ερωτηση για ελαστικα

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

Se velosolex ειδα οτι φοραει 27 και 1 1/4" σαμπρελα με (622-630-635)χ32. Αποτι εψαξα υπαρχει μια δυσκολια σε αυτα. Ερωτηση:

Παιζει να βρω ελαστικα και σαμπρελες?στο ιντερνετ μονο απο εξω αποσο εψαξα
Αξιζει να ασχοληθω (αν και οι ζαντες ειναι σε καλη κατασταση) ή να παρω καινουργιους τροχους και αν ναι τι διαστασεις? 26' ή 28'????

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Ένα από τα ποδηλατάδικα που πάω εδώ (Κοζάνη) έχει και λάστιχα και σαμπρέλες 27x1/4 . Ρώτα σε ποδηλατάδικα από κοντά, μπορεί στο site να μη βάζουν. Σαμπρέλες νομίζω ταιριάζουν και οι 700c (τέτοια πρέπει να έχω στη μία ρόδα). Και νομίζω τα έχει 8 ευρώ τα λάστιχα και 3 τις σαμπρέλες.

Ελληνικό site που έχει:
http://specialbikes.gr/eshop/customer/product.php?productid=180&cat=97&p...
http://specialbikes.gr/eshop/customer/product.php?productid=162&cat=88&p...

ougabouga
Απών/απούσα

θες να βρεις σε μαγαζί στην Ελλάδα αλλά εγώ όταν θέλησα σε δύο που ρώτησα στην Αθήνα είχαν.Οπότε δε νομίζω να είναι δύσκολο.6 -7 ευρώ το ένα Kenda.Σαμπρέλες κανουν οι 700.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

εχουν το μειον οτι συχνα δεν βρισκεις λαστιχα με ενισχυση και γενικα καλοδιατηρημενα.

Οτι υπαρχουν,υπαρχουν,απλα θα εισαι περιορισμενος σε οτι βρισκεις και οχι οτι θελεις να βαλεις.

26αρι δεν γινεται αν εχεις μανετες φρενων και δαγκανες γιατι θα του πεφτουν κοντες.
Εκτος αν ειναι με κοντρα και απο τη μανα του δεν εχει μανετες,οποτε σου ερχεται μια η αλλη.

28αρι γινεται,με την προυποθεση οτι θα κρατησεις τις παλιες σου δαγκανες [μανετες αλλαζεις οποτε θες,απλα πρεπει να βρεις τον ιδιο τυπο].
Αν ομως αποφασισεις να αλλαξεις δαγκανες,υπαρχουν συγκεκριμενες εταιριες που βγαζουν εξισου μακρυες δαγκανες με τις παλιες.

Λειτουργικα,εξαρταται απο το τι θελεις να κανεις.

Αν σκεφτεσαι να κυκλοφορησεις με αυτο στο δρομο,μεσα στα αμαξια κτλ,απο προσωπικη πειρα θα σου προτεινα να προχωρησεις σε αλλαγη ζαντων σε 28αρες,ενισχυμενα λαστιχα και καλες μανετες/δαγκανες.Θα εχεις τοτε ενα ποδηλατο λειτουργικο σαν τα σημερινα και θα γλιτωσεις σκασιματα και χαμηλη ποιοτητα φρεναρισματος.

Οι παλιες ζαντες και δαγκανες εκ των πραγματων δεν αποκρινονται σαν το αλουμινιο,χωρια οτι μαλλον δεν θα βρεις διπατες αρα θα εχεις και καποια στραβωματα στην πορεια.

Διαλεγεις και παιρνεις.

Σε καθε περιπτωση να θυμασαι οτι το 27 1 1/4 =630 αρα μεγαλυτερο απο τα σημερινα 28αρια =622

Ποσα γραναζια εχει το Velosolex?Σκεφτεσαι να τα πειραξεις?

σσ.στο εξωτερικο βρισκεις ενισχυμενα λαστιχα 27 1 1/4 κατοπιν παραγγελιας,απλα εχεις το μειον των δαγκανων και των μονοπατων ζαντων που σου ανεφερα παραπανω,εστω και αλουμινενιων.
Αν προχωρησεις σε αλλαγες,προετοιμασου για κανα 100αρι ευρω και βαλε σιγουρα...αναλογα τι εχεις στο μυαλο σου.

Ριξε μια ματια http://www.sheldonbrown.com/harris/tires/630.html για λαστιχα 630 [27 1 1/4] που παιζουν στην αγορα εξω :)
Σαμπρελες 27αρες φρεσκιες θα βρεις 100% στον Σερκο και ισως και σε αλλα ποδηλαταδικα που ισως μου διαφευγουν.

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

διαβαζα χθες βραδυ αλλα αναρωτιεμαι

σιγουρα θελω καλα ελαστικα (σε ολα τα ποδηλατα φοραω απο kevlar) που ειναι δυσκολο να βρω Ελλαδα. (σιγουρα θα παρω σβαρνα τα ποδηλαταδικα για να βρω κατι της προκοπης,αν βρω). Απο την αλλη το κοστος δε θελω να ειναι τρελο (100 ευρα μαξ) γιατι αν ηταν επερνα ετοιμη κουρσα. Το εμπρος φρενο (κανονικο v-brake της εποχης) ειναι πολυ καλο ενω το πισω μαλλον ....πεθανε!
Δε θελω να μεγαλωσω το κοστος γιατι ισως αλλαχτουν και αλλα στη πορεια. Εχει 5αρα κασσετα και 2πλο μεσσαιο.. (δεν υπαρχει :-)

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

1.λαστιχα απο εξωτερικο,εδω ενισχυμενα δεν θα βρεις σε κλασματικη διασταση.
πχ.http://www.bikewagon.com/Continental-UltraSport-p7688403-1-3.html.
Τα δοκιμασα και δεν μου αρεσαν.

Αυτα λενε οτι ειναι αρκετα τιμια [το no 1]
http://www.nashbar.com/bikes/SubCategory_10053_10052_200527_-1_200276_20...

Εκτος αν βαλεις απλα οποτε σιγουρα θα βρεις μοναστηρακι.

2.Oταν λες v-brake εννοεις δαγκανα κουρσας με εναν αξονα στο κεντρο?Για να λειτουργησει το πισω,κοιταξε ενα ζευγαρι συγχρονης κουρσας,αν σηκωθουν λιγο τα τακακια λογικα θα πιανουν πανω στην 27αρα ζαντα.

3.οι μανετες?πιανουν ακομα ΚΑΛΑ?Μη σκοτωθεις...

4.οι ζαντες οι μαμισιες..Μαλλον επισης δεν θα εχουν καλη προσφυση με τα τακακια...

5.τα τακακια πιθανον να εχουν γομοσει.Αρα..?

Η 5αρα πισω μη σε ανησυχει,λογικα θα μπορεις να βαλεις μεχρι μια 7αρα στο ιδιο ψαλιδι χωρις να το πειραξεις.Παραπανω δεν ξερω αν μπαινουν,γιατι χρειαζεται πιο λεπτη αλυσιδα και ισως και αλλους δισκους μπροστα [το τελευταιο με επιφυλαξη].Παντως με 2 μπροστα και 6-7 γραναζια πισω εισαι αρκετα εως πολυ καλυμμενος για Αθηνα.

Απλα κοιταξε οτι κανεις,να επιδεχεται αντιστοιχες μετατροπες στο μελλον.

Αν δηλαδη παρεις λαστιχα για 27αρι και δεν εισαι ευχαριστημενος απο τις μονοπατες ζαντες,μετα θα πρεπει να ξαναλλαξεις και τα δυο ΚΑΙ τις δαγκανες γιατι στο 28αρι παλι θα πεφτουν κοντες και οι παλιες σου και η καινουργια.worth the cost or not?

Μερικες επιπλεον πληροφοριες αν σε βοηθανε

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080715043307AA6O0f3

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080507071256AAoEB8v

http://www.cyclingforums.com/rec-bicycles-tech/179658-27%22-tires-still-...

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

το προβλημα μου ειναι οτι αν αφησω τις ζαντες (παλιες μονοπατες) δε ξερω πως θα συμπεριφερθουν στην Αθηνα (με τους κρατηρες) οποτε με βλεπω για 28αρες, επιπλεον αν θελω να αλλαξω λαστιχα παλι θα περνω σβαρνα τα μαγαζια και θα παρακαλαω το καθενα ή θα ψαχνω με τις ωρες στο ιντερνετ. Ακομα αποσες αναπαλαιωσεις διαβασα(σχεδον ιδιες με το δικο μου) ελαχιστοι αφησαν τις μαμισιες (αυτοι αποτι καταλαβα δε θα το χρησιμοποιουσαν σε καθημερινη βαση ή σε προπονηση)

Οι μανετες λειτουργουν και οπως ειπα το εμπρος φρενο ειναι μια χαρα το πισω...απελπισια (και το τακακι)

Ειδα επισης οτι πολλοι αλλαζουν και το δισκοβραχιωνα (σε 3αρι) οποτε σχεδον γινεται συγχρονο μηχανικα...
Αλλοι βγαζουν μανετες ταχητητων (αυτες με τα κλιπακια στο σκελετο) και βαζουν συγχρονες

(τρελα διλληματα)

Παντως δε θελω ενα ποδηλατο για να το βλεπω αλλα να κανει χλμ.....

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

μαζεψε καποια λεφτα και κινησου σε ζαντες διπατες 28αρες και ενα ζευγαρι καλα λαστιχα.
Και εγω αυτο εκανα και με εχει βγαλει ασπροπροσωπη.Τις λακουβες μην τις φοβασαι αν εχεις καλα λαστιχα φουσκωμενα οσο παιρνουν.Το μονο,να παρακολουθεις τη φθορα τους,εαν φθαρουν αρχιζουν και σκανε πιο ευκολα οι σαμπρελες.

Απο θεμα ασφαλειας καθαρα,θα σου ελεγα να ασχοληθεις με μανετες+δαγκανες φρενων επισης καινουργιες.

Στις δαγκανες θα χρειαστεις λιγο ψαξιμο γιατι πρεπει να ειναι μακρυες καθοτι το 28αρι λαστιχο ειναι σε μεγαλυτερη αποσταση απο το 27αρι πιρουνι σε σχεση με το 27αρι λαστιχο.

Αν θελεις να φρεναρεις οταν χρειαστει,πιστεψε με,μερικες φορες καλυτερα να προσεχεις για να εχεις...

Γιαυτο σε ρωτησα εαν θα το παιρνεις για καμια βολτα ή εισαι για χιλιομετρα...

Προσωπικα,το θεμα του τριπλου δισκου δεν θα το κοιτουσα καθολου.Νομιζω οτι οι δυο ειναι υπεραρκετοι,εαν βαλεις κανα δυο γραναζια ακομα πισω..

Και παντα,θα ηταν το τελευταιο μου βημα αν το εβαζα στο αντιβαρο με την ασφαλεια μου στο φρεναρισμα...

Ισως επιμενω λιγο με τα φρενα,απλα πιστευω στο προσεχουμε για να εχουμε:)

Συνολικα οι αλλαγες εχε υποψην σου οτι μπορει να σου πανε κανα 200αρι-250αρι,γιατι

ενα μετριο ζευγαρι κουρσαδικες ζαντες εχουν καπου 120 ευρω,
λαστιχα κανα 50αρι,
μανετες φρενων κανα 20αρι-30αρι,
δαγκανες κανα 40αρι,
τακακια κουρσαδικα καπου 15e...

Και θυμησου οτι η φτηνια τρωει τον παρα...
Καλυτερα σιγα σιγα και πιο κατασταλαγμενες κινησεις,παρα λυσεις ημιμετρα οπως μονοπατες αλουμινενιες που θα σου ξημερωνουν ακτινολογησεις καθε τρεις και λιγο...

σσ.το γραναζι το οποιο μαλλον ειναι βιδωτο [να υποθεσω?] ειναι καθοριστικο στην επιλογη της ζαντας.Δεν ξερω εαν υπαρχουν ζαντες κουρσαδικες με βιδωτο για 5αρι-6αρι γραναζι..Αν ξερει καποιος αλλος,ας μας πει..
Ισως πρεπει να επιλεξεις ενα ζευγαρι στενες trekking και τους φορεσεις λεπτα λαστιχακια για ευχαριστα χιλιομετρα :)

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

σκεφτομαι να κρατησω τροχους (οποτε παω για λαστιχα σαμπρελα) μιας και οικονομοτεχνικα το κοστος θα ξεφυγει (και λιγα εβαλες στις τιμες). Αυτα που πρεπει να αλλαξουν σιγουρα ειναι συρματα (οκ), πισω φρενο και εδω ειναι αλλο ενα προβλημα τα πεταλ (το ενα ειναι ετοιμο να φυγει). Αποτι διαβασα απο stelios παιζει να μη περνει αυτος ο δισκοβραχιωνας τα 9/16 πεταλια οποτε...κλαψε

http://img191.imageshack.us/i/p7070974.jpg/

thomasofluton
Απών/απούσα

απο οσο θυμαμαι πρεπει να τα παιρνει?

Με σφηνες ειναι? αν ειναι με σφηνες αλαξε τον ουτε συζητηση δεν βγαζει χιλιομετρα αν και το συγκεκριμενο ποδηλατο το προτιμουσα vantage look

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

σφηνες τι εννοεις?

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

αν βλεπω καλα και κρινω απο δικο μου ποδηλατακι,πρεπει να αλλαζονται χωρις προβλημα.

Καλα και τιμια πεταλακια ειναι τα wellgo M-21,με 15 ευρω περιπου...

Τωρα το εαν παιζει το πεταλι,που το νιωθεις?
Στο σπειρωμα η στη βαση της πεταλιερας εκει που δενει με την μεσαια τριβη?
Γιατι εαν ειναι στο σπειρωμα του πεταλιου,με ενα σφιξιμο φτιαχνει.
Αν εχει στραβωσει ομως η πεταλιερα και δεν επανερχεται...χμ...χμ...χμ..
τσιπιδης,και ψαχνοντας...Μπορει ομως να σου κανει τη χαρη και να στην ισιωσει αμα εχει κεφια :P

Αν παντως επενδυσεις σε πισω φρενο για τη συγκεκριμενη διασταση ροδας,εαν αργοτερα αποφασισεις να το κανεις 28αρι με πιο ποιοτικα περιφερειακα,το συγκεκριμενο φρενο δεν θα σου κανει πλεον.

σσ.σφηνα :ο δισκοβραχιωνας [πεταλιερα]
πιανει σαν σφηνα και ασφαλιζει οχι με βιδα πάνω στον αξονα της μεσαιας τριβης αλλα με ένα ειδος σφηνας. Αυτοι έχουν την ταση να χαλαρωνουν και να χανουν την γωνια 180ο μεταξυ τους. Η αλλαγη είναι περιεργη αφου δεν μπορει να ανοιχτει νεο σπειρωμα. Η λυση είναι να αλλαχτει ο άξονας της μεσαιας τριβης και εαν το κανεις,την κανεις και κλειστου τυπου για να μην χρειαζεται και συντηρηση :()

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

αποτι φαινεται εδω
http://img526.imageshack.us/i/p7070973.jpg/
δεν ειναι με σφηνα αλλα με παξιμαδι (κανω λαθος?)ο δισκοβραχιωνας

Το πεταλ (ΟΧΙ Ο ΔΙΣΚΟΒΡΑΧΙΩΝΑΣ) εχει σπασει (πως το καταφερε) δεν ειναι κατι που φτιαχνεται. Σε "μαστορα" θα παω το πολυ για ταχυτητες (ντεραγιαζ και πισω) μιας και πιστευω οτι αν εχεις χρονο και εργαλεια (εχω πληρες σετ αλλα για .....ΙΧ) παλευεται. Ηδη σημερα ο μπροστα τροχος θα γινει καινουργιος (απο γυαλισμα). Οπως ειπα (και εδω θελω βοηθεια) δε θελω να δωσω πολλα λεφτα γιατι μετα θα μετανιωνω που τα εδωσα και δεν επαιρνα π.χ μια νεα κουρσα (οπως αρκετοι γνωστοι καναν το λαθος και ξεφυγε το ποσο)

Υ.Γ στη φωτο φαινεται και το πισω φρενο (μπλιαχ)

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τοση ωρα παρακολουθω το thread διαβαζοντας τα διαφορα post, και μολις τωρα ανοιξα να δω τη φωτογφαφια του εν λογω (κλασσικου) ποδηλατου.
Μα μηπως πριν απ'ολα (ζαντες, λαστιχα, σαμπρελλες, φρενα κλπ) πρεπει να βρεις ενα πηρουνι της προκοπης και να το αλλαξεις, γιατι το δικο σου απ'οτι φαινεται στη φωτογραφια, εχει φαει την τρακα του και ειναι εμφανεστατα στραβωμενο προς τα πισω?
Και μπορει μεν να κινειται το ποδηλατο οπως ειναι, αλλα η συμπεριφορα του, θα ειναι πολυ "περιεργη" στην καλλιτερη περιπτωση (η γεωμετρια του εχει γινει πολυ γρηγορη, λογω μειωσης του μεταξονιου και του rake!), εως παρα πολυ αποτομη. Αυτο βεβαια με την προυποθεση πως εχει στραβωσει μονο προς τα πισω. Γιατι διαφορετικα, (αν εχει "παρει" και στο πλαι), εκτος απο αποτομη συμπεριφορα, θα τραβαει και προς το πλαι.....
Τι να πω, δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα καποιος πρεπει να σου το πει..
Αν το αγαπας παντως το ποδηλατο, ειμαι σιγουρος πως θα ασχοληθεις μαζι του...
Παρεμπιπτοντως, παρα πολυ δυσκολα ισιωνει σωστα ενα στραβο πηρουνι, και μη σου πει κανεις (ποδηλατας) ..με 10-15 ευρω στο ισιωνω τελεια,...γιατι το πιθανοτερο ειναι να μην...Χρειαζονται πολυ ειδικα εργαλεια γι'αυτη τη δουλεια (καλιμπρες, κλπ), και δεν εχω δει κανεναν να εχει...
Για κανε μια βολτα προς Τσιπιδη, Καλλιωρα, και Αλτιπαρμακη μερια, και πιστευω κατι (εστω και μεταχειρισμενο) οικονομικο θα βρεις.
Καλη τυχη!!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Ο δισκοβραχιονας, ειναι με σφηνα (η οποια ασφαλιζει με ενα παξιμαδι..)
Αν τελικα τον αλλαξεις, μην τον πεταξεις. Μπορει να φανει πολυ χρησιμος σε καποιον που αναπαλαιωνει καποιο παλιο Velosolex, η κατι αντιστοιχο.
Πριν τον αλλαξεις ομως, (αν τον αλλαξεις), φροντισε ο καινουργιος να δινει ιδιο Chain line με τον παλιο, πραγμα που σημαινει οτι δεν αγοραζεις οτι βρεις μπροστα σου που ταιριαζει στο σπειρωμα της μεσαιας τριβης. Φροντιζεις (αν βαλεις sealed με square αξονα) το μηκος του αξονα της καινουριας, να ειναι τετοιο, ωστε να διατηρηθει το ιδιο Chain line. Αν βεβαια αλλαξεις και τα γραναζια πισω, και απο 5 βαλεις7, η οτι αλλο, θα πρεπει να ξαναυπολογισεις το ΝΕΟ Chain line, και συμφωνα με αυτο να υπολογισεις το μηκος του αξονα της καινουργιας μεςαιας τριβης...
Αν σε μπερδεψα, μπες στον αγαπητο (και μακαριστο) κυριο Sheldon Brown, για να δεις οτι δεν ξερεις, (και το πως βρισκουμε το Chain line,κλπ.).
Ελπιζω να βοηθησα..

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

μηπως να το αναλαβεις εσυ?θες να στο χαρισω?να το πεταξω και να αγορασω αυτο που θα προτεινεις?

Αναρωτιεμαι κατι τετοιοι τυποι αν δεν εχουν τι να κανουν στη ζωη τους παρα μονο να παριστανουν τους ξυπνιους αντι να μου προτεινουν να το πηγαινω απο εδω και απο εκει στο καθε μαγαζι.ΟΧΙ ΔΕ ΘΕΛΩ, καλυτερα να το κανω βιδες παρα να μου το" φτιαξει" ο αλλος

Συγχιστηκα νυχτιατικα....

Υ.γ1:το πηρουνι ελεγκτηκε και δεν εχει προβλημα η φωτο ειναι αρκετα παλια (απο τον πωλητη)μηπως και αυτο εφαγε κλωτσια?
http://cnj.craigslist.org/bik/1481109061.html

Υ.Γ2:για δισκοβραχιωνα μου προτεινε καποιος (που το κατεχει) καποια πραγματα που θα μοιραστω αργοτερα γιατι τωρα προεχουν τροχοι που η αποφαση εχει καθοριστικο ρολο (στη τσεπη)

Υ.Γ3:ολα τα σαιτ που εχετε προτεινει τα εχω διαβασει οπως και καποια γαλλικα, αναμενω και αλλα!!!!!!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Καταρχην μην συγχυζεσαι :)
Νομιζω οτι καθε φορα που γινεται καποια παρενεση απο εναν ανθρωπο που ισως εχει δει κατι παραπανω,ειναι για καλο και οχι για να σου την πει.Στην τελικη ειναι η ασφαλεια σου φιλε μου..Οτι σου προτεινουμε οσοι γραφουμε,ειναι για να μην βρεθεις προ εκπληξεων την ωρα που εισαι στο δρομο και πιστεψε με,δεν θες να ζησεις το να σου σπασει το πιρουνι ή το να σου λυθει το τιμονι απο χαλαρωμενη βιδα[το δευτερο το επαθα μεσα σε μια θαλασσα αμαξια που ετρεχαν και ουτε ξερω πως εζησα!].Οποτε ας τα παρουμε ενα ενα...
Εχω την αισθηση αν και οντως δεν το ειδα και εγω,οτι το πιρουνι ειναι στραβο προς τα πισω.
Θα το καταλαβεις καλυτερα εαν προσεξεις τη συναρμογη του με το σκελετο,δειχνει να εχει κενο,βαλε απλα ενα χαρτι και γυρισε το γυρω γυρω για να δεις αν εχει μποσικα στο μπροστινο μερος,θα μπαινει στη συναρμογη πολυ πιο ευκολα..:S Αλλωστε,νομιζω οτι η γωνια μεταξυ πιρουνιου και σκελετου στις παλιες κουρσες ειναι πολυ συγκεκριμενη και μπορεις με ενα χαρτι παραλληλα με το ποτηρι του λαιμου να καταλαβεις αν το πιρουνι ειναι η φυσικη συνεχεια του.Τοτε απο οτι μου εχουν πει,ηταν καπου 73 μοιρες αν θυμαμαι καλα...

Υστερα,επειδη κανουμε ακριβως το ιδιο project ταυτοχρονα,φτιαχνω και εγω ενα 27 1 1/4 αυτον τον καιρο,στις δαγκανες των φρενων προκυπτουν τα εξης προβληματα...
Δεν υπαρχουν δαγκανες κουρσας που να φτανουν απο σκελετο 27 1 1/4 σε 28αρι λαστιχο,παρα μονο καποιες δαγκανες bmx με αξονα στο κεντρο.Ειναι αρκετα μακρυες και φτανουν τις 28αρες ζαντες,αλλα επειδη ειναι ακομα μεγαλυτερη η αποσταση αξονα-ζαντας και τα μπρατσα της δαγκανας μακρυα,γινεται το φρεναρισμα αρκετα ελαστικο και αρα δεν αποδιδουν παλι 100%.Θα φρεναρεις μεν καλα,αλλα οχι τελεια.
Αν αποφασισεις να προχωρησεις σε κατι τετοιο,και επειδη εγω θα προχωρησω σε αλλη λυση,που θα σου πω αμεσως μετα,διαθετω ασημενιο 27 1 1/4 πιρουνι το οποιο μπορω να σου δωσω για να προχωρησεις την αναβαθμιση.

Η δευτερη λυση,ειναι 28αρι πιρουνι παλιας κουρσας με καινουργια φρενακια,απλα πραγματα,και κατεβασμα του αξονα ή προσθηκη[προσωπικα θα το προτιμησω απο το να κοβω και να ραβω στην αντοχη του σκελετου] καινουργιου αξονα πιο χαμηλα στο πισω ψαλιδι ωστε να φτανει παλι η δαγκανα στην πισω ζαντα.

Λυση τριτη,δεν πειραζεις τιποτα,ουτε ροδες,ουτε δαγκανες,σου προτεινουμε κανα καλο τακακι να μαζευτει λιγο το φρεναρισμα,και απλα επικεντρωνεσαι στη μεσαια τριβη,τα γραναζια και τις ιστοριες τους:)

Και φυσικα με κακης ποιοτητας φρενα,δεν τρεχεις πολυ και εχεις τα ματια σου 14...
Αν μπορεις να κοιταξεις παντως τι μαρκα ειναι οι δαγκανες σου,ισως βοηθουσε...

Γινομαι πολυ αναλυτικη?
Ειναι μαλλον γιατι δεν ειχα μυαλο οταν ξεκινουσα το δικο μου και τωρα εχω ποδια και μια 'καλη τσεπη' να πληρωνω αλχημιες..:P

Ευχομαι να πεφτει ο columbus εξω αλλα εαν εχει δικιο,τιθεται θεμα ασφαλειας εαν τραβας χιλιομετρα.

Οσο για το chain line που σου ειπε το παιδι,απλα κοιταξε το κριτικο γωνιασμα που θα κανει η αλυσιδα μεταξυ μπροστινου και πισω ντεραγιε στις ακραιες σχεσεις,αν βαλεις παραπανω γραναζια και καινουργια μεσαια τριβη,για να μην πλαγιαζει πολυ η αλυσιδα.


Believe me,love it or leave it...

thomasofluton
Απών/απούσα

1ον, Ενα υπεροχο ποδηλατο που καλο θα ηταν να παραμεινει στην original μορφη του (κατα το δυνατον)

2ον Πηρουνι (!) Εμενα και η φωτογραφια του ασπρου που εβαλες στραβη μου φενεται! ομως δεν θα πω κατι παραπανω γιατι απο motobecane / velosolex δεν ξερω πολλα πραγματα και πραγματι μπορει οι γαλλοι να καναν τα δικα τους παντως σε αυτου του ειδους και της εποχης τις κουρσες τα πηρουνια εχουν μεγαλυτερη κληση

3ον Φρενα. Ενταξει δεν θα σου πω να παιζεις με την ασφαλεια σου ομως εισαι συγουρος οτι δεν δουλευει? οτι ας πουμε δεν θελει λυσιμο καθαρισμα και σωστο σφυξιμο? συνηθως αυτος ο τυπος φρενου δεν χαλάει ευκολα...

4ον Διπατες ζαντες ! οκ δεν στραβωνουν αλλα δεν του πανε και ιδιαιτερα! οι μονοπατες αλουμινιου απο την αλλη αν τα λαστιχα ειναι σωστα φουσκωμενα δεν εχεις να φοβασε και πολλα! τοσα χρονια πως την βγαζαμε δηλαδη! κανε μια καλη ακτινολογηση (αγορασε ενα ρεγουλατορο) και φωρεσε 2 λαστιχακια μαζεψε και φρενα καλωδια και μετα βγαλτο στον δρομο να δεις αμα σε "φτιαχνει" απο εκει και περα αλαζεις οτι νομιζεις! εγω παντως καποια στιγμη θα το εκανα 700αρι, η διαφορα σε μεγεθος ζαντας πολυ μικρη δεν χαλαει την εικονα στο ματι και φρενα βρισκονται (αν ειναι να αναγκαιο)

Αυτα! ελπιζω να μην σας κουρασα..............

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

δε κουρασες. Το πηρουνι μετα απο ελεγχο (ουτε σε εργαστηριο μηχανουργικο) εχει το ενα ακρο "λαβωμενο" κατα 1 εκατ περιπου προς τα πισω με εμφανη μια γραντζουνια (καπου βρηκε). Αυτο για μενα ειναι τωρα ενα νεο προβλημα και θελω μια απαντηση/συμβουλη μιας και ειναι φοβερο (και το σχεδιο αλλα και η αυθεντικη βαφη) και δε θελω να το αλλαξω...

Για λαστιχα προς το παρων μενουν τα γνησια μιας και ειναι σε αριστη κατασταση (μου κανει εντυπωση ουτε ιχνος σκουριας) απλως θελουν ακτινολογηση...

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

σε ερωτηση φιλου που σχεδιαζει αναπαλαιωση velosolex
1)δισκοβραχιωνας Shimano 105 Hollowtech
2)ζαντες 27 1 1/4 20 ευρα η μια
3)λαστιχα kenda
4)Sela velo kevlar (αν και κανει περιπου 5 ευρα....εχει απολυτα συλλεκτικη αξια)
5)αλλαχτηκε ταινεια
6)ΠΕΤΑΛΛΙΑ wellgo
μενουν τα συρματοσχοινα ταχυτητων, τα φρεννα δεν τα ακουμπισα μονο τακακια, οι δαγκανες τα σπανε...αν και εχουν θορυβο απο την ακινησια.

http://img691.imageshack.us/img691/1049/podilato.jpg

http://img686.imageshack.us/img686/5079/diskovrahion.jpg

Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

vamvakoolas wrote:
σε ερωτηση φιλου που σχεδιαζει αναπαλαιωση velosolex
1)δισκοβραχιωνας Shimano 105 Hollowtech
2)ζαντες 27 1 1/4 20 ευρα η μια
3)λαστιχα kenda
4)Sela velo kevlar (αν και κανει περιπου 5 ευρα....εχει απολυτα συλλεκτικη αξια)
5)αλλαχτηκε ταινεια
6)ΠΕΤΑΛΛΙΑ wellgo
μενουν τα συρματοσχοινα ταχυτητων, τα φρεννα δεν τα ακουμπισα μονο τακακια, οι δαγκανες τα σπανε...αν και εχουν θορυβο απο την ακινησια.

http://img691.imageshack.us/img691/1049/podilato.jpg

http://img686.imageshack.us/img686/5079/diskovrahion.jpg[/quote]

Πολύ μου αρέσει το χρώμα του. Αυτό σκεφτόμουν αν το βάψω. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Νομίζω η 105 σειρά είναι για δρόμου και όχι mtb που μου είχες γράψει. Τέλοσπάντων. Τι χρονιάς είναι το ποδήλατο; Ξέρεις;

Edit: Οι δαγκάνες έχουν θόρυβο επειδή τρίβονται; Ρίξε λίγες σταγόνες λάδι εκεί που υπάρχει τριβή σε μέταλα στις δαγκάνες.

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

φιλε δεν ειμαι ασχετος...και δε ριχνεις λαδι στις δαγκανες. Εχω ριξει ειδικο λιπαντικο/ΑΝΤΙσκουριακο αλλα και παλι θορυβος οποτε μαλλον θα λυσω τις δαγκανες να δω το σημειο τροβης που....κραζει

Επισης ειχα βαλει δισκοβραχιωνα απο mtb αλλα μετα απο παροτρυνση ποδηλατά το κανουμε τελειως καθαροαιμο δρομου (οπως τοτε). Το χρωμα σε αντιθεση με θεοασχετους ειναι το original απλως αφου καθαριστηκε επιφανειακα χρησιμοποιηθηκαν διαφορα χημικα ή συνδιασμοι αυτων και ειναι πλεον σα καινουργιο. Το ποδηλατο πρεπει να ειναι αρχες 80 (το πολυ μεχρι 1985).

Τα μονα σημεια που ειχα τη βοηθεια ποδηλατά ηταν ο δισκοβραχιωνας και τροχοι/λαστιχα (υπαρχει μια δυσκολια στην αγορα στην Ελλαδα) ολα τα αλλα εγιναν με προσωπικη (μικρη) εργασια, ενω οπως εχω γραψει αν δεν υπηρχε το αρθρο του αειμνηστου vigor δε θα ειχα καταφερει και πολλα

http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=3581

Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Ελπίζω μην σε εκνεύρισα. Σε καμμία περίπτωση δεν σε χαρακτήρισα άσχετο, ούτε υπονόησα κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα που αν σε θεωρούσα άσχετο, δεν θα σε είχα βομβαρδίσει με τόσες ερωτήσεις.
Για το λάδι μια δοκιμή πρότεινα. Σε εμένα έχει δουλέψει σε ένα ποδήλατο. Αν έχεις πιο κατάλληλα προϊόντα, σίγουρα είναι προτιμητέα.
Για το δισκοβραχίωνα είχες αναφέρει ότι είναι από mtb και είδα 105 σειρά. Τώρα ξεκαθάρισε το θέμα.
Το χρώμα φαίνεται πως είναι το αρχικό και το έχεις όντως σε πολύ καλή κατάσταση. Τι χημικά χρησιμοποίησες;
Ευτυχώς τα λάστιχα είναι 700x23c στο δικό μου οπότε δεν έχω πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα.