Ναι οκ ,ο τιτλος δεν βοηθαει να καταλαβει κανεις τι εννοω οποτε εξηγω,
βαλθηκα να αλλαξω τιμονι στο cityrun μου κ βλεποντας τα κερατοτιμονα μου αρεσαν ως χρηστικοτητα και εμφανιση
παρελαβα λοιπον το τιμονακι κ εκατσα να το στησω θεωρωντας οτι ειναι ευκολη δουλιτσα ,αμ δε , επειδη ηθελα να κρατησω τα μαμα χειριστηρια πιστευα οτι θα τα βαλω στο ισιο μερος αλλα δυστηχως δεν αφηνουν ανετο χωρο για τα χερια κ καθολου για φωτα ,κομπιουτερ ,κουδουνι κλπ
την προηγουμενη μερα εβλεπα καποια βιντεακια κ επεσα πανω σε αυτο
https://www.youtube.com/watch?v=I6bmXbNxh3Q(link is external)
πανω στην απελπισια μου κ επειδη θελω πολυ να βαλω κερατοτιμονα ειπα να το δοκιμασω με την διαφορα οτι θα τα βαλω τελειως στην ακρη του τιμονιου σε στυλ χειριστηριων sti οπως στα κουρσακια
εκοψα συρματα επειδη δεν εφταναν κ τα εβαλα ,παραδοξως στατικα παντα απο εργονομια κ ανεση κλπ ειναι πολυ καλυτερα απο οτι φανταζεται κανεις ,αλλαζεις ταχυτητες κ φρεναρεις πολυ πολυ ευκολα
οποτε πριν παω στον ποδηλατα να περασω συρματοσχοινα κλπ θα ηθελα να ακουσω γνωμες
κραξτε ελευθερα, ξερω οτι δεν ειναι συνηθισμενη πρακτικη κ θα φαινονται καπως αλλα εμενα μ αρεσουν
Οπωσδήποτε φωτογραφία για να πούμε γνώμες. Πρέπει να φαίνεται η διάταξη και η φορά που τα έβαλες.
Είναι θέματα που τα έχουμε δοκιμάσει και τα έχουμε ξανασυζητήσει παλιότερα, οπότε, κάτι θα έχουμε να σου πούμε. Αν ψάξεις, θα βρεις παλιότερες αναφορές.
Μια πρώτη ερώτηση όμως, σου πέρασαν στο τιμόνι κανονικά? Δεν είχες θέμα με τη διάμετρο?
Είδα το βίντεο. Άνθρωπο που τυλίγει τη ταινία από το κέντρο του τιμονιού προς τις άκρες, δε θα τον εμπιστευόμουν ούτε αέρα να μου βάλει στα λάστιχα.
Πέρα από την πλάκα. Το πως σου φαίνεται κάτι με μια βόλτα 100-200 μέτρων, με το πως είναι η καθημερινή συμβίωση μαζί του, έχει τεράστια διαφορά. Εκεί που τα τοποθετεί ακυρώνει ή έστω περιορίζει πολύ τη λαβή του bullhorn
https://i.postimg.cc/rFV4zGZP/P90714-175200.jpg(link is external)
Ναι κανοκικα περασαν
https://i.postimg.cc/KctZCRFc/P90714-175130.jpg(link is external)
Πολύ όγκος ρε παιδί μου εκεί πάνω. Θα έχεις και τα καλώδια μετά σαν κεραίες μπροστά. Αισθητικά σίγουρα θα είναι χάλια.
Στο πρακτικό κομμάτι τώρα, οι μακέτες των φρένων δεν είναι σε καλή θέση. Είναι σα να έχεις βάλει bar end levers. Οι αλλαγές όμως θα σε βολέψουν?
Νομίζω πιο σωστό θα ήταν να είναι ξεχωριστά οι ταχύτητες, είτε στο οριζόντιο τμήμα του τιμονιού, ή ακόμα καλύτερα να έβαζες bar end shifters.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, όπως λέει και ο Στέλιος, νομίζω δε θα σε εξυπηρετήσει τελικά για πολύ ώρα χρήσης. Δεν είναι αυτά τα τιμόνια για να αλλάζεις ταχύτητες από εκεί.
τα χειριστηρια βολευουν εκει ,το δοκιμασα στατικα βεβαια αλλα αρκετα
οκ αυτο με τα καλωδια ισχυει αλλα μ αρεσει που ειναι ανορθοδοξο setup
ξεχωριστα χειριστηρια με τπτ ,περα απο το κοστος θα εχω κ να μετακινω χερια για το φρεναρισμα η τις αλλαγες
το ζητημα οπως ειπωθηκε ειναι αν βολευουν εκει ψηλα σε εκτεταμενη χρηση η στην πολη ξργω
με κανατε να σκεφτομαι να κοψω το ισιο τιμονι στα 50cm κ να γυρισω στο παλιο γνωριμο στησιμο ενω ημουν σχεδον σιγουρος για το κερατοτιμονο οπως ειναι στις φωτο μου
μπερδεμα
Κρατάς τον μπροστινο δισκο τον 48, αφαιρεις τους αλλους δυο μπροστα επιλογεα και χειριστηριο, πισω κρατας τον προεντατηρα για να σου τεντωνει την αλυσιδα, και κολας το 18 ή το 21 και το κανεις ενα πολυ ωραιο μονοταχυτο. Και κρατας μονο τα φρενακια.
Οσο το βλεπω τοσο ψηνομαι να το κανω
Και μια χαρά θα κάνεις. Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις. Εξάλλου, αν δε σου κάτσει, μπορείς εύκολα να γυρίσεις στο παλιά setup.
Το θέμα με τα bullhorn είναι ότι εξυπηρετούν κυρίως στο ορθοπέταλο. Σε καθημερινή χρήση και στο συγκεκριμένο ποδήλατο ίσως να αναγκάζεσαι να τεντωνεσαι πολύ για ώρα.
ακομα ενας που το εκανε
https://groups.google.com/forum/#!topic/bangalore-bikers/2eGxV4xZ8gE(link is external)
πολύ σημαντικό αυτό.
ναι το σκεφτηκα αυτο
το ζητημα ειναι οτι το ποδηλατο μου πουληθηκε ενα νουμερο μικροτερο αν κ καινουργιο
εχω βαλει 13αρι λαιμο κ ελπιζω με τα χειριστηρια εκει σχετικα ψηλα κ ισως την σελα ενα κλικ μπροστα να ειναι οκ
ετσι κ αλλιως το χρησιμοποιω αποκλειστικα για αποστασεις 20+ χλμ εκτος πολης
κ υπαρχει παντα το οριζοντιο κομματι να πιανομαι σαν να ειναι ισιο τιμονι δουλευοντας το σαν μονοταχυτο
παντως οπως γραφει κ ο τυπος στο αγγλικο φορουμ τα χειριστηρια ειναι απροσδοκητα ευκολοχρηστα με αυτο το setup
αυριο παω στον ποδηλατα κ θα παρω κ το ισιο μου τιμονι για καθε ενδεχομενο
χμ.
Αν φοράς 13αριτωρα τοτε σε περίπτωση που τεντωνεσαι πολύ μπορείς να παίξεις με μικρότερο λαιμο.
Τα ινλαιν φρενάκια τα εχεις σκεφτει? Θα με κράξει ο vasscott μαλλον αλλα εμενα με βολεύουν αυτα.
(αυτα που μπαινουν δεξια αριστερα απο το λαιμο)
ναι ναι ρε κράξτε
εχω σκεφτει πολλα πραγματα ,bar end shifters ,thumb shifters, twist shifters ,sti πατεντες , ξεχωριστα χειριστηρια πανω στις ακρες κ στο ισιο μερος ,inline φρενα (απο οτι μου ειπαν τα inline παιζουν μονο με δρομισια φρενα)
παντα το κοστος ειναι μεγαλο χωρις να κερδιζω πολυ σε χρηστικοτητα σε σχεση με αυτο που εχω κανει, κερδιζω βεβαια σε πιο σωστη καλωδιωση κ σε ομορφια αλλα δεν εχω προβλημα με αυτα
οκ. καλυτερα να μη μιλαω και σε μπερδευω
οχι προς θεου ,ευχαριστω πολυ για καθε σχολιο ,απλα γραφω αναλυτικα τι εχω σκεφτει ωστε να γινονται καλυτερες προτασεις η σκεψεις εστω
ναι ρε συ. εχω περιορισμένες γνωσεις επι του θέματος :)
Αν το ποδήλατό σου είναι ένα νούμερο μικρότερο δεν πρόκειται να το ευχαριστηθείς ποτέ 100%.
Πούλα το και βρες ένα στο νουμερό σου. Μην χαλάς χρόνο και χρήμα.
Ναι, το φωνάζουμε παντού και πάντα:
1. ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ για το νούμερο του σκελετού βάσει των σωματομετρικών σας δεδομένων και όχι βάσει του τι έχει να σας πασσάρει ο κάθε έμπορας.
2. Επίσης (και εξίσου βασικό) ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ για το τι θα κάνετε με το ποδήλατο, ώστε να επιλέξετε το σωστό τύπο....
.... αλλά όλα αυτά έχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ όταν πρόκειται να κάνουμε έντονα ποδήλατο, μιλάμε για βολτόνηση-προπόνηση / ομάδες / παρέες/ μεγάλες αποστάσεις / πολύ γρήγορο ρυθμό και μέχρι αγώνες κλπ.... Εκεί ΟΝΤΩΣ μπορεί να καταλήξεις με τραυματισμούς / θλάσεις / πόνους / μουδιάσματα κλπ αν δεν έχεις σωστές ρυθμίσεις, αν δεν έχεις "κουμπώσει" σωστά πάνω στο ποδήλατο.
Για απλή - τυπική - χαλαρή - καθημερινή χρήση, όλα αυτά έχουν λιγότερη σημασία. Είναι γνωστή η εικόνα των ΜΤΒ με λαστιχάρες πάχους τρακτέρ και αναρτήσεις όσο το μπόι μου που βολτάρουν από Λ. Αλεξάνδρας μέχρι Συγγρού, και καμιά φορά ανεβοκατεβαίνουν και κανα πεζοδρόμιο....!!!!!! .... [και καλά κάνουν, γούστο τους καπέλο τους και λόγος δεν μας πέφτει....ΧΧχαχαχχα].
ΑΡΑ, προφανώς και έχει λόγο να διαλέγουμε σωστά. ΠΡΙΝ ΧΩΣΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑ. ΠΡΙΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ. Μετά, απλά το λουζόμαστε και κάνουμε ότι μπορούμε με δαύτο, μέχρι να δούμε ότι ΣΟΒΑΡΕΨΑΝ ΠΟΛΥ τα πράγματα και το ριμάδι αντί να βοηθάει μας αντιμάχεται.... Οπότε και χώνουμε έξτρα χρήμα και παίρνουμε το επόμενο "καλύτερο / καταλληλότερο".
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα, είτε μιλάμε για ποδήλατα, είτε για κιθάρες, είτε για ενυδρεία, είτε για ψυχοτρονικούς εξομαλυντές λαπλασιανής τροχιάς με περιορισμούς Bernouli.....
Στη μάνα σου το ειπες?
Η πρώτη σωστή άποψη που έχεις εδώ και καιρό!
Θα δεις τι θα πάθεις
νομιζω πως το τελικο αποτελεσμα βγηκε ανελπιστα καλο κ ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι κ αντιστοιχα λειτουργικο κ ευχρηστο
https://postimg.cc/xNJygZj1(link is external)
https://postimg.cc/N5vrWFp4(link is external)
https://postimg.cc/sM6xDg9b(link is external)
Καλό!
Μοιάζει με χρονομέτρου.
Εμένα, το μόνο που με προβληματίζει είναι η μεγάλη κλίση που έχουν τα καλώδια στην αρχή. Θεωρώ ότι σίγουρα θα επηρεάζει την αποτελεσματικότητα η στροφή πάνω από 180 μοίρες τόσο απότομα.
Σε κάθε περίπτωση, να το χαρείς!!!
Μήπως ειναι πολυ χαμηλά στο λαιμό και πολυ ψηλά η κλίση;
Οχι μολις γυρισα απo βολτιτσα 30 χλμ κ ολα μια χαρα με λιγες μικρορυθμισεις
ειχα ψαχτει λιγο με το θεμα κλισης των boolhorn κ ειχα βρει σε ενα ξενογλωσσο φορουμ poll για το θεμα ,οι περισσοτεροι βαζουν το οριζοντιο μερος των κερατων παραλληλο με το εδαφος κ με μικρη διαφορα αλλοι με κλιση οπως εγω, πολλοι που το εχουν ισιο εγραψαν για πονους στα χερια ,επισης ηθελα να μπορω να κραταω ανετα κ το οριζοντιο τμημα των κερατων για να εχω πολλαπλες λαβες για ξεμουδιασμα κλπ
αν δεν το εβαζα τελειως κατω στον λαιμο με ολα τα spacers απο πανω το κομματι με τα χειριστηρια θα ηταν πολυ ψηλα
τεσπα οπως ειπα του εκανα καλη βολτιτσα κ ολα απροσδοκητα καλα
bonus track πετυχαινω μια παρεα κουρσαδες κ ο πρωτος με κοιταξε παραξενεμενος του στυλ τι διαολο φρουτο ειναι παλι τουτο χαχαχα
Προφανώς η οριζόντια κλίση, που είναι και η σωστή, εξυπηρετεί στην κανονική χρήση του bullhorn, δλδ στο ορθοπέταλο. Αν το χρησιμοποιείς καθιστός, προφανώς και θα σε βολέψει η κλίση προς τα επάνω.
Όταν είχα bull σε παλιό κουρσάκι (με bar end levers), και μάλιστα drop bullhorn (άρα ανάποδη κλίση), όντως όταν καθόμουν με κούραζε στους καρπούς... αλλά δεν υπήρχε βολικότερο τιμόνι για ορθοπέταλο!
Σε κάθε περίπτωση, κάνε αυτό που σε βολεύει.
Εγώ πάντως επιμένω ότι η μεγάλη κλίση στα καλώδια θα είναι θέμα σύντομα.
προβλημα εννοεις στην σωστη λειτουργια φρενων κ ταχυτητων η μεγαλυτερη φθορα συρματοσχοινων ?
Πιστεύω και στα δύο. Και αν όχι άμεσα στη λειτουργία, ίσως, πολύ πιο σύντομα από το κανονικό. Πιστεύω, θα έχεις και φθορά στο βαρκάκι της μανέτας, λόγω τάσης. Ελπίζω να κάνω λάθος.