Δεν γίναν και πολλά πράγματα μέσα στην εβδομάδα. Το βάψιμο και οι λεπτομέρειες τρώνε πολύ χρόνο. Βούρτισα και τα νίκελ κομάτια και η κατάσταση τους είναι πολύ άσχημη. Η σκουριά έχει "σηκώσει" το παλιό νίκελ και έχει "φάει" την επιφάνεια των κομματιών αφήνοντας μεγάλους πόρους και τρύπες. Μάλλον πάνε για βάψιμο. Παρακάτω οι φώτο της προσπάθειας να φτιάξω το καρό αυτοκόλητο.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πολύ ωραίο ποδήλατο! Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου!
Αν γουγλάρεις "peugeot vintage bikes" και "peugeot classic bikes" θα βρεις πολλές πληροφορίες.
Με τα θολωμένα νικελάκια τι σκοπεύεις να κάνεις. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το Kalhoff που αναπαλαιώνω.
Ρώτησα για νικέλομα ένα φίλο φαναρτζή και μου είπε οτι εδώ στην Ελλάδα δεν νικελόνουν σωστά. Για να πιάσει το χρώμιο χρειάζετε να γίνει πρώτα ορειχάλκοση πράγμα που δεν το κάνουν εντό στο Ελλάντα. Νικελώσαμε κάτι φτερά πριν 8 μήνες και έχουν ήδη αρχίσει να ξεφλουδίζουν. Άσε που ζητάνε και πολλά λεφτά για 5 πράγματα που θα τους πάς (για δύο φτερά 50euro). Θα προσπαθήσω να τα γυαλίσω με wd-40 και ψιλό σύρμα υδραυλικού αλλιώς θα τα βάψω.
..θα χρειαστεις και τους 12 αποστολους για τα υπολοιπα , αλλα εκτος του εχεις κανει ε-ξαι-ρε-τι-κη δουλεια εχεις και πολυ μερακι , αδελφε!
δερμάτινη σέλα, λογότυπος
κάποτε είχα αυτό
http://www.peugeotshow.com/images/1972_5.gif
αλλά "Απαλλοτριώθηκε" από κάποιους μελαμψούς συμπολίτες μας :(
μου απέμεινε η σέλα, γιατί την είχα βγάλει για να την αναπαλαιώσω σε δερματά
και το λινκ για τα όλα τα παλιά μοντέλα της πεζώ
http://www.peugeotshow.com/
το δικό σου πρέπει να είναι κάτι σαν αυτό
http://www.peugeotshow.com/images/1953_06.jpg
της δεκαετίας του πενήντα (το κάτω)αλλά είναι μονοτάχυτο
θα πρέπει να τα δούμε όλα προσεκτικά
Απόστολος
καλή τύχη στην προσπάθειά σου. στην θέση σου θα προσπαθούσα να διατηρήσω το ποδήλατο όσο το δυνατόν στην αρχική του κατάταση, π.χ. έβαψες τον σκελετό, αλλά πρέπει να βρεις τρόπο να ξαναφτιάξεις τα αυτοκόλλητα. και να κρατήσεις όσο το δυνατόν περισσότερα από τα αρχικά περιφερειακά (βέβαια κάποια όπως η αλυσίδα θέλουν επειγόντως αντικατάσταση)
http://www.peugeotshow.com/images/1972_7.gif
άλλα έχει πολλές σκουριές, συνήθως του 72 διατηρούνται σε καλή κατάσταση
το τσαντάκι είναι μεταλλικό και το πίσω φρένο σε άλλη θέση
βασικά μπορείς να δεις αν η Peugot μπορεί να σου στείλει τις μακέτες για να τυπώσεις καινούργια αυτοκόλλητα
:D
δεν έχει σχέση με αυτή που ξέραμε εμείς οι παλιοί
έψαξα πολύ και βρήκα μόνο το παραπάνω λινκ για τα παλιά ποδήλατα
δείτε και στη wikipedia την ιστορία
http://en.wikipedia.org/wiki/Cycles_Peugeot
αν ψάξεις σε λέσχες τις γαλλίας ή της αμερικής μπορεί να βρεις κάτι
http://cyclespeugeot.com/ModelID.html
Καλή επιτυχία
Καταπληκτικό ποδήλατο παιδιά. Δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση, ότι ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές καινοτομίες, πιο παλιά έφτιαχναν πιο όμορφα και πιο ανθεκτικά ποδήλατα.
Αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου καθώς είμαι λάτρης οποιουδήποτε πιο παλιακού σχεδίου.
Τώρα...
Για να βρεις ποια είναι η ακριβής ημερομηνία κατασκευής του ποδηλάτου θα πρέπει να βρεις πρώτα τον serial number. Εντόπισε τον αριθμό επικοινώνησε με την Peugeot και θα σου πουν πότε κατασκευάστηκε το ποδήλατο και ενδεχομένως που πουλήθηκε για πρώτη φορά.
Αυτό το αναφέρει και στο λινκ που δόθηκε εδώ
http://cyclespeugeot.com/ModelID.html
αλλά το ξέρω ότι ισχύει από την εποχή που έψαχνα να εντοπίσω την ημερομηνία κατασκευής του πιάνου μου. Και για τα πιάνα, όπως άλλωστε και για τα ποδήλατα, οι εταιρίες κρατάν αναλυτικά αρχεία με τα serial numbers κάθε χρονιάς καθώς και ποιοι αριθμοί αποτελούσαν ποιες παρτίδες και που διατέθηκαν αυτές.
Είναι σημαντικό να βρεις την χρονιά κατασκευής με ακρίβεια γιατί και πιο εύκολα θα βρεις στοιχεία για τα μέρη του ποδηλάτου αλλά ίσως να βρεις και τις μακέτες για τα σήματα, είτε ζητώντας τες από την εταιρία, είτε από κάποια καθαρή φωτογραφία κάποιου ίδιου ποδηλάτου.
Τώρα στην ίδια σελίδα κοίταγα και τα αυτοκόλλητα και προσπαθούσα να σκεφτώ μία ιδέα για να τα ξανα φτιάξεις.
Καταρχάς το αυτοκόλλητο που είχε αρχικά το ποδήλατο πάνω, παρόλο που μοιάζει με αυτά της περιόδου 70-74 δεν είναι ίδιο ακριβώς, γιατί στο δικό σου ποδήλατο τα καρεδάκια που έχει πάνω και κάτω από το σήμα δεν είναι σε δύο αλλά σε τρεις σειρές. Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό αλλά στην σελίδα δεν το έχει.
Σκεφτόμουν, όπως σου είπα, πως θα μπορούσες να αντικαταστήσεις τα αυτοκόλλητα. Αυτό γίνεται ως εξής: Καταρχάς είναι πολύ σημαντικό ότι φωτογράφησες το ποδήλατο πριν το βάψεις έτσι ξέρεις τι θέλεις να φτιάξεις.
Θα πρότεινα, αν δεν βρεις τίποτα από τα αυτοκόλλητα, να βάλεις ένα γραφίστα να σου φτιάξει μία μακέτα συνδυάζοντας τα στοιχεία από την φωτογραφία που τράβηξες και αυτήν που έχει πάνω στην σελίδα που σου δώσανε εδώ ( αυτή με τα id).
Μετά θα κρατήσεις την μακέτα αλλά μην φτιάξεις αυτοκόλλητα, που με τον καιρό και με τον ήλιο θα ξεθωριάσουν και θα ξεκολλήσουν, αλλά θα σου πρότεινα να κάνεις το σήμα μεταξοτυπία πάνω στον σκελετό του ποδηλάτου με ειδικό ανεξίτηλο χρώμα.
Αν σε ενδιαφέρει ένα τέτοιο option πες μου να σου πω λεπτομέρειες.
Παίζει να είναι και το μοντέλο που δώσανε εδώ αυτό του 1972
http://www.peugeotshow.com/images/1972_7.gif
Aν προσέξεις έχει και αυτό τα καρεδάκια σε τρεις σειρές πάνω στο αυτοκόλλητο.
Πάντως συγχαρητήρια για την δουλειά που έχεις κάνει μέχρι στιγμής. Εύχομαι καλή συνέχεια και αν θες βοήθεια πες για οτιδήποτε γνωρίζω πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω και εγώ.
Να ευχαριστήσω όλους για την ανταπόκρηση, τις πληροφορίες και την ηθική υποστήριξη. Απο τις διευθύνσεις που μου γράψατε βρήκα τα εξής:
- Το μοντέλο του πόδηλάτου είναι το PE 25 και κατασκευάστηκε ανάμεσα στο 1969 με 1972. Το σημαιάκι που έχω δεν αναγράφει το σωστό μοντέλο (και δεν ξέρω γιατί το έχει). Μου αρέσει όμως να το ονομάσω tour de France.
- Βρήκα όλα τα αυτοκόλητα σε ψηφιακή μορφή οπότε θα τα δώσω να μου τα εκτυπώσουν (τέλος και με αυτό). Τις γραμμές και την καρό σημαία θα τα κάνω με το χέρι όπως ήδη έχω ξεκινήσει να τα κάνω (τεχνική paintstripping).
- Βρήκα επίσης οτι το συγκεκριμένο ποδήλατο είχε και ταχύτητες μιάς και στους πάνω σωλήνες υπάρχει βάση για λεβιεδάκι. Για κάποιο λόγο το είχαν μετατρέψει σε single speed.
Αυτά για την ώρα μέχρι το επόμενο update.
Δες σε αυτό το φόρουμ που λένε κάποια πράγματα.. ( δεν μπορεί όλοι αυτοί που προτείνουν να κάνουν μάπα δουλειά) . Τσέκαρε το πάντως.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=8193
Κοιτάξτε στην αρχή του post
http://www.chromegenesis.gr/portfolio.html
Φίλε TruLocal,
Σε κάποια άλλη συζήτηση εδώ στον ίδιο αυτό χώρο, αναρωτιόντουσαν οι συνοδοιπόροι ποδηλάτες "τι τελικά είναι τέχνη"...
Εσύ πιστεύω έδωσες την πιό σωστή απάντηση.
Νομίζω ότι θα έπρεπε να ποστάρεις και τις αρχικές φωτογραφίες, όχι με τον τρόπο που τις βάζουμε εδώ στο φόρουμ, αλλά ένθετες μέσα στα ποστς ώστε να μπορούμε να δούμε από την αρχή την εξέλιξη της αναπαλαίωσης. Και να προσθέτεις φυσικά και όσες καινούργιες τραβάς όσο θα φτιάχνεις το ποδήλατο.
Αγαπητή Marlene έχεις 100% δίκιο αλλά...
Ο φίλος TruLocal κάνει μια αξιέπαινη προσπάθεια και πιστεύω ότι αξίζει την επιβράβευση όλων μας και όχι την κατάκριση. Είναι μια προσπάθεια δημιουργίας και ως ταπεινόφρων την εξέθεσε προς αξιολόγηση από εμάς τους ανάξιους. Θα ήταν πρέπον να αξιολογήσουμε την δημιουργία του επικοιδομητικά.
Χάνεις το δάσος και κοιτάς το δέντρο!
Στα λέω όλα αυτά διότι έχεις παρακολουθήσει αυτή τη συζήτηση απο την αρχή και θα έπρεπε να βρεις ένα καλό λόγο για την συγκινητική αυτή προσπάθεια.
posts μου στο ίδιο θέμα. Απλά είπα να βάλει και τις προηγούμενες φωτογραφίες μέσα στο thread, αυτές που έβγαλε γιατί δεν χωράνε μέσα στο χώρο που σου δίνει όταν ανοίγεις νέο θέμα, για να τις έχουμε όλες μαζί..
Που είδες εσύ ότι τον κατακρίνω και δεν του λέω κανένα καλό λόγο;; ( ολόκληρα σεντόνια του έχω γράψει για το θέμα- άσχετο .. διαβάζετε τα προηγούμενα posts ή ποστάρετε έτσι;; )
Σαφώς κι έχεις γράψει γράψει ολόκληρα σεντόνια ...αυτό κάνεις πάντα άλλωστε!!!
Το μόνο που δεν έγραψες είναι ένα καλό λόγο γι αυτή την εξαίρετη εργασία που έκανε ο φίλος μας TruLocal.
Τώρα πια δεν έχει σημασία με τι ταυ είναι γραμμένη. Επίτρεψέ μου να συμφωνήσω μαζί σου, ειδικά με ό,τι έχει να κάνει με τη δημιουργία ομορφιάς στα χρηστικά αντικείμενα (εν προκειμένω ποδήλατο). Όντως το μεράκι, ο πόθος για ομορφιά είναι που δίνει απαντήσεις στην πιο πάνω ερώτηση. Και η ομορφιά είναι που σώζει τον κόσμο...ή αν θέλουμε εξισορροπεί την κάθε πράξη βίας που διαπράττει ο άνθρωπος στο πέρασμά του. Κι έτσι κι εγώ θέλω να ευχαριστήσω το φίλο που μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία του. Τον ζηλεύω γιατί η δική μου γνώση δεν μου επιτρέπει να δημιουργώ πάνω στο ποδήλατό μου. Όπως ζήλεψα και την κούρσα του xtravaganza και τον ίδιο τον xtravaganza...
http://podilates.gr/node/3346#comment-26939
Κάνε τον κόπο να πατήσεις το λινκ ( πάτα το κουμπάκι) να δεις που θα σε βγάλει.. διάβασε προσεκτικά το post... διάβασε το ΟΛΟΟΟΟ και μετά αν δεν ισχύει αυτό που σε παραπέμπω ... παρακαλώ.. κάνε την κριτική σου..:)
Είχα ήδη κάνει τον "κόπο" ...αλλά μέσα στα τόσα επικριτικά σου σχόλια αλλά και τις άπειρες υποδείξεις το μόνο που ξεχώρισα ήταν μια λέξη ..."συγχαρητήρια". Κάνε κι εσύ τον κόπο να τα διαβάσεις και να κάνεις μια αυτοκριτική και όχι μόνον κριτική για όλους τους άλλους.
**Συγγνώμη TruLocal για την παρεκτροπή μου από το θέμα σου.
διαβάζεις λίγο επιλεκτικά και ότι προτείνεται ως βοήθεια το διαβάζεις ως επίκριση.. Δεν είναι ασυνήθιστο εδώ μέσα φαίνεται.. Ίσως μάλιστα αυτά που διάβασες σε άλλα threads σε έχουν επηρεάσει λιγάκι στην κρίση σου αλλά δεν βαριέσαι.. Συμβαίνουν και αυτά..
Θα ήθελα να μπορούσα να κρατήσω και τις αρχικές φωτό για να δείτε την εξέλιξη του project αλλά δεν ξέρω κάποιον τρόπο να το κάνω. Ίσως άμα ανοίγω το θέμα ξανά και ξανά, αλλά έτσι δεν θα έχουν συνέχεια τα σχόλια. Εχει κανείς να προτείνει πως μπορώ να το κάνω?
Αν όλα παν καλά, αύριο τελειώνω με το βάψιμο οπότε και θα μπορείτε να δείτε το τελικό αποτέλεσμα.
Και πως γίνεται αυτό.
Αν οι φωτογραφίες σου είναι πολύ μεγάλες πας σε αυτή την διεύθυνση και τις μικραίνεις λίγο.
http://www.shrinkpictures.com/
Κάνεις upload την φωτογραφία στην σελίδα και υπολογίζεις περίπου τι μέγεθος θες να σου βγει ώστε όταν την βάλεις εδώ να μην βγαίνει έξω από τα πλαίσια του παραθύρου που εμφανίζονται τα posts.
Αν δεν το κάνεις αυτό και οι φωτογραφίες είναι μεγάλες εννοείται ότι θα στις βγάζει μισές.
Μόλις στις μικρύνει τις κατεβάζεις στον υπολογιστή σου και μετά πας και τις ανεβάζεις σε αυτή την σελίδα..
http://www.imageshack.gr/index.php
´οπου μπορείς να ανεβάζεις μέχρι 4 κάθε φορά.
Του κάνεις αποθήκευση, θα κάνει λίγη ώρα να τις ανεβάσει εκεί ανάλογα με την σύνδεση που έχεις.
Μόλις ολοκληρωθεί αυτό επιλέγεις εκείνο το πλαίσιο ( που σου δίνει ένα κώδικα δηλαδή στην ουσία ένα λινκ) που λέει πλήρες μέγεθος για ιστοσελίδα το αντίστοιχο φυσικά για κάθε φωτογραφία που έχεις ανεβάσει, αν έχεις ανεβάσει με την μία πολλές.
Αντιγράφεις το λινκ εδώ σε ένα καινούργιο ποστ που ανοίγεις, κάθε λινκ θα βγαίνει και σαν καινούργια φωτογραφία για αυτό άσε και λίγο κενό ανάμεσα.
Αφού δημοσιεύσεις το ποστ οι φωτογραφίες θα βγαίνουν κανονικά εδώ μέσα.
Αν οι φωτογραφίες σου δεν είναι με πολύ υψηλή ανάλυση δεν χρειάζεται να τις μικρύνεις, και τις ανεβάζεις κατευθείαν στο imageshack.
Δεν έχει σημασία να είναι όλες μαζί σε ένα ποστ. Ξεκίνα με αυτές που είχες βάλει στην αρχή και αυτές που έχεις τώρα και όσο θα προχωράει η δουλειά προσθέτεις και ότι άλλο κάνεις στις επόμενες δημοσιεύσεις σου. Όσοι διαβάζουν το θέμα έτσι και αλλιώς με την σειρά θα τις βλέπουν.
Marlene ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες. Ελπίζω να το έκανα σωστά. Το βάψιμο επιτέλους τελείωσε.
http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=PUSH917ca41917c4.jpg
http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=PUSH44aabcdd4924.jpg
μας πώρωσες!
ετσι μου'ρχεται να (ξανα)παρω παλιο ποδηλατο και να το (ξανα)φτιαξω !!!
@ marlene
Βρήκα χαρτοταινία στο ίδιο φάρδος του καρέ. Μέτρησα ένα καρέ. Έβαλα ένα κομμάτι ταινία σε γυάλινη επιφάνεια και τράβηζα γραμμές οριζόντια και κάθετα με ένα μολύβι τις αποστάσεις του καρέ. Μετά κόλησα την χαρτοταινία στον σκελετό και με ένα νυστέρι έκοψα (βάζοντας λίγη πίεση) με οδηγό τις γραμμές το καρέ εναλάξ. Μετά έβγαλα πάλι εναλάξ τα τετραγωνάκια απο την κολημένη χαρτοταινία. Οτι ταινία έμεινε πάνω έμεινε το άσπρο χρώμα του σκελετού και ότι ταινία βγήκε βάφτηκε μαύρο. Στο τέλος και αφού στεγνώσε καλά το χρώμα αφαίρεσα και τις υπόλοιπες ταινίες και voila. Ετοιμο το καρέ.
Πολύ όμορφο αν και το λευκό δεν είναι το χρώμα μου
ευγέ
Kατάλαβα.. Πάντως χαρά στην υπομονή και επιμονή σου αφού η χαρτοταινία για να σου βγάλει σωστά τα τετραγωνάκια χωρίς να έχουν γρέζια στην άκρη πρέπει να είναι τέλεια κολλημένη και αυτό είναι ελαφρώς παλούκι να το κάνεις, ειδικά αν αφήνεις κενά τόσο μικρού μεγέθος όσο τα καρεδάκια που έφτιαξες.. ΑΞΙΟΣ!!!
Όποτε θες στείλε μου όλες τις φωτό να στις ανεβάσω εδώ στην σειρά και με σχόλια.
Α .. και ωραία ιδέα θα ήταν αν μπορείς να τραβήξεις και ένα κοντινό τα καρεδάκια.