Γεια σας, καιρος για ενα ανοιξιατικο project, γιατι πολυ καιρο κατσαμε ησυχοι...
Βρεθηκε λοιπον πριν λιγο καιρο ενα ατσαλενιο πλαισιο Peugeot Tourmalet, στο μεγεθος μου και ειπα να το αξιοποιησω.
Το αγορασα ετσι:
Ξεκιησαμε λοιπον με τη καθιερωμενη αμμοβολη & ηλεκτροστατικη βαφη σε ανθρακι γυαλιστερο.
Και αντικατασταση του πιρουνιου με ενα χρωμιομενο της Wuler, κομμενο & ραμμενο στα μετρα μας.
Pre-Assembly
Kαι το πλαισιο ντημενο με τα απαραιτητα αυτοκολλητα
ΤΟ ΒΕ CONTINUED...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
εχω μεινει με το στομα ανοιχτο. τι φοβερη δουλεια ειναι αυτη. να πω οτι σε ζηλευω και λιγακι. μπορεις να μας πεις ποσο σου κοστισε μεχρι τωρα?
Μεχρι στιγμης, πλαισιο - πιρουνι - εργασιες - αυτοκολλητα εχει παει περιπου 150 Ε.
Στήλιο, μπράβο σου, σπουδαία δουλειά.
Καλή προχώρα, και καλές πεταλιές.
Σας εύχομαι κάθε καλό
μπραβο. πολυ οικονομικα σου βγηκε. τωρα ψαχνεις να βρεις παλια ανταλλακτικα να το ντυσεις ή ειναι συμβατο και με καινουργια συστηματα μεταδοσης?
Στα ψαλιδια δεν εβαλες αυτοκολλητα να φανταστω. Τι εκανες?
Πολύ καλή δουλειά.
Το πηρουνι το έχεις κολλήσει;
Που; πόσο; είναι δοκιμασμένο θα αντέξει;
@ geatle
Σε επιπεδο εξοπλησμου, βασικα μπορεις να βαλεις σχεδον οτι θες πανω - με καποιους μικρους περιορισμους.
Αλλα εχω σε στοκ τα παντα απο vintage ανταλακτικα, και εξ-αρχης στο μυαλο μου το εχω σχεδιασει σε κλασικο στυλ.
@rnd
Tα πισω ψαλιδια τα εχω ντησει με αλουμινο-ταινια.
@Teo49080
Το πιρουνι οταν το πηρα ηταν περιου 4~5 ποντοι πιο μακρη.
Η 1η μου επιλογη ηταν να κοψω απ'τη κορυφη 4 ποντους, και να περασω καινουριο σπειρωμα. Το προβλημα ειναι οτι στα πιρουνια που ειναι νικελομενος ΚΑΙ ο λαιμος, οι περισσοτεροι ποδηλαταδες ΔΕΝ σου κοβουν σπειρωμα. Η επι-νικελωση/χρωμιωση ειναι αρκετα πιο σκληρη απ'το ατσαλι και καταστρεφει το κοπτικο εργαλειο.
Οποτε η 2η επιλογη ηταν να αφαιρεθουν 4 ποντοι απ'το κεντρο.
Το εχω ξανακανει κι'αλλες φορες χωρις προβλημα. Αρκει να γινει με κολληση αργκον (MIG Welding) και οχι απλη ηλεκτροκολληση. Eγω το εκανα στο R&D ΝΙΝΟS (http://www.ninosrd.gr/). Κανει εξατμισεις και ειδικες κατασκευες οπως roll cage για τζιπ κτλ.
Οποτε αν η κολληση ειναι ασφαλης για roll-cage, εμενα μου φτανει και μου περισσευει...
Για τροχους εχω επιλεξει ενα σετ αλουμηνιου, MAVIC OPEN 4CD σε μαυρο χρωμα με 7αρι ελευθερο γραναζι Shimano.
Επομενο βημα ειναι το καθαρισμα/γυαλισμα των ποτηριων, φρενων, μανετων, ντεραγιε.
Μπράβο, φοβερή δουλειά
Δεν θα μπορούσαν να σου κάνουν το σπείρωμα σε τόρνο?
Ναι θα μπορουσε και αυτο.
Αλλα δεν εχω καποιον μαστορα υποψη και δυστηχος δεν εχω το χρονο να ψαξω καποιον να μου κανει σπεριωμα 24 TPI.
απλά συζήτηση για να μαθαίνω.
Χθες βραδυ εκατσα και καθαρισα / γυαλισα τα ποτηρια και εδεσα το πιρουνι στο σκελετο.
Τα απαραιτητα εργαλεια για να μπουν τα ποτηρια.
- Πλαστικη σφηνα & Σφυρι
- Σφιγκτηρας ποτηριων
--
Και το παλουκοσελο, 25mm Aero
Ο σκελετος κομπλε...
ΤΟ ΒΕ CONTINUED
ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ
Πανέμορφο!!!
η δουλεια προχωραει πολυ γρηγορα. μπραβο
Τι δεν σου άρεσε από το αρχικό χρώμα;
Εσενα τι σου αρεσε ?
Γουστα ειναι αυτα...
Δεν είναι του γούστου μου τα Peugeot καθώς τα θεωρώ αδιάφορα
οπτικά.
Εννοούσα εαν είχε κάποια χτυπήματα το αρχικό χρώμα το οποίο,
σε συνδιασμό με πιθανή δυσκολία στο να φτιαχθεί το χρώμα αυ-
τό, σε οδήγησαν στο να το βάψεις κάτι άλλο. Γενικότερα αν ή-
ταν τεχνικής φύσης το αιτιο και όχι θέμα γούστου.
Ναι ηταν ταλαιπωρημενο το χρωμα του (γδαρσιματα & σκουριες).
Αλλα εκτως αυτου, τα χρωματα / λογοτυπα των Peugeot 90's δεν τα βρησκω - προσωπικα παντα - και πολυ "επιτυχημενα" απο πλευρα αισθητικης.
Μπορουσα να το επαναφερο σε original μορφη, αλλα ηταν καθαρα θεμα γουστου.
Προχωραμε μεν, αλλα αργα.
Ολο το weekend το μονο που προλαβα ηταν να καθαρισω και να γυαλισω τις δαγκανες των φρενων και το λαιμο.
Θα στειλω αυτη την εβδομαδα τους τροχους για ακτινολογηση, να ειναι ετοιμοι & μαχημοι.
Τα φρενα ειναι CLB Omega (ηταν με το σεκελετο) και ο λαιμος ATAX με λογοτυπα Peugeot (απ'το στοκ μου).
Επομενο βημα που (ελπιζω να προλαβω μεσ-εβδομαδα...) καθαρισμα/γυαλισμα μανετες ταχυτητων και πισω ντεραγιε - φουλ λυσιμω/καθαρισμα/λυπανση.
to be continued
... για το πολύ όμορφο και προσεγμένο αποτέλεσμα! Κούκλα θα γίνει!
Νομίζω πως το δίλλημα αναπαλαίωση (restoring) ή ανακατασκευή (rebuild) υπάρχει πάντα σε παρόμοια πρότζεκτ, αλλά η απάντηση (εκτός αν πρόκειται για high end μοντέλα κορυφαίων κατασκευαστών) είναι τελικά θέμα προσωπικού γούστου και δεν μπορεί να υπάρχει γενικός κανόνας.
Κάποια στιγμή θα ήταν πολύ χρήσιμο να μας πείτε οι παλιότεροι και εμπειρότεροι, κάποια tips ακόμα και για τις πιο απλές εργασίες ανακατασκευής, όπως το τρίψιμο / γυάλισμα των περιφερειακών (υλικά και εργαλεία) γιατί το κάθε υλικό έχει τα μυστικά του και από ασχετοσύνη μπορεί αντί για καλό, να καταστρέψουμε κάποιο περιφερειακό...
Όταν δεν έχετε λοιπόν κάποιο πρότζεκτ στα σκαριά, πρέπει να κάθεστε να γράφετε άρθρα / υπομνήματα για τους νέους :-)
Καλή συνέχεια!
Μανετες/ντεργιε
Ειναι σειρα Shimano 105 και η μανετα εχει index shift (7αρα).
Βασικα η μανετα ειναι και το τελευταιο εξαρτημα που ηρθε με το σκελετο και θα επανα-χρησιμοποιηθει. Το ντεραγιε ειχε περισσεψει απο αλλο project.
Ξεκιναμε με λυσιμο και μπανιο του ντεραγιε σε καθαριστικη βενζινη, και τριψιμο με οδοντοβουρτσα & μπατονετες - για τα δυσκολα σημεια..
...μετα ενα καλο ξεπλημα με αφθονο WD40, και στεγνωμα με μαλακο πανι.
Eπι τη ευκαιρια αντικατεστησα και τα ροδακια με καινουρια που ειχα στο στοκ.
Ετοιμα για τοποθετηση.
Σκοπευω να χρησιμοποησω μονο τη δεξια μανετα για τις ταχυτητες, οποτε αποφασισα να βαλω απλα μια ταπα στο αριστερο αυτακι του σκελετου.
Σιγα σιγα θα αρχισει το δεσιμο
Τo Be Continued...
θες να το κανεις 1x ? ωραια ιδεα. συνεχισε με την συλλογη των κομματιων. περιμενουμε να το δουμε τελειωμενο.
Ναι, θα το κανω 1 Χ 7.
Σπανιος εως ποτε δεν χρησιμοποιω το μεγαλο δισκο μπροστα, οποτε το προτιμω λιτο και απεριττο στον εξοπλησμο του.
Εχω προχωρισει σε μια προ-συναρμολογιση, να τσεκαρουμε οτι ολα ειναι ΟΚ.
Ειχα προβλημα με το λαιμο της Peugeot, δεν χωρουσε το τιμονι μου...
Οποτε αλαχτηκε με εναν αλλον της ATAX.
Ντεραγιε...
Μανετα...
pre-assembly
Για τη συνεχεια του project, μου εχουν προκυψει τρια θεματα.
1 - Σελα
2 - Δισκοβραχιονας
3 - Μανετες φρενων
Εχω στο στοκ μου 3 σελες, 3 δισκοβραχιονες και 2 διαφορετικου τυπους φρενων για να επιλεξω και δυσκολευομαι...
Καποια στιγμη ανεβασω φωτο, να μου πειτε κ'εσεις τις γνωμες σας.
νομιζω οτι εχεις βαλει το τιμονι αναποδα.
Nαι, και ετσι θα μεινει...
Eχω καταληξει στις εξεις επιλογες:
Για δισκοβραχιονα
SR SAKAE APEX
PEUGEOT
Kαι για σελες
Δερματινη της Gyes
San Marco Rolls
Επισης δεν εχω καταληξει ακομα σε τιμονι...
Οσο κοιταω αυτο που εχω βαλει, δεν ειμαι ικανοποιημενος.
Προσανατολιζομαι ειτε σε εντελος Flat ειτε σε ενα με ελαχιστο Rise (~2cm) στο κεντρο.
Το be continued...
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.
Εκατσα αυτες τις μερες και αναθεωρησα λιγο την τελικη μορφη του ποδηλατου.
Θελω να το κρατησω σε κλασσικο look, αλλα αποφασισα να το εκ-συνχρονισω λιγο ωστε να αποκτησει λιγο παραπανω πρακτικοτητα στην οδηγηση.
Οποτε παρηγγειλα ενα εντελως flat τιμονι...
...θα αντικαταστισω τη μανετα ταχυτητων με μια Shimano τυπου triger-shfter
και τελος βρηκα ενα ζευγαρι μανετες φρενων που μου αρεσαν (Dia Compe CT180)
Oποτε ειμαι σε αναμονη να φτασει το πακετακι για να συνεχισουμε το build.
To be continued...
Μανέττες Διακριτικές και δυνατές
Επιλογέας (δεν παίζει 7άρι Sram) Πολύ διακριτικό
Τιμόνι Πολύ ΑΝΕΤΟ