Καλησπέρα παρέα! Μετά από την σημερινή επίσκεψη στον ποδηλάτα μου, τον ρώτησα για λάστιχο για το ΚΤΜ Manhattan. (Αυτήν την στιγμή φοράει 700χ35) Μου είπε καλό είναι και το schwalbe lugano 700x25! Μου είπε πως έχει και προστασία από σκασίματα.
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/bike-wheels-and-parts/tires...
Τι λέτε να τα βάλω? Όσοι τα έχουν ας πουν γνώμες! Η τιμή που θα μου κάνει αυτός είναι 15 ευρώ! Μου είπε και για σαμπρέλες. Δεν θα είναι πολύ μικρό το λάστιχο για το ποδήλατό μου?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Προσωπική μου γνώμη οτι πας σε στενότερο λάστιχο για να ανεβάσεις PSI.
Το συγκεκριμενο εχει μονο 110 PSI, λιγα για τοσο στενο λαστιχο.
Υπαρχουν πολλα 35αρια λαστιχα με περιπου τα ιδια PSI.
Εκτος και αν κανεις αγωνες(με ταχυτητες 60-80χμ/ω) δεν υπαρχει λογος να βαλεις τοσο στενο λαστιχο σε αυτο το ποδηλατο.
Αν μαλιστα εχεις τα ιδια PSI σε 2 λαστιχα με διαφορετικο φαρδος, το φαρδυτερο εχει παντα καλυτερη (μικροτερη) αντισταση κυλισης.
Επιπλεον κανονικα δεν μπαινουν τοσο στενα λαστιχα στην ζαντα σου.
Με λιγα λογια παιρνεις ολα τα μειονεκτήματα του στενου λαστιχου, χωρις το πλεονεκτημα του τα πολλα PSI.
Είναι το πιο οικονομικό κουρσάδικο της εταιρείας. Μην περιμένεις και παρα πολλά, αλλά είναι επώνυμο και οικονομικό.
Ίσως όχι ότι πιο ταιρειαστό σε ένα τρεκκιν σαν το ΚΤΜ σου.
Θα προτιμούσα κάτι πιο κοντά στην εικόνα - χρήση του ποδηλάτου σου (αμορτισερ κλπ).
Προσωπικά δεν θα έβαζα 700χ25 αλλά ένα 700χ28. Θα δεις διαφορά σε βάρος, σε αντίσταση και κύληση, ειδικά αν φουσκώνεις σε μεγάλες πιέσεις κοντά στα 100psi (παραπάνω το θεωρώ περιττό σε τρεκκιν ποδήλατα) και διαλέξεις ελαστικό με λείο πέλμα (χωρίς τακούνια, σχεδόν σαν αυτό που έβαλες λινκ).
Η τιμή που έχεις είναι πολύ καλή και δυσκολεύομαι να σου προτίνω κάτι αντίστοιχο, συνήθως προτείνω vittoria randoneur 700x28. Αθάνατο, αντοχής, με καλά κρατήματα. Αλλά είναι στα 20+ το κομμάτι....
Ξαναλέω, δεν θα πήγαινα σε 700χ25 στο ΚΤΜ.....
Συμφωνώ με τον Rockarolla. Πήγαινε σε 700/28 και όχι 25 γιατί είναι πολύ λεπτό για αυτό το είδος του ποδηλάτου.
Τα lugano είναι μια χαρά λάστιχα και ας είναι οικονομικά. Εγώ τα έχω σε 700/23 sleek και είναι μια χαρά. Ούτε βγάζουν φιουιτ. ( τι πρωτότυπη λέξη αυτή! - πολύ μου αρέσει) και έχουν καλά κρατήματα στον δρόμο με την προϋπόθεση να είναι φουσκωμένα στις πιέσεις που ενδεικνύονται.
Η τιμή που σου τα δίνει ο ποδηλατάς σου είναι πάρα πολύ χαμηλή.
Δηλαδη κανένα προβλημα. Ποσα χλμ έχεις με τα λαστιχα?
Δεν ξέρω.. δεν έχω κοντέρ στο ποδήλατο, ( είχα ένα και το έβγαλα τελικά γιατί το ξέχναγα συνέχεια πότε στο τραπέζι πότε στο ποδήλατο).. να τά χω κανένα εξάμηνο...οχτάμηνο.. ή μήπως παραπάνω.. Μωρέ δεν θυμάμαι..

Τέλος πάντων λάβε υπόψιν σου ότι το ποδήλατο το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, όλη μέρα και δεν έχουν πάθει κάτι και δεν μου έχουν βγάλει προβλήματα. Κοίτα.. σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα, που είναι και πιο ελαφριά κτλ. Αλλά αυτά για τα λεφτά τους, είναι μία χαρά.
ΕΤΑ: Έφαγα κόλλημα τώρα.. Πότε πήρα τα λάστιχα...πωωω μαλάκαααα... δεν θυμάμαι


Συμφωνω με τους φιλους που σου πρωτειναν ότι το 700/25 είναι πολύ στενο για το ποδηλατο σου, με ένα ασφαλτινο 700/28 η ακομα και 700/32 θα δεις μεγαλες διαφορες αλλα ποτε δεν θα κανεις το ποδηλατο σου κουρσα, επισης τα τοσο στενα λάστιχα δεν μπορουν να συνεργαστουν με αναρτηση και αυτό είναι κατι που θα το καταλάβεις στην πρωτη γρηγορη κατηφορικη στροφη, επισης θα δειχνει και πολύ ασχημο πανω στο ποδηλατο.
Εδω
νομιζω ότι ισχυει το αντιθετο.
Όχι είναι σωστό αυτό που έγραψε ο Stel10s. Όντως όταν έχεις τα ίδια psi σε δύο διαφορετικού φάρδους λάστιχα το φαρδύτερο θα έχει μικρότερη αντίσταση κύλισης. Απλά τα στενότερα λάστιχα είναι πιο αεροδυναμικά και πιο ελαφρυά και ορισμένα ποδήλατα δεν παίρνουν φαρδύτερα λάστιχα.
Το τρέκκινγκ πάντως θα γίνει σούπερ με 700/28 ή 30-32 λάστιχα, ειδικά αν αυτά είναι sleek ή με μικρή χάραξη επάνω, ( όχι όμως τακουνάκια κτλ γιατί αυτά αυξάνουν την αντίσταση).
Wicca
μιλωντας αποκλειστικα και μονο για δυο ιδια ελαστικα με ιδια πιεση αυτό σημαινει ότι το φαρδυτερο θα εχει μεγαλυτερη επιφανεια επαφης με τον δρομο κατά συνεπεια μεγαλυτερη τριβη, αρα και μεγαλυτερη αντισταση κατά την κυλιση.
το λεπτό λάστιχο στα ίδια PSI με το φαρδύ λάστιχο έχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και χειρότερη ποιότητα κύλισης γιατί δεν είναι «καλά φουσκωμένο». Το λεπτό λάστιχο για να έχει μικρότερη επιφάνεια επαφής θέλει περισσότερο αέρα συνεπώς περισσότερα PSI για να μην παραμορφώνεται.
http://www.podilates.gr/node/7310?page=2#comment-202978
100psi σε ένα 700/23 λάστιχο είναι μέτρια προς σχετικά χαμηλή πίεση. ( ανάλογα το βάρος του αναβάτη). Σε ένα 700/32 είναι πολύ υψηλή πίεση. ( ανεξάρτητα βάρους αναβάτη). Το πρώτο μόλις κάτσεις πάνω αρχίζει να παραμορφώνει και έτσι έχει μεγαλύτερη επιφάνεια που πατάει στον δρόμο, το δεύτερο σε αυτή την πίεση είναι "πέτρα" ακουμπάει με πάρα πολύ μικρή επιφάνεια στον δρόμο ενώ παράλληλα λόγο μεγέθους, είναι πιο απορροφητικό και αποσβένει κραδασμούς και λακκούβες.
Τώρα θα μου πεις γιατί σε ορισμένα road δεν βάζουν πιο φαρδιά λάστιχα. Γιατί δεν είναι τόσο αεροδυναμικά τα πιο φαρδιά λάστιχα και γιατί δεν χωράνε στα ψαλίδια πίσω, αφού τα αμιγή road έχουν πολύ κοντά chainstays για να έχουν πιο άμεση μετάδοση και να φεύγουν πιο γρήγορα. Το πιρούνι μπροστά μπορεί να χωρέσει και κάτι φαρδύτερο, έτσι τσίμα τσίμα, αλλά πίσω δεν γίνεται κάτι στα κουρσοειδή. Το πολύ δηλαδή μέχρι 700/25 πάνε εκτός αν πας σε άλλη κατηγορία road ποδηλάτου.
Ξέχασα να πω πως το ποδήλατο έχει lockout στην μπουκάλα και πιο πολυ την εχω κλειδομένη
κατι που δεν ρωτησε κανενας. Τι θελεις εσυ απο τα καινουργια λαστιχα;;;
Θελεις ταχυτητα; Κατευθηντικοτητα; Ανεση; Να μην εχεις σκασιματα; κτλ κτλ
Επισης κατι για το οποιο δεν θυμαμαι καλα. Νομιζω (να τονιστει το νομιζω) οτι στο ΚΤΜ για να βαλεις 110psi πρεπει να αλλαξεις και φακαρολα. Αν δεν κανω λαθος αυτη που εχει ειναι λεπτη και οταν βαζεις μεγαλη πιεση μπαινει μεσα στις τρυπες απο τις ακτινες και σκιζεται και μακροπροθεσμα σκιζεται η σαμπρελα. Δεν μπορω να θυμηθω με τιποτα ομως εαν ηταν οντως ΚΤΜ αυτο που θυμαμαι οποτε δεν ειμαι καθολου σιγουρος. Απλως τσεκαρε το. Μην παρεις φορα και αλλαξεις και φαλαρολες. Τσεκαρε το.
καλημέρα,
Χρησιμοποιώ αυτό το λάστιχο, το 23αρι στη συρμάτινη έκδοση. Βγάζει άνετα τα 2000 χλμ χωρίς καμία φουιτ. Είμαι 76 κιλά και η πίεση είναι στα 105 PSI. μη φανταστείτε καμία εξαιρετική ποιότητα κύλισης
.. δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να φουσκώνεις ελαστικά τρεκκιν σε πιέσεις άνω των 100psi. Ακόμα και αν είσαι 100+ κιλά ή αν τα ελαστικά φτάνουν άνετα στα 120psi.
Για την φακαρόλα, δεν γνωσρίζω, αλλά υποθέτω ότι θα είναι όπως τα λέει ο Κώστας. Προφανώς τα μαμίσια ελαστικά θα παίζουν μέχρι 60-70psi. Αν βάλεις παραπάνω πίεση, προφανώς θα θέλεις ενίσχυση. Βάλε δυο καλές στρώσεις ΜΟΝΩΤΙΚΗ ΤΑΙΝΕΙΑ (ίδιου φάρδους) από πάνω από τη φακαρόλα και θα είσαι ΟΚ.
Αφού η ανάρτηση είναι κλειδωμένη, αφού θέλεις ασφάλτινα "γρήγορα" ελαστικά, εμένα μου χτυπάει καμπανάκι ότι φεύγεις από χώμα και πας αποκλειστικά σε άσφαλτο.... Κανόνισε να απαλλαγείς ΓΡΗΓΟΡΑ από την περιττή - βαρειά - άχρηστη πλέον μπροστινή ανάρτηση. Εκεί θα δεις ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.
Ξανα 1 ψήφος για 700χ28.
Εδω θα συμφωνησω, ειδικα απο την στιγμη που εχω δυο περισευουμενα πιρουνια cromo. Καπου πρεπει να τα δωσω και εγω.



Για την φακαρολα τσεκαρε το. Δεν θυμαμαι σιγουρα.
ναι και εγώ ακριβώς το ίδιο ακολούθησα. Σε mtb απο 2,κατι λάστιχο έπεσα σε 32αρια η 28αρια (δεν θυμάμαι) Είδα τρελή διαφορά. Βελτίωση στο δρόμο αισθητή.
και έβαλα 2.2λαστιχο να πηγαίνω βουνό 
Μετά απο 6 μηνες πήρα κούρσα
(αστειεύομαι φυσικά) Αν νιώθεις οτι θέλεις να γίνεις πιο ασφάλτινος τότε τα λάστιχα είναι μία σωστή αλλαγή, μετά ειναι το πιρούνι του kktsol και μετά είναι η αγορά κούρσας. Αν και με ξερό πιρούνι μπροστά μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη.
Γενικά,
α)μπαίνει το μικρόβιο
β)σκεφτεσαι τις πιθανές αλλαγες
β1)σφηνώνει η ιδέα της κούρσας στο μυαλό σου
γ)κάνεις τις πιθανες αλλαγές
δ) αγοράζεις κούρσα
(μπορείς να γλιτώσεις το γ ή να μην προχωρήσεις σε όλες τις αλλαγες)
ΒΕΒΑΙΑ ακολουθείς ΟΛΑ τα βήματα και μετα περνάς από ΕΔΩ ΚΑΙ εσυ...
.
Σωστα, προσθετωντας τον παραγοντα βαρος αυτο συμβαινει.
Εδω εκτως απο την αεροδυναμικη εχει να κανει με την δυναμη των ποδιων του ποδηλατη σε σχεση με το κρατημα που χρειαζομαστε οποτε ψαχνουμε να βρουμε την χρυση τομη για να πετυχουμε την καλυτερη αποδωση καταναλωνοντας λιγοτερο εργο.
Αν ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ προχωρήσει σε όλες τις μετατροπές (ελαστικά, πιρούνι, βάλει και κουμπωτά πετάλια/σχαράκια) μπορεί κάλιστα να μείνει εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να πάει σώνει_και_καλά σε κούρσα... παρά μόνο αν τελικά δει ότι θέλει αγώνες / ταχύτητα / μεγάλες αποστάσεις / προπονήσεις κλπ κλπ.
Η κούρσα είναι ΕΙΔΙΚΟ ποδήλατο. Το ΚΤΜ με τις αλλαγές που γράψαμε πιο πάνω, θα είναι ένα γρήγορο, νευρικό, ελαφρύ ποδήλατο για άσφαλτο, και για πολλά - πολλά απροβλημάτιστα χλμ
Ναι συμφωνώ, γιαυτό μιλάω για μικρόβιο.
Και θα συμφωνήσω με τον Rockarolla 100%.
Έλεος πια με τις κούρσες και μάλιστα με τον τρόπο που εννοείται ο όρος "κούρσα" στην Ελλάδα.
Το ΚΤΜ αν του αλλάξει λάστιχα και πιρούνι γίνεται ένα αξιοπρεπέστατο, γρήγορο και ευέλικτο road bike για αστική χρήση, ( αυτό δηλαδή που θέλει να έχει).
Η "κούρσα" έτσι όπως την εννοούμε στην Ελλάδα, είναι ένα race road bike που δεν κάνει για αστική χρήση.
Εγώ π.χ. έχω ένα hybrid road bike με drop τιμόνι ( το λέω γιατί ξέρω ότι θα βγει κάποιος να με ρωτήσει) δεν έχω ένα race road bike.
Είναι καιρός να ξεχωρίζουμε τον όρο road bike που έχει εκατό διαφορετικά μοντέλα ποδηλάτου, ( fitness, urban, hybrid, fixed, race, endurance, touring, gravel, city, ) και μην τα βάζετε όλα στο ίδιο τσουβάλι με ένα γενικότερο όρο "κούρσα" που υποδεικνύει συνήθως τα race road.
Το race road δεν κάνει για αστική χρήση. Τόσο απλά.
Εντάξει λοιπόν.
ΤΑ παραπάνω ΒΗΜΑΤΑ ΔΕΝ τα έκανα εγώ για μένα
παρόλο που λέω
'ναι και εγώ ακριβώς το ίδιο ακολούθησα'
και την endurance κουρσα μου την πήρα έτσι. (και την ήθελα endurance...)
Α επίσης, εκεί που λέω
'Αν και με ξερό πιρούνι μπροστά μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη'
δεν είναι σωστό. Δεν ξέρω πιο είναι το υποκειμενικ σωστό. Οπότε γράψε άκυρο.
Δεν σε μαλώνω ούτε σου κάνω παρατήρηση.
Απλά έχει πάει πολύ μακρυά αυτό το θέμα περί "κούρσας" όταν στην Ελλάδα ο όρος "κούρσα" ταυτίζεται με τον όρο "road race".
Αν χρησιμοποιούσαμε τον σωστότερο όρο "road bike" δηλαδή ποδήλατο δρόμου, αμέσως αμέσως θα καταλαβαίναμε ότι το παιδί που ρωτάει έχει ήδη ένα road bike το οποίο ενδιαφέρεται να το μετατρέψει από trekking σε fitness ή πιο urban.
Δεν έχει όμως ένα road race bike. Που μάλλον δεν τον ενδιαφέρει για την δουλειά που θέλει να κάνει.
Καλό είναι να αρχίσουμε να τα ξεχωρίζουμε πια αυτά τα πράγματα γιατί αν δεν το κάνουμε ωθούμε με μία λέξη τον κόσμο στο να νομίζει ότι έχει ή να επιλέγει λάθος ποδήλατο.
Επίσης, στο τέλος μην ξεχάσεις να βάλεις διπλό δισκοβραχίονα μπροστά και να αλλάξεις τον αλουμινένιο σκελετό που έχεις με ατσάλινο!!!
Εγώ θέλω Ανεση να μην εχω σκασιματα.
Ευχαριστώ φίλε αλλά δεν σκοπεύω να αλλάξω πιρούνι. Θα το έχω μόνιμα κλειδωμένο αυτό που έχω! Παρατήρησα πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στον δρόμο με κλειδωμένο πιρούνι απ' ότι ανοικτό. Προτιμώ το κλειδωμένο.
Όσο για την φακαρόλα θα πάω να αγοράση καλή μονοτική ταινία. Ευχαριστώ!
μια οποιαδήποτε φαρδειά μονωτική ταινεία θα κάνει δουλειά. Βάλε δύο στρώσεις, πάνω από την υπάρχουσα φακαρόλα.
Επίσης, χωρίς πλάκα, παλαιότερα είχα δοκιμάσει ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΕΙΑ.... ναι απλή χαρτοταινεία, με πλάτος όσο και της φακαρόλας, 2 στρώσεις πάλι.... θυμάμαι ότι έκανε δουλειά για κάποιο χρονικό διάστημα. Σε κάποια αλλαγή σαμπρέλας μετέπειτα, είδα ότι είχε ξεραθεί και ξεκολλούσε, οπότε την άλλαξα με μονωτική...
Μιλάμε για περιπτώσεις τρεκκιν, απλών τροχών, πιέσεις μέχρι 100psi.
Εννοείται ότι αν έχουμε ακριβό τροχό των 400-500 ευρώ και βάζουμε 120psi, θέλουμε ΚΑΛΗ ΦΑΚΑΡΟΛΑ και όχι ταρζανιές / πατέντες με μονωτικές / χαρτοταινείες κλπ.
Υπάρχει και αυτοκόλλητη φακαρόλα που είναι και πολύ ανθεκτική.
Εάν είναι για 28" τροχό με αναμονές για v brakes και μαύρου χρώματος, να ανησυχείς Κώστα που θα δώσεις το δεύτερο, γιατί το ένα θα το δώσεις σε εμένα να το έχω κάβα.
@RocκaRolla.
Σε mountain IDEAL χρωμομολυβδαίνιο που έιχα αγοράσει προ 15ετίας σχεδόν, καινούριο απο κατάστημα όταν μετά απο χρόνια είχα το πρώτο λάστιχο ανακάλυψα οτι αντί για φακαρόλα είχε περασμένη χαρτοταινία!
By the way και για να είμαι και λίγάκι on topic, 700Χ28 είναι και για εμένα η ιδανική διάσταση ελαστικού για συνδιασμό πόλης και αποστάσεων σε ποδήλατο δρόμου.