δικο μου κουρσακι και θα καταλαβεις Favorit 10speed 25ας

contact