Υπαρχει περιπτωση να κυκλοφορουν στην αγορα πιρουνια με αναρτηση,τα οποια να εχουν διαμετρο steerer 1 ιντσας?
Τα πιρουνια αυτα ειχαν αρχισει να αντικαθιστανται απο τα κλασσικα πλεον 1 1/8 περιππου το 1990. Υπαρχει περιπτωση να βρω σε ελληνικο ή ξενο καταστημα?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
ναι υπάρχουν
το θέμα είναι για τι σκελετό το θέλεις?
Για ΜΤΒ. Παλιο,της δεκαετιας του '90...αρχες...
Πηγαινε στο www.ebay.co.uk
βαλε να ψαξεις τη λεξη: bankrupt στη κατηγορια "Sporting Goods"
Μετα στη δεξια στυλη "Refine Search", πατα το "Forks"
Η Κατευθειαν -> http://sports.shop.ebay.co.uk/Cycling-/7294/i.html?Component%2520Type=Fo...
Θα βρεις ποικηλια απο πιρουνια suspension (καινουρια απο μαγαζια που εχουν ξεπουλησει το παλιο στοκ) σε 1" και σε 1 1/8".
ΠΧ αυτο:
http://cgi.ebay.co.uk/BANKRUPT-26-1-THREADED-SUSPENSION-BIKE-FORKS-RED-N...
13 λιρες η αγορα και 30 για να στο στειλουν Ελλαδα
(Το ζητημα ειναι αξιζει το ποδηλατο τετοιο κοστος επισκευεης ?)
Σε προλαβα!!
Ειμαι ηδη στο ebay και κοιταω αυτα τα πιρουνια. αν το κοστος πιρουνιου + αποστολη δεν ξεπερναει τα 40-50 ευρω αξιζει. Το ποδηλατο δεν χρειαζεται τιποτα αλλο. Ολα τα μηχανικα του μερη δουλευουν και ο σκελετος ειναι σε καλη κατασταση αφου δεν εχει καταπονηθει. Ενα μετριο XC θα μπορουσε να γινει πολυ ανετα. Το μονο extra που νομιζω πως θα χρειαστει ειναι ενα τιμονι γιατι το παλι σκουριασε. Πιστευεις δεν αξιζει?
Εσυ ξερεις αν αξιζει...
Παντως θα σου στοιχισει minimum ενα 50αρικο (ευρω) συνολικα το πιρουνι.
(τσεκαρε οτι το μηκος του λαιμου + thread κανει στο σκελετο σου)
Εκτως αν ξερεις να το αλλαξεις μονοσ σου, θα σου στοιχισει και ο ποδηλατας.
Επισης για τιμονι αν σ'εμδιαφερει εχω αυτο το Bondager (10 euro)
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/PARTS.jpg
Ετσι οπως το εχω οραματιστει αξιζει. Δεδομενου οτι αλλο ποδηλατο δεν υπαρχει πλεον και λεφτα για καλο καινουριο δεν μπορω να δωσω η λυση αυτη ειναι πολυ καλη. Ασε που οι παλιοι σκελετοι δεν ηταν και της πλακας.

Ο συγκεκριμενος σκελετος (μη ρωτησεις τι μαρκα,ουτε που θυμαμαι,ειχα βγαλει τα αυτοκολλητα οταν ημουν πιτσιρικι γιατι δεν μου αρεσαν τα πρασινα γραφικα) φαινεται πολυ στοιβαρος. Στο 50αρι περιμενα ουτως ή αλλως.Παραπανω δεν εδινα για κανενα αλλο λογο.Ολο και κατι ψιλο μπορει να χρειαστει στο μελλον οποτε θα ριξω πραγματα επανω του ελεγχομενα. Οσο για το ποδηλαταδικο,δεν θα χρειαστει. Και το παλιο μου εγω το ρυθμιζα-αναβαθμιζα-συντηρουσα. Εχω καποια πειρα για τετοιες δουλειες.
Παντως σε ευχαριστω πολυ για τις αμεσες πληροφοριες.
Τα πιρουνια με steerer διαμετρου 1 ιντσας ειναι πολυ υποδεεστερα σε αντοχη απο τα κλασικα πλεον 1 1/8? Εχει τυχει σε κανεναν να σπασει τετοιο σκελετο?
O λογος που αλλαχτικε η διασταση απο 1" σε 1 1/8 ειναι απλος και ειναι ο εξης:
Ολοι οι παλιοι σκελετοι ειναι κατα κυριο λογο ατσαλινοι και με διασταση για λαιμο 1 ιντσας. Ηταν το στανταρ της βιομηχανιας.
Απο τη στιγμη που το κυριο υλικο αλλαξε και εγινε αλουμινιο, αναγκαστικα οι διαμετροι των σωληνων αλλαξανε. Αυτο γιατι το αλουμινιο εχει περιπου το 1/3 του βαρους το ατσαλιου αλλα ταυτοχρονος περιπου τα 2/3 σε ανθεκτικοτητα (στην ιδια διασταση). Οποτε για να καληφτει αυτη η διαφορα σε ανθεκτηκοτητα τι γινεται ??? Αλλαζει η διασταση...
Οποτε αντιστοιχος και τα head-tubes αλλαξανε απο 1" σε 1 1/18".
Το αλουμινιο λοιπον ειναι πιο ελαφρυ αλλα λιγοτερο ανθεκτικο απο το ατσαλι. Για να αντισταθμιστει η ελλειψη αντοχης σε σχεση με το ατσαλι αυξηθηκε η διαμετρος.Σωστα?
Αυτο σημαινει οτι ποδηλατα με headset 1 ιντσας ειναι αντιστοιχως ανθεκτικα με εκεινα της κλασικης διαστασης 1 1/8 λογω του ατσαλιου?
Ρωταω γιατι αν οχι δεν εχει νοημα να κανω τον κοπο να φερω απ'εξω πιρουνι με αναρτηση για ενα ποδηλατο παλιας τεχνολογιας και να μου μεινει το steerer στο χερι. Ο μονος λογος (μαζι με αυτους που ειπα πιο πανω ) που κανω αυτο το ψαξιμο ειναι γιατι ο σκελετος μου φαινεται στοιβαρος.
Ειναι γεγονος οτι ΚΑΠΟΤΕ βγαινανε ποδηλατα με αυτο το configuration.
Αν ειναι ανθεκτικα η οχι οσο ενα συγχρωνο αλουμινενιο... δεν ειαμι ειδικος να στο πω.
Βεβαια παιζουν ρολο 2 πραγματα
1- οτι αυτα τα ποδηλατα (ατσαλινα με 1" headset) ειναι πλεον καποιας ηλικιας (σιγοθρα ανω της 10ετιας)
2- η χρηση για την οποια προοριζεται το ποδηλατο (αν θες να κανεις "αγριες" καταβασεις ξεχνα το)
Τωρα αν θες να ανεβοκατεβαινεις πεζορδρομια και να πας βολτα σε χωματοδορμο, εγω δεν βλεπω προβλημα.
πόσα χρήματα δίνεις για καλή ανάρτηση σε τέτοιο σκελετό?
πόσα χρήματα δίνεις για καλή ανάρτηση σε τέτοιο σκελετό?
Οσο λιγοτερο τοσο το καλυτερο. Πανω απο 30-40 για εντος ελλαδος δεν αξιζει τον κοπο. Προς το παρον πεφτει η προσωπικη δουλεια συντηρησης των μηχανικων μερων και αναλογα τι και αν θα βρω θα αποφασισω αν το προχωρησω.Να ειναι και αρκετη η διαδρομη για να αξιζει τον κοπο.