Σας παρουσιαζω το νεο μου σημερινο αποκτημα.
Σκεφτομαι να ακολουθησω την γραμμη πλευσης gpiter δηλαδη να προσπαθησω
να διατηρησω το ποδηλατο αυτο οπως και το standard v.l (σας το ειχα δειξει πριν 2-3
μερες σε φωτο) με ολες αυτες τις τελειες-ατελειες που εχει δημιουργησει ο χρονος και ο αναβατης και που κανενα πινελλο η πιστολι δεν μπορει να φτιαξει...
Ευχαριστω προσωπικα τον πρωτομαστορα κι ολους τους αρχιμαστορες αυτου του forum για τις γνωσεις και την αγαπη που εχουν μεταδωσει απλοχερα για αυτο που λεγεται
παλαιο ποδηλατο.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
IMAGE_162.jpg | 44.48 KB |
IMAGE_163.jpg | 44.48 KB |
IMAGE_165.jpg | 48.48 KB |
IMAGE_167.jpg | 36.48 KB |
IMAGE_168.jpg | 68.48 KB |
IMAGE_172.jpg | 32.48 KB |
IMAGE_174.jpg | 56.48 KB |
IMAGE_175.jpg | 40.48 KB |
IMAGE_180.jpg | 64.48 KB |
IMAGE_184.jpg | 40.48 KB |
IMAGE_185.jpg | 48.48 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
πολυ ωραιο..μια επενδυση σελας θα χρειαστης και ενα σετ χερουλακια και ενα γενικο και καλο καθαρισμα του ποδηλατου και θα εισαι κουκλος..μην το βαλεις χερι παραπανω στα περιφεριακα του κρατα το original εκει ειναι ολοι η αξια του και η ομορφια του ποδηλατου να εισαι καλα και να το χαιρεσαι..
...αλλα ρε παιδι μου, βγααααλε και καμμια λεπτομερεια!!!
Και που'σαι, δανεισου και καμμια ψηφιακη της προκοπης, ντροπη να φωτογραφιζεις ΤΟ Raleigh με το κινητο!!!
Ο κοσμος περιμενει να δει λεπτομερεια, και να διαβασει ιστορια!!!
Εχεις απολυτο δικιο οι επομενες φωτο μονο με ψηφιακη!
Σας ευχαριστω και παλι.
Ασχετο αλλα το ονομα Raleigh και το σηματακι του το εχεται αναλυσει ποτε?η καλυτερα αποκρυπτογραφησει?
Το αρχικο εργοστασιο βρισκοταν στην Raleigh street, στο Nottingham, εξ'ου και το ονομα.
Οσο για το σηματακι, αν εννοεις αυτο που συνηθως βρισκεται "χτυπημενο" στα μπρατσα του δισκοβραχιονα, στο τιμονι, κλπ, εικονιζει τον sir Walter Raleigh, να απλωνει την μπερτα του.
Η ιστορια εχει ως εξης:
Καποτε (μεσαιωνικη εποχη), η βασιλισσα Ελισσαβετ (Ι), επροκειτο να επισκεφθει τον Sir Walter Raleigh, κι αυτος ετοιμαστηκε για την υποδοχη της.
Οταν η αμαξα της εφθασε, αυτος την υποδεχθηκε βγαζοντας κι απλωνοντας μπροστα της την μπερτα του, για να πατησει (η βασιλισσα) επανω της, και να αποφυγει το λασπωμενο εδαφος.
Η εταιρια λοιπον, προσπαθωντας να προσδωσει "αερα αρχοντιας" στα ποδηλατα της, εικονιζει (στο εμπιεστο σηματακι που βρισκεται σταμπαρισμενο σε παμπολλα εξαρτηματα της) τον Sir Walter να απλωνει την μπερτα του, εις αναμνηση του γεγονοτος.
Επίσης σαν γνήσιος Αγγλος ,ήταν φλεγματικός ,χαρακτηριστικό είναι όταν ανέβηκε στον ξύλινο βάθρο για την εκτέλεση της θανατικής καταδίκης του με απαγχονισμό δοκίμασε την κόψη του τσεκουριού και είπε : «Το καλύτερο φάρμακο για τους πόνους μου. Ας κάνουμε γρήγορα. Είναι η ώρα που με πιάνει η ελονοσία μου και οι εχθροί μου θα νομίσουν πως τρέμω από φόβο».
...εχω και γω ενα ιδιο ακριβως του '79 ειναι ,μονο που εμενα δεν εχει αυτον τον προφυλακτηρα στην αλυσιδα αλλα τον αλλον, τυπου "μπαστουνι" ,επισης βλεπω οτι εχει "πεταλουδες" στον μπροστινο τροχο ,μαλλον πρεπει να τους εβαλαν εξτρα ,(τα εσκα ειχανε "πεταλουδες" απ οτι εχω δει) ,κριμα που ειναι σκισμενη η σελλα ,σ ενα ξενο σαιτ ειχα διαβασει οτι η χειροτερη περιοδος για τη ραλει (απο πλευρας ποιοτικου ελεγχου) ηταν απ το '75 εως το '78 ,απο το 79 και μετα ξαναπηραν τ' απανω τους και τα εκαναν παλι αψογα αυτο φαινεται στις κολλησεις στις μουφες και στο πηρουνι οπου σε καποιους σκελετους υπαρχουν μικροκενα ,εκει που επεσε δραματικα η ποιοτητα ηταν στα χρωμια ,ειδικα στα στεφανια...
Σωστα ολα και πολυ ενδιαφεροντα,αλλα αυτα για την ιστορια...
Παρατηρηστε καλυτερα...και επικεντροθειτε στο RAlEIGH, στο αφαιρετικο και
ουσιαστικο βεβαια The all steel bicycle και στο σημα...
επισης ψαξτε να βρειτε και τον τροπο οπου αυτη η εταιρια θρυλος οριζει τις ημερες παραγωγης... γενικα απ,οτι φαινεται αρεσκοταν στον αποσυμβολισμο οσο κι αν περιεργο ακουγεται πραγμα που μ'αρεσει κι εμενα παρα πολυ και γι'αυτο τη θεωρω και ιδιαιτερη...,και δεν ειναι η μονη...παρατηρηστε λιγο και goricke
δισκοβραχιωνα σημα κτλ.Σας αφηνω στις σκεψεις σας που σιγουρα για τον καθ'ενα μπορει να ειναι διαφορετικες.
Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Πολύ όμορφο.... και η μαγική πατίνα του χρόνου αξεπέραστη....
Το ποδήλατο αφού πολύ σωστά αποφάσισες να το κρατήσεις όπως είναι θα πρέπει να περάσεις σε κάποιες επί μέρους εργασίες έτσι ώστε να το έχεις σε καλή κατάσταση και χρηστικό για πολλά χρόνια. Πρώτα από όλα το ποδήλατο πρέπει να λυθεί πλήρως, να καθαριστούν τα νίκελα με πετρέλαιο και σύρμα για κατσαρόλες να μπουν καινούρια γράσα, να αλλαχτούν οι ντίζες (προσοχή!! αν δεν υπάρχει λόγος μην αλλάξεις τα εξωτερικά καλώδια, αν έχει τα συγκεκριμένα με τις ρίγες είναι σπάνια, απλά ρίξε λαδάκι) και να γίνει σέρβις στα κέντρα αλλά και στην μεσαία τριβή, όπως φυσικά και στα ποτήρια του τιμονιού, στα ποτήρια να θυμάσαι πως τα raleigh έχουν χύμα τις μπίλιες και δεν είναι περασμένες σε ρουλεμάν όπως τα γερμανικά και για αυτό όταν τα λύσεις πρόσεξε μην σου πέσουν και τις χάσεις.
Αφού λοιπόν έχεις καθαρίσει τα νίκελα έχεις λύσει όλα τα ποτήρια...θα περάσεις με ένα πινέλο και πετρέλαιο όλο το πλαίσιο, Προσοχή!!όπου έχει γραφικά δεν θα επιμένεις αφού το περάσεις όλο, και το έχεις ''βουρτσίσει'' με το πινέλο αρκετά έτσι ώστε να μην έχει τυχών παλιά ξεραμένα γράσα, θα πάρεις απορρυπαντικό για τα πιάτα και με ζεστό νερό και σφουγγάρι θα πλύνεις προσεκτικά το πλαίσιο για να φύγουν τα πετρέλαια.
Στην διάρκεια του πλυσίματος θα προσέχεις να μην σου μπουν πολλά νερά εσωτερικά στο πλαίσιο (πίσω ψαλίδια, πιρούνια) και αφού το πλύνεις θα το σκουπίσεις με μια πετσέτα προσεχτικά ώστε να μην μείνουν υγρασίες. Τώρα τον χειμώνα εγώ χρησιμοποιώ και το σεσουάρ για τα μαλλιά ώστε να στεγνώσει πλήρως. Αφού τελειώσεις με όλα αυτά θα πάρεις ένα μαλακό πανί και λάδι μηχανής, κατά προτίμηση 10ρακι σαν αυτό που βάζουν στις αλυσίδες των αλυσοπρίονων ή παραφινέλαιο και θα περάσεις όλο το πλαίσιο.... μετά θα το σκουπίσεις καλά ώστε να μην μείνουν λίγδες και θα ξαναδέσεις το ποδήλατο.....
Το ποδήλατο πια θα είναι πλήρως μάχιμο και είμαι σίγουρος πως θα το ευχαριστηθείς για πάρα πολλά χρόνια.... ακόμα και τότε, που τα περισσότερα από τα σημερινά θα έχουν γίνει δύο και τρεις φορές κουτάκια κοκακόλας.
Καλό βράδυ και καλά χιλιόμετρα.
Σ'Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και παλι!θα ηθελα να σε ρωτησω κατι,στα σημεια που υπαρχουν οι σκουριες αυτες τελος παντων που δεν φευγουν με το σφουγγαρακι τις αφηνουμε ως εχουν?τριβουμε με κατι πιο χοντρο μεχρι να καθαρισει εντελως?το ματ βερνικι το ξεχναμε στην περιπτωση αυτη ?
Αν κάνεις τα παραπάνω δεν θα έχεις πρόβλημα με τις σκουριές στα μικροχτυπήματα...(άλλωστε μιλάμε για raleigh)... απλά κάθε τόσο θα το περνάς και θα το σκουπίζεις καλά με ένα πανί και λαδάκι, αυτό ''σφραγίζει'' το γυμνό μέταλλο στις μικρογρατζουνιές και δεν θα έχεις πρόβλημα επανεμφάνισης της σκουριάς.
Αν έχεις κάποιο πιο σοβαρό χτύπημα με μεγάλη επιφάνεια σκουριάς τότε εκεί πέραστο με ντουκόχαρτο τοπικά και εφόσον το χρώμα σου είναι εύκολο (μαύρο) με ένα ψιλό πινελάκι και χρώμα ''συμμάζευτο'' (πάντα τοπικά) στο επίμαχο σημείο.
Ως προς το ματ βερνίκι δεν είναι φυσικά λάθος και είναι μια μέθοδος την οποία έχω ακολουθήσει σε πολλές περιπτώσεις.... απλά αυτό που σου γράφω είναι πιο..... σκληροπυρηνικά original.
Αν τελικά προχωρήσεις στο βερνίκι μην το περάσεις φυσικά καθόλου με λάδι πριν και να θυμάσαι πως αν δεν το περάσεις με καλής ποιότητας υλικό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της αποκόλλησης αλλά και του ''ασπρήσματος'' μετά από χρόνια του βερνικιού.
Στα θετικά της μεθόδου με το βερνίκι είναι πως δεν χρειαζόμαστε μετέπειτα ιδιαίτερα ''χα'ι'δέματα'' με πανιά και λάδια καθώς σφραγίζει όλο το πλαίσιο, οπότε..... διαλέγεις και παίρνεις.