Συγνώμη που ανοίγω καινούριο θέμα για το ίδιο ποδήλατο, αλλά αλλά είναι λόγω της χαράς που επιτέλους τρέχει κανονικά.
Πέρασε πολύς καιρός και έκανα άπειρες μικροτροποποιήσεις και αλλαγές μέχρι να καταφέρω πρώτον να ξεπεράσω διάφορα μικροπροβληματάκια και δεύτερον να βρω την ισορροπία που ήθελα στο στήσιμο, τόσο πρακτικά, όσο και αισθητικά, για χρήση εντός πόλης…
http://i.imgur.com/ZnLWk1U.jpg
http://i.imgur.com/hIxxdVN.jpg
http://i.imgur.com/Bk382jd.jpg
http://i.imgur.com/Q3TIqDI.jpg
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αυτό ρε είναι πολύ όμορφο !! Πόσο καιρό το παιδεύεις?
Είναι περίπου 2 χρόνια, αλλά γενικά το πήγαινα χαλαρά.
Αρχικά στήθηκε μονοτάχυτο.
Μετά ένας καλός φίλος με έπεισε να το στήσω σαν κουρσάκι (έχω βάλει το σχετικό link).
Εκεί όμως άρχισαν διάφορα μικροπροβλήματα που όλο με απέτρεπαν να το χρησιμοποιώ.
Τελικά ξανασχολήθηκα πιο σοβαρά τους τελευταίους μήνες όπου η μία αλλαγή έφερνε την άλλη και τελικά έχουν αλλαχτεί διάφορα πράγματα που δε φαίνονται σε σχέση με πριν.
Το θέμα είναι ότι είναι το 1ο παλιό που δούλεψα και όσο πολύ με παίδεψε, τόσο περισσότερα έμαθα και τόσο πιο πολλούς φίλους από εδώ μέσα έμπλεκα για να λύνω τα θέματα (αυτοί ξέρουν σε ποιούς αναφέρομαι).
Το άλλο θέμα είναι ότι σήμερα που το χρησιμοποίησα, είδα ότι μάλλον δεν έχω κάνει λάθος για το στήσιμο που επέλεξα για την πόλη. Το καταχάρηκα πραγματικά στο δρόμο!
Μου είχες λείψει ! Πανέμορφο έγινε και πολυ καλύτερο πρακτικά για καθημερινή χρήση. Στα λέγαμε για τις ταχύτητες......
Καλοτάξιδος !
Ελπίζω να αντέχεις ακόμα και να τα πούμε σύντομα από κοντά.
Η ιστορία με τις ταχύτητες γενικά είχε πολύ πλάκα.
Αρχικά το ποδήλατο φορούσε σειρά golden arrow αλλά τα λεβιεδάκα που παρουσίαζαν shadow shifting (έχω ανοίξει σχετικό θέμα).
Ποτέ δεν κατάφερα να λύσω το θέμα και ποτέ δεν έβγαλα άκρη στο τι έφταιγε.
Πριν λίγο καιρό, ο φίλος hidefnick μου χάρισε ένα σετάκι λεβιεδάκια 105 indexed.
Τα indexed δεν μου δημιουργούσαν το πρόβλημα οπότε όλα καλά… ναι σιγά.
Ανακάλυψα ότι τα 105 δεν συνεργάζονταν με τον πίσω εκτροχιαστή golden arrow λόγω εποχής.
(δε χρειάζεται να αναφέρω εδώ κάθε έναν που μου έδινε συμβουλές και μου έλυνε τις απορίες, θα ξημερωθούμε)
Τελικά βρήκα και εκτροχιαστή 105 αντίστοιχης σειράς και έβαλα πίσω. Οπότε ok… μπαααα.
Τα κλικ από τα λεβιεδάκια δεν ταίριαζαν φυσικά με την 6πλέτα τη regina που είχα.
Οπότε με τα πολλά, βρήκα και μια 6πλέτα που να συνεργάζεται με shimano και να μην την πληρώσω όσο το σκελετό.
Εκεί πάλι είχαμε άλλο θέμα. Το γραναζάκι αυτό ήθελε δικό του σπάνιο καρυδάκι (και μου έχουν μάθει, να μη βιδώνω ποτέ γρανάζι σε κέντρο αν δεν έχω το κατάλληλο καρυδάκι να το βγάλω).
Τελικά βρέθηκε και αυτό από σκέτη κωλ…, συγνώμη τύχη (και εκεί άνοιξα σχετικό θέμα).
Τέλος, έχοντας αλλάξει όλα τα παραπάνω, ε μπήκα στον πειρασμό να βρω και έναν μπροστά εκτροχιαστή ίδιας σειράς.
Το δισκοβραχίονα όμως δεν θέλησα να τον αλλάξω με πιο σύγχρονο για αισθητικούς λόγους. Έκανα μια προσπάθεια για κάτι διαφορετικό αλλά δε μου έκατσε (ζάλισα και 2-3 φίλους με ερωτήσεις και με γκρίνια αυτή την εβδομάδα).
Τώρα μάλιστα!
Είναι πανέμορφο! τι σκελετός είναι; Το τιμονι του επίσης πολύ όμορφο. Τι είναι;
Polla like lemme!!!!!!
Polla like lemme!!!!!!
Ο σκελετός είναι ένας απλός Columbus tretubi aelle με ιταλικά στοιχεία, που τον πήρα όμως χωρίς διακριτικά επάνω και δεν ξέρω τι είναι ακριβώς.
Τι τιμόνι είναι ένα απλό κινέζικο bullhorn από ebay που του έκοψα λίγο τα κέρατα για να μη δείχνει πολύ ογκόδες.
ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
Το ζήλεψα, (την αμαρτία μου τη λεω!), καλοτάξιδο και κοσμογυρισμενο το κουκλί!!! Και μπραβο σου για την τόση δουλειά που έριξες!….
οριστε γραφω και εγω (στην χρωσταγα αυτη την απαντηση).
Παρατηρωντας τις φωτο να πω μονο........
ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ????
... ακτινολόγηση κάνουμε στο γραφείο αν χρειαστεί!
Σε ευχαριστώ πολύ papi για τα καλά σου λόγια!
2η φορά σήμερα που το πήρα να πάω στη δουλειά και έχω αρχίσει να ανησυχώ... με βολεύει περισσότερο από άλλα "καλύτερα" ποδήλατα.
Θυμίζει μονοτάχυτο η χρηστικότητα του, χωρίς τους περιορισμούς.
και φυσικά ότι δείχνει πολύ όμορφο.
Τα δύο βασικά συστατικά για ένα ποδήλατο.

... τα ταμπελάκια είναι για αυτούς που τα κρεμάνε στον τοίχο, ή που τα αφήνουν και σαπίζουν στο μπαλκόνι.....
Τα κέρατα με τις μανέτες στο τελείωμα είναι ύπουλο πράγμα σε ποδήλατο
με ταχύτητες στο διαγώνιο καθώς η απόσταση σε αποτρέπει από το να τις
αλλάζεις.
Η αρχή γίνεται με τους μπροστά δίσκους όπου ο μεγάλος θα πιάσει αράχνες.
Στη συνέχεια θα περιορίσεις στο ελάχιστο τις αλλαγές στα πίσω γρανάζια.
Αν δε οι διαδρομές είναι σταθερές και το σώμα τις "μάθει", τότε πολύ
σύντομα θα καταλήξεις -αν όχι σε μονοτάχυτο- σε κάτι του στυλ 1x3-4.
Πρακτικά η λύση είναι να βάλεις ταχύτητες στο τελείωμα του κέρατου, μα-
ζεί με τις μανέτες. Κάτι σε thumb shifters ή grip shifters αλλά η αλή-
θεια είναι ότι δεν δείχνουν και τόσο όμορφα.
Σε ευχαριστώ Πέτρο. Κάπου θα τύχει να το δεις και από κοντά αυτές τις μέρες.
Άρη, δε νομίζω να καταλήξει εκεί, γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος, αυτού υπάρχει ποδήλατο για να κάνει αυτή τη δουλειά.
Όντως το πιο συχνό μου πάτημα είναι 42x16 (όπως και στο μονοτάχυτο) και όταν χρειάζεται 42x18 ή 20, αλλά οι αλλαγές δεν είναι θέμα και γίνονται ευχάριστα.
Έχω ήδη δουλέψει αρκετά αυτό το συνδυασμό τιμόνι-μανέτες, ώστε να παίζουν τα χέρια πάνω στο τιμόνι σε διάφορα σημεία (και πίσω στα φρένα) και επίσης το κράτημα με ένα χέρι δεν είναι θέμα.
Εξάλλου, η 6-πλέτα πίσω είναι αρκετά στενή (13-22) οπότε είναι λίγες οι επιλογές έτσι κι αλλιώς.
Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση είναι ότι σε ευθεία και ίσως ελάχιστα κατηφορικά, η αλλαγή που έκανα πολλές φορές ήταν από 42x16 σε 52x16. Περισσότερο δλδ θα έλεγα ότι τη διαφορά στη χρηστικότητα σε σχέση με το μονοτάχυτο την κάνει ο μεγάλος δίσκος παρά η 6-πλέτα πίσω.
Είναι θέμα χρήσης και όχι αριθμού ποδηλάτων.
Μπορεί να έχεις 100 διαφορετικά ποδήλατα με 100 διαφορετικά
στησίματα αλλά να καταλήγεις πάνω κάτω στις ίδιες σχέσεις
διότι κάνεις πάνω κάτω την ίδια χρήση και με τα 100 ποδήλατα.
Εξαλου το είδες ήδη και στην πράξη ότι από τις 18 διαθέσιμες
σχέσεις χρησιμοποιείς μόνο τις 5 για τη χρήση που του κάνεις.
Αν μάλιστα βάλεις και τα νούμερα κάτω, τότε θα δεις ότι ένας
46άρης αντικαθιστά πολύ εύκολα το 42/52 καθώς το 46/22 είναι
ίδιο με το 42/20 και το 46/14 είναι ίδιο με το 52/16. Θεωρώ
ότι τα γνωρίζεις αυτά και απλώς κάνεις την πάπια ;)
Γενικά Θα πρέπει να αλλάξεις κάτι δραματικά στη χρήση που κά-
νεις ή στον τρόπο που ποδηλατείς για να δικαιολογήσεις την
παρουσία του διπλού και τις 6άρας πίσω. Η πλάκα είναι ότι
τότε θα σου φαίνεται άκυρο το πάτημα στο μονοτάχυτο :)
Τι καλόόό! :D
Καλά χιλιόμετρα με το κουκλί σου! Και πρόσεχε μη στο βουτήξουν!
Βασίλη το έκανες πολύ όμορφο και λειτουργικό. Ζηλεύω!!! Καλές βόλτες!!
Σε συχαριστώ DOOM_NX! Το προσέχω πολύ και αυτό.
Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!
Όπως καταλαβαίνεις αυτό το ποδήλατο ήταν μια "καυτή πατάτα" στα χέρια μου (όχι στο λαιμό) και έπρεπε να ολοκληρωθεί!
Να σαι πάντα καλά φίλε και ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά!
...ρόμπα γίναμε πάλι!
Και εγώ ελπίζω να τα πούμε σύντομα - ομώς μέχρι το τέλος του μήνα πνίγομαι -