ποδηλατο για brevet

41 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αυτη την περιοδο εχω λιγο χρονο και ειπα να ασχοληθω παραλληλα με δυο project. Το δευτερο ειναι μακρυα απο το τελος αλλα το πρωτο κοντευει να τελειωσει οποτε ειπα να μοιραστω την ολη πορεια μου.

Ο στοχος να φτιαξω ενα ποδηλατο για brevet αλλα να μην ξεφυγουμε στο κοστος (να ειμαστε σιγουρα κατω απο χιλιαρικο (οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα). Εννοειται οτι θα χρησιμοποιουσα οσο περισσοτερα εξαρτηματα μπορουσα απο το ραφι ωστε να κρατησουμε το κοστος χαμηλα.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Πρωτο θεμα που με απασχολησε ηταν ο σκελετος. Εχω αναφερει πολλες φορες οτι προτιμω ενα "καλο" αλουμινιο με carbon πιρουνι (πολλες φορες και απο καποια φτηνα carbon) αλλα αυτη την φορα ειπα να ακουσω καποιους αλλους που μου ειπαν οτι ενα καλο ατσαλακι θα "αποροφα" καλυτερα απο τα απολυτα αλουμινια που προτιμω. Ετυχε και ειχα και ενα τετοιο σκελετο οποτε ειπα what the heck ας το δοκιμασουμε. Δοτης ηταν το fitness που ειχα στησει για την πολη και που ειχα τρεξει και δυο alleycat χωρις θεμα (μου εχουν πει οτι και ο σκελετος ειναι καλος και αφου τα ατσαλια δεν τα εχω και πολυ ειπα να τους ακουσω).
Σκελετος λοιπον centurion tange απο τους τελευταιους made in japan. To πιρουνι τωρα παρολο που ολοι μου λενε να βαλω το δικο του ή ενα colnago που εχω, ημουν ανενδοτος και εχουμε ενα carbon με aero blades της pro (made in japan και αυτο). Μαζι με ενα καινουργιο headset εδεσε μια χαρα. Ενας quill λαιμος της ΝΙΤΤΟ (για να ειναι και αυτος απο japan) και ενα ergonomic τιμονι 44αρι απο την pro (δυστυχως αυτο δεν ειναι made in japan οποτε να ειχαμε μια all japan βαση). Ενα παλουκοσελο αλουμινιου που ουτε ξερω τι ειναι αλλα ειναι ολοιδιο με ενα ritchey που εχω σε αλλο ποδηλατο, και μια σελλα στριγκακι απο αυτες που με βολευουν (πολυ πιθανο να αλλαχτει γιατι δεν νομιζω οτι θα με βοηθησει πολυ σε brevet).
Δισκοβραχιωνα ειχα ενα compact με εξωτερικα ποτηρια που ταιριαξε αμεσως.
Και ερχομαστε στα δυσκολα.
Τροχοι. Ελεγα να εχω εναν mach1 μπροστα σε shimano κεντρο και εναν taurus high profile σε silent κεντρο συμβατο με shimano κασσετα. Κατι που αλλαξε αμεσως οταν ειδα οτι η αρχικη μου σκεψη να εχω και εγω μια φορα κουρσα με shimano ηταν πολυ πανω απο το budget που υπολογιζα αφου τα 2x9 καινουργια ηταν πολυ ακριβα και αυτοι που πουλανε μεταχειρισμενα τετοια εξαρτηματα ειναι εκτος πραγματικοτητας. (μονο ενα μπροστα ντεραγιε tiagra βρηκα σε normal τιμη). Για να γινω πιο κατανοητος ενας μου εδινε ενα ζευγαρι λεβιεδομανετες 105 2x9 (πληρως λειτουργικες αλλα σε χειριστη εμφανιση) 8 ευρω παραπανω απο τις περσινες 105 2x10 που υπηρχαν σε προσφορα. Αλλο παραξενο. ΚΑινουργιες περσινες tiagra πιο ακριβες απο τις περσινες 105. Οποτε επειδη δεν μου αρεσουν και τα εξωτερικα καλωδια καταληξαμε παλι σε campagnolo. Οποτε επρεπε να αλλαξουμε τροχους. Ο πισω με ενα απλο no name στεφανι (το μονο που ειχα με 28 τρυπες) και ενα κεντρο quando συμβατο με campa). Εχω και εναν ιδιο για μπροστα αλλα με απασχολει που ο πισω εχει μονο 28 ακτινες και ειναι και μαλακος (δεν ειναι κατι ποιοτικο). Αυτο μαλλον μεχρι την Νεμεα θα αλλαξει.
Το groupset τωρα.
Το μισο (τα δυο ντεραγιε) ειναι προσφορα του Κου vascott και το αλλο μισο (λεβιεδομανετες campa xenon 2x9) αγοραστηκαν καινουργιες.
Δαγκανες μπροστα μια miche performance μαυρη και πισω μια που ειχα (μαλλον παλια tektro ειναι) ασημι που θα αλλαχθει με miche performance μαυρη οταν αξιωθω να παω να αγορασω.
Με ολα αυτα το ποδηλατο ειναι λειτουργικο. Αλλα μετα απο συζητηση με τον φιλο Παντελη ειπαμε να το κανουμε καλυτερο. Ο σκελετος μου εχει μεν γεωμετρια κουρσας αλλα ειναι βολτας που σημαινει οτι λειπουν οι βασεις για τα συρματοσχοινα κτλ. Οποτε ανελαβε να μου βρει τους καταλληλους ανταπτορες για να δεθει σωστα και να μην ειναι η χαρα των zip (δεματικων) και της πατεντας που το ειχα εγω.

Θα επανελθω με φωτο και εντυπωσεις απο τις πρωτες βολτονησεις.

Τακαρος
Απών/απούσα

ποσο πηγε το 'μαλλι' μεχρι τωρα?

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

ναί ρε Πρύτανη! πόσο πήγε;!
αφού τα ξέρεις http://www.schwalbetires.com/bike_tires/racing_tires
http://www.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/marathon_plus
http://www.campagnolo.com/jsp/en/groupsetcat/worlds_1.jsp

+ το ψυχολογικό παράγοντα, θα σκέφτεται ο μπρεβετάς: έχω τζαπωνέζο πάνω μου, γερμανό, ιταλό, και τερματίζω γιατι είμαι...Έλληνας! ανεμένω φωτο!
Μερσί μποκου!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Παιδια τα περισσοτερα κομματια τα ειχα οποτε το κοστος δεν μου φανηκε. Και φοραω και αρκετα μεταχειρισμενα κομματια.

Ετσι με ενα προχειρο υπολογισμο πρεπει να ειμαι μεταξυ 500 με 600 μαζι με τα TUFO που λεω να βαλω και την μια δαγκανα που θα αγορασω και με το πιο ακριβο εξαρτημα να ειναι το πιρουνι. Και μαλλον πιο κοντα στα 500 ειμαι το 600 υπερβολη ειναι αλλα εκει το βλεπω με τον αλλο πισω τροχο.

Και ενταξει σιγουρα δεν προκειται ποτε εαν πω οτι το πουλαω να παρω τα λεφτα μου πισω. Αλλα εχω την εντυπωση απο την μια μικρη βολτα που το εκανα οτι για την δουλεια που το εστησα ειναι μια χαρα. Και σιγουρα το πιρουνι αξιζει τα λεφτα του. Βεβαια το μεγαλο τεστ θα ειναι στο Νεμεα brevet.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

έτσι 2-3 σκόρπια σχόλια.... περισσότερο για άλλους που διαβάζουν παρά για εσένα.

.... το ζητούμενο - για τέτοιες χρήσεις - συνήθως είναι: ΑΝΕΣΗ + ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Δηλαδή το να μπορείς να κάνεις πολύ ώρα πετάλι, σε σχετικά γρήγορο - σταθερό ρυθμό και να μην σου τύχει κάτι πολύ στραβό στο λάθος σημείο.
Το αν θα είναι ατσάλι, αλουμίνιο, κάρβουνο, τιτάνιο ή μπαμπού είναι εν μέρη άσχετο. Ό,τι σε κάνει να νιώθεις άνετα εκεί επάνω στη σέλα ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
Το αν θα είναι shimano 5ετίας ή Campy ή ότι άλλο ... πάλι δεν έχει μεγάλη σημασία. Αρκεί να είναι σωστά τοποθετημένο και ρυθμισμένο και να μην σε αφήσει σε κάποιο δύσκολο σημείο.

Ένα τελευταίο..... το μεγάλο τεστ ΟΚ θα είναι η Νεμέα, αλλά θα πρέπει να έχουν προηγηθεί άλλα "τεστς" - αρκετά μεγάλα - για να είσαι σίγουρος και για εσένα και για το ποδήλατο.

Αν σε όλα αυτά βάλεις και άλλους δύο παράγοντες:
Α) πίνουμε + τρώμε "όταν πρέπει"
Β) έχουμε ντυθεί "όπως πρέπει"
.... αυτό ήταν, το brevet έχει βγει πριν καλά-καλά το καταλάβουμε.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Πολύ ωραίο το κατεβατό , για εμάς τους φωτο λάγνους που οι γνώσεις μας είναι πίτουρο θα κάνεις τίποτα ? ή να περάσω για φωτο - .

ως τώρα ζωγράφισα αυτό .

αλλα δεν έχω τους σωστούς μαρκαδόρους να αποτυπώσω το έπος

Βάζω την φωτογραφική και το ps ,βάζεις τα σουβλάκια ?

ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ
Rocka εχω ποια ατμοκαθαριστή

Tasakos10
Απών/απούσα

Ναι ρε παιδιά. Περιμένουμε εναγωνίως τις φωτογραφίες. Τα λόγια δεν αρκούν.
Και αν αργήσουν πολύ οι φώτος.....θα έρθω εγώ να κάνω την φωτογράφιση (αυτό μπορεί να ακούστηκε σαν απειλή εεε;) !

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Σχόλια:
1. Ωραίος
2. Πολύ ωραίος
3. Φωτό
4. Κι εγώ συμφωνώ που έβαλες το κάρβουνο πιρούνι και δεν έβαλες το colnago... μπορείς τώρα να μου δώσεις το colnago?
5. Κανόνισε να περάσεις ένα πρωί με το ποδήλατο, (α) για να το δω και (β) αν θες μια ακόμα γνώμη, να πιούμε ένα καφέ με φίλο που τρέχει πολάααααα χρόνια brevet με ατσάλια.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
.... ΑΝΕΣΗ + ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Δηλαδή το να μπορείς να κάνεις πολύ ώρα πετάλι, σε σχετικά γρήγορο - σταθερό ρυθμό και να μην σου τύχει κάτι πολύ στραβό στο λάθος σημείο.
Το αν θα είναι ατσάλι, αλουμίνιο, κάρβουνο, τιτάνιο ή μπαμπού είναι εν μέρη άσχετο. Ό,τι σε κάνει να νιώθεις άνετα εκεί επάνω στη σέλα ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
Το αν θα είναι shimano 5ετίας ή Campy ή ότι άλλο ... πάλι δεν έχει μεγάλη σημασία. Αρκεί να είναι σωστά τοποθετημένο και ρυθμισμένο και να μην σε αφήσει σε κάποιο δύσκολο σημείο.

Ένα τελευταίο..... το μεγάλο τεστ ΟΚ θα είναι η Νεμέα, αλλά θα πρέπει να έχουν προηγηθεί άλλα "τεστς" - αρκετά μεγάλα - για να είσαι σίγουρος και για εσένα και για το ποδήλατο.

προς rocka (εκοψα πολλα στην παραθεση αλλα συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες).
Ειδικα στο θεμα της αξιοπιστιας μετα απο την κομμενη αλυσιδα στο πρωτο ble challenge στην πρωτη μεγαλη ανηφορα δινω τεραστια σημασια στην αξιοπιστια.

Για το αλλο που λες για εμενα ειμαι απολυτα σιγουρος και εννοειται οτι θα γινουν δυο-τρεις "Νεμεες" πριν τον επισημο (αν και η Νεμεα ειναι το πρωτο τεστ οχι το μεγαλο. Ο σκοπος μας ειναι αλλος αλλα ακομα πολυ μακρυα). Παντως ολες οι συμβουλες ειναι πολυ σωστες και ειδικα αυτο για τα υγρα ειναι το λαθος που κανουν οι περισσοτεροι. Πινουμε οταν πρεπει και δεν περιμενουμε να διψασουμε (τοτε θα ειναι αργα).

Για τις φωτο τωρα. Ειλικρινα το καθυστερω λιγακι γιατι οποτε φωτογραφιζω "καινουργιο" ποδηλατο μου μετα πεφτω οποτε να του βαλω λιγα χλμ πρωτα να παλιωσει και θα ανεβασω φωτο.

υ.γ. εχετε δικιο εγω εγραψα λανθασμενα παραπανω οτι το μεγαλο τεστ ειναι η Νεμεα. "Το πρωτο μεγαλο τεστ απο τα πολλα μεχρι τον τελικο στοχο μας".

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
...
Ειδικα στο θεμα της αξιοπιστιας μετα απο την κομμενη αλυσιδα στο πρωτο ble challenge στην πρωτη μεγαλη ανηφορα δινω τεραστια σημασια στην αξιοπιστια.
...

ναι, θμάμαι ότι είχες θέμα με την αλυσίδα στην πρώτη μεγάλη ανηφόρα.
Βρήκες τι έφταιγε?
Είχε φάει τα ψωμιά της?
Μήπως ήταν αφημένη στον πόνο της για όλη τη ζωή της? (εννοώ χωρίς καθάρισμα + λίπανση)
Μήπως έκανες καμμιά ματσακονιά (αλλαγή σχέσης άτσαλη και άγαρμπη) σε τέτοιο βαθμό που μπλέχτηκε ο εσωτερικός της κόσμος με τις βιοθεωρίες σου και έπαθε κοκομπλόκο?
(.... οπως βλέπετε χρησιμοποιώ ποδηλατικές ορολογίες... )

η λύση βέβαια είναι απλή: μινι-κόφτης αλυσίδας και κρίκος τύπου quick link... (το 2ο το κουβαλάω πλέον μαζί μου, για το 1ο... ευελπιστώ ότι όλο και κάποιος σύντροχος θα έχει....)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δανεικο ποδηλατο και η πρωτη φορα που θα δοκιμαζα με shimano. Οπως βλεπεις δεν με πανε οι κουρσαδικες σειρες shimano. Εννοειται οτι φταιει η μοιρα, τα εξαρτηματα, ο αναδρομος Ερμης κτλ. (μεταξυ μας εκανα και εγω ματσακονια)

Απο την αλλη σπαστηκα και δεν συνεχισα. Αλλιως με ενα κοφτη αλυσιδας πεντε λεπτα δουλεια ηταν.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

http://www.slang.gr/lemma/show/matsakonia_4239

ρε...μαεστρούληδες! σε τριπλό δίσκο, έχω μέσα μου ένα ΄κανόνα΄.Το μικρό του γραναζάκι για τις πρώτες τρείς πίσω, το μεσαίο για 4-6 πές, απο 7 και άνω μεγάλο δίσκο.Έτσι φυλάω γόνατα καί αλυσίδα! τα σέβη μου και καλή επιτυχία στη Νεμέα και παντού!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... παίζουν πολλά εκείνη τη στιγμή.
Αν δεν έχεις κόψει και δεν έχεις αλλάξει και δεις την ανηφόρα-τοίχο την τελευταία στιγμή, κάνεις απότομη - άγαρμπη κίνηση που μπορεί να μην πολυαρέσει στην μετάδοση σου....
Το πιο ανώδυνο είναι να μην αλλάξει και να αρχίσουν τα γρ-γρρρρ γρρρ.
Ή μπορεί να σου φύγει η αλυσίδα.
Ή το χειρότερο, να κοπεί ή να πάρει μαζί της καμιά ακτίνα.

ΟΚ, όταν όλα είναι ρυθμισμένα στην εντέλεια, έχεις πολλές πιθανότητες να μην συμβεί τίποτα κακό.
Θεωρητικά, αν έχεις ρυθμίσεις όρια ντεραγιέ, δεν θα κουρέψεις ποτέ σου ακτίνα... αλλά δυστυχώς η πράξη έχει δείξει άλλα.

Στο συγκεκριμέο σημείο είχαμε βάλει κοντρολιέρηδες, που έκοβαν κίνηση ΙΧ και προειδοποιούσαν για την ανηφόρα-τοίχο.
Κάποιοι πχ που ήξεραν τι ακολουθεί ... έπαιρναν φόρα, με δίσκο.... και μετά "άλλαζαν".... [φυσικά δεν ήταν πάντα εφικτό να αλλάξουν... κάποιοι το πήραν στα χέρια για κάποια μέτρα].

είναι να μην σου κάτσει....

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

[quote=kktsol
Απο την αλλη σπαστηκα και δεν συνεχισα. Αλλιως με ενα κοφτη αλυσιδας πεντε λεπτα δουλεια ηταν.[/quote]

αυτό μου θύμισε το "που να είχαμε ενα τεχνικό " αφού δεν κουβαλάς εργαλεία καρΝΤια μου

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

scarpedico wrote:

αυτό μου θύμισε το "που να είχαμε ενα τεχνικό " αφού δεν κουβαλάς εργαλεία καρΝΤια μου

Για να ειμαι πιο ελαφρυς.

Κανονικα επρεπε απο πισω να ηταν το αυτοκινητο υποστηριξης.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

αν έκανες 2 χλμ ακόμα θα έβλεπες ολόκληρο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ - ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΟ στημένο κάτω από τέντα με πλήρη εργαλεία και ανταλλακτικά.
Και δίπλα θα έβλεπες και την αφεντομουτσουνάρα μου με μια σφραγίδα ΝΝΑΑΑΑ....
χαχαχα

.
.
.
.
.
πέραν της πλάκας, ... μιλάμε στην κορυφή της ανηφόρας έφτασαν ένα σωρό ποδήλατα που ήταν σε κακά χάλια. Ο καϋμένος ο ποδηλατάς που είχε στήσει τέντα... έτρεχε και δεν έφτανε. Πολύς ιδρώτας...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αν καταλαβα καλα το που ηταν τα check πρεπει να ειχα πολλα χλμ ωσπου να φτασω σε εσενα. Η ζημια ηταν πριν απο την πλατεια στην Φυλη που ξεκινουσε ο δρομος με τις φουρκετες. Δεν ειχα φυγει απο τον πολιτισμο.

υ.γ.αυτοκινητο υποστηριξης οχι απο τους ble. Πως ειναι οι pro που εχουν το αμαξι που τους ακολουθει, ετσι. Σιγουρα οχι απο την διοργανωση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Νόμισα ότι λέγαμε για το 100αρι στην Αττική, η ανηφόρα που είδαμε τα πολλά προβλήματα ήταν μετά το Ναό στο Σούνιο, πριν τον Αγ. Κωνσταντίνο.
Στην απότομη αριστερή ανηφορική στροφή... ακριβώς στην βάση της ανηφόρας ...που στην κορυφή της ήταν το 1ο κοντρόλ (και η τέντα με τους ποδηλατάδες).

Στο τελευταίο 200αρι της χρονιάς (Κόρινθος, πριν 10 ημέρες) είχε και support car..... Ή για να λέμε την αλήθεια, είχε support carS και μοτοσυκλέτες και ασθενοφόρο και εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και και και....
Μόνο ελικόπτερο δεν είχε για εναέρια κάλυψη του event...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Mετα απο καποια χλμ καναμε και το bike fitting χτες και το μονο που μενει ειναι να βαλω τα δικα μου κουμπωτα πεταλια και αυτη την ρημαδα πισω δαγκανα (αυτη που εχει ειναι προσωρινη). Εχω κανει και καποια χλμ, πηγα να τρακαρω με μια βλαμενη οποτε εφυγε η καντεμια και θα βαλω και φωτο τωρα.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Mετα απο καποια χλμ καναμε και το bike fitting χτες και το μονο που μενει ειναι να βαλω τα δικα μου κουμπωτα πεταλια και αυτη την ρημαδα πισω δαγκανα (αυτη που εχει ειναι προσωρινη). Εχω κανει και καποια χλμ, πηγα να τρακαρω με μια βλαμενη οποτε εφυγε η καντεμια και θα βαλω και φωτο τωρα.

.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Οι φωτο που χρωσταω (απο την σημερινη βολτονηση).
a
b
c
d

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Eυχαριστούμε για τις φωτό, αισθητικά πολύ καλό τόργανο! Ωραίο χρώμα και λαιμός φίνος.Τα λάστιχα είναι 25άρια; όποτε μπορέσεις ρίξε κανα ζουμ να θαυμάσουμε και μείς τα γερόντια! Μπορείς να γράψεις αναλυτικά το set up του εργαλείου;
Εκτός απο το θέμα της ξεκούρασης, νομίζω ότι απο 200 και πάνω km οι καλουπιέδες είναι υποχρεωτικοί (ή τα κουμπωτά πετάλια).Δεν είμαι σίγουρος, διορθώστε με please!
Θα ήθελα απο τους εμπειρότερους, να γίνει μια προσπάθεια να καταγραφούν και 'οι σκέψεις την ώρα του μπρεβέ΄.Αν υποθέσουμε ότι εντάξει, το φτιάξαμε, το στήσαμε, προπονηθήκαμε μήνες πάνω του όπως είναι(το έχει πεί και ο Rockarolla! δε πειράζεις τίποτα τη μέρα του μπρεβέ, όπως σε συνήθισε και όπως το συνήθισες εσύ το ποδήλατο!)....
Πολλοί γράφουνε ωραία κειμενάκια μετά απο έναν αγώνα! Πόσες και ποιες είναι οι σκέψεις μέσα στον αγώνα; τι να πρωτοθυμηθείς και απο πού να ξεκινήσεις! πόση ώρα να ΄μιλάς΄ στον εαυτό σου, και τι θα σου ΄λέει΄ αυτός;!
Περνάνε οι άτιμες οι ώρες με μονόλογο;! Γιατί δεν απαντάει ο ποδήλατος;!
Eυχαριστώ για τη συνεισφορά σας!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Tο setup το εγραψα παραπανω. Λειπουν μονο τα κουμπωτα (look keo περιμενω ομως τα καινουργια παπα. Τα παλια ειναι αχρηστα πια. Τα πεταλια ή οι καλουπιεδες δεν ειναι απαραιτητα ομως βοηθανε παρα πολυ) και η πισω δαγκανα (miche performance ή αλλαγη και των δυο με campa skeleton).
Τα λαστιχα ειναι 23αρια.
Εγω παντως σε αγωνα επικεντρωνω στον μπροστα μου (για ενα παραξενο λογο επικεντρωνω στο τι ταχυτητα εχει) εκτος εαν κατι με χαλαει πανω στο ποδηλατο (κανενας παραξενος θορυβος, κατι που δεν δουλευει σωστα κτλ).
Εαν ειμαι μονος μου φανταζομαι τον τερματισμο μου.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

έχεις δίκιο! παρασύρθηκα από το
http://www.pepa.gr/index.php/topics/topic/498
ενώ είναι http://www.pepa.gr/index.php/topics/topic/56

Ευχαριστούμε!

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Πόσα κιλά βγήκε?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ακριβως οπως ειναι στην φωτο 10.560

EDIT: sorry ζυγιστηκε με λιγο βαρυτερη σελλα (ενταξει μικρη διαφορα προφανως).

Ntimitris
Απών/απούσα

καλοταξιδο κωστα
ωραιο βγηκε,
αισθητικα δεν μου ταιριαζει πολυ το πιρουνι το καρμπον με το το ατσαλι, (αδυνατο το ενα χοντρο το αλλο..) αλλα λειτουργικα πρεπει να ειναι καλος συνδυασμος.
..
Ισως με το σωστο χρωματικο συνδυασμο να διορθωθει και το αισθητικο, αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που μας νοιαζει, και ειδικα εσενα που ερχεσαι απο το το χιλιογρατσουνισμενο μτβ

Teo49080
Απών/απούσα

Προσωπικά ουτε εμενα μου αρεσει το συγκεκριμένο πιρούνι, οπως το βλεπω στη φωτογραφία,
Εντάξει δεν με ρωτησε κάνεις αλλα δεν μπορουσα να το κρατησω μεσα μου να με βασανίζει.
Καλες διαδρομές και να εισαι σιγουρος οτι το ατσάλι θα σε βγάλει ασπροπροσωπο σε μεγαλες διαδρομές. Ειδικά το συγκεκριμένο πλαίσιο που είναι πιο ταξιδιάρικο.
Η αποψη μου αλλωστε είναι οτι μετα τα 100 χλμ το 1,5 -2 κιλα δεν τα καταλαβαινεις απο εκει και περα μετραει το πεισμα και η παρεα.
θα τα πουμε στο γυρω του κορινθιακου; ελπιζω να ειμαι καλα ως τοτε. Καληνύχτα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δουλευει αψογα ομως. Κατεβαινα μετα το φραγμα προς Μαραθωνα (50-60 χλμ) και δεν κουναγε τιποτα ουτε περναγε τιποτα στα χερια. Εμπαινα φετες και δεν επαιζε τιποτα. Απο την αλλη οταν εισαι πανω το πιρουνι δεν φαινεται. Ενω η διαφορα στο βαρος και στην αισθηση φαινεται. Και θεωρω περιπου δεκα κιλα σε ατσαλι ειναι καλα (και μπορω να κοψω πολυ ευκολα απο τους τροχους βαρος-μικροτερο προφιλ,καλυτερης ποιοτητας).

contact