σήμερα ρώτησα σε ένα ποδηλαταδικο για μία σχάρα ποδηλατου.
η τιμή που μου είπανε ήταν 20 ευρώ και σημείωσαν ότι το κόστος για να μου την κουμπώσουν στο ποδήλατο είναι εξτρα... [μου φάνηκε τσιμπημένη η κοστολόγηση της εργασίας, αλλά δεν θα σας πω ποια ήταν τώρα για να μην σας προκαταβάλω]
μπορείτε να κάνετε μία εκτίμηση για το ποια θα ήταν μία "λογική" χρέωση για μία τέτοια εργασία;
edit: ορθογραφικό λάθος
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καμια λογικη στην εξτρα χρεωση,απαραδεκτοι,δεν ξαναπερνας ουτε απο εξω!
με εκνευρίζει όταν κάνω ορθογραφικά λάθη
είναι "μία εκτίμηση για το ποια θα ήταν..."
πάω να βρω και το θρεντ με προτάσεις για το φόρουμ να προτείνω να δίνεται στον συντάκτη ενός ποστ η δυνατότητα επεξεργασίας!!!
Νομίζω πως έχεις αυτή τη δυνατότητα. Δοκίμασε ξανά:
http://www.podilates.gr/?q=node/10291/edit
Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος.
τώρα που το είπες το είδα!!! το περίμενα δίπλα στις άλλες επιλογές που είχα κάτω δεξιά!!!
θενκς
[πρόλαβα να το γράψω και στις προτάσεις και μετά έτρεχα να κάνω edit!!! axaxa]
Όταν ξεκινάς καινούργιο threat δεν υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις edit το κείμενό σου άπαξ και πατήσεις το μαγικό κουμπάκι για την δημοσίευση, τουλάχιστον έτσι νομίζω να μην το παίζω και ξερόλας άλλωστε
ειναι πάνω πάνω!!!
Καλά την επόμενη φορά θα το κοιτάξω καλύτερα μάλλον την πρώτη φορά θα μου κρυβόταν.
μερικοί έχουν αρχίσει να ζήτάνε όσα τους λείπουν. Σε λίγο θα μου ζητάνε περισσότερα απ' ότι πληρώνω για τη μοτοσυκλέτα. Στο ποδήλατο τουλάχιστον 90% των εργασιών συντήρησης γίνεται με δύο τρία απλά εργαλεία και λίγη γνώση, σε πολύ λίγο χρόνο. Ας μην επιτρέπουμε στο κάθε "μάστορα"-"μαστοράτζα" να μας κάνει να αισθανόμαστε κορόιδα που επιλέξαμε το ποδήλατο και όχι την "Μερτσεντέ" που ονειρεύεται να αγοράσει. Και οποσδήποτε να μην ξεχνάμε ή να μη νοιώθουμε άσχημα να ζητάμε ΑΠΟΔΕΙΞΗ για καθε τι που πληρώνουμε , για να μην το διπλοπληρώνουμε.

............το θέμα ειναι πως οταν θες να εχεισ πελάτη πρέπει να τον "τραβας" να μείνει σε εσένα όχι να τον διώχνεις .Αν είναι δυνατόν να θέλει εξτρα χρ΄ηματα για κάτι που παίρνεις απο το ιδιο μαγαζί...
φιλικά Πάνος
...σήμερα η εργασία κοστίζει πολλές φορές περισσότερο από το εμπόρευμα.
Αν σε ένα μικρής αξίας και μικρού περιθωρίου κέρδους εμπόρευμα, όπως η παραπάνω αναφερόμενη σκάρα, ενσωματώσει κάποιος το κόστος της εργασίας, τότε παραπονούμαστε γιατί στο ιντερνέτ το βρίσκουμε σε μικρότερη τιμή και έιναι κλέφτης....
Αν κάποιος στο ίδιο εμπόρευμα χρεώσει το κόστος της εργασίας ξεχωριστά, τότε πάλι είναι απαράδεκτος ...
Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα...
Κατά την άποψή μου αυτό πού μετράει έιναι να γίνεται μία σωστή και σαφής συμφωνία ανάμεσα στον τεχνίτη και τον πελάτη. Αν οι τιμή είναι γνωστή από την αρχή και ο πελάτης θεωρεί ότι έιναι ακριβή, απλά δέν ψωνίζει.
Πάντως είναι αλήθεια ότι πολλές έργασίες, επισκευές , ρυθμίσεις στο ποδήλατο μπορούν να γίνουν με απλά εργαλέια και με περιορισμένη τεχνογνωσία. Ο κάθε ποδηλάτης πρέπει να φροντίσει να τα έχει αυτά.
Ετσι ο ποδηλατης θα έχει πάντα την δυνατότητα να ερωτήσει τον εαυτό του...
π.χ. να δώσω ΧΧ ευρώ να μου αλλάξει/ρυθμίσει τα συρματόσχοινα, ή να τα αγοράσω με ΧΧ ευρώ και να τα περάσω/ρυθμίσω μόνος μου....
Έτσι μπορεί τελικά να συγκρίνει την αξία της εργασίας του τεχνίτη, με την δική του απασχόληση και ώρα και να αποφασίζει με σωστότερα κριτήρια, απόλυτα εξατομικευμένα στην περίπτωσή του.
Άπαξ και σου πει την τιμή μπορείς να αποφασίσεις εάν θέλεις να το φτιάξεις ή όχι.
Αλλά ας μας πει και το παιδί την τιμή που του είπε, μην πέσουμε από κανένα σύννεφο.
να σημειώσω ότι δεν έγραψα πώς κάποιος με κορόιδεψε
ρώτησα πόσο θα κοστίσει, μου είπε, μου φάνηκαν πολλά και αποφάσισα να μην προχωρήσω στην αγορά/τοποθέτηση...
το ποσό που μου ζητησε ο ποδηλατάς για την τοποθέτηση ήταν 10 ευρώ.
μου φάνηκαν αρκετά και ρώτησα αν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για αυτή την εργασία ή μπορώ να την κανω και μόνη μου... μου απάντησε κάπως απρόθυμα ότι θα πρέπει να πάω σε χρωματοπωλείο να βρω τις κατάλληλες βίδες.
εκεί τελείωσε η "συναλλαγή" μας
απευθύνθηκα εδώ όχι για να "σταυρώσω" τον ποδηλατά, αλλά για να δω αν εμένα μου φάνηκαν πολλά [επειδή βγάζω λίγα] ή αν είναι όντως πολλά.
στο παρελθόν οτιδήποτε πρόσθετο κι αν έβαλα στο ποδήλατο ποτέ δεν μου είχε ζητηθεί να πληρώσω κάτι [καθρεφτάκι, φώτα κτλ]
επίσης έχω πληρώσει ένα ποσό της τάξης των 20 ευρώ [δεν θυμάμαι ακριβώς] για εργασίες συντήρησης [ρύθμιση φρένων κτλ] και που φάνηκε λογική η τιμή αφού είχε να κάνει με μια κάποια τεχνογνωσία [περιορισμένη ή εκτεταμένη δεν έχει σημασία για μένα] που δεν κατέχω...
Κρατάω πάντως αυτό που ανέφερε κάποιος ότι μπορεί μερικά καταστήματα να έχουν ενσωματώσει το κόστος τοποθέτησης στην τιμή των προϊόντων και άλλα [όπως αυτό που πήγα;] όχι...
Να πω ότι νομίζω ότι έπρεπε να σου δώσει ότι βίδες χρειαζόσουν εξ αρχής ή τουλάχιστον να σου πει ότι δεν έχει τις κατάληλες βίδες για να την προσαρμόσεις ώστε να επιλέξεις από την αρχή αν θα την αγοράσεις ή όχι.
Γενικά πάντως αν το μαγαζί έχει τα εργατικά, το οnline έχει τα ταχυδρομικά οπότε δεν θα έπρεπε να έχουν τόσο μεγάλες διαφορές...
Νομίζω ότι είναι ΛΑΘΟΣ να χρεώσει τις βίδες.
ΔΗΛΑΔΗ πουλάει ένα προϊόν ΟΧΙ ολοκληρωμένο?
Στην δική μας σχάρα (που δεν έκανε παραπάνω...) οι βίδες ήταν μέσα, καθώς και σχηματικές οδηγίες τοποθέτησης.
Συμβουλή μου, πάρε τη σχάρα ΚΑΙ τις βίδες για 20 ευρώ (ούτε λεπτό παραπάνω) και τοποθέτησέ την μόνος σου ή ζήτα βοήθεια από κάποιον φίλο. Χρειάζεσαι μόνο ένα άλλεν κλειδί ή ότι άλλο ανάλογα με το κεφάλι των βιδών που θα σου δώσει.
Πριν πληρώσεις τον ποδηλατά ΖΗΤΑ του οδηγίες ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ. Αν δεν σου δώσει οδηγίες ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΛΛΟΥ.
Τα περισσότερα καταστήματα ποδηλάτων ΔΕΝ χρεώνουν εργασία για τοποθέτηση εξαρτημάτων / εξοπλισμού που αγοράζεις από εκεί και είναι εύκολο να τοποθετηθούν.
Βαγγέλη, ΟΚ συμφωνώ να πληρώσω για να μου τοποθετήσουν ένα δισκοβραχίωνα, ένα πιρούνι, ένα ντεραγιέ, αλλά όχι για μια σχάρα, ένα σταντ, ένα φωτάκι, ένα κουδουάκι, εκτός αν η τιμή πώλησης τους είναι ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ.
Όχι μόνο αυτά.
Το οnline κατάστημα έχει ένα σωρό κόσμο να υποστηρίζει / ανανεώνει / ενημερώνει / εκσυγχρονίζει την ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ, έχει ένα κάρο κόσμο για τις υπηρεσίες storage / loading / unloading / dispatching / invoicing, πρέπει να διατηρεί τρελές αποθήκες, έχει ένα κάρο ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ.
Φυσικά πετυχαίνει καλύτερες τιμές από κατασκευαστές (οικονομιές κλίμακας) και προσφέρει καλύτερες τιμές λόγω όγκου πωλήσεων.
Οι σχάρες είναι κομπλέ... με βίδες άπαντα!
Τοποθέτηση δωρεάν.
____________________________________________________
Όποιος χάνει συχνά βίδες...
Μιχ. Θαναηλάκης, Γρεβενών 23 (από Σπύρου Πάτση 75) Βοτανικός, 210-3461238, 3461203
(Πωλούνται με το τεμάχιο, πολλά μήκη & διάμετρο, με ροδέλα και μη, ιδανικές για ποδήλατο inox, γαλβανιζέ κ.λπ.)
Τακτική μου πάντα ήταν να δημιουργώ σχέση εμπιστοσύνης με έναν μάστορα, καταστηματάρχη, σε όλα τα επίπεδα, είτε κατάστημα Η/Υ, είτε συνεργείο μοτοσυκλέτας είτε στη δική μας περίπτωση ο ποδηλατάς.
Μόνο εάν χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης θα σου φέρεται σωστά και θα σου χρεώνει λογικές τιμές και τις περισσότερες φορές με έκπτωση.
Πώς χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης;
Αγοράζοντας τα πάντα από αυτόν, από ποδήλατο έως και τα χερούλια του τιμονιού. Έτσι θα σε θεωρεί μόνιμο πελάτη και δεν θα προσπαθήσει να σε πιάνει τον κ@λ@, όπως θα έκανε σε κάποιον περαστικό που "είδε φως και μπήκε"...
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για τον φίλο με την σχάρα, εάν πήγε στον ίδιο από τον οποίο αγόρασε το ποδήλατο, εάν πήγε ξαφνικά "ουρανοκατέβατος", εάν το ποδήλατό του ήταν άλλης μάρκας πχ του ανταγωνιστή του...
Όλοι αυτοί οι παράγοντες παίζουν ρόλο... Οι ποδηλατάδες είναι και αυτοί άνθρωποι, δεν είναι ψυχρά όντα... Όταν βλέπουν να σκας μύτη με το ποδήλατο που αγόρασες από τον μισητό του ανταγωνιστή, με δική του λογική θα πρέπει να σε "σκίσει", ίσως να σε κάνει να μην ξαναπατήσεις.
Το βλέπω και ο ίδιος μου, όταν κυκλοφορώ στην πόλη μου, όπου σε μια ευθεία 100 μέτρων βρίσκονται όλα τα ποδηλατάδικα της πόλης... Όταν πρωτοπήρα το Giant Boulder και περνούσα από αυτόν τον δρόμο, οι υπόλοιποι ποδηλατάδες με κοιτούσαν με ένα βλοσυρό βλέμμα... "Να, το μ@υν@παν@ πήρε από τον τάδε το ποδήλατο"...
Τολμάω εγώ τώρα να πάω σε αυτούς για οτιδήποτε; Δεν γνωρίζω ότι θα με "ξεσκίσουν";
Εντάξει, καταλαβαίνω ότι είναι λάθος τέτοιες συμπεριφορές, αλλά έτσι είναι η ζωή... Σκληρή και άδικη... Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσαρμοστούμε...
Για την ιστορία...
Θεωρώ ότι η τοποθέτηση σκάρας σε ποδήλατο μπορεί να είναι από απλή έως αρκετά πολύπλοκη δουλειά.
Αν π.χ. το ποδήλατο ΔΕΝ διαθέτει τις κατάλληλες υποδοχές, αν η σκάρα ενοχλεί π.χ. τα φτερά ή τα φρένα κλπ.
Δεν έιναι λιγες οι φορές πού χρειάζεται μετατροπή στα στηρίγματα των φτερών και κάποιες φορές χρειάζεται μετατροπή η ίδια η σκάρα.
Πολλές καλές σκάρες έχουν δύο και τρία εναλλακτικά σετ εξαρτημάτων προσαρμογής στο πακέτο...και πάλι μπορεί να χρειαστεί να κόψης βίδες κλπ.
Πάντως θεωρώ πολύ πιό εύκολο να αλλαχτεί ένας δισκοβραχίωνας...πιθανότατα δέχεται κάποιος να πληρώσει για αυτή την αλλαγή , όχι γιατί η δουλειά είναι πιό πολύπλοκη αλλά γιατί δέν διαθέτει τον ειδικό εξωλκέα για να βγάλει τον παλιό και κλειδί αρκετά δυνατό για να σφίξει 30Nm τον καινούργιο...
Για να μπουν μερικα πραγματα στη θεση τους, οχι φυσικα απο εμενα,αλλα απο την "πραγματικοτητα".
Η τοποθετηση ενος δισκοβραχιονα, ενος ντεραγιε, η μιας κασσετας, ειναι αυτο που λεμε "τυποποιημενες" εργασιες, με λιγο-πολυ γνωστη τη διαδικασια τοποθετησης, οπως και το βαθμο δυσκολιας, η το χρονο που απαιτειται για να τοποθετηθουν-ρυθμιστουν. Και εν πασει περιπτωσει, ενας εμπειρος μηχανικος ποδηλατων, μπορει πολυ ευκολα να κοστολογησει αυτες τις εργασιες, γνωριζοντας το χρονο και τη δυσκολια που απαιτειται για να γινουν.
Η τοποθετηση ομως μιας σχαρας ποδηλατου, αντιθετα με οτι πιστευεται, μπορει να γινει ο εφιαλτης του μηχανικου. Με την προυποθεση βεβαια, πως θα γινει ΣΩΣΤΑ. Για να αποφυγουμε παρεξηγησεις, το ξαναλεω: με την προυποθεση πως θα γινει ΣΩΣΤΑ.
Βεβαια, σε πολλες περιπτωσεις, (αν ο ανεμος ειναι ουριος), η τοποθετηση μιας σχαρας μπορει να διαρκεσει και 10 λεπτα, με την προυποθεση πως ολα τα απαιτουμενα παρελκομενα, α) θα ειναι παροντα, και β)τα παντα θα ταιριαζουν ακριβως, πραγμα ομως σπανιο.
Θα πει κανεις: Μα καλα, τοσο δυσκολο ειναι, να κατασκευαστει μια σχαρα που να ταιριαζει σε ολα τα ποδηλατα?
Δεδομενου ομως της πληθωρας των μοντελλων και τυπων ποδηλατου, των διαφορων γεωμετριων και υλικων κατασκευης σκελετων, θα'λεγα πως δεν ειναι απλα δυσκολο, αλλα αδυνατο.
Ετσι, οταν ενας ανεξαρτητος κατασκευαστης σχαρας αποσκευων, κατασκευαζει μια σχαρα unisex, "για ολα" τα ποδηλατα, δεν μπορει παρα να κανει ενα σωρο συμβιβασμους και "παραχωρησεις" στη σχεδιαση και κατασκευη της,(εφοδιαζοντας τη κατοπιν με μερικες βιδουλες και ενα-δυο στηριγματακια), και στην ουσια πετωντας το μπαλακι (της δυσκολιας τοποθετησης), σ' αυτον που θα την τοποθετησει.
Οποιος εχει τοποθετησει, δυο-τρεις διαφορετικες σχαρες σε 2-3 διαφορετικα ποδηλατα, καταλαβαινει πολυ καλα τι σημαινουν τα παραπανω.
Εχει τυχει, σε μονταρισμα ποδηλατου, ο περισσοτερος χρονος, να καταναλωθει στην τοποθετηση σχαρας και φτερων, οσο απιστευτο κι αν ακουγεται αυτο (η τοποθετηση σχαρας, πολυ συχνα ειναι αλληλενδετη με την τοποθετηση των φτερων, και συχνα, η τοποθετηση του ενος, σημαινει ξεμονταρισμα και τροποποιηση της τοποθετησης του αλλου).
Για σκεφθειτε, να πρεπει να κοντυνεις βιδες, να πρεπει να τρυπησεις-κοψεις-τροχισεις- λυγισεις χοντρες ανοξειδωτες λαμες στηριξης, να μονταρεις, κι επειδη κατι δεν καθεται καλα, να πρεπει να ξαναξεμονταρεις, ξανατρυπησεις-ξανακοψεις-ξανατροχισεις-ξαναλυγισεις πανσκληρα ανοξειδωτα κομματια/στηριγματα, και παραλληλα να ξεμονταρεις/ξαναμονταρεις τα φτερα τροποποιωντας/πατενταροντας τον τροπο στηριξης τους, επειδη η σχαρα "εβρισκε" πανω τους....Με λιγα λογια, ειναι απο τις δουλειες: "μη σου τυχει"...Μιλαμε για ΩΡΕΣ δουλειας και ιδρωτα, και για οχι ασχετο/απειρο μηχανικο...
Κι εδω βεβαια, εγειρεται το ερωτημα, ποσο πρεπει να χρεωθει αυτη η εργασια? Ενας Γερμανος θα απαντουσε φυσικοτατα: ...μα αναλογα με το χρονο που απαιτηθηκε...Κι αυτο, γιατι εκει, ισχυει συνηθως η χρονοχρεωση. Εδω? O πελατης ειναι διατεθειμενος να πληρωσει την ποιοτικη/απαιτητικη εργασια? Ο πελατης συνηθως σκεπτεται, "ελα μωρε, μια σχαριτσα ειναι, ποσο να κοστιζει η τοποθετηση?"
Και μπορει οντως να ειναι δουλεια μερικων λεπτων (οποτε και δεν συζηταμε για extra χρεωση), αλλα αν ειναι η περιπτωση που απαιτει ενα ολοκληρο απογευμα?
Αυτος ειναι και ο λογος, που βλεπει κανεις τοσες πολλες αθλια τοποθετημενες σχαρες, ασταθεις, οι οποιες στο πρωτο σοβαρο φορτωμα, παραδιδουν το πνευμα, η αρχιζουν να βρισκουν πανω σε φτερα, τροχους, κλπ., η ακομα χειροτερα, μεταναστευουν στην ασφαλτο/χωματοδρομο,μαζι με το φορτιο τους...
Οριστε, το γραψαμε παλι το σεντονι..
θα συμφωνήσω πως από την στιγμή που σου είπε τιμή εξαρχής ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα
ή το δέχεσαι και προχωράς ή δεν το δέχεσαι και πας καρακάτω
δεν θα κρίνω την τιμή γιατί το πως βγαίνει μια τιμή είναι παράγοντας από πολλά .
όσο αφορά τις βίδες
θα πρέπει να είναι μαζί με την συσκευασία
αν και μιας και αναφέρθηκαν Η/Υ
όταν αγοράζεις σκληρό δίσκο ή dvd σε συσκευασία Oem δεν περιλαμβάνει βίδες.
βέβαια στις σχάρες πρέπει να υπάρχουν οπότε λογικά απλά στο είπε για να δικαιολογίσει την χρέωση.
εγώ θα ντρεπόμουν να ζητήσω να μου περάσει μία σχάρα που είναι 3 βίδες
ούτως η άλλος όταν πρόκειται για σχάρα πας πάντα με το ποδήλατο
το βλέπει ο μάστορας και σου δίνει την κατάλληλη σχάρα για το ποδήλατο
οπότε με λίγη προσπάθεια το κάνεις και μόνη σου
και θα συμφωνήσω με τον vang πως όταν κρίνουμε το κόστος και ειδικά όταν το συγκρίνουμε με Internet
Βγάζουμε κλέφτες πάντα τα μαγαζιά
:D
προσωπικά αν έγιναν όλα όντως έτσι όπως τα λες
εγώ δεν θα ξαναπατούσα στο συγκεκριμένο κατάστημα
εκτός αν έγινε παραποίηση των συγκεκριμένων γεγονότων
και δεν αφορά την χρέωση αλλά το ψέμα που ειπώθηκε περί βιδών
Εδώ τίθεται όμως και το εξής ζήτημα...
Πού θα πάμε να ζητήσουμε την τοποθέτηση της σχάρας...
Εάν πχ εγώ θέλω να βάλω σχάρα στο Giant, θα πάω στον επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής μου...
Τι διάολο, τόσα χρόνια δεν γνωρίζει ποια σχάρα θα ταιριάξει στο Giant; Δεν θα γνωρίζει τόσα χρόνια τις ιδιαιτερότητες που απαιτούνται; Δεν θα έχει πειραματιστεί με τις διάφορες σχάρες έως ότου θα έχει βρει την κατάλληλη που "κάθεται" εύκολα στο Giant ποδήλατο;
Σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο εάν πάω σε κάποιον άλλο που δεν θα έχει δουλέψει στα συγκεκριμένα ποδήλατα...
Άρα τελικά μήπως φταίμε και εμείς και πηγαίνουμε όπου μας έρθει;
Μήπως θα πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στην τεχνογνωσία που έχει ο άλλος στο ποδήλατό μας, παρά στην τιμή;
Τι να το κάνω εάν αγοράσω 10 ευρώ πιο φθηνά τη σχάρα αλλά θα μου πάρει περισσότερα στα μαστορικά, χώρια που μπορεί να μην κάνει και σωστή δουλειά;
Δεν είναι καλύτερα να πάμε σε κάποιον που γνωρίζει το ποδήλατό μας και ας είναι ακριβότερη η σχάρα;
Να πω πρώτα από όλα ότι γενικά είμαι ευχαριστημένος από τους ποδηλατάδες που πηγαίνω. Να πω ότι δεν έχω εξυπηρετηθεί από κάποιους, και δεν έχω ξαναπάει και εκεί τελειώνει η ιστορία.
Να πω ρίξτε μια ματιά σε ένα σιτε μεγάλης αλυσίδας που έχει προιόντα και στο μαγαζί και στο ιντερνετ (πχ πλαίσιο, κοτσόβολος και μπορειτε να δείτε διαφορές πχ στο κατάστημα 1100 στο ιντερνετ 800) προφανώς δεν θα σας το μοντάρει ο τύπος στο κατάστημα ούτε ο χρόνος εξυπηρέτησης θα κοστίσει τόσο, άλλωστε ξέρουν και οι ίδιοι ότι πολλοί μπορεί να πάνε στο κατάστημα να το δούνε από κοντά να ρωτήσουν και τελικά να το αγοράσουν μέσω ιντερνετ.
Τότε τι κοστίζει τόσο, το τι τιμή νομίζει το κατάστημα ότι πρέπει να το πουλήσει, παλιά ήταν μονοκρατορίες, τώρα που υπάρχει ανταγωνισμός από το ιντερνετ, πουλάνε στις ίδιες ή έστω πολύ φτηνότερες στο ιντερνετ με τον ανταγωνισμό και αν κάνεις το λάθος και πατήσεις στο μαγαζί σε γ....
Θα το ονομάσω κακή ελληνική επιχειρηματικότα, ή πιο λαικά "πονηρός ο βλάχος" και ελπίζω να αλλάξει αλλιώς θα κλάψει κόσμος τώρα με την κρίση, γιατί όταν τα έχεις τα δίνεις αλλά τώρα που δεν (θα) τα έχουμε πρέπει να ξέρει κάποιος επιχειρηματίας (οπουδήποτε κι αν δραστηριοποιείται) ότι πρέπει να επιβιώσουμε και εμείς και αυτός, αλλιώς θα τον φάει κι αυτόν το μαύρο σκοτάδι.
Ελπίζω να αρχίζει να αλλάζει λίγο η λογική σε αυτή τη χώρα.