Σκεψεις για ανακατασκευη... Παλιο ποδηλατο πολης, οσο πιο original αναπαλαιωση γινεται...

35 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ewssonaht
Απών/απούσα

Γεια χαρα παιδια!

Εχω στην κατοχη μου ενα παλιο ποδηλατο πολης, δειτε τη φωτο
παλιο νορβηγικο ποδηλατο πολης

Σκεφτομαι να ξεκινησω ενα μικρο προτζεκτ, στο οποιο να γδυσω το ποδηλατο απο τα περιτα, να το βαψω μονος μου με spray kαι να του αλλαξω τροχους σε 700c, ισως handlebars σε κατι straight και να το εχω σα λιτο ποδηλατο singlespeed. Αυτη τη στιγμη φοραει 27χ1.25 τροχους. Αποτι εχω διαβασει εχουν λιγοτερο απο 1 εκ διαφορα οποτε θα τους χωρεσει...

Κατι που με φοβιζει και δεν ξερω πως να λυσω ειναι οτι δεν υπαρχει λαμακι στηριξης πισω vbrake... Αυτη τη στιγμη το ποδηλατο εχει coaster back brake. (κανεις τα πεταλια πισω για να φρεναρει)

πειτε μου σκεψεις, αξιζει να ξεκινησω η δε θα με βγαλει πουθενα :)

Nα σημειωσω οτι δε περιμενω να μου βγει φτηνα η απιστευτα ομορφο, απλα κυριως θελω να μαθω 5 πραγματα στην πραξη για τα ποδηλατα. :)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ξεκινα απο το απλο. γδυστο απ'ολα τα περιτα και δες πως σου φαινεται χωρις να αλλαξεις τιποτα. Και μετα βημα βημα.

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Πολύ όμορφο το ποδήλατο σου.
Ποιας εταιρίας είναι, και πότε κατασκευάστηκε ( ή αγοράστηκε) ;
Εγώ θα έλεγα να μην το πειράξεις. Μια χαρά ποδήλατο είναι και έτσι και είναι κρίμα να το βάψεις ( φαίνεται σε καλή κατάσταση το χρώμα και δεν πρέπει να έχει σκουριές ). Για τροχούς θα σε ενημερώσουν και οι εμπειρότεροι αλλά για μέτρα το άνοιγμα του ψαλιδιού. Αλλαγή σε σύγχρονους πιθανά οδηγεί και αλλαγή σε φρένα.

ewssonaht
Απών/απούσα

Το κυριοτερο προβλημα μου ειναι οτι ο πισω τροχος ειναι αρκετα στραβος (Αν δεις το ποδηλατο να προχωραει, ο τροχος "παιζει". Προσπαθησα να τον ισιωσω με τις ακτινες, αλλα δεν ερχεται

Eπισης ειχε 3 ταχυτητες, αλλα δεν υπαρχει πλεον το λεβιεδακι η το συρμα, οποτε το hub εχει κολησει στην πιο βαρια ταχυτητα. Στην παραμικρη ανηφορα το ποδηλατο απλα δε τσουλαει...

Το ποδηλατο ειναι μαρκα Winner (νορβηγικη) και εχει αγοραστει στην κατασταση που ειναι για 20 ευρω (!!!) σε παζαρι φοιτητικης εστιας. (Μενω Σουηδια)

Το ποδηλατο εχει χρησιμοποιηθει για 2 χρονια στην κατασταση που ειναι, ειναι πληρως λειτουργικο, απλα θελω να μαθω 5 πραγματα, και επισης να το βελτιωνα για την "@@@@λα" παρα για το αποτελεσμα

Εδω αλλη μια φωτο, που δειχνει οτι ο βασικος του ποδηλατου οπως και οι στηριξεως, ειναι αρκετα σκουριασμενες και γρατζουνισμενες

παλιο νορβηγικο ποδηλατο πολης δευτερη φωτο

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι της DBS και model Winner;
Για το πίσω κέντρο αν είναι Sturmey-Archer μάλλον θα βρεις λεβιεδάκι για τις αλλαγές και είναι κρίμα αν είναι λειτουργικό να το αντικαταστήσεις.
Οι τροχοί πιθανά να έρχονται με μία καλή ακτινολόγηση αλλά αν θες καινούργιους καλό θα ήταν για τον πίσω να πλέξεις έναν στο υπάρχον κέντρο.
Επίσης κάνε τις βασικές μετρήσεις να δεις για το μέγεθος του σκελετού γιατί με νέο λαιμό και ίσιο τιμόνι η θέση σου πάνω στο ποδήλατο θα αλλάξει.
Το κίτρινο αυτοκόλλητο στο πιρούνι τι γράφει;

ewssonaht
Απών/απούσα

Ακριβως.
DBS νορβηγικη. Και το μοντελο winner. Κατι πηγε λαθος οπως τα εγραφα :)

Δεν ξερω αν ειναι λειτουργικες οι ταχυτητες γιατι ελειπε το συστημα απο οταν το αγορασα. Πως μπορω να το δοκιμασω? Υπαρχει πουθενα η εξηγηση για αυτο το συστημα πως δουλευει ωστε να παρω μια ιδεα??

Το λεβιεδακι των ταχυτητων υπαρχιε πανω στο τιμονι, και γραφει sachs

Eδω αλλη μια φωτο που μαρτυρα καλυτερα την κατασταση του ποδηλατου.
Υπαρχει πολη σκουρια στα μη βαμενα μερη.

σκουριες και λεβιεδακι ταχυτητων

Το κιτρινο αυτοκολητο δε γραφει κατι.

ewssonaht
Απών/απούσα

Οι σκουριες αυτες φευγουν με καποιο τροπο? Κατι εχω διαβασει για αλουμινοχαρτο και WD40 εδω στο φορουμ... Ισχυει και για σα τη φωτο εδω? :)

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Στο τέλος του άξονα του κέντρου είχε μία αλυσιδίτσα που συνδεόταν μέσω ενός συρματόσκοινου με το λεβιεδάκι. Στις φωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει, όποτε καλύτερα να πας σε ένα ποδηλατικό κατάστημα για επισκευή. Αν δεν έχεις εμπειρία μην το ανοίξεις μόνος σου. Πιθανά να έχει ΄΄ κολλήσει ΄΄ αν και έχω την εντύπωση ότι δεν ήθελαν συντήρηση - συμπλήρωμα με λιπαντικό.
Οι σκουριές από τα μη βαμμένα μέρη φεύγουν εύκολα με ατσαλόμαλλο – αυτό που καθάριζαν τις κατσαρόλες – και λίγο νερό. Αν κάνεις αναζήτηση στο FORUM για ανακατασκευές ποδηλάτων θα βρεις πολλές πληροφορίες.

όπως http://www.podilates.gr/node/15620

ewssonaht
Απών/απούσα

Αυτη η αλυσιδιτσα υπαρχει και ειναι τυλιγμενη γυρω απο το πισω αξωνα ωστε να μη κρεμεται.
Αρα αν αγοραζα ενα συρματοσκοινο που να ενωνει το πισω αξονα με το λεβιεδακι μπορει να λειτουγουσε? Το θεμα του ποδηλαταδικου ειναι out of question εδω περα... Θελουν 20 ευρω για να αλλαξουν μια σαμπρελα!

Σε ευχαριστω για ολλες τις πληροφοριες!

Εχεις μηπως καποιο λινκ με πληροφοριες για αυτου του τυπου τις ταχυτητες?

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Λινκ http://sheldonbrown.com/internal-gears.html

Δοκίμασε να τραβήξεις ελαφρά το αλυσιδάκι παράλληλα με το πλαίσιο προς τον δισκοβραχίονα . Διάβασε πρώτα όμως το λινκ και στο google αναζήτηση για sachs / sram 3 speed hub

Zpower
Απών/απούσα

ειναι κριμα να το χαλασεις αυτο το ποδηλατο ...τι σου εφταιξε ? βρες ενα κινεζικο φτηνιαρικο εαν θελεις να παιξεις

θα το χαλασεις και μετα θα ειναι αργα
φιλικα ..

εδω θα βρεις βοηθεια για να το επαναφερεις στο σωστο δρομο .

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Αφου στα φοιτητοbazar εχεις παντα τη δυνατοτητα να βρεις και να αγορασεις ενα φθηνο ποδηλατο, καλυτερα διαλεξε κατι αλλο για να κανεις το project single speed/fix.
Η γεωμετρια αυτου του σκελετου, δεν κανει για fix/single speed. Εχει σχεδιστει και κατασκευαστει, για ηρεμη μετακινηση σε επιπεδο εδαφος μεσα στην πολη, με ορθια σταση σωματος.
Μονο την κλιση του seat tube να δεις, αρκει για να καταλαβεις αυτο που λεω.
Κατα τα αλλα, απ'οτι φαινεται, εχει τριταχυτο πισω κεντρο της Sachs με κοντρα, (ακομη ενα στοιχειο που στηριζει αυτο που γραφω πιο πανω).
Αυτο που λειπει απο το συστημα για να λειτουργησουν οι ταχυτητες, ειναι το συρματοσχοινο (ντιζα) που συνδεει το χειριστηριακι/επιλογεα ταχυτητων στο τιμονι, με το πισω κεντρο. Εκτος απο αυτο, πιθανον να χρειαστει και ο ειδικος συνδεσμος/ρεγουλατορος που συνδεει το αλυσιδακι με τη ντιζα.
Φθηνα πραγματα ετσι κι αλλιως.
Οι τροχοι τωρα: Αν η πισω ζαντα ειναι χτυπημενη ασχημα, δεν θα ερθει στα ισα της με ακτινολογηση. Χρειαζεται αλλαγη. Οταν και αν την αλλαξεις, φροντισε η καινουρια να ειναι διπατη και αλουμινενια, για μεγαλυτερη αντοχη. Θα ελεγα οτι η αλουμινενια προσφερει και καλυτερο φρεναρισμα, αλλα στην περιπτωση σου αυτο δεν ισχυει: Εχεις κοντρα για πισω φρενο.
Κι αν ο σκελετος (στα seat stays) δεν εχει υποδοχες για V-brakes, δεν θα μπορεσεις να βαλεις V-brakes η cantilevers, οχι τουλαχιστον χωρις ακριβες μετατροπες/προσθηκες pivots.
Κι ετσι οπως δειχνει λεπτοκαμωμενος ο σκελετος, δεν ξερω αν θα μπορουσε να τοποθετησει κανεις φρενο κουρσας στο "γεφυρακι" που ενωνει τα δυο seat stays στο σημειο περιπου που στηριζεται η σχαρα.
Το μεγεθος των στεφανιων σου (27), παρα το τι θα νομιζε κανεις, ειναι μεγαλυτερο απο το κλασσικο 28".
Παντως, αν τελικα αποφασισεις να βαλεις 28αρηδες τροχους, στο μπροστα φρενο θα μπορεσεις να "γλυστρησεις" τα τακακια λιγο προς τα κατω, και να ακουμπανε στην πλαινη επιφανεια φρεναρισματος της 28αρας ζαντας. Στη φωτογραφια που παραθετεις, φαινεται οτι υπαρχει το περιθωριο.
Οπως και να εχει, οι μετατροπες που σκεπτεσαι να κανεις, κοστιζουν πολλες φορες πιο πανω απο μια απλη προσθηκη του συρματοσχοινου ταχυτητων.
Και κατα τη γνωμη μου, δεν αξιζει τον κοπο, τα εξοδα (και το αποτελεσμα), η μετατροπη αυτου του ποδηλατου πολης, σε single speed/fix.
Πολυ προτιμωτερο θα ηταν να καθαρισεις/ ξεσκουριασεις το ποδηλατο, και στη συνεχεια να το περασεις με car wax η καποιο καλο βερνικι, ωστε να συντηρηθει και να γυαλισει το χρωμα του και τα χρωμια του, απο το να μπεις στη διαδικασια αμφιβολου αποτελεσματος της μετατροπης του σε single speed.
Αν παντως θελεις πολυ να μαθεις 5 πραγματα (η και περισσοτερα)για ποδηλατα, ψαξε να βρεις καποια bike Coop κοντα στην περιοχη σου. Αν δεν υπαρχει, δε χανεις τιποτε προτεινοντας σε καποιο ποδηλαταδικο της περιοχης σου, να σε δεχτει σαν (αμισθο) μαθητευομενο για καποιες ωρες η μερες που θα σε βολευουν.
Καλα μαθηματα.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

καλησπέρα.. ή μάλλον καλημέρα και από εμένα, αφού πρώτα από όλα συμφωνήσω απόλυτα και με τους υπόλοιπους για το εάν θα πρέπει να σκανταλίσεις ή όχι το ποδήλατο, θα σου γράψω πως μία ανακατασκευή στο ποδήλατο σου θα σου κοστίσει μάλλον λιγότερα χρήματα, και σίγουρα θα το χαρείς περισσότερο σαν ποδήλατο. Ως προς το πλαίσιο τώρα.. μπορείς με ένα ελαφρύ τρίψιμο στα επίμαχα σημεία τυχόν σκουριάς, με λίγο ματ βερνίκι και ένα πινελάκι να κάνεις σωστή δουλειά. Ως προς την στραβή ρόδα πήγαινέ την σε ένα ποδηλατά για μια καλή ακτινολόγησει μήπως και έρθει, στην τελική αν δεν έρχεται πλέξε ένα καινούριο στεφάνι επάνω στο σασμάν που έχεις. Ως προς το σασμάν .. πρώτα από όλα ρίξε λίγο λάδι από εκεί που μπαίνει το αλυσιδάκι και μετά τράβηξετο 2-3 φορές για να δεις αν κουνιέται μέσα έξω περίπου κατά 5 πόντους, αν ναι σημαίνει ότι λειτουργεί μάλλον κανονικά.. Ως προς την ρύθμιση του, το αλυσιδάκι στα sachs, στην άκρη τους έχουν κάποιες εγκοπές που μοιάζουν με βόλτες, βάλε το νύχι σου και θα δεις πως δεν ξεβιδώνουν. Επάνω εκεί λοιπόν πιάνει ένα μαύρο πλαστικό...σαν κουτάκι (αν δεν το έχεις θα το βρεις εύκολα) όπου από την μια μεριά έχει ένα λαμάκι όπου μαγκώνουν οι εγκοπές από το αλυσιδάκι και από την άλλη περνάς το συρματόσχοινο που πάει στο λεβιεδάκι. Συρματόσχοινο θα βάλεις αυτό το ψιλό που χρησιμοποιούμε για της ταχύτητες και όχι αυτά που βάζουμε στα φρένα, το όπιο θα το περάσεις από το λεβιεδάκι θα το περάσεις στο μαύρο ρεγουλαδόρο (κουτάκι) θα του βάλεις με μία πένσα ένα καψούλι(στο συρματόσχοινο) και θα το κόψεις στο επιθυμητό μήκος, δηλαδή.. ο ρεγουλαδόρος περασμένος στο συρματόσχοινο τεντωμένο να φτάνει στην μέση της διαδρομής με της εγκοπές που έχει το αλυσιδάκι. Ως προς την ρύθμιση.. είναι πολύ απλή, βάλε στην 3 ταχύτητα τον λεβιέ, πιάσε τον ρεγουλαδόρο με το ένα χέρι με το άλλο κρατάς την άκρη από το αλυσιδάκι, και σπρώξετο μέσα στο ρεγουλαδόρο (θα ακούσεις τακ-τακ από τις εγκοπές στο δόντι του ρεγουλαδόρου)θα το φέρεις έτσι ώστε το συρματόσχοινο να είναι τεντωμένο χωρίς όμως να μετακινεί το αλυσιδάκι! και είσαι έτοιμος.... τώρα έχεις τρίτη μπορείς να μετακινήσεις πλέον το λεβιεδάκι και να βάλεις όπια ταχύτητα θέλεις, απλά να θυμάσαι πως καλό είναι να σταματάς το πετάλι όταν αλλάζεις ταχύτητα, γιατί λειτουργεί διαφορετικά από τα εξωτερικά σασμάν... οπότε, ενώ κάνουμε πετάλ, σταματάμε το πετάλ, αλλάζουμε ταχύτητα και συνεχίζουμε.
.
.
.

Είμαι σίγουρος πως θα το έχεις πολλά χρόνια και θα το ευχαριστηθείς.. και όταν όλοι οι φίλοι σου καβαλάνε τα διάφορα κινεζοτα'ι'βανέζικα άψυχα αντικείμενά τους ...εσύ θα καβαλάς ένα ποιοτικό ποδήλατο με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης... άντε και καλή σου μέρα, ελπίζω να σε έψησα.

ewssonaht
Απών/απούσα

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις πολυ κατατοπιστικες απαντησεις σας!
Η αληθεια ειναι οτι με βαλατε σε σκεψεις και λεω να ξεκινησω να προσπαθησω να το φερω σε οσο καλυτερη κατασταση μπορω αναπαλεωνοντας και μετα να αποφασισω περι ανακατασκευης...

Μια τελευταια βοηθεια, αυτα τα μερη που λετε οτι χρειαζονται, υπαρχει καποιο online καταστημα η μονο ebay?

Ακομα πιστευω οτι γινεται και οτι η θεση δεν ειναι παραξενη, την ιδεα την πηρα απο εδω αλλωστε
winner singlespeed

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Ακομα πιστευω οτι γινεται και οτι η θεση δεν ειναι παραξενη, την ιδεα την πηρα απο εδω αλλωστε
winner singlespeed..."

Φυσικα και γινεται. Οπως επισης γινεται να μετατρεψεις ενα Zastava σε Formula 1.
Το προβλημα δεν ειναι αν μπορεις να το μετατρεψεις.
Το προβλημα ειναι πως θα λειτουργει, και κυριως πως θα αποδιδει, οταν το μετατρεψεις.

ewssonaht
Απών/απούσα

εχω πεισθει. Θα προσπαθησω να το φερω πρωτα στην καλυτερη κατασταση που μπορω σε "μαμα" και μετα θα κρινω. Εχω παραγγειλει καινουργια λαστιχα, θα προσπαθησω αλλη μια φορα με τις ωρες να φερω τη πισω ροδα με ακτινολογηση, θα τριψω τις σκουριες με συρματακι και WD40 (υπαρχει τιποτα αλλο για τη σκουρια??)

Επισης αυριο θα βγαλω μια φωτο την κατασταση των ταχυτητων πισω και των πεταλιων για να δουμε αν και τι χρειαζεται!
Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια.

ewssonaht
Απών/απούσα

επανερχομαι με ενα μεγαλο ποστ... Εχω ξεκινησει το θεμα του ποδηλατου, και το παλευω... Αποτι εχω καταλαβει το κοστος θα εκτιναχθει. Εχω αλλαξει λαστιχα, εχω φερει τη ροδα οσο γινεται...
Το θεμα ειναι το κυριο με τις ταχυτητες... Παραθετω φωτο, δειτε το αλυσιδακι που εξεχει (ειναι κομμενο) αυτο μπορεις να το τραβηξεις χοντρικα 2 εκατοστα. Σιγουρα οχι 5 που ειπωθηκε πιο πανω, αλλα βλεποντας τη διαδρομη του λεβιε ταχυτητων, τα 5 μου φανταζουν υπερβολη.

Eπισης μπορειτε να δειτε καλυτερα την κατασταση του σκελετου, και γιατι ηθελα να τον βαψω, αν και προς το παρων λεω να το αφησω...
Αλυσιδακι ταχυτητων

Εδω ειναι το λεβιεδακι, παραθετω 3 φωτος, μπορει καποιος να με καθοδηγησει?? Μου φαινεται οτι στην κατασταση που ειναι μαλλον ειναι αχρηστο. Δεν μπορω να καταλαβω πως θα ανοιξει. Τα βιδακια στο πισω μερος δεν εχουν κεφαλι ειναι τρυπες στρογγυλες...

Λεβιεδακι μπρος

Εσωτερικο
Λεβιεδακι Εσωτερικο

Πισω
Λεβιεδακι Πισω

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...δεν χρειαζεται να ανοιξει/λυθει προκειμενου να συνδεθει με το συρματοσχοινο των ταχυτητων.
Το μονο που χρειαζεται ισως, ειναι μερικες σταγονες λαδι στο μηχανισμο του, για να λιπανθει, και να λειτουργει σωστα.
Το αλυσιδακι, η μαλλον το κομματι απο το αλυσσιδακι που φαινεται να βγαινει απο το πισω κεντρο, μπορει να αφαιρεθει ξεβιδωνοντας το, και να αντικατασταθει μ'ενα ιδιο ειτε καινουριο, ειτε μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση. Το κοστος του καινουριου, δεν θα πρεπει να ξεπερναει τα 5-10 ευρω. Αν στην τοπικη αγορα δεν βρισκεις, κοιτα στο γερμανικο e-bay. Στη Γερμανια, χρησιμοποιουνται ακομη παρα πολυ τα Sachs-Torpedo, και ανταλλακτικα αλυσσιδακια βρισκονται ευκολα, και σχετικα οικονομικα. Το ιδιο ευκολο (στη Γερμανια παντα) ειναι να βρεις ποδηλαταδικο, που να μπορει να κανει service σε ενα τετοιο κεντρο με 3 ταχυτητες.
Τα 3-gang Torpedo, ειναι γι'αυτους, ψωμοτυρι. Οποτε, δεν θα ειναι ουτε για σενα δυσκολο να βρεις το αλυσσιδακι, και το καταλληλο συρματοσχοινο που συνδεει το λεβιεδακι/χειριστηριο, με το αλυσσιδακι που μπαινει μεσα στο πισω κεντρο.
Στο U-tube, πρεπει να υπαρχουν και αρκετα tutorials, με οδηγιες ρυθμισης του 3-gang Sachs/Torpedo.
Οι σκουριες που αναφερεις οτι εχει ο σκελετος, ειναι αμελητεες. Αυτες τουλαχιστον που φαινονται στις φωτογραφιες. Αν θελεις, μπορεις να τις τριψεις λιγακι τοπικα με ενα γυαλοχαρτο, και μετα με ενα λεπτο πινελλακι και παρομοια μπογια, να μπαλωσεις τα σημαδια. Ευκολα πραγματα.
Οταν τελειωσεις, θα εχεις ενα πολυ ωραιο κλασικο και πρακτικο ποδηλατο πολης, το οποιο θα σε συντροφευει για πολλα-πολλα χρονια, αν εσυ του το επιτρεψεις.

ewssonaht
Απών/απούσα

Το γερμανικο ebay δε το σκεφτηκα καθολου, τελεια συμβουλη, γιατι το αγγλικο δεν ειχε τιποτα!!
Θα το ψαξω πολυ, θελω πλεον πολυ να το φερω σε οριτζιναλ φαση το ποδηλατο :)

Σε ευχαριστω πολυ!
Θα σε ξαναενοχλησω, γιατι λογω παλαιοτητας, δε μπορω να κανω τιποτα, ουτε να ανοιξω τη μανετα του φρενου δεν καταφερα :(

Zpower
Απών/απούσα

mprabo μπραβο μπραβισιμοο

αρχιζεις και εισερχεσαι στο σωστο δρομο .

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Ξεχασα να σου πω, κι επειδη βλεπω καταπιανεσαι με την ακτινολογηση (ισως να μην το ξερεις), οτι ακτινολογηση γινεται παντοτε με το λαστιχο ξεφουσκωμενο, η ακομη καλυτερα, βγαλμενο.
Αν ηδη το γνωριζεις, αγνοησε το.

ewssonaht
Απών/απούσα

Εισαι σωστος! Το εχω ακουσει αλλα δε το θεωρουσα τοσο σημαντικο... Θα το ξεφουσκωσω σιγουρα... Να το βγαλω μου φαινεται τρομερη αγγαροδουλεια :(

Γενικα εκτιμω τις συμβουλες ολων κ σας ευχαριστω. Και τα πιο απλα να μου θυμιζεται καλο κανει. Δε προκειται ποτε να το παιξω μαστορι σε καποιον που μου εδωσε συμβουλη :)

Με το λεβιεδακι ανυσηχω πολυ μου φαινεται χαλασμενο δε μπορω να καταλαβω που θα πιασει το καλωδιο... Θα βγαλω κιαλλες φωτος...

Ευχαριστω κ παλι για τις συμβουλες :)

Υγ. Για χρωμα με πινελο στα σημεια τι να αρχιςω να κοιταω;;

ewssonaht
Απών/απούσα

Το ποδηλατακι εχει αρχισει και συνερχεται και μου εχει δωσει τοση μα τοση χαρα!

Το λεβιεδακι ειχα δικιο ηταν χαλασμενο, αλλα ευτυχως βρηκα ενα ολοκληρομενο σετακι ταχυτητων απο το γεμανικο ebay και καθαρισα :))))

Για πεταλια 1/2" που φοραει, εχουμε καμμια συμβουλη?? Σε κατι σε ρετρο στυλ?

Θα ακολουθησουν φωτος μολις το ποδηλατο ειναι ετοιμο!

Ενα μεγαλο ευχαριστω για τις καθοδηγησεις!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Για καλα και ρετρο look πεταλια, ριξε μια ματια στη γκαμα της Γιαπωνεζικης ΜΚS.
Οσο για το παλιο λεβιεδακι ταχυτητων, μην το πεταξεις. Μπορει να γινει καποτε μια καλη πηγη ανταλλακτικων.
Καλη συνεχεια.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ως προς την αναπαλαίωση του χρώματος, -αυτό που νομίζω πως θα ταίριαζε καλύτερα στο ποδήλατό σου,- γνωρίζω δύο λύσεις
αυτό.... http://www.podilates.gr/node/22575 .. που αφορά ένα σπαστό πεζό

και αν δεν θέλεις αυτό πήγαινε βγάλε ίδιο χρώμα με του ποδηλάτου τρίψε τοπικά για να φύγουν τυχόν σκουριές, και βάψε τοπικά με πινελάκι ... για εμένα ακόμα καλύτερα μετά το πινελάκι λύσε το ποδήλατο και πέρασε με ματ βερνίκι σε μορφή σπρέι όλο το πλαίσιο του ποδηλάτου για να ''δέσει'' το σύνολο.

ewssonaht
Απών/απούσα

Παιδες το ποδηλατο παει ολο και καλυτερα, για το χρωμα, προς το παρων επειδη το ξαναδεσα γιατι ηθελα να δω ποσο θα ασχοληθω με το ποδηλατο αναλογα με τις ταχυτητες (στη πιο βαρια το ποδηλατο ηταν πολυ δυσκολο στις ανηφορες σε σημειο να ξεκαβαλαω) οποτε τωρα μετα που το καθαρισα το χρωμα με το σφουγγαρι σκεφτομαι μηπως το καλυψω τελικα τοπικα, δεν ειναι τοσο χαλια οσο νομιζα, απλα η σκουρια "χυνοταν" πανω στο καθαρο χρωμα. Με ενα σφουγγαρακι και οι σκουριες ειναι πολυ πιο μεμονωμενες απο οτι νομιζα.

Αυτο που εχω μεγαλο προβλημα και σπαω το κεφαλι μου ειναι πως να σφιξω το φρενο

ξερει καποιος πως ανοιγει αυτο?? Δεν μπορω να καταλαβως πως να ανοιξω το φρενο, γιατι παιζει γυρω γυρω απο το λαιμο του τιμονιου και δεν υπαρχει καποια βιδα για να το σφιξω...

Ξερει καποιος??

http://imageshack.us/photo/my-images/207/img0707zr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/210/img0706on.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/513/img0705co.jpg/

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

καλησπέρα..... βγάλε την ντίζα, κράτα πατημένη την μανέτα, και θα δεις μέσα την βίδα που σφίγγει τον κολιέ

ewssonaht
Απών/απούσα

Καλησπερα και ευχαριστω για τις συμβουλες!!
την ειδα αυτη τη βιδα στο εσωτερικο και επαιξα λιγο μαζι της, ειναι αλλου χρωματος απο το υπολοιπο που οπως βλεπω απο τη μια πλευρα ειναι ροζ. Αλλα δεν καταλαβαινω τι πρεπει να κανω με αυτη τη βιδα? Γιατι ειμια ασχετος απο παλια αποτι βλεπετε

Επισης η αλυσιδα φαινεται πολυ παλια, υπαρχει τροπος να φυγει η σκουρια, η απλα αγορα καινουργιας? Αν αγορασουμε καινουργια προσεχουμε κατι? Η μονο αριθμο κομματιων οπως στα καινουργια?

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

αυτή τη βίδα -στο βάθος- αν την σφίξεις θα σταθεροποιήσει όλη την μανέτα και δεν θα γυρίζει γύρο-γύρο
.
.
.
όσο για την αλυσίδα κάπου -μάλλον-θα έχει ασφάλεια, αν όχι θέλεις εργαλείο... παρτην και πήγαινε σε ένα ποδηλατάδικο να πάρεις μία ίδια.. ειδάλλως, και αν δεν είναι χάλια, πέρασετην με λάδι μηχανής 30αρι και σκούπισέτην καλά

ewssonaht
Απών/απούσα

Παιδια οτι συμβουλη μου εχετε δωσει ειναι ανεκτιμητη, σας ευχαριστω πολυ για ολη τη βοηθεια σε αυτη την προσπαθεια.

Μια ακομα ερωτηση. Η μπροστινη ροδα, τι bearings θα εχει αν ανοιξω το hub? Ειναι στανταρ? Εχει αρχισει και παιζει λιγο και θελω να τα αλλαξω πριν φαω κανα αξονα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...εννοεις τις μπιλλιες, τοτε κατα 99%, οι μπιλλιες ειναι διαμετρου 3/16 της ιντσας. Αυτο ειναι το διεθνες standard, για το μεγεθος μπιλλιας που τοποθετειται στο μπροστα κεντρο. Ειναι εξαιρετικα λιγες οι περιπτωσεις, οπου καποιος κατασκευαστης χρησιμοποιησε διαφορετικου μεγεθους μπιλλιες σε μπροστα κεντρο.
Λυνοντας το κεντρο (hub), ειτε θα βρεις τις μπιλλιες περασμενες σε ενα τσιγκινο κυκλικο "χτενι" που τις συγκρατει, ειτε θα τις βρεις "χυμα".
Αν ειναι χυμα, θα ειναι 10 η 11 ανα πλευρα. Δηλαδη 20 η 22 το συνολο.
Να ξερεις παντως οτι οι χυμα μπιλλιες (κι επειδη ειναι περισσοτερες απο αυτες που ειναι περασμενες σε χτενι) προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη και αξιοπιστια, και καλο θα ειναι αν λυνοντας συναντησεις το γνωστο "χτενι" με τις μπιλλιες, να το αντικαταστησεις με χυμα μπιλλιες.