Cinzia κούρσα

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

Μου έδωσαν μια παλιά κούρσα μάρκας Cinzia και θέλω να την φτιάξω. Έχει όλα τα κομμάτια της πάνω και από όσο μπορώ να πω είναι πάνω κάτω λειτουργικά. Το μόνο πρόβλημα είναι τα στεφάνια των τροχών τα οποία είναι μεταλλικά και σκουριασμένα και το σημαντικότερο αγνώστου διάστασης. Αν έχει κάποιος πληροφορίες σχετικά με το ποδήλατο θα με βοηθούσε πολύ στην αναζήτηση ανταλλακτικών κτλ.

Ευχαριστώ.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 1.jpg102.39 KB
Image icon 2.jpg880.05 KB
Image icon 3.jpg91.33 KB
Image icon 4.jpg108.29 KB
Image icon 5.jpg100.62 KB
Image icon 6.jpg117.03 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

σου εστειλα ινφο

thomasofluton
Απών/απούσα

Einai φανταστικο και απο οτι φενεται πολυ παλιο κομματι, προσπαθησε να σωσεις το πισω ντεραγιε διοτι ειναι πραγματικα αρχαιο! και δεν προκειται να βρεις τετοιο να το αντικαταστησεις.

Ειναι παρα πολυ ενδιαφερουσα περπτωση ανακατασκευης η οποια θα κοστισει σιγουρα αρκετα, τα cinzia βεβαια ηταν παντα χρηστικα ποδηλατα με σκελετους οι οποιοι δεν ειχαν παραξενες μουφες και σχεδια αλλα πραγματικα ειναι μια υπεροχη ευκαιρια για παιχνιδι και ατελειωτα χιλιομετρα ευχαριστησης!

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Το ποδήλατο λύθηκε, τρίφτηκε και επειδή θέλω να είναι και λειτουργικό αλλά όχι καγκούρικο άλλαξα τροχούς και δισκοβραχίονα αλλά έσωσα τα δικά του και μέσα σε 10 λεπτά μπορεί να τα βαζω - βγάζω αλλάζοντας το σε μαμά. Εννιάρα κασσέτα πίσο και 52/39 από 52/42 γρανάζια μπροστά καθώς για να πάω σπίτι πρέπει να ανέβω βουνό. Το καταπληκτικό της υπόθεσης είναι ότι το πίσο ντεραγιέ της campagnolo αλλάζει κανονικά και τις 9 ταχύτητες με ένα μικρό πρόβλημα άμα θέλω να βάλω το 28άρι γρανάζι πίσω με τον 39άρη μπροστά..... πιστεύω με λίγο ρύθμιση θα έρθει και αυτό.

Το έχω δέσει χωρίς γράσα για να δω αν όλα μπαίνουν καλά, οπότε και οι σχετικές φωτογραφίες.

Από Cinzia Restoration(link is external)

Από Cinzia Restoration(link is external)

Από Cinzia Restoration(link is external)

Από Cinzia Restoration(link is external)

Από Cinzia Restoration(link is external)

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα
Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Απλά τέλειο το ΄κανες...

Πόσο σου στοίχισε περίπου? Έχω κι εγώ μια παλιά Peugeot και το σκέφτομαι να αρχίσω...

Καλές βόλτες φίλε!

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Το κόστος είναι περίπου 350 ευρώ, κυρίως λόγο ζαντών - ελαστικών οι οποίες έκαναν 85 οι ζάντες και κάπου 90 τα λάστιχα με καλές σαμπρέλες και ταινίες.

Το τρίψιμο - βάψιμο το έκανα μόνος. θέλω όμως να το κάνω ηλεκτροστατική κάποια στιγμή άμα κατέβω Αθήνα για περισσότερη αντοχή σε γρατζουνιές.

Βέβαια το ποδήλατο θα μπορούσε να στηθεί μόνο με τα παλιά του πράγματα τα οποία παρόλη τη σκουριά, με τρίψιμο - γυάλισμα γίνονταν σαν καινούργια. Βάση το πίσο ντεραγιέ το ποδήλατο είναι κατασκευής τέλη 60' με κάπου στα 70'. Τότε τα χρώμια ήτανε χρώμια, το ατσάλι ατσάλι και φυσικά καμία σχέση με τα σημερινά "πλαστικά", "κάθε χρόνο θέλω να με αλλάζεις" προιόντα.

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Το κόστος είναι περίπου 350 ευρώ, κυρίως λόγο ζαντών - ελαστικών οι οποίες έκαναν 85 οι ζάντες και κάπου 90 τα λάστιχα με καλές σαμπρέλες και ταινίες.

Το τρίψιμο - βάψιμο το έκανα μόνος. θέλω όμως να το κάνω ηλεκτροστατική κάποια στιγμή άμα κατέβω Αθήνα για περισσότερη αντοχή σε γρατζουνιές.

Βέβαια το ποδήλατο θα μπορούσε να στηθεί μόνο με τα παλιά του πράγματα τα οποία παρόλη τη σκουριά, με τρίψιμο - γυάλισμα γίνονταν σαν καινούργια. Βάση το πίσο ντεραγιέ το ποδήλατο είναι κατασκευής τέλη 60' με κάπου στα 70'. Τότε τα χρώμια ήτανε χρώμια, το ατσάλι ατσάλι και φυσικά καμία σχέση με τα σημερινά "πλαστικά", "κάθε χρόνο θέλω να με αλλάζεις" προιόντα.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Κι εγώ κάπου εκεί υπολόγισα όπως το είδα. Εγώ μάλλον θα κράτησω στεφάνια και κέντρα οπότε θα πάει αισθητά φθηνότερα. Αν το επιχειρήσω θα το βάλω στο forum. Ευχαριστώ πολύ πάντως!

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Αξίζει τον κόμπο να το κάνεις σε κάθε περίπτωση.

Παρεπιπτώντως, σε σύγκριση με ένα Scott Sub 20 που έχω είναι πολύ ποιο άνετο στις λακούβες και ας έχει πολύ στενότερα - υψηλότερης πίεσης ελαστικά.... όντως το ατσάλι είναι πολύ ποιο άνετο από το αλουμίνιο στο πλαίσιο. Οι λεβιέδες ταχυτήτων όμως είναι παιδεμός σε σχέση με ένα μοντέρνο σύστημα, αλλά οπτικώς δεν παίζονται.

Καλή διασκέδαση να έχεις.

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Πολύ καλή δουλειά φίλε μου

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ!!!

Orfeus
Απών/απούσα

το ερωτευτηκα....θελω και γω ενααα

contact