Το που θα βρεις τα ανταλλακτικα, εξαρταται ακριβως απο το τι ανταλλακτικα χρειαζεσαι. Για παραδειγμα, αν πρεπει να αλλαχτουν οι ακτινες του/των τροχων, τοτε ευκολα θα τις βρεις στην εγχωρια αγορα. Οπως επισης μπιλλιες για τα κεντρα- μασαια τριβη-λαιμο τιμονιου.
Αν ομως πρεπει να αλλαξεις κωνους η και μπρατσα δισκοβραχιονων, (παραδειγματος χαριν), τοτε μονο το ΝΕΤ θα σε σωσει, η καποιο ξεχασμενο ποδηλαταδικο της επαρχιας...(κι αυτο δεν ειναι παντα σιγουρο και με τι τιμημα).
Αυτο που σιγουρα βοηθαει παντως, ειναι το να συναναστρεφεσαι (εκ του φυσικου η και virtually), με ανθρωπους που εχουν την ιδια "λοξα" με σενα.
Απαραιτητη προυποθεση παντα βεβαια: ΥΠΟΜΟΝΗ κι ΕΠΙΜΟΝΗ...
Και μην ξεχνας: Οταν ολες οι ελπιδες για εξευρεση γνησιων ανταλλακτικων εχουν εξανεμιστει, τοτε εχει ελθει μαλλον η ωρα να "ανακαλυψεις" τα Ινδικα Eastman(αρκετα πιστες απομιμησεις των Εγγλεζικων Raleigh εποχης), και τα ανταλλακτικα τους...
Οσο για το που θα κανεις αμμοβολες, βαψιματα, και το που θα φτιαξεις πιστα αντιγραφα των αυτοκολλητων του σκελετου, ενα συντομο search στο site, θα σου λυσει την απορια...
Υ.Γ.: Παντως, πριν απο οτιδηποτε, κι αν προκειται να κανεις μονος σου την αναπαλαιωση, βεβαιωσου πως εχεις ΟΛΑ τα απαραιτητα εργαλεια, που θα χρειαστουν για το λυσιμο-δεσιμο του ποδηλατου, πριν αρχισουν οι ζημιες...
Εννοειται επισης, πως μια φωτογραφια θα ηταν εξαιρετικα ευπροσδεκτη...
Καλη χρονια και καλη αναπαλαιωση...
δεν ειμαι φετιχιστης ουτε συλλεκτης ειμαι συναισθηματικα δεμενος με το οχημα και θελω να το δω να ξανατσουλαει μεχρι να τα φτυσει αν ποτε τα φτυσει... ηδη ειναι 47 χρονων...
Το που θα βρεις τα ανταλλακτικα, εξαρταται ακριβως απο το τι ανταλλακτικα χρειαζεσαι. Για παραδειγμα, αν πρεπει να αλλαχτουν οι ακτινες του/των τροχων, τοτε ευκολα θα τις βρεις στην εγχωρια αγορα. Οπως επισης μπιλλιες για τα κεντρα- μασαια τριβη-λαιμο τιμονιου.
Αν ομως πρεπει να αλλαξεις κωνους η και μπρατσα δισκοβραχιονων, (παραδειγματος χαριν), τοτε μονο το ΝΕΤ θα σε σωσει, η καποιο ξεχασμενο ποδηλαταδικο της επαρχιας...(κι αυτο δεν ειναι παντα σιγουρο και με τι τιμημα).
Αυτο που σιγουρα βοηθαει παντως, ειναι το να συναναστρεφεσαι (εκ του φυσικου η και virtually), με ανθρωπους που εχουν την ιδια "λοξα" με σενα.
Απαραιτητη προυποθεση παντα βεβαια: ΥΠΟΜΟΝΗ κι ΕΠΙΜΟΝΗ...
Και μην ξεχνας: Οταν ολες οι ελπιδες για εξευρεση γνησιων ανταλλακτικων εχουν εξανεμιστει, τοτε εχει ελθει μαλλον η ωρα να "ανακαλυψεις" τα Ινδικα Eastman(αρκετα πιστες απομιμησεις των Εγγλεζικων Raleigh εποχης), και τα ανταλλακτικα τους...
Οσο για το που θα κανεις αμμοβολες, βαψιματα, και το που θα φτιαξεις πιστα αντιγραφα των αυτοκολλητων του σκελετου, ενα συντομο search στο site, θα σου λυσει την απορια...
Υ.Γ.: Παντως, πριν απο οτιδηποτε, κι αν προκειται να κανεις μονος σου την αναπαλαιωση, βεβαιωσου πως εχεις ΟΛΑ τα απαραιτητα εργαλεια, που θα χρειαστουν για το λυσιμο-δεσιμο του ποδηλατου, πριν αρχισουν οι ζημιες...
Εννοειται επισης, πως μια φωτογραφια θα ηταν εξαιρετικα ευπροσδεκτη...
Καλη χρονια και καλη αναπαλαιωση...
Ta eastman kai ta antalaktika tous pios ta eisagei? pou tha ta vrume?
ευχαριστω συντομα κιη φωτο...
θα σας χρειαστω μαλλον για περαιτερω κινησεις...
εγώ δεν θα το κυκλοφορούσα
θα το καθάριζα θα το γυάλιζα
και θα το έβαζα στον τοίχο μου
δεν ειμαι φετιχιστης ουτε συλλεκτης ειμαι συναισθηματικα δεμενος με το οχημα και θελω να το δω να ξανατσουλαει μεχρι να τα φτυσει αν ποτε τα φτυσει... ηδη ειναι 47 χρονων...
εσύ αποφασίζεις
απλά να τον προσέχεις τον παππού
αυτες ειναι οι φωτο
any opinion?