Από το χρονοντούλαπο της ιστορίας.. Μάλλον είναι του 60' ή του 70΄.
Δεν ξέρω από αυτά, αλλά την όρεξη να το κάνω την έχω, ευτυχώς. Δε θέλω όμως να κάνω καμία βλακεία και γι αυτό είπα να ρωτήσω πρώτα..
Δεν ξέρω τι μοντέλο είναι, αλλά υποψιάζομαι ότι θα έχω πρόβλημα με τις ρόδες καθώς πρέπει να είναι 26'' και μου είπε κάποιος ότι δεν βρίσκονται αυτά τα μεγέθη πια. Αληθεύει; Αν ναι μήπως να μην αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ;
Σε αντίθετη περίπτωση τι θα με συμβουλεύατε; Θα ήθελα να κάνω ότι είναι δυνατόν για να γίνει ένα λειτουργικό ποδήλατο με χαμηλό κόστος χωρίς όμως να χάσει το "ρετρό" λούκ του.. Το βάψιμο δεν έχω ιδέα πως να το κάνω..
Επίσης, τα χερούλια του τιμονιού είναι πανάθλια και θέλω να τα αλλάξω αλλά είναι κολλημένα στο σίδερο.. Τι κάνω γι αυτά;;
Φώτο:
http://img202.imageshack.us/i/img1444ip.jpg/
http://img585.imageshack.us/i/img1453p.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/img1445r.jpg/
http://img811.imageshack.us/i/img1446a.jpg/
http://img29.imageshack.us/i/img1447f.jpg/
http://img233.imageshack.us/i/img1449um.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/img1450r.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/img1451wr.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/img1452xw.jpg/
Το πόσο όμορφο μπορεί να γίνει το βλέπεις εδώ στο σχόλιο του gpiter.
To ποδήλατο αν και σκονισμένο δείχνει μάχιμο. Πιστεύω ότι μετά το πετρελαίομα και το καθάρισμα θα έχεις πολλά λειτουργικά κομμάτι. Ροδες αν είναι οκ τα στεφάνια δεν τις αλλάζεις αλλά καθαρίζεις γρασάρεις τα κέντρα τους. Αν εννοείς 26'' τότε βρίσκεις άπειρες, μήπως όμως εννοείς 27'';
Το πουλάς;
Πολύ ωραίο είναι.. Πιστεύω ότι μπορείς να το κάνεις πολύ καλό!
Φοβερή δουλειά! Περιττό να πω ότι πελάγωσα όταν το είδα!
Με προβλημάτισες και πήγα και το μέτρησα και έβγαλα 57 εκ. δηλαδή 22.4''. Βρίσκονται αυτές; Τα στεφάνια είναι εντάξει, πιστεύω να κρατάνε.
Πάντως είναι όντως μάχιμο.. αλλά θα ήθελα και να το βάψω λίγο να μην φαίνονται οι σκουριές που έχουν χαλάσει την επικάλυψη του σκελετού (εννοώ την μπεζ/χρυσαφί και άσπρη επιφάνεια)
Ευχαριστώ φίλε. Πάντως έχει συναισθηματική αξία (το οδηγούσε ο πατέρας μου όταν πήγαινε γυμνάσιο..) και γι αυτό δεν το πουλάω..
57εκ είναι πολύ κοντά στα 571χιλ οπότε μιλάμε για 650C ζάντα. Θα βρεις στεφάνια, όχι τόσο εύκολα αλλά θα βρεις.
Ρίξε μια ματιά και στα πλαϊνά των ελαστικών σου αν γράφουν κάτι.
ευχομαι να μην πειραξες αυτο το ποδηλατο πχ χρωμα κ αλλαγη βαφης!!χρειαζεται μονο πολυ καλο καθαρισμα γυαλισμα κ οτι βγει οπου καθαρισει!ειναι μια χαρα...δυστυχως μετα μηνες το ειδα το ποστ σου...λοιπον οι τροχοι ειναι 26χ1.1/2 σε δικο μας μετρημα οι γαλλοι τα λενε αλλιως ,αλλοι απλα με τη διαμετρο αλλοι 650.ειναι δυσκολο κομματι σ αυτην την κατασταση ειναι κριμα να το χαλασεις.απο ανταλλακτικα τωρα.ειναι το ιδεωδες ποδηλατο να βρεις σχεδον τα παντα-απο δικα του μεχρι παρεμφερη της ιδιας εποχης κ σχεδιαστικης φιλοσοφιας...στο γαλλικο e bay....φυσικα.εφτιαξα ενα ιδιο αλλα ασημι πριν 3 χρονια κ σχετικα οικονμικα λογω πληθωρας ανταλλακτικων.επισης ειναι διαθεσιμα λαστιχα σε ολολευκο μαυρο και κεραμυδι.......
πολύ ωραίο ποδήλατο, τι να έχει γίνει άραγε ?
εν τω μεταξύ (ΠΑΖΛ) δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει με τους δίσκους (πέμπτη φωτό), πρώτη φορά βλέπω δίσκους ανάποδα !!
Πολυ απλα, σε καποια φαση της ζωης του ποδηλατου, καποιος ελυσε τους δισκους απο το δισκοβραχιονα, και μετα τους ξαναμονταρε αναποδα.
Ο συγκεκριμενος δισκοβραχιονας, εχει φορεθει απο πολλα ποδηλατα της εποχης, αλλα φυσικα οχι αναποδα!!!
λοιπόν το ποδήλατο ήταν πεντατάχυτο (ή τριτάχυτο δεν το διακρίνω καλά) και κάποιος του έκανε επέμβαση "κούρσας" !! και επειδή δεν του χωράγανε λόγω του κοντού άξονα έβαλε ανάποδα τον μικρό, greek patenda !!
Μπορω να το φανταστω σενιαρισμενο
και μου τρεχουν τα σαλια