Σασμάν για κουρσακι

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
eirini13
Απών/απούσα

Παιδιά καλησπερα!

τι σασμάν προτείνετε να βάλω στο κουρσακι της φωτό; Θέλω να αλλαξω και τα γρανάζια των ταχυτήτων. Γενική επισκευή! Τι προτείνετε;

Συνημμένες εικόνες: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.youtube.com/watch?v=38CFCM6vYZk

μην ανοίγεις πόλεμο με τα παλιά ποδήλατα. Μάθε όσο μπορείς κάποια πραγματάκια, για σένα καθαρά,

https://www.youtube.com/watch?v=8n3pXJnfdlA

https://www.youtube.com/watch?v=N2bV44Yn4A8  έχει στον Ιστό άπειρο υλικό

https://www.podilates.gr/sites/default/files/%20%CF%...

 τέτοιο και τόσο, ωστε να φρενάρουν τις λογικές, αρχικές φιλοδοξίες μας. Απο όσο βλέπω, θέλει λύσιμο και μετά απο καθάρισμα λίπανση και λοιπά προσεκτικό δέσιμο, στήσιμο στις σωματομετρικές σου διαστάσεις και λοιπά.Δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να "επενδύσεις" πάνω στο Fisher, Καλές βόλτες!

eirini13
Απών/απούσα

Δεν είναι κάποια μάρκα υποθέτω όποτε θα μπορούσα να το βάψω κιόλας; Είναι συναισθηματικοί οι λόγοι που πμ θέλω να το μαζέψω... 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Πέραν του καλού καθαρισμού, λίπανσης και αλλαγής συρματόσχοινων, καλωδίων, αλυσίδας (αν είναι φθαρμένα - σκουριασμένα - ξεχειλωμένα), ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ, σε τέτοια κουρσάκια θα κοίταζα τροχούς και φρένα. Οι ταχύτητες - το πιο πιθανό - είναι ότι θα λειτουργούν μια χαρά. Οι τροχοί όμως, με τέτοια σιδφερένια στεφάνια και με τέτοια ΑΘΛΙΑ φρένα, δεν θα σε σταματούν με ασφάλεια.

Αν υπολογίζεις να κάνεις απλές βολτίτσες, στο χαλαρό, δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα που δεν είναι φθαρμένο - χαλασμένο. Αν υπολογίζεις να κάνεις χρήση πχ σε καθημερινή βάση, σε δρόμους με κίνηση, τότε θέλεις ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Οι πιο οικονομικοί αλουμινένιοι τροχοί της αγόρας, ακόμα και μεταχειρισμένοι, θα είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς που έχεις τώρα. Τα φρένα εκείνης της εποχής ήταν ανέκδοτο. Τα περισσότερα (εκτός από κάτι πανάκριβα, επώνυμα, delta κλπ κλπ) περισσότερο έτριζαν παρά φρέναραν. Ψάξε να δεις αν μπορείς να βελτιώσεις το κομμάτι αυτό. Και ξέχνα τα "suiside levers", αν δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις, τουλάχιστον μην τα χρησιμοποιείς (και ψάξε γιατί τα λένε έτσι).

Στην άκρη του μυαλού σου, έχε την εναλλακτική του να το μετατρέψεις σε flat bar. Σίγουρα θα βρεις πολύ οικονομικά ανταλλακτικά και θα μπορείς να απαλλαγείς και από τα "παλιακά" λεβιεδάκια ταχυτήτων στον σκελετό..... (απλά το αναφέρω σαν ιδέα)....

Ξαναλέω, αν υπολογίζεις απλά σε χαλαρές βόλτες, ΟΚ, προχώρα μόνο στα πολύ βασικά.

Αν υπολογίζεις να το βάψεις, ακόμα και αν το κάνεις μήνη σου με ένα σπρέι, θα πρέπει να το λύσεις ολόκληρο, να το απολιπάνεις ΚΑΛΑ, να το μασκάρεις με χαρτοταινεία εκεί που δεν πρέπει να πάει βαφή και μετά να το "πυροβολίσεις". Εναλλακτικά, αν το αναλάβει επαγγελματίας, το κόστος σίγουρα θα εκτοξευτεί και δεν αξίζει.

eirini13
Απών/απούσα

Πωωωω Ευχαριστω πολύ!!

αναλυτικοτατος και κατατοπιστικότατος !!!

Τα φρένα είναι όντως άθλια δεν σταμάταγε με τίποτα! Και ναι συμφωνώ θα αλλαξω τροχούς! Ερώτηση μπαίνει εύκολα το πίσω γρανάζι των ταχυτήτων αν αλλαξω τροχό η θέλει πολύ κόπο; Υπάρχει κανένας οδηγός;

 

eirini13
Απών/απούσα

Ήδη το έλυσα και το έξυσα! Με τη βοήθεια του πατέρα βέβαια! Θα ανεβάσω φωτό όταν ολοκληρωθεί! Και ο θεός βοηθός!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε, πρέπει να ανεβάσεις καθαρές φωτος, από όλη τη μετάδοση και συγκεκριμένα σημεία του ποδηλάτου. Επίσης, πόσες ταχύτητες έχει πίσω?

Γενικά, η αλήθεια (που από λάθος μου σου έκρυψα) είναι ότι όταν αρχίζεις να μπλέκεις παλιά με καινούργια, βγαίνουν νέα "έξοδα" στη φόρα, σχεδόν πάντα...

Αλλαγή τροχών λοιπόν, έστω ότι τώρα έχεις 6αρα κασέτα πίσω, βιδωτή, παλιάς τεχνολογίας (το "ελεύθερο" του πίσω τροχού ήταν ενσωματωμένο στην κασέτα, που κανονικά δεν λέγεται κασέτα...) το πιθανότερο είναι ότι δεν θα βρεις τροχό να ταιρειάξεις την παλιά κασέτα. Αλλά θα βρεις πολύ οικονομική νέου τύπου κασέτα να ταιρειάξει στους νέους τροχούς (=> έξτρα κόστος)......

eirini13
Απών/απούσα

Καλημερα! Έχει πενταπλετα σιδερένια πίσω! Βρήκα την ιδια ακριβώς! 
εανα βρω και πως ανεβάζω φωτό θα το κάνω!

 

αυτοι πο τροχοί κάνουν δουλειά;

https://specialbikes.gr/Ανταλλακτικά%20Ποδηλάτων/Ανταλλακτικά%20ποδηλάτων%20VINTAGE/Τροχοί%2027χ1-1-4%20δια%20ποδήλατα%20Δρόμου%20[κούρσες]%20αλουμινίου%20?limit=50

 

 

MANTAL
Απών/απούσα

Επειδή έχω κάνει κάτι αντίστοιχο με ένα FAVORIT, από εμπειρία θα γράψω τα εξής :

1. η πενταρα κασέτα θέλει αλλαγή σε επτάρα 14-28, για ξεκούραστες βόλτες, με κόστος περίπου 15 ευρώ για shimano

2. οι ζάντες θέλουν αλλαγή, για ασφάλεια στο φρενάρισμα με κόστος 80 ευρώ το σετ ( το λιγότερο )

3. αλλαγή σε λάστιχα , 700Χ28 με κόστος 20 ευρώ, το λιγότερο

4. αλλαγή σαμπρέλες περίπου 8 ευρώ το λιγότερο

5. αλλαγή σε δισκοβραχίονα, compact 50-34 και μεσέα τριβή με κόστος 60 ευρώ το λιγότερο

6. είχα απορία γιατί δεν έχω φρένα και μόλις έμαθα ότι ονομάζονται suicide levers!!! και θα τα αλλάξω με μάλλον κόστος 80 ευρώ ? το λιγότερο.

7. ίσως flatbar για να δένουν καλλίτερα χειριστήρια φρένων και ταχυτήτων αλλά χαλάει το look της κούρσας.

8. βάψιμο 35 ευρώ, ηλεκτροστατική ( εμετικό! ) και αυτοκόλλητα 18 ευρώ από Τσεχία.

9. αλυσίδα 10 ευρώ

Σύνολο 340 ευρώ min, για να ποδηλατείς με ασφάλεια έστω και λίγα χιλιόμετρα.

Φιλικά

Παναγιώτης

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΟΚ, έχεις κάνει καλή μελέτη, ακουμπάς πολλά θέματα, απλά ας μην φτάσουμε σε υπερβολές....

Παλιά, όταν ο κόσμος κυκλοφορούσε με τέτοια ποδήλατα, δεν πέθαινε ακαριαία μόλις καβαλούσε τη σέλα και γυρνούσε τα πετάλια..... Εννοώ ότι αν κάποιος υπολογίζει να κάνει απλή χρήση / χαλαρές βόλτες, οκ, μπορεί να κάνει κάποιους συμβιβασμούς και να μην φτάσει σε τέτοια ποσά.... που ακούγονται "κάπως".... για να συνεφέρεις ένα παλιό κουρσί.....

Συνήθως πας συντηρητικά, καθαρίζεις (μαυρίλα / μάκα / σκουριές), λιπαίνεις, σφίγγεις ότι είναι χαλαρό, αλλάζεις ότι είναι εμφανώς φθαρμένο (πχ σάπια ελαστικά, ξεφτυσμένα συρματόσχοινα, λιωμένα τακάκια), καβαλάς, βολτάρεις και κοιτάς τι άλλο δεν δουλεύει....

Αν ξεκινήσεις να το κάνεις μοντέρνο, ναι, οκ, θα χώσεις πολύ χρήμα.....

 

contact