Κούρσα Kynast και επιθυμία μερικής αναπαλαίωσης

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gavos
Απών/απούσα

Χαιρετώ τον ποδηλατικό λαό. Είχε αγοράσει μία κούρσα kynast ο πατέρας μου πριν 20-25 χρόνια, την οποία χρησιμοποιούσα κι εγώ για τις σχεδόν καθημερινές μετακινήσεις μου, μέχρι πριν μισό χρόνο που πήρα ένα pro rider. Οι βασικότεροι λόγοι που το άφησα είναι οι παρακάτω (θέλω βοήθεια για να λυθούν):

1) Φρένα! Άλλαξα τακάκια αλλά τίποτα! Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να βάλω v-brake?

2) Άνεση στα χέρια! Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να του βάλω άλλο τιμόνι;

3) Έμπαινε, ή 1η ή 5η. Το λεβιεδάκι των ταχυτήτων δεν κρατιόταν σε ενδιάμεσο επίπεδο. Τί μπορώ να κάνω γιαυτό;

4) Τα κέντρα των τροχών ακούγονται και νιώθονται περίεργα! Υπάρχουν ανταλλακτικά;

Θέλω να το φτιάξω τούμπανο να το παίρνω στην πόλη όπως παλιά, αλλά θέλω συμβουλές!

Υ.Γ.: Φωτό θα μπει όταν γυρίσω σπίτι! Αν πρέπει να φωτογραφήσω κάτι συγκεκριμένο πείτε μου..

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon DSC03806.JPG0 bytes
Image icon DSC03805.JPG0 bytes
Image icon DSC03804.JPG0 bytes
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

dose perisoteres leptomeries gia ta problimata pou antimetopizeis

gavos
Απών/απούσα

Πραγματικά δε βρίσκω τρόπο να περιγράψω καλύτερα τα παρακάτω:

1) Δε φρενάρει με τα μανίσια φρένα του. Μπορώ να βάλω v-brake?
2) Θέλω άλλο τιμόνι. Αυτό με κουράζει πολύ. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να βάλω άλλο; Για να κοτσάρω και τις μανέτες για τα v-brake?
3) Το λεβιεδάκι των πίσω ταχυτήτων δεν έχει σκάλες από τη μάνα του (είναι αναλογικό θα μπορούσε κανείς να πει) και δεν μένει σε κανένα ενδιάμεσο επίπεδο, παρά μόνο στην πρώτη και τελευταία ταχύτητα. Τί μπορώ να κάνω για να μένει στη θέση του; Ο λεβιές για τον μπροστά δίσκο είναι οκ.
4) Τα κέντρα των τροχών τα νιώθω να "παίζουν". Υπάρχουν ανταλλακτικά κέντρα για αυτές τις παλιές θεόρατες ρόδες;
5) (το ξέχασα πριν) Ένα πιρούνι με υποτυπώδης ανάρτηση μπορεί να μπει;

Ελπίζω να βοηθάω!

klidaras1
Απών/απούσα

Koursa me anartisi ;) den paei asto.

gavos
Απών/απούσα

Φωτογραφίες προστέθηκαν στο πρώτο πόστ. Δείχνουν μία γενική του ποδηλάτου και:

1) Τις δαγκάνες του μαζί με το κέντρο του τροχού, για να μου πείτε αν γίνεται να βάλω v-brake και καινούριο κέντρο. Φαίνονται και τα λεβιεδάκια για τις ταχύτητες που σας είπα ότι δεν στέκονται σε ενδιάμεσες ταχύτητες παρά μόνο στην πρώτη και τελευταία. Υπάρχει κάποια λύση σε αυτό;

2) Τον λαιμό του και το τιμόνι του για να μου πείτε αν μπορώ να βάλω άλλο τιμόνι σε αυτό το λαιμό, ή άλλα πιο μαλακά και αφράτα grips σε αυτό το τιμόνι, με την προυπόθεση να μπορώ να βάλώ μανέτες για τα v-brakes.

Επίσης υπάρχουν σε αυτές τις διαστάσεις τροχοί αλουμινίου και αν ναι σε τί τιμές;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Τα εύκολα πρώτα:
- τιμόνι αλλάζεις εύκολα, πας σε flat bar (σαν τα κλασσικά στα ΜΤΒ), μόνο που θα πρέπει να αλλάξεις και μανέτες φρένων (να πας πάλι σε κλασσικούς λεβιέδες ΜΤΒ, πάρε τις φθηνότερες αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ να αποφύγεις πλαστικές μανέτες).
Κοίτα μόνο προσεκτικά τη διάμετρο του τιμονιού που θα πάρεις να ταιριάζει στον λαιμό που έχεις (λαιμό κρατάς αυτόν που έχεις).
- οι αλλαγές ταχυτήτων αλλάζουν (μαζί και τα συρματόσχοινα) και νομίζω είναι και πολύ οικονομικές ΠΛΕΟΝ. Αλλά μήπως απλά έχουν σκουριάσει / χαλαρώσει / σπάσει τα ελατήριά τους και μπορείς να βρεις ανταλλακτικά?
- για τα κέντρα που γράφεις, σιγά τις παλιές και θεόρατες ρόδες. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΕΣ. Τα κέντρα καλόν είναι να τα δει κάποιος ειδικός / ποδηλατάς και να σου πει αν θέλουν αλλαγή ή απλά λύσιμο, καθάρισμα, λίπανση, αντικατάσταση - προσθήκη μπιλιών ρρουλεμάν κλπ.
- Τα φρένα σου ΜΗΠΩΣ θέλουν ΑΠΛΑ καθαρισμό - λίπανση - μια καλή ρύθμιση και ένα ζευγάρι ΚΑΛΑ τακάκια (+ καλό τρίψιμο & καθάρισμα στα στεφάνια των τροχών)?
Θα είναι ζόρι να βάλεις v-brakes και δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται.
Αν δεν λυθεί το πρόβλημα με καθάρισμα στεφανιών / τακάκια / ρύθμιση, στη θέση σου θα προτιμούσα να τα άλλαζα με αντίστοιχα (caliper τα λένε? τα κλασσικά που έχουν οι κούρσες) ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΑ (δαγκάνες) και θα απέφευγα v-brakes.
- Για να βάλεις αμορτισερ (μπλιαχ) θα κάνεις ΠΟΛΛΕΣ και ΑΚΡΙΒΕΣ αλλαγές (πιρούνι / ποτήρια / λαιμό / ότι άλλο υπάρχει "εκεί μέσα", πιθανόν μέχρι και μπροστινό τροχό - εχω την εντύπωση ότι οι τροχοί κούρσας ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ σε πιρουνια που δεν είναι για κούρσα...διορθώστε με μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου).

Πάντως φαίνεται σε καλή κατάσταση, αξίζει να το φτιάξεις και να το χαρείς για μερικά χρόνια ακόμα.
Δεν γράφω τίποτα για τιμές, κάποιοι ψάχνουν / ξέρουν τρύπες / μπορούν να σου πουν που να απευθυνθείς για "επαγγελματική βοήθεια".

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

opos poly sosta apantithike
apla na symplirosw oti mporeis na pas se lebiedomanet stef 7 speed
25 euro
+ timoni isio
10 euro
+ service stous troxous
10 euro
+ xeroulia gia to timoni
5-10 euro
kai eisa atimos gia trelles boltes :D
dld ypologizeis 50-60 euro kai to exeis ftiaksei
:D

freesamples
Απών/απούσα

Αρχικά είμαι πλήρως αντιθετος με την αλλαγή τιμονιού, αλλά αν παρ ελπίδα το αλλάξεις τελικά, θα ενδιαφερόμουνα να αγοράσω τις μανέτες (οι οποίες δεν μπαίνουν σε ίσιο τιμονι) μιας και φτιάχνω μια κούρσα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κοίτα, γούστα είναι αυτά, υπάρχει ολόκληρη κατηγορία fitness road ποδηλάτων με flat bar.
Στην περίπτωσή μου, μέχρι να χάσω μερικά κιλά, να δυναμώσω τους μυες της μέσης, να συνηθίσω την σκυφτή θέση που απαιτουν οι κούρσες, ήταν μονόδρομος η αγορά τέτοιου ποδηλάτου (ORBEA Spatios, με σκελετό carbon "Onix").
Τώρα, μετά από 4 μήνες και 1200 χλμ, ήρθε η ώρα να βάλω drop τιμόνι και λεβιεδομανέτες κούρσας.
Πάντως αν το θέλεις για πόλη, η σκυφτή θέση (και μάλιστα τόσο σκυφτή που απαιτεί το drop τιμόνι) δεν βοηθάει καθόλου. Όσο και αν μας φαίνεται κάπως περίεργο "κούρσα με ευθύ τιμόνι", είναι πολύ βολική λύση / στάση.

gavos
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

1) Τακάκια του άλλαξα αλλά δεν είδα μεγάλη διαφορά. Η απόδοσή τους δεν έχει να κάνει με τη δύναμη που ασκείται στη στεφάνη. Για να καταλέβετε, όποτε έβρεχε, φρέναρα αναγκαστηκά από τις κάτω μανέτες που μπορείς να βάλεις περισσότερη δύναμη, και σχεδόν πάντα μου έσπαγαν οι ντίζες. Τί σόι καθαρισμό μπορώ να κάνω στις στεφάνες δεν ξέρω που θα δώσει δραματική διαφορά. Πάντως θέλω καλά φρένα παιδιά γιατί στο δρόμο δεν οδηγώ καθόλου συντηρητικά. Για v-brakes δύσκολα ε; Κοιτούσα κάτι δαγκάνες για κούρσες και ήταν πολύ ακριβές. Επίσης έχω ακούσει ότι τα v-brake πιάνουν καλύτερα από της κούρσας.

2) Τιμόνι μακάρι να μή χρειαστεί να αλλάξω, αλλά για να πατήσω φρένο της προκοπής πρέπει να ασκώ δύναμη, κάτι που με αυτές τις μανέτες δε γίνεται. Αν βάλω v-brake λογικά θα τις δώσω στο φίλο που τις ζήτησε. Αν μπαίνουν οι καινούριες μανέτες σε αυτό το τιμόνι τότε δε θα αλλάξω τιμόνι, παρά μόνο grips που θα είναι πιο αφράτα. Αυτό γίνεται ελπίζω.

3) Για αναρτησούλα δίκιο έχετε, αίσχος θα είναι.

4) Λεβιεδάκια δε πολυγουστάρω να αλλάξω, μου αρέσουν αυτά, απλά να μπορέσω να τα στερεώνω στις ενδιάμεσες ταχύτητες, και να μην αλλάζουν μόνα τους κάθε φορά που ασκώ πολλή δύναμη, ή σε κάθε μικροανωμαλία.

@planet -> το σημαντικότερο είναι τα φρένα..

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ suicide bars!
Έτσι δεν είναι?

abyss
Απών/απούσα

Σχετικά με τα φρένα, ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα; Δεν ακινητοποιείται ο τροχός ή ακινητοποιείται αλλά το ποδήλατο γλυστράει στο δρόμο μέχρι να σταματήσει; Μπορεί να έχεις τα καλύτερα φρένα του κόσμου, αλλά αν το σημείο επαφής με το έδαφος είναι μικρό, όπως είναι με τα λεπτά λάστιχα μιας κούρσας, τότε σίγουρα δε θα φρενάρεις άμεσα. Επίσης είναι πιθανό τα στεφάνια σου να είναι γλιστερά (συμβαίνει ιδίως στα ατσάλλινα) ή απλά βρώμικα και να μην πατάει το τακάκι καλά πάνω τους.

Άρα, το ζήτημα του φρεναρίσματος δεν αφορά μόνο τα φρένα αυτά καθ' εαυτά, αλλά και τα στεφάνια και τους τροχούς.

gavos
Απών/απούσα

1) Αν εννοείτε suicide bars τις πάνω μανέτες, φυσικά και από εκεί φρενάρω, σιγά μήν πήγαινα καθημερινά στη δουλειά λες και οδηγώ λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού. Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί, ακόμα και στις κάτω μανέτες για να φρενάρω φυσιολογικά βάζω τόση δύναμη που σπάνε οι ντίζες. Τα στεφάνια είναι καθαρά, τα τακάκια πατάνε καλά και είναι καινούρια, δεν ξέρω τί άλλο πρέπει να κάνω.

2) Βρε σεις, δεν υπήρχε περίπτωση να μπλόκαρε ο τροχός και να παραπονιόμουν για τις δαγκάνες και τα τακάκια, είναι δυνατόν; Ξέρω τί μου γίνεται. Η τριβή μεταξύ τακακίων και στεφάνης δεν είναι επαρκής.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μάντεψε γιατί τα έχουν ονομάσει suicide bars !!!!!!!!!!!!!!!!!

Λογικό να μην μπορείς να είσαι συνέχεια σε θέση drop, μέσα στην Αθήνα, γιαυτό και θα τα αλλάξεις ΑΛΛΩΣΤΕ.....!!!!!
Μην χάνεις χρόνο, ΚΑΛΟ τρίψιμο με scotch bride (έτσι γράφεται?) από την σκληρή πλευρά, και στα δύο στεφάνια και από τις δυο πλευρές (στην επιφάνεια που ακουμπούν τα τακάκια).
Μετά, καλή ρύθμιση των φρένων και αγορά δύο ζευγαριών swiss stop ή kool stop τακακιών.
ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ, τρέχα.....

Φιλικά,
Πέτρος

(μην περιμενεις απόδοση φρεναρίσματος αντίστοιχη των v-brakes, ....κούρσα είναι, κάτι λαστιχάκια τοσοδούλια έχει...).

Αλλά αν θέλεις ΣΩΣΤΟ φρενάρισμα θα σου πω το ΜΥΣΤΙΚΟ. Δύσκολο μεν, αποτελεσματικό δε. Την στιγμή που θα φρενάρεις θα "αφήνεσαι" να γλυστρίσεις ΧΑΛΑΡΑ, επάνω στη σέλλα, ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ. Η "τεχνική" / κόλπο λέγεται panic braking, ψάξτο στο youtube. Μεταφέρεις το βάρος προς τα πίσω, ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Μπορείς να το δοκιμάσεις σε ένα ανοικτό πεδίο / δρόμο με λίγη κίνηση, Κάντο "με" και "χωρίς" το κόλπο και μέτρησε τις διαφορές.
Ήταν το πρώτο πράγμα που δοκίμασα στο κουρσί μου, στην πρώτη μου δοκιμαστική βόλτα.....

freesamples
Απών/απούσα

Αντιλαμβάνομαι αυτό που λες για τα γούστα, αλλά νομίζω οτι θες να πεις συνηθεια.Το πρώτο μου ποδήλατο είναι ενα ΜΤΒ και πρεπει να σου πω ότι πλέον με κουράζει περισσότερο από την κούρσα που ήδη έχω (την δευτερη την φτιάχνω από χόμπι). Επίσης η κατηγορία φιτνες που λες περιλαμβάνει και ποδήλατα με ανάρτηση οπότε μιλάμε για άλλου είδους ποδήλατα πλέον . Αυτό που έλεγα εξ' αρχής είναι πως εφ' όσον έχουμε στην κατοχή μας τέτοια ποδήλατα καλό θα ήταν να συντηρίσουμε τον αρχικό τους χαρακτήρα και να μην προχωράμε σε δραστικές αλλαγές αλλά απλά σε απαραίτητες για την χρησιμοποίηση του. Αν θέλουμε ένα ποδήλατο άνετο και βολικό για την πολή τότε καλύτερα να πάρουμε ένα καινούριο.
ΥΓ. φιλικά...μονοδρομος ο carbon σκελετος?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κούρσα πιο άνετη από ΜΤΒ, χωράει συζήτηση (δεν το απορρίπτω όμως σαν ιδέα....).

Τα ποδήλατα road - fitness ΔΕΝ έχουν αναρτήσεις. Μιλάμε για κλασσικό σκελετό / τροχούς/ γεωμετρία / μετάδοση / φρένα / πιρούνι / σέλλα ΚΟΥΡΣΑΣ απλά με flat bar. Ή τουλάχιστον αυτά εννοώ εγώ. Πάρε ένα λινκ με το δικό μου για να δεις σε τι αναφέρομαι:
http://www.orbea.com/en-gb/productos/bicicletas/Pages/bicicletas.aspx
και επέλεξε κατηγορία FITNESS και μετά δες συγκεκριμένα το μοντέλο SPATIOS.

Εννοείται πως παλιά ποδήλατα κούρσες Bianchi, Peugeot, Raleigh και άλλες ιστορικές μάρκες ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ να τους αλλάζουμε τα φώτα.
Προσπαθούμε να τα κάνουμε πάλι μάχημα, με όσο το δυνατό λιγότερες παρεμβάσεις / επεμβάσεις στον αρχικό σχεδιασμό και χαρακτήρα τους.

Καλά τα carbon, ελαφρυά και ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ φάση, αλλά ακριβούτσικα και θα δείξει πόσο αντοχής και ευαισθητούλια (εδώ χτυπάω ξύλο και με τα δυο χέρια.... φτου κακά φτου κακά....)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

fitness me anartisi den pane mazi
kai an to deite kapou einai kagkouria oso den paei...
edo tha mou peite i cannondale evgale koursa me anartisi :D
kai i secialized mia paparia sto carbon pirouni gia na leitourgei os anartisi
:D

freesamples
Απών/απούσα

Όταν έλεγα για την ανάρτηση είχα στο μυαλό μου κάτι τέτοιο
http://gb.cannondale.com/bikes/08/ce/model-8BS8.html και γενικότερα κάτι σε πιο trekking
Από εκεί και πέρα έχεις δίκιο γιατι οι περισσοτεροι κατασκευαστές λέγοντας φιτνες, εννοούν αυτό που λες εσύ.
Το ξέρω δεν ακούγεται φυσιολογικό ότι ειναι πιο ξεκουραστο, αλλά για αυτό είπα συνήθεια
(edit: βλέπω πως ο plannet με προλαβε,χεχε)

gavos
Απών/απούσα

1) Το καλό που σου θέλω το τρίψιμο να κάνει δουλειά!
2) Από που να τα πάρω αυτά τα τακάκια; Και πόσο;
3) Μπορώ να βάλω μανέτες κανονικές στο ήδη υπάρχον τιμόνι για να οδηγάω στα όρθια;
4) Καλή η τεχνική, μου θυμίζει την τεχνική του mtb για να κατεβαίνεις απότομες κατηφόρες χωρίς να σου έρχεται το ποδήλατο στο κεφάλι, αλλά αναγνωρίζω ότι είναι για οριακά φρεναρίσματα, και όχι για την δεν_έχω_φρένα_που_να_πάρει_ο_διάολος περίπτωσή μου.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.........το τείχος του Βερολίνου έχει κοντά είκοσι χρόνια απο την πτώση του και εδώ στην Ελλάδα κάποιοι είμαστε ακόμα ερωτευμένοι με την δυτικο-γερμανική ανωτερότητα,πάλι καλά.
Στην κατοχή μου βρίσκεται ένα KYNAST luxus-klasse το οποίο με έχει κερδίσει καθότι κυλάει πολύ ωραία σχεδόν δεν το νοιώθω να ακουμπάει στον δρόμο,πολύ καλό στήσιμο τα άτιμα.Η γρηγοράδα του και η ευκολία με την οποία αναπτύσσει ταχύτητα με έφερε σε δίλημμα για το αν θα διατηρούσα το απαρχαιωμένο σύστημα φρεναρίσματος ή θα προχωρούσα σε αναβάθμιση,τελικά προχώρησα σε αναβάθμιση καθώς το κλασσικό σύστημα δεν μπορεί να αναπτύξει πια την ίδια πίεση στην ντίζα και εν συνεχεία στα τακάκια όπως κάμποσα χρόνια πρίν.Έτσι πήρα δύο φθηνές μανέτες σιμάνο v-brakes και τις προσάρμοσα στο ίσιο τμήμα του τιμονιού.Τώρα φρενάρω ακαριαία αλλά δεν έχω σωστη αίσθηση του τιμονιού γιατί πιάνομαι πολύ κοντά στον λαιμό έτσι σκοπεύω να αλλάξω το υπάρχον τιμόνι με ένα ίσιο και να τραβήξω τις μανέτες στην άκρη ώστε να αποκτήσω την καλύτερη δυνατή ισορροπια.

gavos
Απών/απούσα

Δηλαδή είσαι ακριβώς στην περίπτωσή μου! Ακριβώς όμως.. Λες δηλαδή να μην προσαρμόσω μανέτες στο τιμόνι του, αλλά να πάρω ένα ίσιο. Έχεις κάνει κάποια έρευνα; Μπαίνουν από mountain bike τιμόνια σε αυτόν το λαιμό, εννοώ αν έχουν ίδια διάμετρο. Δαγκάνες άλλαξες;

Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Καλησπέρα, υπήρξε κάποια εξέλιξη με το ποδήλατο; Ρωτάω γιατί αν σε περίπτωση έχεις αλλάξει τιμόνι και μανέτες ενδιαφέρομαι για την αγορά των παλιών.

josephae86
Εικόνα josephae86
Απών/απούσα

Καλησπέρα φίλε gavos και εγώ μια από τα ίδια και ο δικός μου πατέρας είχε αγοράσει μια κούρσα kynast την δεκαετία του 70, νομίζω το 76 που είναι ίδια με την δικιά σου αν εξαιρέσεις ότι εμένα έχει κάτι λασπωτήρες και φώτα με δυναμό. Τον τελευταίο καιρό άρχισα να το χρησιμοποιώ εγώ μετά από 30 χρόνια ακινησίας και όπως και εσύ έτσι και εγώ δεν είχα καθόλου φρένα. Να φανταστείς για να σταματήσω με ταχύτητα 10χμ έκανα 20 μέτρα. Τελικά το μόνο που άλλαξα ήταν συρματόσχοινα και τακάκια και τώρα φρενάρει απίστευτα καλά, πιστεύω πως αν κάνεις και εσύ τις ίδιες αλλαγές θα έχεις αποτελέσματα.Ελπίζω να σε βοήθησα...

ApLeRiX
Απών/απούσα

Ξεθάβω λίγο το θέμα ... Μια από τα ίδια και εγώ το βρήκα στην αποθήκη του πεθερού μου. Τα λάστιχα μάλιστα είναι από τότε. SAWA made in Yugoslavia και παρότι είναι τελείως σκληρά και με ρωγμές τα φούσκωσα σήμερα και δεν χάνουν καθόλου αέρα. Εννοείται είναι το 1ο πράγμα που θα αλλαχθεί μαζί με τα τακάκια και τα συρματόσχοινα. Οι μανέτες των ταχυτήτων στο δικό μου είναι πιασμένες κάτω από το τιμόνι και παρόλο τον αρχικό δισταγμό τους , μετά από λίγο λαδάκι στο μπροστινό και πίσω ντεραγιέρ δείχνου να δουλεύουν. Σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλή κατάσταση ... ακόμα δε υπάρχουν τα εργοστασιακά αυτοκόλλητα , απλά έχουν "καεί" από το χρόνο.Σε γενικές γραμμές πάντως είναι σε παρόμοια κατάσταση με αυτό των φωτογραφιών. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μάθω πως ανεβαίνει το τιμόνι ή αν ανεβαίνει . Δε ξέρω το σωστό τρόπο να μετρήσω το μέγεθος του συγκεκριμένου ποδηλάτου . Αν δεν κάνω λάθος μέτρησα από τη μέση της πεταλιέρας μέχρι εκεί που τελειώνει ο σκελετός και ξεκινάει το παλουκόσελο. Είναι 58 εκατοστά. Τα MTB ξέρω ότι τα μετράνε εκεί ... όπως επίσης ότι το μέγεθός μου , επειδή είμαι 1.92 είναι 58. Ισχύει το ίδιο και στο κουρσάκι ;

Γενικά αξίζει να ασχοληθεί κάποιος με αυτό το ποδήλατο. Δείχνει να είναι πανάλαφρο για την ηλικία του πάντως και πολύ άνετο ακόμα και στη κατάσταση που το βρήκα.

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους...

ApLeRiX
Απών/απούσα

sorry διπλό ποστάρισμα

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Τα ποδήλατα είναι μια χαρά για την ηλικία τους,θα ήταν φοβερές περιπτώσεις αν δεν είχαν τα μεγάλα διαστήματα μη χρησιμοποίησης.
Άρχικά δεν πρέπει να γίνονται ριζικές αλλαγές και πολλά χλμ για να του βγάλουμε όλα τα καλά και τα κακά με το μαλακό.

ApLeRiX
Απών/απούσα

Αλλαγές δεν σκοπεύω να κάνω για 2 λόγους. Ο βασικότερος είναι ότι δεν έχω πολύ χρόνο για ποδήλατο , ούτε το κουράγιο επίσης καθώς ασχολούμαι με άλλο είδος γυμναστικής (κολύμβηση) , που ειδικά το χειμώνα είναι πολύ δύσκολο να συνδυαστoύν , χωρίς να αρπάξεις καμια πνευμονία...(εννοώ να πηγαίνει κάποιος κολυμβητήριο με το ποδήλατο κτλ ). Συνεπώς δεν σκοπεύω να ξοδέψω χρήματα για ένα ποδήλατο , το οποίο δε θα χρησιμοποιώ πολύ... πόσο μάλλον που είναι τόσο παλιό. Απλά θέλω να είναι αξιοπρεπές και πάνω απ'όλα χρηστικό. Αν ήθελα να αλλάξω πολλά πράγματα μάλλον συμφέρει να πάρω ένα νεότερο είτε καινούριο , είτε μεταχειρισμένο.
Ο δεύτερος λόγος που δε σκοπεύω να κάνω μεγάλες αλλαγές , είναι ότι θέλω να διατηρήσω το χαρακτήρα του ποδηλάτου. Δηλαδή ότι είναι κουρσάκι σχεδίασης του 80 ή πιο παλιό και έτσι πρέπει να παραμείνει. Με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Ας πούμε κάτι σαν τα ιστορικά αυτοκίνητα. Συνεπώς αλλαγές με μανέτες πλαστικές ή αυτόματες ταχύτητες ή πλαστικά πεντάλ ή δε ξέρω τι , θα χαλούσαν πολύ το χαρακτήρα του , πέρα από τα κοστολόγια που έτσι και αλλιώς δεν νομίζω να είναι μεγάλα.

Παραθέτω κάποιες φωτογραφίες , η ποιότητά τους είναι κακή αλλά βγαίνει ένα γενικό συμπέρασμα για τη κατάσταση του ποδηλάτου. Όποιες παρατηρήσεις δεκτές.

http://img254.imageshack.us/img254/6544/abcd0010x.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/9281/abcd0011fu.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/7628/abcd0012x.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/5/abcd0013b.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/8876/abcd0014d.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/3271/abcd0015lj.jpg
(edit με φωτο υπό το φως της μέρας... )

Το ποδήλατο είναι περισσότερο σκονισμένο , παρά σκουριασμένο... Οι όποιες σκουριές ειδικά στο τιμόνι και τις ζάντες φαίνεται να είναι απολύτως επιφανειακές και μάλλον θα βγουν ή τουλάχιστον οι περισσότερες από αυτές , με ένα απλό τρίψιμο με πετρέλαιο ή αντισκουριακό.

ApLeRiX
Απών/απούσα

Το ποδήλατο πλέον έχει καθαριστεί , έχουν αλλαχθεί λάστιχα , συρματόσχοινα και τακάκια. Τα φρένα του άθλια ,όπως και του φίλου που ξεκίνησε το θέμα , αλλά έτσι και αλλιώς δε πιάνω ποτέ πάνω από 40-45χλμ/ώρα για να χρειάζομαι κάτι τρομερό σε φρένο.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: Αν γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κάνω λίγο πιο κοντό το βήμα και αν αυτό είναι εφικτό με λογικό κόστος. Σκέφτομαι πως η καλύτερη λύση είναι ένα πιο κοντό γρανάζι μπροστά . Αφήνοντας ίδιο το μεγάλο για να έχω ένα δίσκο για κατηφόρες ευθείες και αλλάζοντας το μόνο το μικρό για τις ανηφόρες. Η αλήθεια είναι πως το ποδήλατο είναι αρκετά κουραστικό ακόμα και σε μέρη με ήπια κλίση. Τόσο που σκεφτόμουν να το αλλάξω μόνο και μόνο για αυτό το λόγο αγοράζοντας κάποιο 28άρη trekking .

xiros
Εικόνα xiros
Απών/απούσα

Έχω κι εγώ έναν τέτοιο Γερμανό...!! Σκυλί μαύρο και πολύ άνετο για τα χρόνια του!!
aplerix εσένα είχα πετύχει στο freeday??

B.B.Bear
Απών/απούσα

Προσπαθώ κι εγώ να μαζέψω ένα KYNAST κουρσάκι του 1985.

Το είχα αγοράσει σαν μαθητής της Γ'Γυμνασίου και λέω να το ξαναδώ να είναι καθαρό αλλά έχει τα θεματάκια του.

Εάν κάποιος έχει πράγματα (τροχό πίσω ψάχνω ή και τους δύο) ....το 'ποδαράκι' - Stand που έχει σπάσει...το τσαντάκι της σέλας ή τη σέλα ολόκληρη.....ας στείλει ένα Pm ...ή τα λέμε στο 6947 680208...με την τιμή που αναλογεί.

Νίκος - Αθήνα

AchilleasT32
Απών/απούσα

Γεια σας φιλοι, με αφορμή αυτό το παλιό θέμα να γράψω και εγώ για την εμπειρία μου. Πρόσφατα έφτιαξα το ακριβώς ίδιο ποδήλατο σαν του φίλου, το οποίο είναι ίδιο σε όλα (χρώμα κλπ). Εψαχνα για καιρό να βρώ κάπου τη μάρκα του καθώς πάνω το αυτοκόλλητα έγραφαν RADIANT DeLuxe! Το άλλαξα τακάκια και ντίζες αλλά πάλι τα φρένα δεν πιάνουν καλά και όπως έλεγε και ο φίλος είναι σαν να γλιστράει και να μη πιάνει καλά τη ζάντα. Μάλλον το πρόβλημα είναι στις ζάντες οι οποίες είναι ατσάλινες και όχι αλουμινίου!!! Επίσης λογικά παίζει ρόλο το γεγονός οτι είναι λίγο στραβές και δεν κάνει καλή επαφή το τακάκι!! Εγω προσωπικά θα τις αλλάξω με 27ρες αλουμινιένιες