Γέια σας φίλοι ποδηλάτες
Γράφω 1η φορά εδω γιατί χρείαζομαι τις γνώμες σας.
Έχω ένα scott speedster 50 fb 2013 το οποίο το αγόρασα και για την δυνατότητα μετατροπής σε κούρσα.
Οι διαδρομές μου εδω και 8 μήνες έιναι 4 φορές την εβδομάδα 25 χλμ την ημέρα (πάω στην εργασία) μικτή διαδρομή γέφυρες ανηφόρες κλπ.
Ο μπροστινός δίσκος είναι 3πλος και μιας και συνήθισα αποφάσισα να το μετρέψω σε κούρσα, σκεφτομαί λοιπόν να αγοράσω ενα group set shimano 105 5700 με 2πλο δίσκο.
Βρίσκω στο internet ebay η σε ενα site γερμανικό όλο το set περίπου 380€ και νομίζω πως είναι λογική τιμή εκτός αν κρύβει κάποια παγίδα.
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας για αυτήν την κίνηση όπως επίσης εάν κάποιος θέλει να κάνει αναβάθμιση στο δικό του και πουλάει 105 σειρά μπορεί να μου στείλει μύνημα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
1. Από 30/42/52 με 8άρα κασέτα θα πας σε 34/50 με 10άρα.
2. Από ίσιο τιμόνι θα πας σε κριάρι.
Το "2" σημαίνει ότι θα πέσει πιο μπροστά το σώμα σου το
οποίο με τη σειρά του σημαίνει αλλαγή στο λαιμό. Δες τι
μήκος λαιμού έχεις τώρα, αν είσαι με κοντό λαιμό τότε
δεν θα δουλέψει καλά η μετρατροπή.
Το "1" μπορεί να σημαίνει πολλά και τίποτα, εξαρτάται από
το τι γρανάζωμα χρησιμοποιούσες στα καθημερινά πέρα δώθε.
Ψάχτο καλά διότι 34 με 50 είναι πολλά δόντια διαφορά και
σε σχέση με την τριπλέτα ίσως χάσεις πολύ σε κλιμάκωση.
έχεις ένα καραμάχιμο fitness. Κανονικό, 100% fitness.
Το κράτησες για καλό χρονικό διάστημα.
Έγραψες - γράφεις χλμ καθημερινά. ΟΚ, ώρα για κούρσα.
Τι πιο απλό από το να πάρεις ένα ζευγάρι λεβιεδομανέτες, αντίστοιχες με το σύστημα που έχεις τώρα (πχ 10αρα κασέτα + 3πλός μπροστά), ένα κουρσάδικο τιμόνι και μια ταινεία τιμονιού και με τον πιο απλό - εύκολο - οικονομικό τρόπο να αποκτήσεις ΚΟΥΡΣΑ 100%... ε????
Ποιός ο λόγος να αλλάξεις ολόκληρη σειρά?
Σας ευχαριστω για τισ απαντήσεις σασ.
α)το θέμα του λαιμού θα το δω.
β)το θέμα των γραναζιών εννόεις πωσ θα δυσκολεύομαι στις ανηφόρες αρκετα;
γ)Στην αρχή σκεφτηκά να κάνω την μερική μετατροπή που περιέγραψες αλλά η μανέτες νέου τύπου που ταιριάζουν με τον 3 πλο μπροστά είιναι από ότι έμαθα η claris η οποίες περάν του ότι δεν τις έχω βρει μαζι με τον μπροστινό επιλογέα κοστίζουν περίπου 150€.
Φοβάμαι πως μετά απο λίγο καιρό ισως να θελήσω να αλλάξω και τον μπροστινό δίσκο σε 2πλο και δεν θα μπορέσω οπότε πάλι απο την αρχή.
Ετσι λοιπόν σκεφτηκά το set χωρις να χρειάζονται πχ τα φρένα,αλλά μας και το ποδήλατο με ικανοποιεί αρκετά βάρος 9,5 kg και με κόστος αγοράς 580€ (προσφορα) ίσως το να ρίξω 400€ και να ´εχω μια κούρσα με σειρά 105 μου φάνηκε λογικό.
Η αγορα του set απο το ebay η απο ξένους dealers πως σας φαίνεται?
δες εδω...
http://www.podilates.gr/node/33331
edit: A λείπουν οι λεβγεδομανέτες...χμ! μάλλον πιο ακριβα θα σου έρθει έστω και αν βάλεις από κατώτερη σειρά...πχ . 105
Εχεις μηνυμα!
Δεν θα σου στοιχίσει μόνον 400 ευρώ μία τέτοια μετατροπή. Βγάζεις απέξω τα μεταφορικά, το τιμόνι και την ταινία και επίσης την πιθανότητα να χρειαστείς άλλον λαιμό αφού με τις κουρσάδικες μανέτες θα πιάνεσαι πιο μπροστά όταν κρατιέσαι από τα hoods.
Στο συνολικό ποσό δηλαδή που θα σου βγει αυτό που έχεις ήδη με αυτά που θα βάλεις επάνω, βρίσκεις έτοιμη κούρσα με αυτή την σειρά και ενδεχομένως και με καλύτερους τροχούς. ( η canyon έχει τέτοια ποδήλατα στα 1000 ευρώ. Αν ανέβεις στα 1300 το δίνουν με full ultegra).
Το κεντρική ιδέα όταν ξεκινάς με fitness για να το μετατρέψεις παρακάτω σε κούρσα είναι να γλυτώσεις και κάποια χρήματα και να έχεις ένα μάχιμο κουρσάκι. Αν είναι να ρίξεις τελικά τόσα χρήματα όσο να αγόραζες καινούργιο, τότε κοίτα για καινούργιο κατευθείαν γιατί θα έχεις και καλύτερους τροχούς.
Όχι, εννοώ ότι ο 42άρης με την 8άρα 11-28 και 70 πεταλιές το λεπτό,
σου δίνει από 13 μέχρι 33,5 χλμ μιας και μπορείς να τον δουλεύεις
με όλα τα γρανάζια. Μιλάμε για ένα τεράστιο και πολύ πρακτικό εύ-
ρος που ενδέχεται να σου βγάζει το 90% των διαδρομών σου.
Με τον διπλό και 10άρα κασέτα ο κάθε δίσκος στην καλύτερη δουλεύει
με 7 από τα 10 γρανάζια οπότε ο 34 σου δίνει 10 με 21χλμ και ο 50
σου δίνει 23 με 40. Οπότε έχεις πάνω κάτω το ίδιο εύρος μεν αλλά
είναι σπασμένο σε δυο δίσκους.
Χρήσιμο site για να καταλάβεις τι γίνεται
http://home.earthlink.net/~mike.sherman/shift.html
Θεωρω οτι δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις ολοκληρη σειρα ,το κοστος θα ανεβει πολυ με τις υπολοιπες αλλαγες , καλυτερα να παρεις απο την αρχη κουρσα !
Ενναλακτικα μπορεις να βρεις μτχ σειρα πωλουνται αρκετες σε πολυ καλη τιμη ,π,χ η sora του 13 σε μαυρο πανεμορφη την αγορασε φιλος 160 με ελαχιστα χλμ απο αναβαθμιση !
Ευχαριστω
φίλε resvanis λες και διαβάζω τον εαυτό μου!!! Είχα πάρει ακριβώς το ίδιο ποδήλατο τον Απρίλιο αλλά δυστυχώς πιο ακριβά απ την τιμη που λες.
Αποφάσισα κι εγώ να μπω στη διαδικασία αναβάθμισης - μετατροπής σε κούρσα και ειμαι μεταξυ shimano 105 ή ultegra ή συνδυασμό των 2, ανάλογα τα οικονομικά! Πριν λίγες μέρες αν με ρώταγες θα έβαζα sram rival καθώς οι αντίστοιχες σειρές γενικά της sram ειναι πιο ελαφριές. Ξανασκέφτομαι shimano μιας και ανταλλακτικά βρίσκεις και στο περίπτερο της γειτονιάς που λέει και ο λόγος!
Πάντως επιμενω να αναβαθμίσω το ηδη υπάρχων και οχι να παρω καινουρια κουρσα, διότι τα περιφερειακά που θα περισσέψουν, μπορω να τα χρησιμοποιήσω για ένα custom 2ο ποδήλατο πχ κατηγορίας city. Tο μόνο που θα χρειαστώ εκτός απο εναν σκελετό, ειναι ενα παλουκοσελο + κανα ψιλό!
Σε 2ο χρόνο θα πάω για ρόδες και σκέφτομαι fulcrum 3, και σαν πιο οικονομική λύση fulcrum 5.
Τωρα για το βάρος του ποδηλάτου που λες, δεν ξέρω αν είναι 9,5 κιλά, διότι το εχω δει 9,25 σε άλλο site 9,5 9,6 και 9,9 οπότε δεν ξέρω τι ισχύει. Το evancycles δεν ανακοινώνει βάρος για το μοντελο μας (http://www.evanscycles.com/products/scott/speedster-50-triple-2013-flat-...), ενω για το μοντέλο 2014 δίνει 10,09kgr!!! http://www.scott-sports.com/global/en/products/234124024/bike-speedster-...
Είμαστε δύο λοιπόν...
Χαίρομαι που δεν σκέφτομαι μόνο εγώ έτσι !!
Τις sram την σκέφτηκα και εγώ, τι εννοείς όταν λες για ανταλακτικά πιστεύεις οτί αν χάλασει κάτι δεν θα βρίσκουμε;
θα βρίσκουμε sram εννοείτε, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο με τα ανταλλακτικά σιμανο... Αυτά τα μεταφερω απο ποδηλατάδες που μίλησα σε προσφατη έρευνα που έκανα για την αναβαθμιση που λέμε.
... νομίζω ότι ultegra και 105 είναι υπερβολη για τέτοιο ποδήλατο. Συνήθως, επενδύουμε ψηλά σε ΣΚΕΛΕΤΟ (που θα κρατηθεί χρόνια και έχει νόημα). Οι σειρές μπαίνουν και αλλάζουν και φεύγουν και φθείρονται.
ξαναλέω ... συνήθως.... Κάποιοι όντως πάνε "ανάποδα".
... Sram ....χμμμ... τσέκαρε ποιός είναι ο αντιπρόσωπος και καλύ τύχη...
(Shimano ,.. αν θα ανέβεις στα Άγραφα, και βρεις ποδηλατάδικο στην Άνω Παναγιά, το πιο πιθανό είναι ότι θα έχει shimano ανταλακτικά, ή θα ξέρει να τα μαστορεύει...).
... για εμένα, η καλύτερη λύση σε αυτό το στάδιο: αφού πήρες fitness εξ'αρχής, μένεις στην κεντρική ιδέα του fitness, που λέει "μετατροπή σε κούρσα με το μικρότερο δυνατό έξοδο και γράψιμο πολλών πολλών χλμ". Όταν με το καλό δεις ότι το ποδήλατο δεν έχει να σου προσφέρει άλλα, ότι έχεις ανέβει σε άλλη κατηγορία, τότε παίρνεις την νέα κούρσα όπως την ονειρεύεσαι, με ultegra & Racing 3 και ότι άλλο.
λέγοντας οτι δεν αξιζει να του βαλω ούτε την 105, εννοείς οτι γενικά δεν αξίζει σαν σκελετός να επενδύσω...
απ την άλλη όμως στις αλουμινένιες κούρσες της η Σκοτ (σειρά speedster), έχει και το speedster 10 me ultegra πισω σαζμαν και μανέτες. Τα υπόλοιπα απο πιο χαμηλές σειρές:
http://www.evanscycles.com/products/scott/speedster-10-2014-road-bike-ec...
τώρα για το μικρότερο δυνατό κόστος που προτείνεις, ταιριάζουν τα παρακάτω στο δικό μου?
http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Shimano-Claris-Shift-Brake-3x8-speed-Dual...
Αν ειναι το δικο σου 3χ8 (νομιζω ειναι) ταιριαζουν. Που σημαινει οτι θα χρειαστεις αυτα ενα τιμονι και ταινια αντε και ενα κοντυτερο λαιμο.
Υποθετω οτι ο rocka απο επανω εννοει οτι μεχρι εκει αξιζει.
Απο εκει και περα αρχιζει και ανεβαινει πολυ το κοστος οποτε .....
Ναι 3Χ8 είναι.
για το μηκος του λαιμού θα μετρήσω πιο μετά και θα σας πω...
λοιπόν το μήκος του λαιμου αν τον μέτρησα σωστά ειναι 10εκ και συγκεκριμμενα απο την βιδα που ξεβιδωνεις το πηρουνι μέχρι το τιμόνι (το μέσον του).
Επειδή πάλι μπερδεύτηκα, ας απαντήσει κάποιος κουρσάς, αξίζει στον παραπάνω αλουμινένιο σκελετό να ρίξω μια ultegra ή τζάμπα τα χρήματα? Και αν δεν αξίζει, πρέπει υποχρεωτικά ο σκελετός να είναι κάρμπον για να έχει ultegra?
για πληροφορίες του σκελετού εδω:
http://www.evanscycles.com/products/scott/speedster-50-triple-2013-flat-...
και εγώ συμφωνώ με τους απο πάνω.
Η καλύτερη - ακριβότερη - ελαφρύτερη σειρά, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ, δεν νομίζω ότι θα σου προσφέρει κάτι, πέραν από ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ εφέ ...() και μια τρύπα στο πορτοφόλι σου.
Ουσιαστικότερη επένδυση, πέραν των απαραίτητων αλλαγών ώστε να γίνει 100% κούρσα, είναι ή καλύτεροι τροχοί, ή κουμπωτά παπούτσια - πετάλια - σχαράκια.
Και φυσικά πολλά πολλά πολλά χλμ ( επένδυση χρόνου και ιδρώτα...χεχε).
Ακόμα και για τον λαιμό, θα περίμενα να δω πως είσαι με τον υπάρχοντα, και μετά θα προχωρούσα σε άλλο μήκος.
Έχε υπόψη σου, ότι λόγω νέου τιμονιού, η στάση του σώματός σου θα αλλάξει ΡΑΓΔΑΙΑ. Θα χρειαστεί να ξαναρυθμίσεις σελα, και θα χρειαστεί να παίξεις αρκετά με κλίση και ύψος τοποθέτησης των λεβιεδομανετών.
Άρα, ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΣ.
Γράψε χλμ, να χαρείς το "νέο σου ποδήλατο", ξανα-μάθε να στροφάρεις σωστά, συνήθισε την νέα αεροδυναμική στάση και σιγά-σιγα δες τι αλλαγές πρέπει να κάνεις είτε σε υλικο είτε σε ρυθμίσεις.
σας ευχαριστώ πολύ όλους! νομίζω οτι διαφωτίστηκα αρκετά!
Τελικά βρήκα τις μανέτες σε claris 3x8 τιμόνι και τον μπροστινό εκτροχιαστή όλα καινούργια περίπου σύνολο 140€.
Έτσι θα εισχωρήσω στον κόσμο της κούρσας να δω και πως θα πάει και αν ανεβάσω χλμ βλέπουμε!!
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια.
Έκανες την καλύτερη δουλειά.
Καλοτάξιδος!
τελικά προχωρησα σε αλλάγη όλης της σειράς:
shifters: shimano 105
front der: shimano 105
rear der: shimano 105
brakes: shimano BR 561
chainset: shimano r565
cassette: shimano 105
chain: KMC x10sl 44cm
τιμόνι: Kore elite
φωτογραφίες σύντομα!
για τροχούς σκέφτομαι αργότερα τους fulcrum racing quattro 35mm:
μπορείς να μας πείς πόσο στοίχισαν μέχρι τώρα οι αλλαγές ?
350€ τα περιφερειακά
Και 45 το τιμόνι.
και μερικά στοιχεία απο κάποια parts που ζύγισα:
στον πινακα αριστερα φαίνονται αυτά που φορούσε το ποδήλατο, και στην δεξιά στήλη αυτά που έβαλα.
Η ουσία είναι το νουμερο κάτω δεξιά, όπου φαίνεται το κέρδος σε gr.
Επίσης πιστεύω θα έχω πολύ περιθώριο κέρδους απο αναβάθμιση τροχών. Ζύγισα τον μπροστινο τροχό και η ζυγαριά έδειξε 1445gr (τροχός + ελαστικό + σαμπρέλα + quick release). Καμια 600αριά γραμμάρια θα κερδίσω και απο δω, άρα το ποδήλατο θα πέσει σίγουρα κάτω απο τα 9 κιλά! Μια εκτίμηση που έκανα σύμφωνα και με τα βάρη του ποδηλάτου που διάβασα στο ίντερνετ, θα φτάσει κάπου 8,7 κιλά!
Τα ποδήλατα δεν είναι κιμάς να τα πηγαίνουμε με το ζύγι..
αν το ποδήλατό σου το βλέπεις σαν ... κιμά, δικαίωμά σου!
το δικό μου το βλέπω σαν ποδήλατο, έριξα κάποια χρήματα και ήθελα να δω με λεπτομέρειες τι τόπο πιάσανε.
Έχω σχεδόν 1,5 χρόνο που ξεκίνησα ποδηλασία και απλώς ψάχνω-μαθαίνω-αναζητώ μιας και βλέπω οτι το χόμπυ με τραβάει όλο και πιο πολύ.
Επειδή δεν το βλέπω σαν κιμά δεν το ζυγίζω κιόλας.
Τα χρήματα τα έριξες για να βάλεις καλύτερα εξαρτήματα, δεν τα έριξες για να χάσει βάρος το ποδήλατο άσχετα αν αυτό συνέβη ως συνέπεια των καλύτερων εξαρτημάτων.
Δεν έχει όμως και ιδιαίτερη σημασία αν θα χάσει το ποδήλατο εκατό και 500 γραμμάρια. Νομίζεις ότι θα καταλάβεις καμία διαφορά από το βάρος; Ένα μεγάλο παγούρι με νερό να έχεις στο πλαίσιο.. νάτο το βάρος που έχασες από τα εξαρτήματα ( ή μήπως δεν θα παίρνεις νερό μαζί σου για να μην βαραίνει το πλαίσιο;)
Την διαφορά θα την καταλάβεις από τα καλύτερα κέντρα, από τις πιο στρωτές αλλαγές ( που δεν θα σου πετάει ας πούμε την αλυσίδα) από το πόσο καλά θα πιάνουν τα φρένα σου. Αυτό πλήρωσες.
Το να ζυγίζεις το ποδήλατο είναι χάσιμο χρόνου και σε αποπροσανατολίζει από αυτό που πρέπει να κάνεις με το ποδήλατο. Δηλαδή ποδήλατο.
( φιλικά στα λέω.. έχουν πέσει και άλλοι πολλοί στην ίδια λούμπα και την πλήρωσαν αδρά).