Να και το δικό μου το Καμάρι!!!
Αγορασμένο Παρασκευή και 13!!! Τυχαιό?...δε νομίζω!!!
Ζάντες: Remer X, με QR της Giant
Λεβιεδάκια Αλλαγών: Huret
Φρένα: Shachs
Κασσέτα: Sram 8άρα
Σέλα με Τζελ, Παλουκόσελο Αλουμινίου
Θα αλλαχθούν: Πίσω Εκτροχιαστής (έχει 5άρι Campanoglo Valentino),
Μπροστά Εκτροχιαστής,
Δισκοβραχίονας (μάλλον πάω για τριπλό),
Μεσαία Τριβή (ελπίζω να μην χρειαστεί!),
Μανέτες Φρένων.
Αν τυχόν γνωρίζει κάποιος επιπλέον πληροφορίες για το Ποδήλατο, ευπρόσδεκτες!!!
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 987.7 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
την εγινε την βγαζουμε στο κλαρι?![](/sites/default/files/smileys/in_love2.gif)
Πώς το λένε?..."Καινούργιο Κοσκινάκι μου και πως να σε στολίσω!"
...για να μην πω πως "καμαρώνω σα γύφτικο σκεπάρνι" !
...to the club!!!
Καλοριζικο!!!
τσαμπα χαρηκα δλδης?![](/sites/default/files/smileys/blush.gif)
ps ναι ειμαι μαστερ σουπας,sorry
όλα καλά βρε!
τελικά το πήρες
και καλά έκανες
μεγάλος δάσκαλος τα παλιά ποδήλατα τέτοιου τύπου
ελπίζω να μην του άλλαξες τιμόνι και να το αφήσεις ως έχει
εμπειρίες από πρώτες βόλτες περιμένουμε
:D
πολύ ωραίο ποδήλατο!!!
@planet: Όχι, δε θα το αλλάξω το τιμόνι. Ιεροσυλία είναι!
Με την ευκαιρία ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές!
@one less car: Να σαι καλά!
Στο ποδήλατο δεν υπάρχουν υποδοχές για να μπει βάση παγουροθήκης.![](/sites/default/files/smileys/suicide.gif)
Κάποια ιδέα κανείς?
Μια απο τις λυσεις για στηριξη υδροδοχειου, προσφερει το "Bottle fix" της Rixen & Kaul. http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?mod_nr=111330&k_id=0300&hot=0
Τοποθετειται σε σωληνα σκελετου, τιμονι, παλουκοσελο, με διαμετρο απο 15, εως 45 χιλιοστα. Αρα, μαλλον σε "καλυπτει".
Ευχαριστώ για τη βοήθεια, αλλά με αυτή τη λογική θα μπορούσα να πάρω μια απλή βάση και να την τοποθετήσω στον κάθετο με έναν απλό σφιγκτήρα.
Δε θα "δούλευε"?
σε παλιο σκελετο που δεν εχει υποδοχη για παγουροθηκη εγω προσωπικα δε θα το τρυπαγα. Εχω βαλει απο "βαρια" αλουμινενια μεχρι carbon θηκη με δεματικα και ηταν μια χαρα και μιλαμε για παγουρια απο 500ml μεχρι 750!
Μπορεις και να τρυπησεις σκελετο αλλα πρεπει να πας σε ανθρωπο που να το εχει κανει αρκετες φορες γιατι μπορει να κανει ζημια σκελετο και κατα τη γνωμη μου χανει το vintage χαρακτηρα της εποχης....
Θα δουλευε και το συστημα με τον απλο σφικτηρα, αλλα τοτε ομως, μετα την τοποθετηση, θα προεξεχουν η βιδα και η ακρη της μεταλικης "γλωσσας" του σφικτηρα.
Αυτο απο αισθητικης αποψεως, δεν θα ειναι και το πλεον καταλληλο, συν οτι καλλιστα μπορουν τα προεξεχοντα κομματια του σφικτηρα, να τραυματισουν/μπλεξουν σε κατι.
Αν παλι δεν θελεις αυτη τη λυση, μπορεις να τρυπησεις το σκελετο, στα καταλληλα σημεια (με την προυποθεση οτι το παχος και το ειδος των σωληνων του σκελετου, επιδεχονται τετοιου ειδους τρυπηματα), και με ειδικο (πανακριβο) πριτσιναδορο, να τοποθετησεις στις τρυπες που εχεις ανοιξει, ειδικα πριτσινια με εσωτερικο σπειρωμα, ωστε να μπορει να βιδωσει κανονικη παγουροθηκη. Αυτη τη λυση, εφαρμοζουν κατα κορον οι κατασκευαστες αλουμινενιων σκελετων σημερα. Ομως, ειναι μια επεμβαση μη αναστρεψιμη, και κατι τετοιο δεν προτιμαται σε κλασσικα ποδηλατα.
Το ποδηλατο βεβαια ειναι δικο σου, και εσυ ξερεις καλυτερα το τι θα κανεις.
Δεματικά μάλλον η καλύτερη λύση...![](/sites/default/files/smileys/yes.gif)
![](/sites/default/files/smileys/yes.gif)
![](/sites/default/files/smileys/yes.gif)
![](/sites/default/files/smileys/smile.gif)
το να τρυπήσω τον σκελετό είναι κάτι το οποίο δεν τολμώ!