...τα Ρ2 εχουν σταματησει εδω και καιρο να παραγονται, κι ειναι κριμα, γιατι ηταν οντως εξαιρετικα.
Μαλιστα εβγαιναν και σε μεγαλυτερο μηκος (παντα για σκελετο ΜΤΒ), ειδικα για να αντικαταστησουν τηλεσκοπικα πηρουνια, χωρις να "χαλασει" η γεωμετρια του σκελετου.
Πριν μερικα χρονια, μπορουσε να τα βρει κανεις καινουρια στο ΝΕΤ, με τιμη γυρω στο 60αρι.
Τωρα πια, ειναι εξαιρετικα δυσευρετα. Κριμα, πραγματικα κριμα.
Διαβρωτικό "βατραχάκι" και τρίψιμο με σύρμα κουζίνας. Το πουλάνε σε όλα τα χρωματοπολεία. Εξίσου αποτελεσματικό με συρματόβουρτσα χωρίς να χαράζει το μέταλο. Οι χαρακιές που φαίνονται στις φωτό απλά δεν τις νιώθεις με το χέρι. Με ένα 800αρι νερού θα γίνει γυαλί...
Εγινε παραγγελία για τα αυτοκόλητα σήμερα απο Αγγλία, και έρχονται και ένα σετ Vbrakes XT739, με παράλληλη κίνηση στο τακάκι (σαν τα XTR), και ένα σαζμάν XT750.
Ψάχνω για παλία κέντρα ΧΤ (739 ή 740) που είναι τα πρώτα που πέρνουν 9άρα κασσέτα, για να πλέξω ζάντες. Η ιδέα για Araya μου πέρασε μόλις είδα κόστος, οπότε ψάχνω και για Rigida γυαλισμένες.
(Οι ζάντες στη φωτό εννοείται ότι δεν θα μπουν στο ποδήλατο....)
Cable stop απαραίτητο μιάς και ο σκελετός έχει μόνο ένα (δουλεύει και δεν δείχνει πολύ)Πετάλια Kona Wah-Wah (12ευρά το ζευγάρι και παρείγγειλα μόνο ένα ο λαλάκας....)
Από αύριο θα αρχίσει να γράφει χιλιόμετρα. Το 48 είναι βαρύ αλλά βοηθάει η 12-36 πίσω. Θα δώ πως θα πάει και ίσως του βάλω 45άρι. Με 45άρι και την ίδια κασέτα κυκλοφορούσα μέχρι τώρα με ένα Sunn 26άρι και με ένα Scott 700άρι.
Πάντως, το λίγο που το καβάλησα, η διαφορά cromoly με αλουμίνιο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Ανεση και πολιτισμός.... Και η γεωμετρία των συγκεκριμένων σκελετών, με κοντά stays, το κανει να ξεκολάει super!!!
Με το συγκεκριμένο λάστιχο έκανα κοντά στα 5χιλιάδες χιλιόμετρα και ούτε ένα σκάσιμο (και είμαι 105 κιλά) Οπότε τα ξαναέβαλα. Βρήκα τα ίδια σε 1,5 και τζάμπα, οπότε λέω να κάνω μία δοκιμή.
Eίμαι με 1.5" Bontrager H2 Eco ενώ πριν ήμουν με τα 2" ίδια μάρκα. Η μέρα με την νύκτα. Και μην νομίζεις, είναι εξίσου ανθεκτικά. Ούτε ένα σκάσιμο εδώ και 3500χλμ.
Το μπλε ξέβαφτηκε, βάφτηκε γκρι gun-metal, με μαύρο Ρ2 πιρούνι, μπήκαν ζάντες excel με κέντρα deore, σαζμάν deore με κασέτα 11/32, μπροστά μπήκε (προσωρινά) δισκοβραχίωνας nexuς, φρένα deore με μανέτες XT που περίσευαν, καινούργια σέλα κλπ κλπ
Εκανε 4-5 βόλτες ο junior, λόγο καιρού, και απο σήμερα το βράδυ το χαίρετε ο γύφτος που μου άδειασε τον κήπο.... (μαζί με πολλά και διάφορα, όχι κάποιας αξίας) Και επειδή δεν γεμίζει το μάτι, προφανώς κάποιος θα το πάρει πολύ φτηνά.... Σιδεριά βλέπεις.... Τα ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ....
(Εχω άλλους 3 σκελετούς στην Αγγλία, και 2 πιρούνια. Να δω πότε θα πάω να τους μαζέψω.)
Η βασική ιδέα είναι:
Πιρούνια να δω που θα βρώ. Παίζει έλλειψη σε P2, και δεν ψήνομαι για μεταχείρω.
Το σίγουρο είναι ότι μπροστά θα έχουν ένα γρανάζι και τα δύο.... Παλιά 105 crank με 48άρι το ένα και 44άρι του μικρού. (κασέτα 11/36 SLX)
Δύο σετάκια V xtr υπάρχουν ήδη.....
Το Chain είχε φτήνια λαιμούς και τιμόνια Kona (8+13 ευρωπαικά) οπότε 2 σετάκια έρχονται....
Και ο Λουκάς μου πλέκει ζάντες....
...τα Ρ2 εχουν σταματησει εδω και καιρο να παραγονται, κι ειναι κριμα, γιατι ηταν οντως εξαιρετικα.
Μαλιστα εβγαιναν και σε μεγαλυτερο μηκος (παντα για σκελετο ΜΤΒ), ειδικα για να αντικαταστησουν τηλεσκοπικα πηρουνια, χωρις να "χαλασει" η γεωμετρια του σκελετου.
Πριν μερικα χρονια, μπορουσε να τα βρει κανεις καινουρια στο ΝΕΤ, με τιμη γυρω στο 60αρι.
Τωρα πια, ειναι εξαιρετικα δυσευρετα. Κριμα, πραγματικα κριμα.
Ο bikeman έχει, και είναι και σχετικά φτηνά. Δεν έχει, προσωρινά όπως λέει, αυτό που περιγράφεις (axle to crown 440mm ή 410mm)
Μέχρι πολύ πρόσφατα είχε και ο Τσιρίκος, 100ευρώ το κομμάτι (τζάμπας....)
Κοίτα και αυτά.
http://www.on-one.co.uk/i/q/FOOOCR26DV/on_one_cromo_26er_mtb_fork_v_brak...
Είναι λίγο ακριβά αυτή τη στιγμή αλλά πολύ συχνά τα βάζει σε προσφορά.
αυτό δεν κάνει;
surly big dummy
Φυσικά κα κάνει αλλά είναι λίγο bulky. Μόλις είδα και το troll της Surly, και μάλλον είναι ότι πρέπει....
Αρχίσαμεεεεε.....
Και ήρθε και το πρώτο P2 πιρούνι!!!!
Διαβρωτικό "βατραχάκι" και τρίψιμο με σύρμα κουζίνας. Το πουλάνε σε όλα τα χρωματοπολεία. Εξίσου αποτελεσματικό με συρματόβουρτσα χωρίς να χαράζει το μέταλο. Οι χαρακιές που φαίνονται στις φωτό απλά δεν τις νιώθεις με το χέρι. Με ένα 800αρι νερού θα γίνει γυαλί...
(Ιδέες για χρώμα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε)
Εγώ χρησιμοποιώ αυτό μαζι με το διαβρωτικό...τα σαρώνει!
¨οταν λες βατραχάκι τι εννοείς?
Παίξε με διχρωμίες αμα έχεις κέφι. Χαρτοταινία και φαντασία!
Βατραχάκι είναι σήμα από μάρκα διαβρωτικού που είναι μακράν καλύτερο απο nitromors κλπ.
Συρματόβουρτσα στα δύσκολα βάζω και εγώ, αλλά μετά θέλει λίγο τρίψιμο παραπάνω. Δοκίμασε με σύρμα και θα δεις διαφορά. :)
Το χρωματάκι βγηκε αρκετά disco!!!
Και δένει super με το πιρούνι!!!
Μπήκε και ένα headset TANGE Japan πούπουλο!!!
Μπήκε και δισκοβραχίωνας 105 που γυαλιζάει!!! (Με μονό δίσκο και 118mm μεσαία τριβή. Με πιο κοντή δεν μπαίνει)
Και φτάσαμε κάπου εδώ:
Εγινε παραγγελία για τα αυτοκόλητα σήμερα απο Αγγλία, και έρχονται και ένα σετ Vbrakes XT739, με παράλληλη κίνηση στο τακάκι (σαν τα XTR), και ένα σαζμάν XT750.
Ψάχνω για παλία κέντρα ΧΤ (739 ή 740) που είναι τα πρώτα που πέρνουν 9άρα κασσέτα, για να πλέξω ζάντες. Η ιδέα για Araya μου πέρασε μόλις είδα κόστος, οπότε ψάχνω και για Rigida γυαλισμένες.
(Οι ζάντες στη φωτό εννοείται ότι δεν θα μπουν στο ποδήλατο....)
Σαζμάν ΧΤ, κασέτα 12-36 (με 48αρι δίσκο λέμεεε)
Rigida Sputnik με κέντρα LX (τα μόνα σε γυαλισμένο αλουμίνιο) και ακτίνες Sapim inox.
Sram Attack, με μανέτες ΧΤ και grips Kona Cowan.
Cable stop απαραίτητο μιάς και ο σκελετός έχει μόνο ένα (δουλεύει και δεν δείχνει πολύ)Πετάλια Kona Wah-Wah (12ευρά το ζευγάρι και παρείγγειλα μόνο ένα ο λαλάκας....)
Και φυσικά τα XTR που απλά δεν παίζοντε...
Άψογο Urban machine! To κυκλοφόρησες ή ακόμα? Το 48 μου φαίνεται λίγο βαρύ για τέτοιο ποδήλατο.
Από αύριο θα αρχίσει να γράφει χιλιόμετρα. Το 48 είναι βαρύ αλλά βοηθάει η 12-36 πίσω. Θα δώ πως θα πάει και ίσως του βάλω 45άρι. Με 45άρι και την ίδια κασέτα κυκλοφορούσα μέχρι τώρα με ένα Sunn 26άρι και με ένα Scott 700άρι.
Πάντως, το λίγο που το καβάλησα, η διαφορά cromoly με αλουμίνιο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Ανεση και πολιτισμός.... Και η γεωμετρία των συγκεκριμένων σκελετών, με κοντά stays, το κανει να ξεκολάει super!!!
Γιατί τόσα πλατιά ελαστικά; (2ιντσα?)
Με το συγκεκριμένο λάστιχο έκανα κοντά στα 5χιλιάδες χιλιόμετρα και ούτε ένα σκάσιμο (και είμαι 105 κιλά) Οπότε τα ξαναέβαλα. Βρήκα τα ίδια σε 1,5 και τζάμπα, οπότε λέω να κάνω μία δοκιμή.
Eίμαι με 1.5" Bontrager H2 Eco ενώ πριν ήμουν με τα 2" ίδια μάρκα. Η μέρα με την νύκτα. Και μην νομίζεις, είναι εξίσου ανθεκτικά. Ούτε ένα σκάσιμο εδώ και 3500χλμ.
link : http://cyclist.gr/product.php?codenum=BNT11410942
Το μπλε ξέβαφτηκε, βάφτηκε γκρι gun-metal, με μαύρο Ρ2 πιρούνι, μπήκαν ζάντες excel με κέντρα deore, σαζμάν deore με κασέτα 11/32, μπροστά μπήκε (προσωρινά) δισκοβραχίωνας nexuς, φρένα deore με μανέτες XT που περίσευαν, καινούργια σέλα κλπ κλπ
Εκανε 4-5 βόλτες ο junior, λόγο καιρού, και απο σήμερα το βράδυ το χαίρετε ο γύφτος που μου άδειασε τον κήπο.... (μαζί με πολλά και διάφορα, όχι κάποιας αξίας) Και επειδή δεν γεμίζει το μάτι, προφανώς κάποιος θα το πάρει πολύ φτηνά.... Σιδεριά βλέπεις.... Τα ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ....
(Εχω άλλους 3 σκελετούς στην Αγγλία, και 2 πιρούνια. Να δω πότε θα πάω να τους μαζέψω.)
Πολύ ωραίο το ποδηλατάκι που έκανες ,κι το χρώμα ωραίο είναι.Μπράβο που το μοιράζεσαι μαζί μας.
Αν κατάλαβα καλά το άλλο το μπλε στο κλέψανε;Κριμα..