Έχει κανένας να προτείνει κάποιο τέτοιο οικονομικό φως;
Ή μήπως να αγοράσω άλλο ένα "εμπρόσθιο εκτυφλωτικό φως" και να το βάλω πίσω;
Όλες οι προτάσεις είναι ευπρόσδεκτες...
____________________________________________________________________________
Παρατηρήσεις
Cycle Sense: Why Reflectors Don't Work
Κριτικές
Lights Shootout Reviews and News
The Best Bicycle Taillights of 2013
Review of the Best Bicycle Tail Lights in 2012
The Best Bike Lights: Taillights
Προϊόντα
Cateye TL-LD1100
Cygolight Hotshot 2W USB
Smart Lunar R 1 Watt Led SuperFlash Rear Bike Light
Smart Lunar R1 1 Watt Rear Light - Reviews
Smart Lunar R2 2x1 - 2 Watt Rear Light - Reviews
Κριτικές
Cygolite Hotshot
► Εμπρόσθιο φως
Σχετική συζήτηση Εμπρόσθιο εκτυφλωτικό φως
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Βάλε δύο κανονικά φώτα σε διαφορετικές θέσεις και είσαι οκ
Τα εκτυφλωτικά είναι πολύ ενοχλητικά για τους πίσω και ένας εκνευρισμένος πίσω οδηγός μπορεί να γίνει πηγή κακών..
Τα απλά φθηνά κόκκινα φωτάκια είναι αρκετά. Φρόντισε να τα έχεις στο mode που αναβοσβήνουν διότι είναι πολύ πιο ευδιακριτα (όπως και οτιδήποτε αναβοσβήνει).
Υπάρχουν και κάτι led ψείρες που μπαίνουν στους σωλήνες του σκελετού.
Εγω εχω βάλει και αυτοκόλλητα αντανακλαστικά σε διάφορα σημεία του σκελετού. Και πραγματικά κάνουν δουλεια ακόμη και οταν πεφτει πανω τους ελαχιστο φως.
Γενικά μην βάλεις κανονικό φως. Θα έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα. Το κόκκινο υποδηλώνει θέση οχήματος και είναι πιο ευδιάκριτο απο το εκτυφλωτικο λευκό.
Εχω ενα τετοιο φωτακι αλλα απο οτι εχω δει απο αλλους ποδηλατες, δεν διακρινονται πολυ καλα το βραδυ. Ειδικα αν κανεις ποδηλατο αναμεσα σε αυτοκινητα, το κοκκινο φωτακι δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα με τα στοπ των αυτοκινητων. Δεν φαινομαστε δηλαδη τοσο καλα παρα μονο αν πας κοντα.
Ειχε το jumbo κατι τριγωνικα μπλε φωτακια, αλλα δεν τα φερνει πλεον. Πιστευω οτι αυτο το μπλε αναμεσα στα κοκκινα των οχηματων θα κανει τη διαφορα. Και δεν ειναι εκνευριστικο. Υπαρχει κατι τετοιο αντιστοιχο στο ebay? Οσο και αν εψαξα δεν βρηκα κατι.
γενικά το σκεπτικό είναι να σε βλέπουν όχι να τους τυφλώνεις:p
Άλλος ο σκοπός του πίσω και άλλος του μπροστά φωτός
All time favorites:
Magicshine
Superflash
Cateye
Blackburn
Ελάχιστα είναι πιο δυνατά από τα παραπάνω. Με διαφορά το Magicshine είναι το δυνατότερο, αλλά θα επιφυλασσόμουν να το χρησιμοποιώ για daily commute. Προς το παρόν χρησιμοποιώ φωτάκι των 60 lm με 5 LED και επαναφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου χάρην ευκολίας.
Εννοειται αυτο...για πλακα το εγραψα στην αρχη. Απλα θελω αν εχετε να μου προτεινετε κατι. Αλλιως παραγγελνω καμια δεκαρια κοκκινα φωτακια απο ιντερνετ και κανω το ποδηλατο καρναβαλι! Τουλαχιστον θα με προσεξουν ετσι!
Προσοχη, μπορει το κοκκινο φωτακι μας να μην ειναι τοσο εντονο οσο των αυτοκινητων - μηχανων, αλλα ειναι το μοναδικο που αναβοσβηνει!
Οχι οχι να μην βαλεις μπλε σε καμια περιπτωση. Το θεμα ειναι να εχουν ολα τα ποδηλατα τα ιδια διακριτικα. Ειναι παρα πολυ σημαντικο!
Ηδη τα τελευταια χρονια καταφεραμε να χωσουμε βαθια στο μυαλο των οδηγων, οτι το κοκκινο παλλομενο φωτακι σημαινει ποδηλατο. Δεν αρκει να δει ενα φωτακι να αναβοσβηνει, πρεπει να ριζωθει καλα στο υποσυνειδητο του και να μην βλεπει ενα φωτακι αλλα ενα ποδηλατο και ας ειναι στο 1 χλμ μακρια μες στα μαυρα μεσανυκτα.
Τωρα αν αρχισουμε ο ενας να βαζει μπλε, ο αλλος ροζ και ο τριτος πρασινο το μονο που θα καταφερουμε ειναι να ακουμε εντονα φρεναρισματα απο πισω μας.
Το φωτακι παντα παλλομενο και οχι σταθερο, αν ειναι δυνατον ακομη και την ημερα.
Συμφωνώ για το χρώμα. Μόνο κόκκινο πίσω. Αλλά όσον αφορά τη λάμψη, καλύτερα να συνδυάσετε ένα που αναβοσβήνει μαζί με ένα σταθερό. Το σταθερό βοηθάει στην εκτίμηση της θέσης του ποδηλάτου. Έτσι θα προβλέπουν καλύτερα την πορεία σας και θα είστε πιο ασφαλείς. Ήδη πολλά φωτάκια έχουν ένα δυνατό LED που αναβοσβήνει για να τραβάει την προσοχή και μερικά μικρότερα συνεχώς αναμμένα για προσδιορισμό της θέσης.
Βάλε ένα κοκκινο που αναβοσβήνει πίσω με αρκετά Led (7-9) ώστε να είναι πιο έντονο και δύο κόκκινες ψείρες στα δύο καλάμια του σκελετού πίσω. Είναι αρκετα.
Θα βρεις πολλα και φθηνά 2-4€ στο dealextreme.com
Εκει θα βρεις και πολυ δυνατό πίσω Κόκκινο led αλλα έψει γύρω στα 40€ αν θυμάμαι καλα και θέλει να πάρεις και επιπλέον θήκη για μπαταρία που δένει στον σκελετό.
Επιμένω επισης να πάρεις αυτοκόλλητη ανακλαστικη ταινία και αν την κολλησεις σε διαφορά σημεία του σκελετού σου. Ειδικά στα σκοτάδια κάνει ίσως και περισσότερη διαφορα απο τα φωτάκια διότι τα φωτάκια led είναι έντονα μόνο σε συγκεκριμένη γωνία. Τα ανακλαστικά δουλεύουν και στο πλάι ή σε περίεργες γωνίες Αναλόγως που τα έχεις βαλει. Κάνει την διαφορα ακόμη και μέσα στην πόλη. Σκέψου τα ανακλαστικα γιλεκα και θα καταλάβεις τι λέω. Βέβαια θα χαλάσει λίγο η αισθητική του ποδηλατου
Αναφέρεσαι στο Magicshine που έδειξα παραπάνω. Δε χρειάζεται να πάρεις κάποια θήκη επιπλέον, όλα εμπεριέχονται στη συσκευασία. Αν μάλιστα ήδη έχεις ένα Magicshine μπροστά, μπορείς να πάρεις απλά ένα splitter καλώδιο και να τροφοδοτείς και τα 2 φώτα με μια μπαταρία.
Ναι αυτο έλεγα. Κάπου το είχα δει και ζωντανά φορεμένο. Είναι όντως πολυ ευδιάκριτο. Αν κανείς ειδικά αποστάσεις νύχτα εκτος πόλης η σε δρόμους ανοιχτούς όχι καλα φωτισμένους θα το επέλεγα.
Υπαρχει και η λυση
να παρεις ενα φως για το κρανος (αν φορας)
που λογω του σημειου
δειχνει αρκετα
Κοιτα την εταιρια του κρανους
μηπως εχει κατι συμβατο
αλλιως ρωτα το μαγο του google
για (bicycle) helmet light/LED
ή κατι τετοιο
υπάρχει μιά παρεξήγηση, συχνά βλέπουμε ποδηλάτες με φωτάκια λυχνάρια, αλλά δε φταίνε τα φωτάκια, όλα τα φωτάκια ισχυρά είναι, φταίει που είναι πεσμένες οι μπαταρίες τους και αυτοί αμελούν να τα ελέγχουν..
Αυτό ισχύει μόνο για τα καλά φωτάκια που έχουν δυνατότητα αν έχεις επαναφορτιζόμενες με αρκετή ισχύ μπαταρίες να σου δώσουν αρκετά Lumen.
Τα περισσότερα φωτάκια ποδηλάτου είναι απλά ledάκια περιορισμένης ισχύς η απόδοση των οποίων δεν πέφτει όταν ξεφορτίζει η μπαταρία παρά μόνο στο τέλος της.
Τα Led είναι μια καλή αλλά πονεμένη ιστορία. Πρέπει να πάρεις τα καλά και δυνατά τα οποία όμως έχουν αυξημένη κατανάλωση (δεν γίνεται κι αλλιώς) και άρα θέλεις οπωσδήποτε επαναφορτιζόμενες και για οικονομία αλλά και για ισχύ.
θα επιμείνω, έχω 3-4 διάφορα φτηνιάρικα (με 5 led βεβαίως, κάτι αρχαία με 3 τα πέταξα, δεν είναι το ίδιο ισχυρά) που τα αφήνω στο συρτάρι και παίρνω μόνο όταν είναι να βγώ βράδι. Δοκιμάζω (πάντα δοκιμή) και βλέπω ένα με μικρότερη ένταση, παίρνω από τα άλλα. Μετά του αλλάζω μπαταρίες και είναι πάλι μιά χαρά. Όλα τα φωτάκια καλά είναι, το σημαντικό είναι να μην έχουμε μόνο ένα, να τα δοκιμάζουμε που και που να συγκρίνουμε αν κάποιο είναι πεσμένο και να τους αλλάζουμε μπαταρίες.
Θα είμαι απόλυτος:
1. αυτό είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ πίσω φως:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=64508
αν σας κάνει "κουμούτσα" ή ακριβό, δείτε και αυτό.
http://www.cateye.com/en/products/detail/TL-LD150-R/
Καλό αλλά όχι όσο το από πάνω
ΠΡΟΣΟΧΗ, αυτό με τα 5 led ....και όχι το παρόμοιο με τα 3.
2. μια ψείρα σε κόκκινο, είτε στο πίσω μέρος του κράνους είτε σε κάποιο "άνω ψαλίδι". Κάτι σαν αυτό:
http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-fog-bicycle-light-red-pair-2-c...
.
.
.
αντίστοιχα, δοκιμασμένα στο tandem μας, έχω βάλει ΔΥΟ τέτοια στην σχάρα πίσω. Φωτίζουν πολύ καλά, αλλά οι μπαταρίες ΑΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΠΟΛΥ, είναι ακριβούτσικες και δεν βρίσκονται και πολύ εύκολα:
http://www.dealextreme.com/p/3-led-bike-lamp-lr1-battery-2835
Αυτά που έχω πάρει έχουν επάνω λογότυπο SMART και έρχονται με διάφορα δακτυλίδια, που πιάνουν ακόμα και σε πολύ λεπτό σωληνάκι που έχουν οι ποδηλατικές σχάρες.
έχω πάρει απο dx 2-3 από αυτά με τα πολλά λεδακια
έχω πάρει και απο jumbo 3-4 ....και χρησιμοποιώ το πρώτο μου που είναι 3 λεδ και είναι σμαρτ...και κάνει διαφορά.
Σκοπευω να πάρω αυτό Που το έχω δει live και είναι τούμπανο, παραείναι θα έλεγα αφού σε πορεία...με υπνώτισε
(και μετά δεν θυμάμαι τι έκανα...πάντως ξύπνησα σε Motel γυμνός και με 3 γυναίκες δίπλα μου...μάλλον με βίασαν και θα κάνω μήνυση ...αλλά αυτό είναι άσχετο )
Και εγω της ιδίας άποψης ήμουν αλλά είδα οτι τα πίσω λεδ που προανέφερα ήταν μούφες αν και με πολλά led και σουξου μούξου.
Οποτε διαφωνώ Athws ότι όλα τα φωτάκια είναι ίδια.
οι δικοί μου ΑΠΟΛΥΤΟΙ κανόνες είναι
μακρυά από οτιδήποτε δεν έχει μπαταρίες size ΑΑΑ, οι μικρές είναι ακριβές τις βρίσκεις δύσκολα και δεν υπάρχουν επαναφορτιζόμενες
μακρυά από οτιδήποτε δεν είναι εύκολα αποσπώμενο, καταλήγει λυχνάρι στυλ ας θυμηθώ μπαταρίες την ΑΛΛΗ φορά
πάντα δύο, εγώ προτιμώ ένα πίσω και ένα στο μανίκι
πάντα 3-4 ίδια στο συρτάρι (άρα τα ακριβά αποκλείονται) ώστε να παίρνεις τα σίγουρα φορτισμένα
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ (δρακουλιάρικο) ΜΙΑ ΜΟΝΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑΙΑ
ΥΓ Roul δεν ξέρω τι πήρες από το Τζάμπο, 3 λεντ και σμάρτ (μικρή μπαταρία) είναι προφανώς ακατάλληλα, τα δικά μου, της τάξης κάτω από 10ευρω, φέγγουν μπόμπα
Είναι κάτι που απασχολεί την ποδηλατική κοινότητα.
Μερικές παρατηρήσεις
-Το σταθερό φώς είναι τουλάχιστον το ίδιο ορατό με ανάλογης φωτεινότητας που αναβοσβήνει και δίνει επιπλέον την δυνατότητα να εντοπισθεί η θέση/απόσταση του ποδηλάτου από επερχόμενο οδηγό πιο εύκολα.
- Τα φώτα πού αναβοσβήνουν καθιερώθηκαν μαζί με τα λέντ και η κύρια χρησιμότητά τους είναι για χρήση την ημέρα και για αύξηση του χρόνου ζωής της μπαταρίας.
Να παραθέσω εδώ μερικά στοιχεία.
- Σε κάποιες χώρες που έχουν ιδιαίτερο ποδηλατικό κώδικα κυκλοφορίας π.χ. στην Γερμανία απαγορεύεται να αναβοσβήνει το πίσω φως. ( δεν επιτρέπεται καν να πωλούνται φώτα που έχουν αυτή την δυνατότητα.)
- Σε νυχτερινό πελοτόν ( ομάδα ποδηλατών που πάνε μαζί)και στα μπρεβέ βάσει κανονισμών αλλά και δεοντολογίας το πίσω φώς πρέπει να είναι σταθερό καθώς το παλλόμενο ενοχλεί τον επερχόμενο ποδηλάτη.
Στην Ελλάδα επικρατεί η άποψη ότι το παλλόμενο φαίνεται καλύτερα αλλά δέν βρίσκω τίποτε στοιχεία πού να στηρίζουν τον ισχυρισμό αυτό.
Αντίθετα σε μεγάλες ποδηλατικές βόλτες οι περισσότεροι ρυθμίζουν το φώς να αναβοσβήνει δημιουργώντας κατά την γνώμη μου ενόχληση σε όσους είναι από πίσω τους.
Προσωπικά χρησιμοποιώ το παλλόμενο μόνο για οικονομία μπαταρίας και εφ' όσον ποδηλατώ σε συνθήκες πού δεν ενοχλεί, όπως παραπάνω.
@ vang, νομίζω συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Θα απαντήσω σαν οδηγός αυτοκινήτου και μηχανής, όχι σαν ποδηλάτης.
Το θέμα στα φώτα είναι α) να το δούν (εύκολο) και β) να το αναγνωρίσουν τι είναι (δύσκολο)
αυτό ισχύει και για τα μπροστινά και για τα πίσω,
Στο αυτοκίνητο τα φώτα έχουν ένα κάποιο (μεγάλο) μέγεθος και μια περίπου συγκεκριμένη απόσταση μεταξύ τους. Είναι αναγνωρίσιμα, λες αυτοκίνητο.
Στη μηχανή το φώς είναι όμοια μεγάλο. Βλέποντας το, αυτόματα λες μηχανή.
Αυτά είναι που έχουν καταχωρηθεί στο μυαλό του κάθε οδηγού.
Αν σε αυτοκίνητο έχει καεί το ένα, το μυαλό δίνει σήμα μηχανή, και μόνο πλησιάζοντας βλέπεις ότι πρόκειται για όχημα μεγαλύτερου (σκοτεινού) πλάτους, με τα όποια επακόλουθα
(όλα όσα λέμε έχουν μικρότερη σημασία στην πόλη και πολύ μεγαλύτερη σε ανοιχτό μισοφωτισμένο δρόμο)
Ας πούμε γουρούνα με ένα φώς δίνει το λάθος μήνυμα, την περνάς για μηχανή.
Ή χωματουργικό μηχάνημα με δυό φώτα (μακρυά μεταξύ τους) το περνάς για φορτηγό, άντε να καταλάβεις ότι πάει με 10 χλμ/ώρα, γι αυτό τα βραδυκίνητα βάζουν τον πορτοκαλί φάρο.
κλπ κλπ
τα ποδήλατα στο μυαλό του μέσου Έλληνα οδηγού, απλά δεν υπάρχουν (μη συγκρινόμαστε τώρα με τους Γερμανούς, είναι αστείο)
σιγά-σιγά-σιγά έχει καταχωρηθεί ότι το κόκκινο φωτάκι που αναβοσβήνει είναι ποδήλατο,
κι αυτό το σινιάλο πρέπει να το προστατέψουμε.
το συνεχές φως είναι της μηχανής, δεν καταλαβαίνει ο άλλος πόσο αργά πηγαίνεις.
Και βέβαια όταν λέμε για φώτα ποδηλάτου εννοούμε έναν μόνο του άντε δυό-τρείς, παρέα δεκαπέντε προφανώς δεν χρειάζονται να αναβοσβήνουν (άντε μόνο οι τελευταίοι) γιατί πρώτον ενοχλούν ο ένας τον άλλο και δεύτερον γιατί και το συνεχές είναι υπεραρκετό, όποιος βλέπει από μακρυά 20 φωτάκια καταλαβαίνει ότι κάτι παράξενο συμβαίνει και κόβει..
Θα σου το εξηγήσω γιατί το παλόμενο φώς είναι πιο "ορατό"
Στην πραγματικότητα δεν είναι πιο "ορατό" αφού φωτίζει το ίδιο.
Είναι όμως πιο "ορατό" από τον εγκέφαλό μας.
Ο εγκέφαλος δέχετε τεράστια ποσότητα ερεθισμάτων και πληροφοριών κάθε δευτερόλεπτο. Όσο εξελιγμένο μοντέλο κι αν είναι δεν έχει την δυνατότητα να τις επεξεργαστεί όλες. Οπότε κάνει κάποιο διαχωρισμό και επεξεργάζεται αυτές που θεωρεί πιο απαραίτητες.
Ενα αντικείμενο στατικό δεν θεωρείται το ίδιο σημαντικό με ενα κινούμενο και ιδιαίτερα με ενα κινούμενο προς την κατεύθυνσή μας. Επίσης ενα φως σταθερό δεν έχει και μεγάλη σημασία και μπορεί να αγνοηθεί μέσα στο φόρτο εργασίας του εγκεφάλου πολύ εύκολα. Το βλέπει δηλαδή αλλά στην πράξη δεν το βλέπει. Ενα φως που αναβοσβήνει αποτελεί καινούργια πληροφορία κάθε στιγμή που αυτό ανάβει. Έτσι οι πιθανότητες να το "δει" ο εγκέφαλος (και άρα να μας δουν εμας) είναι πολλαπλασιαμένες επί τις φορές που έχει αυτό αναβοσβήσει.
Για τα παραπάνω και για την συμπεριφορά του εγκεφάλου έχουν γίνει άπειρες μελέτες και τα προαναφερόμενα είναι κοινά αποδεκτά στην επιστημονική κοινότητα.
Ενα επιπλέον παράδειγμα ότι στην Formula 1 το πίσω φώς σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας (όπως εντονη βροχόπτωση) επιβάλεται να είναι παλλόμενο ώστε να είναι πιο "ευδιάκριτο" από το πίσω αυτοκίνητο.
Σαφώς και ενα παλλόμενο φώς είναι ενοχλητικό διότι αναγκάζει τον εγκέφαλο να επεξεργαστεί κάθε φορά ως νέα πληροφορία το άναμα του φωτός ενώ το σταθερό το καταγράφει μια ουσιαστικά φορά.
Έχεις δίκιο όμως ότι κανονικά θα πρέπει να υπάρχει και ενα σταθερό φως. Ο εγκέφαλος πάλι υπολογίζει την απόσταση από την διαφορετική γωνία με την οποία βλέπει ενα αντικείμενο το ένα και το άλλο μάτι. Γι αυτό και με ενα μάτι κλειστό δυσκολευόμαστε να υπολογίσουμε σωστά την απόσταση ακόμη και για να σηκώσουμε ενα ποτήρι με νερό (δοκιμάστε το και θα δείτε ότι μπορεί να τα καταφέρετε αλλά χωρίς να είστε και πολύ σίγουροι). Η ταχύτητα ενος αντικειμένου προσδιορίζεται από τον ρυθμό που η παραπάνω γωνία (μεταξύ οπτικής αριστερού και δεξιού ματιού) μεταβάλεται και αντίστοιχα φαίνεται εαν το αντικείμενο απομακρύνεται ή έρχεται προς εμάς. Γι αυτό και λοιπόν ενα παλόμενο φως μπερδεύει τον εγκέφαλο σε σχέση με την ταχύτητα και την απόσταση του αντικειμένου ενώ το σταθερό τον διευκολύνει.
Μην συγκρίνουμε Γερμανία και κεντρική Ευρώπη κανονισμούς για ποδήλατα διότι εκεί είναι εκπαιδευμένοι να τα έχουν ως μέρος της ζωής τους εδω και πάρα πολλά χρόνια οπότε είναι αρκετά βήματα εμπρός από εμάς. Παράδειγμα ότι σε στενό επαρχιακό δρόμο ο οποίος είχε στο πλαί ποδηλατοδρομο, σε κάποιο σημείο του ο ποδηλατόδρομος έπαβε για 1-2 χιλιόμετρα λόγω τεχνικών δυσκολιών. Σας πληροφορώ ότι οι οδηγοί ακολουθούσαν τα ποδήλατα μέχρι να μπορέσουν να τα προσπεράσουν με ασφάλεια χωρίς καμία δυσφορία. Και μάλιστα ποδήλατα πόλης με αναβάτες που απλά πήγαιναν από το σπίτι τους στο διπλανό χωριό στην δουλειά τους χαλαρά και όχι αθλητές με έστω 40km/h ταχύτητα.
Παρεπιμπτώντως σαφώς και υπάρχουν μπαταρίες ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες και έχω καμιά 10αριά τέτοιες στο συρτάρι μου. Είναι μάλιστα καλύτερες από τις ΑΑ.
Αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι ένα φως σε flash mode και ένα σταθερά αναμένο είναι το πιο κατάλληλο για Ελλάδα.
... και φυσικά, για να μην ξεχνιόμαστε, και ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΛΕΚΟ των 2 ευρώ.
Έχουμε να κάνουμε με κάγκουρες και όχι με Γερμανούς οδηγούς ΙΧ.
+1
Επίσης, όσον αφορά τις μπαταρίες και τη φωτεινότητα, νομίζω αυτό θέλετε να το δείτε:
http://www.bikeforums.net/showthread.php/545024-Blinkie-testing-PBSF-vs-...
Σκέφτομαι να αγοράσω το κάτωθι φως,λέτε αξίζει τα λεφτά του;Δυστυχώς στα πίσω φώτα δεν βρίσκεις lumen για να μπορείς να συγκρίνει
3-Mode 5-LED Red Light Bike Safety Tail Lamp w/ Red Lasers (2 x AAA)ς.
τσάμπα τα λεφτά σου θα πετάξεις. υπερβολικά πολλά τα λεφτά για το φως αυτό. δεν εχει καν powerled για να δικαιολογήσει το κόστος.τα laser δε σε βοηθάνε πολύ στην ορατότητα απ' τα αυτοκίνητα
Υπαρχει κατι ανιστοιχο με αυτο που ζητας
και μαλιστα "δημιουργει διαδρομο" πιο πισω
και με ποδηλατο σαν αυτο στους ποδηλατοδρομους.
Αν μαθω κατι θα ενημερωσω
(και γαμω το συντακτικο, ετσι;)
Να πω την αλήθεια τα lasers δεν τα θεωρώ απαραίτητα.
Powerled ε;...Ουφ άντε πάλι αναζήτηση...
Σας ευχαριστω,κι αν έχετε και καμία πρωταση,δεκτή.
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-accessories/front-rear-helmet-light/lig...
λίγο ακριβό αλλά αξίζει τα λεφτά του. Με 5 + 5 leds, όπου μπορείς να τασ δουλέψεις ξεχωριστά τις 2 σειρές. Έχω ακούσει καλά σχόλια και από ποδηλάτες και από οδηγούς ΙΧ ένα χρόνο που το έχω περίπου.
Dodger,ενδιαφέρον αν και λίγο ακριβούτσικο
Βρήκα και παραθέτω έναν πολύ ενδιαφέροντα πίνακα με συγκρίσεις
Review of the Best Bicycle Tail Lights in 2012
αν διάβασες το θέμα, μη κοιτάς τόσο την ένταση. Με πολύ δυνατό φως πίσω, θα εκνευρίσεις οιονδήποτε οδηγό, είτε ΙΧ είτε ποδηλάτη, πίσω σου. Μη κοιτάς τα φώτα των αυτοκινήτων. Τα θέσης είναι σε λογική ένταση, μόνο όταν φρενάρουν έιναι πιο δυνατά. Όταν ποδηλατείς ανάμεσα σε αυτοκίνητα, δε χρειάζεσαι δυνατό φως γιατί θα σε βλέπουν ως όγκο.
Για μένα βάλε ένα απλό φωτάκι να πάλλεται και αν θες συμπληρωματικά βάζεις στο πιρούνι μία-δύο ψείρες.