Επαγγελματισμός, Case Study : Abus

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nikost
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

θα παραθέσω εδώ την εμπειρία μου ώστε να γίνει ο παραλληλισμός με την Ελληνική πραγματικότητα και να επωφεληθούν οι ενδιαφερόμενοι.

Λοιπόν, προ τριμήνου αγόρασα μία Abus Bordo 6600, ξέρετε, τη διπλωτή.

Λίγο το μειωμένο βάρος, λίγο ο μειωμένος όγκος, πολύ (!) η χαμηλότερη τιμή (-30 e)σε σχέση με την μεγαλύτερη αδερφή της (Granit X plus) κατέληξα λοιπόν με αυτή αν και είχε σχεδόν το μισό δείκτη ασφάλειας σε σχέση με την X plus.

Με έτρωγε πάντως η ανησυχία και μετάνιωνα που δεν έδωσα τα 30 ψοροευρώ ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά πάνω που άρχισα να το ξεπερνάω, ΤΣΟΥΠ! σκάνε στο Φόρουμ άρθρα που λένε πόσο δεν είναι ασφαλής κλειδαριά .Δεν έφτανε αυτό παρουσιάζεται και κρούσμα, όπου μία κοπέλα έχασε το ποδήλατό της ενώ το είχε δεμένο με την 6600 και μάλιστα βρίσκει και βίντεο στο διαδίκτυο που δείχνουν λεπτομερώς πως να ανοίξεις την κλειδαριά.

Τα παίρνω στο κρανίο, ΌΠΑ λέω, δίνω 70 ευρώ για κλειδαριά από την πιο σοβαρή εταιρία και υπάρχει βίντεο στο δίκτυο που σου λέει πως να την ανοίξεις; Πιο Good Feeling of Security μας τσαμπουνάει τότε; Τι να κάνω λοιπόν; Θα στείλω μέιλ και αν δεν βρω άκρη θα τους κράξω σε όλα τα ποδηλατικά sites.

Στέλνω λοιπόν ένα ευγενικό αλλά αιχμηρό μέιλ όπου ζητούσα απλά να επιστρέψω την χρησιμοποιημένη μου πια κλειδαριά και πληρώνοντας την διαφορά να πάρω την Granit X Plus..

Το αποτέλεσμα : Μου απάντησε προσωπικά ο Marketing Director της εταιρίας ο οποίος αφού κατηγόρησε την ανεξέλεγκτη ελευθερία του διαδικτύου όπου ο καθένας μπορεί να δείξει ότι θέλει (πως να ανοίγεις ξένες κλειδαριές εν προκειμένω), συμφώνησε να μου αντικατασταθεί η κλειδαριά. Αφού διευκρίνισα πως από τη στιγμή που υπάρχει τρόπος να ανοιχθεί η κλειδαριά τότε ευτυχώς που υπάρχει ελευθερία ώστε να ενημερωθούν οι ιδιοκτήτες (εγώ δηλαδή) τον ευχαρίστησα για την εξυπηρέτηση.

5 μέρες μετά μου στείλανε στο σπίτι την Granit X plus χωρίς φυσικά να ζητήσουν πίσω την απλή.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Συγγνώμη για το σεντόνι. (έκανα και ρίμα, Yo!)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kynhgos77
Απών/απούσα

Σωστος!

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

πρώτα σε σένα για την ιδανική προσέγγιση και την ψυχραιμία που διατήρησες πετυχαίνοντας τελικά το στόχο σου. (το mail που έστειλες θα έπρεπε να το δημοσιεύσεις προς παραδειγματισμό!).
Μπράβο μερικώς όμως στην ABUS γιατί κατά τη γνώμη μου έπρεπε αμέσως όταν παρατήρησε το πρόβλημα (γιατί πρόβλημα είναι κακά τα ψέμματα) να αντικαταστήσει σε όλες τις 6600 την κλειδαριά καταργώντας το μοντέλο και αντικαθιστώντας το με ασφαλές και να δώσει άμεσα τη δυνατότητα αντικατάστασης της 6600 με Granit Χ (στους κατόχους της πρώτης) η οποία είναι η μόνη η οποία κάνει τουλάχιστον αυτό που υποσχόταν η 6600. Έτσι γίνεται παντού όταν υπάρχει σοβαρότητα, σου αντικαθιστούν με καλύτερο εφόσον δεν υπάρχει αντίστοιχο που να σε καλύπτει (και αυτό που έλαβες και πλήρωσες για να λάβεις δεν φαίνεται να καλύπτει τελικά όπως υποσχόταν).

Αλλά έπρεπε να το κάνουν για όλους όπως βγαίνει η Mercedes ή η Toyota και κάνει ανάκληση μοντέλων με κίνδυνο να δυσφημιστεί αλλά γλυτώνοντας το μεγαλύτερο κίνδυνο (risk) να δυσφημιστεί περισσότερο άμα κάνει το κουνέλι και φανεί διπλά αναξιόπιστη.. Μεγάλο μεν το κόστος ανάκλησης αλλά το κερδίζεις μετά πιστεύω..

Αυτά.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

...ότι ανεξάρτητα από το αν σου φάνηκε καλή η κίνηση ή όχι, αυτός είναι συνήθως ο τρόπος που οι εταιρείες αυτές εξαγοράζουν τη σιωπή των πιο "ψαγμένων" και δραστήριων καταναλωτών, προκειμένου να μην διακινδυνεύσουν τη φήμη τους σε κάποια συγκεκριμένη αγορά.
Θα περίμενα, αν όντως ισχύουν οι χαρακτηρισμοί που εμμέσως σου απέδωσα παραπάνω, να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε γνωστοποίηση/καταγγελία/κράξιμο θα προχωρούσες και αν δεν σου είχαν στείλει δωρεάν την granit x-plus.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
...ότι ανεξάρτητα από το αν σου φάνηκε καλή η κίνηση ή όχι, αυτός είναι συνήθως ο τρόπος που οι εταιρείες αυτές εξαγοράζουν τη σιωπή των πιο "ψαγμένων" και δραστήριων καταναλωτών, προκειμένου να μην διακινδυνεύσουν τη φήμη τους σε κάποια συγκεκριμένη αγορά.
Θα περίμενα, αν όντως ισχύουν οι χαρακτηρισμοί που εμμέσως σου απέδωσα παραπάνω, να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε γνωστοποίηση/καταγγελία/κράξιμο θα προχωρούσες και αν δεν σου είχαν στείλει δωρεάν την granit x-plus.

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα. Άλλωστε έχουν γίνει ήδη ρόμπα στο youtube και το βίντεο το έχει δει ένα σωρό κόσμος, (και θα το έχει αναφέρει σε άλλον τόσο).
Ένα απλό κολπάκι δημοσίων σχέσεων είναι αυτό. Και μάλιστα από τα παλιά.

Θυμήθηκα τώρα μία παρόμοια περίπτωση. Μια φορά θυμάμαι η μητέρα μου είχε παραπονεθεί στην coca cola ότι και καλά δύο κουτάκια που είχε αγοράσει ήταν χαλασμένα. Την επόμενη μέρα ήρθαν από την εταιρία και της έφεραν ένα ολόκληρο κιβώτιο. Και ούτε καν ζήτησαν τα χαλασμένα κουτάκια.. ( μετά θυμήθηκε η μαμά μου ότι τα είχε αφήσει στον ήλιο και για αυτό ξεθύμαναν ).

Λες να το έκαναν για να μην τους βγει το κακό όνομα;

Αν ήταν σωστοί θα έπρεπε να αντικαταστήσουν το κλεμμένο ποδήλατο της κοπέλας που το είχε κλειδώσει με την κλειδαριά τους. Εκεί όμως δεν τους έπαιρνε να της στείλουν άλλη κλειδαριά, ( στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί) αλλά δεν φιλοτιμήθηκαν να αντικαταστήσουν και το ποδήλατο.

Μη τσιμπάτε με κάτι τέτοια παιδιά..

vec
Απών/απούσα

την ιστορία με την βίδα της σέλας που έσπασε σε κάποια ideal; Και την απάντηση που έδωσε; Έτσι, για να έχουμε να συγκρίνουμε.

Φανταστική απάντηση της ABUS αν ήταν μια συνηθισμένη ελληνική εταιρεία:
Το μοντέλο που αγοράσατε αξιολογήθηκε σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα της εταιρείας μας και έχει βαθμό ασφαλείας Χ. Στο διαδίκτυο ή τη συσκευασία της μπορείτε να βρείτε οδηγίες για την ασφαλή χρήση της κλειδαριάς. Η δυνατότητα παραβίασής της από κακόβουλα άτομα, δεν συνιστά κατασκευαστικό ελάττωμα. Αν θεωρείτε ότι δεν σας καλύπτει, μπορείτε να αγοράσετε κάποιο μοντέλο από τη μεγάλη γκάμα μας με μεγαλύτερο βαθμό ασφαλείας Υ ή Ζ.

Κατά τα άλλα φταίνε οι ακριβές υπερωρίες και το δώρο του Πάσχα για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας (πιπέρι στο στόμα)

panoss
Απών/απούσα

vec wrote:
την ιστορία με την βίδα της σέλας που έσπασε σε κάποια ideal; Και την απάντηση που έδωσε; Έτσι, για να έχουμε να συγκρίνουμε.

Φανταστική απάντηση της ABUS αν ήταν μια συνηθισμένη ελληνική εταιρεία:
Το μοντέλο που αγοράσατε αξιολογήθηκε σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα της εταιρείας μας και έχει βαθμό ασφαλείας Χ. Στο διαδίκτυο ή τη συσκευασία της μπορείτε να βρείτε οδηγίες για την ασφαλή χρήση της κλειδαριάς. Η δυνατότητα παραβίασής της από κακόβουλα άτομα, δεν συνιστά κατασκευαστικό ελάττωμα. Αν θεωρείτε ότι δεν σας καλύπτει, μπορείτε να αγοράσετε κάποιο μοντέλο από τη μεγάλη γκάμα μας με μεγαλύτερο βαθμό ασφαλείας Υ ή Ζ.

Κατά τα άλλα φταίνε οι ακριβές υπερωρίες και το δώρο του Πάσχα για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας (πιπέρι στο στόμα)


vec, συμφωνώ απόλυτα, αυτά ήθελα να γράψω, ευτυχώς τα γραψες γιατί βαριόμουνα!!