Φάση 1η
Με ένα κάβουρα και μερικά κλειδάκια έλυσα τα βασικά εξαρτήματα ( φρένα, ρόδες, τιμόνι, το αριστερό βραχίονα, τα συστήματα που αλλάζουν τις ταχύτητες…)
Οπότε είχε μείνει η μεσαία τριβή η αλυσίδα, ο δεξής βραχίονας και οι ταχύτητες ( περνάει από μέσα η αλυσίδα)… για να λυθούν αυτά χρειαζόντουσαν συγκεκριμένα εργαλεία τα οποία και δεν είχα…
Φάση 2η
Σε ποδηλατά για να σου λύσει τα συγκεκριμένα ( αν και για μένα ήταν δύσκολη περίπτωση μιάς και το ποδήλατο ήταν αγορασμένο το 92!!!) και είχαν σφίξει τα εξαρτήματα …. Την αλυσίδα το δεξί βραχίονα τα έλυσε ο ποδηλατάς… η μεσαία τριβή πήγα σε συνεργειατζή τρελό και μου τα έλυσε ( επειδή το ποτήρια από το παλιά μεσαία τριβή δεν πιανόντουσαν καλά με κλειδί και ήταν πολύ σφιγμένα… οι ποδηλατάδες δεν είχαν όρεξη να ασχοληθούν )… οπότε και απαλλάχθηκα από όλα και έμεινε μόνο ο σκελετός….
Φάση 3η
Υπομονή, επιμονή χρόνο και κουράγιο γιατί αρχίζουμε το τρίψιμο…. Εφοδιαζόμαστε γυαλόχαρτο (δεν θυμάμαι τον αριθμό άλλα αν τους εξηγήσετε θα σας πουν)…. Είναι πολύ δύσκολο να τριφτεί όλο αλλά γίνεται….( ίσως βοηθήσει και κανένα διαβρωτικό μπογιάς σε σπρέι για τα δύσκολα σημεία κοντά σε ενώσεις, εκεί που μπαίνουν τα καλώδια πάνω στο σκελετό …).. προσοχή όμως πρέπει να γίνει άμεσα η βαφή με αστάρι γιατί θα αρχίζει να σκουριάζει!!!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΑΣΤΑΡΙ ΜΕ ΣΚΛΗΡΥΝΤΙΚΟ ΜΠΟΓΙΑΣ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ,,, θα σας πω)
Φάση 4η
Τρίψιμο το αστάρι με ψιλό γυαλόχαρτο ώστε να αγριέψει λίγο και πέρασμα με σπρέι
ΠΡΟΣΟΧΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΠΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΟΓΙΑ…
ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ (τουλάχιστον εγώ δεν μπορούσα)
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΣΠΡΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΒΑΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΔΙΠΛΗ ΜΕ ΒΕΡΝΙΚΙ ΜΕΣΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Τώρα άμα δεν πάρετε το σωστό αστάρι, και το σωστό σπρέι θα την πατήσετε όπως εγώ που στην αρχή χρησιμοποίησα κοινό αστάρι… μετά μπογιά Hamerait (κάπως έτσι λέγεται) η οποία δεν έστρωνε με τίποτα… και μετά πήρα σπρέι του εμπορίου … και αφού το πέρασα 2-3 χέρια με σπρέι μετά το πέρασα με βερνίκι 2-3 χέρια …. Σαν αποτέλεσμα ήταν ΠΑΡΑ πολύ καλό αλλά στο παραμικρό χτύπημα ή ακόμα και με το νύχι έβγαινε η μπογιά οπότε τσάμπα ο κόπος. Έτσι όταν πήγα σε βαφέα αυτοκινήτων μου είπε βγάλε όλη τη μπογιά και φέρτο μου να στο βάψω κανονικά …. (εκεί χρησιμοποίησα τα διαβρωτικό σπρέι και μέσα σε 3 ώρες είχα τρίψει όλο το ποδήλατο) που μου πήρε 3 μέρες μόνο με γυαλόχαρτο στην αρχή !!
Αυτά προς το παρών δουλειά τώρα και μετά τα υπόλοιπα
Sorry αν κούρασα ….
Έβαλα 2 φωτο πρίν και μετά.....
πληροφορίες από τη δουλειά... ( αν προλάβω)
και μερικές φωτο ακόμα.... από αυτά που έκανα εγώ!!
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
Ετοιμάζω ένα σχεδόν ίδια για την κοπελιά μου :)
Βλέπω ότι άλλαξες τροχούς στο δικού σου ε;
Ωραια δουλεια φίλε. Πώς το έβαψες; Έχεις τίποτα φωτογραφίες από τη διαδικασία και τίποτα συμβουλές;
πολύ όμορφο και το χρώμα (και εγώ το δικό μου έτσι το έβαψα)
άντε περιμένουμε εντυπώσεις από την ανακατασκευή
Μπράβο ρε θηρίο το έκανες πανέμορφο! Για πες και σε τα μας με τη χρώμα το έβαψες; Νίτρο, σμάλτο;
Βασικά από το παλιό ποδήλατο το μόνο που έχει μείνει ίδιο ( προς το παρόν ) είναι
λαιμός τιμονιού
τιμόνι
παλουκόσελο
σέλα
όλα τα άλλα είναι καινούργια!!!
Ανταλλακτικά σειρά DEORE LX
Ναι άλλαξα ζάντες γιατί ήταν΄στραβές σε δίπατες SHimano πίσω, no name μπροστά .
το βάψιμο έχω τραβήξει φωτο αλλά επειδή ήταν πάνω από ΜΒ έπρεπε να τις φτιάξω...
μέσα στο σ/κ θα έχω περισσότερες φωτό και πληροφορίες.... ( και κόστος αναλυτικά)!!!
πάντως για μένα άξιζε το κόπο !!!!!
( θα αναφέρω γιατί......να κάνουμε λίγο τζέρτζελο!!)
μια συμβουλή αν μπορείς στον πίσω άξονα άλλαξε τον και βάλε με βίδες για λόγους ασφάλειας
βασικά όταν πήρα τις ζάντες τουσ είπα αν έχουν χωρίς quick release και μου ήπαν όχι....
και πέζει κάποιο πρόβλημα με την κασέτα... κάτι τέτοιο.... ( μπορεί να με καρόιδεψαν ...)
κατάρες να πέσουν πάνω τους :) :)
έχεις δίκιο όμως γιατί στην πρώτη βόλτα που το πήγα ...στη πρώτη πεταλιά το πρώτο που χάλασε ήταν η πίσω ρόδα ... δεν την είχα σφίξει αρκετά......
γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος για την συναρμολόγηση μιάς καί ήταν η πρώτη μου απόπειρα και θα το πάω και στο φρεντερικο το απόγευμα ( είναι αθήνα) να του ρίξει μία ματιά μήπως μου ξέφυγε τίποτα...
ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ... ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ-ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ
Α ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ (ποσοτικα) ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ.......
ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει .... αυτός που τα διαβάζει θα πρέπει να αξιολογεί και να κρίνει ανάλογα... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ......
αυτά προς το παρόν
τελικά το βάψιμο το έκανε ο βαφέας στο φούρνο και όχι εσύ ?
ναι μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια που έκανα το άφησα εκεί για να γίνει και σωστή δουλειά ...
μου πήρε και 60 € αλλά η διαδικασία καιτα υλικά για να το κάνεισ μόνος σουέ ίναι αυτή που έγραψα...
βέβαια το τρίψιμο ήταν όλο δικό μου μιάς και κανένας βαφέας δεν το αναλάμβανε να το φτιάξει.....
θα ρωτήσω και στον δικό μου σχετικά με τον πίσω άξονα
@strouf
πιστόλι ειναι σίγουρα τώρα αν μπήκε και στον φούρνο δεν ξέρω
αν μου το έστελνε με κάνα 20ευρο θα το εδεινα σε έναν δικό μου βαφέα με 60 θα στο έφτιαχνε και αερογραφο :D
πολλά
Πολύ όμορφο και το χρώμα δείχνει τέλειο!!! ΕΥΓΕ!!!
Πλάνετ....Γιατί να βγάλει το quick release από πίσω?
βασικά σε φανοποιούς που απευθύνθηκα εδώ στην αθήνα μόνο που δεν με βρίζανε όταν τους έλεγα για ποδήλατο....
και αυτός που το πήγα στο χωριό μ με χίλια παρακάλια το έφτιαξε.... ( και άστο όποτε μπορείς ... και θα το τρίψω εγώ το αστάρι... και τα σχετικά...!!)
δεν είχα το χρόνο-χώρο στην αθήνα για να το κάνω και φοβόμουν να μην ξαναγίνει μλκια με το χρώμα και φεύγει με το παραμικρό οπότε λέω δεν γμτε να το δώσω τα λεφτά τουλάχιστον να γίνει σωστή δουλειά ....
ότι έγινε τώρα έγινε...
πολύ στεναχωρέθηκα όταν έφυγε η μπογιά από την δική μου απόπειρα... πολύ περισότέρο από τα 60 € που έδωσα....
@basilis
σημασεια έχει οτι το έκανες κουκλι :D
@linatsas
γιατί ειναι σιδερένιο πλαίσιο και μπορεί να σου φύγει η ρόδα
ειναι επικίνδυνο και θέλει προσοχή στο σφίξιμο
Δηλαδή σε ένα αλουμινένιο δεν υπάρχει αυτό ρο πρόβλημα???
όχι γιατί δεν ειναι τόσο εύκαμπτο όσο το σίδερο
Όσες φορές έχω βάψει μέταλο ( και φυσικά ποδήλατο) το αποτέλεσμα ήταν δυσανάλογο της προσπάθειας και του χρόνου που αφιέρωσα. Θέλω να πιστεύω πως γνωρίζω κάποια από τα μυστικά της βαφής, αλλά η σκλήρυνση του χρώματος στο φούρνο είναι το Α και το Ω !!
ΔΕΝ θεωρώ ότι € 60 είναι πολλά. Η ευχαρίστηση του να τι βλέπεις όμορφο και να το βολτάρεις, αξίζει περισσότερο...
Πόσο σου πήγε συνολικά μέχρι τώρα; και πόσα ακόμα έχεις σκοπό να δωσεις; σε ρωτάω γιατί έχω και εγώ μια σχετική περίπτωση!
ακριβά χωρίς να ξέρω φαντάσου ο δισκοβραχείονας μόνο κάνει 100 eyro
αν θέλεις άνοιξε ένα post σου πουν τα παιδιά τι επιλογές έχεις
βασικά βρήκα όλη τη σειρά deore LX
η οποία αποτελείται από
δισκοβραχίονα με ενσοματομένη μεσαία τριβή
σασμαν μπρός πίσω
φρένα μπρός πίσω
λεβιέδες ταχυτήτων-μανέτες φρένων
καλώδια
συρματα
στα 170 €
ζαντες πίσω shimano-μπροστά no name δίπατες με λάστιχα καραφλά= 80 €
σέλα ,λαιμός τιμονιού+τιμόνι= 34 €
πετάλ=12 €
κλειδί για να σφίξω τη μεσαία τριβή = 7€
.......
καλά την βρήκες την σειρά
το κλειδί για τα ποτήρια εννοείς?
Μόνο 170€ ???? Πολύ καλή τιμή νομίζω για την LX σε αυτά τα κομμάτια!!
Hollowtech II είναι, άρα το εργαλείο για τα εξωτερικά ποτήρια λέει.
Και γαμώ! Καλοτάξιδο!!
απλά ρώτησα 2 εργαλεία θέλεις για την lx ένα για να μαζεύεις τα κενά και ένα αυτό που λες
βασικά 1 μόνο εργαλείο θέλει για τα ποτήρια.... και φισικά ένα αλεν για τους βραχίωνες
http://www.bike-discount.de/shop/k407/a9951/lx-groupset-v-brake-rapidfir...
από εδώ πήρα το σετάκι
http://www.bike-discount.de/shop/a1065/innenlager-montageschluessel-tl-f...
αυτό είναι το κλειδί!!!!
http://www.bike-discount.de/shop/k476/a1085/kurbelkappen-werkzeug-tl-fc-...
και αυτό αν και μπορείς να το κάνεις και χωρίς αυτό :D
+ τα alen
εγώ έχω πάρει αυτό...
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=10179
:P
έξυπνο
εγώ χρησιμοποιώ τον αντίχειρα μου για να το βιδώσω πάντως
εβαλα και μερικές φωτο απο τι διαδικασία που έκανα...
αυτό το κλειδάκι γιατί πράγμα είανι ??
ένα πλαστικό το οποίο μπαίνει στο αριστερό βραχίονα δεν σφίγει???
με το χέρι το έστρηψα.. λέτε να χρειάζεται καλύτερα να σφίξει??
ποιά είναι η λειτουργία του?
thanks
μαζεύει τα κενά από τον δισκοβραχείονα
οχι μια χαρά ειναι απλά δες αν κουνιετε δεξιά αριστερά