Στεφανια για fitness

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
giorgos90
Εικόνα giorgos90
Απών/απούσα

Καλημερα σας. Μετα απο αρκετα χιλιομετρα στο ποδηλατο, εχω αρχισει το ψαξιμο για αγορα καινουριων ζαντων. Το ποδηλατο ειναι ενα merida speeder t2d. Οι μαμα ζαντες εχουν αποδειχτει σκυλια αν υπολογισουμε το βαρος μου (115kg) και τον τροπο οδηγησης μου. Το θεμα μου ομως ειναι οτι δεν υπαρχουν αρκετες επιλογες για 700c ζαντα με δισκοφρενο 6bolt. Ψαχνοντας εχω βρει τα εξης μοντελα:

Raynolds: http://www.amazon.com/Reynolds-Stratus-Elite-Road-Wheelset/dp/B00GGZ2MXG

Mavic: http://www.amazon.com/Mavic-Aksium-One-Disc-Wheelset/dp/B00NESJT9I

πανω κατω αυτα παιζουν στα 200 ευρω. Το μαξιμουμ που θελω να δωσω ειναι 250 ευρω και αν υπαρχει κατι πολυ καλυτερο ισως και 300. Υπαρχει καποια αλλη προταση σε αυτα τα λεφτα? Θα ηθελα να παρω κατι πολυ ανθεκτικο και δεν με νοιαζει τοσο το βαρος. Επισης σκεφτομαι και την αλλη λυση, να πλεξω μονος μου τροχους, γιαυτο τι λετε?

Ευχαριστω.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

giorgos90 wrote:
πανω κατω αυτα παιζουν στα 200 ευρω. Το μαξιμουμ που θελω να δωσω ειναι 250 ευρω και αν υπαρχει κατι πολυ καλυτερο ισως και 300. Υπαρχει καποια αλλη προταση σε αυτα τα λεφτα? Θα ηθελα να παρω κατι πολυ ανθεκτικο και δεν με νοιαζει τοσο το βαρος. Επισης σκεφτομαι και την αλλη λυση, να πλεξω μονος μου τροχους, γιαυτο τι λετε?

Ευχαριστω.

Να πλεξεις συμφωνα με τις αναγκες σου. Δεν ειναι τυχαιο οτι σημερα στο εξωτερικο οι wheelbuilder προτιμουνται αποτους περισσοτερους.

Απο την αλλη ετσι βιαστικα που ειδα τους τροχους που εχεις επιλεξει νομιζω δεν κανουν για το ποδηλατο σου. Θα το δω καλυτερα και θα επανελθω.

giorgos90
Εικόνα giorgos90
Απών/απούσα

Ακομα και να πλεξω παλι δεν εχω πολλες επιλογες, τουλαχιστον σε κεντρα, το δισκοφρενο με περιοριζει παρα πολυ... Αν μπορεις να μου προτεινεις καποια κεντρα/στεφανια/ακτινες... Επισης γιατι δεν κανουν οι παραπανω τροχοι?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν ειμαι καθολου σιγουρος (γι'αυτο ειπα οτι θα επανελθω αλλα δεν εχω προλαβει να το δω).
Εχω την εντυπωση οτι το O.L.D. του πισω τροχου σου ειναι 135 οποτε ταιριαζουν τα κεντρα απο οποιοδηποτε ΜΤΒ τροχο.
Επειδη ομως δεν ειμαι καθολου σιγουρος εαν βγαλεις τον τροχο και μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ψαλιδιων εκει που δενει ο τροχος θα ξερουμε. Θα πρεπει να ειναι ή 130 ή 135. Απο εκει και περα πας αναλογα το τι τελικα εχεις. Εαν ας πουμε ειναι 135 δεν εχεις απλως πολλες επιλογες στα κεντρα, εχεις οτι μπορεις να φανταστεις.

p_george
Απών/απούσα

Οι reynolds νομιζω οτι δεν ειναι για δισκοφρενα, οι mavik υπαρχουν στην Ελληνικη αγορα με 200 ευρω.
Εχω ενα κουρσακι με δισκους και 135/100 κεντρα, με ενδιαφερει και εμενα ειτε το πλεξιμο ειτε η αγορα νεων τροχων, το δικο μου προβλημα εστιαζεται στα κεντρα αλλα θα ηθελα να αλλαξω και ακτινες, αυτες που εχω ειναι χρωμιο και προτιμω μαυρες. Δυο τεχνιτες που ρωτησα μου ειπαν οτι με συμφερει η αγορα καινουργιων τροχων και οχι πλεξιμο οποτε παρακολουθω και εγω το θεμα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

@giorgos90
Aν ενδιαφερεσαι κυριως για ανθεκτικους κι αξιοπιστους τροχους,
τοτε θα πρεπει να κατευθυνθεις προς τους χειροποιητους τροχους.
Οι ετοιμοι πλεγμενοι τροχοι που διατιθενται απο τις διαφορες εταιριες, εστιαζουν κυριως στο οσο γινεται μικροτερο βαρος, και στη μειωμενη αεροδυναμικη αντισταση.
Αυτο οδηγει σε λυσεις πολυ ελαφρες και με στεφανια μικρου πλατους και αριθμο ακτινων, πραγμα που σημαινει οτι υστερουν απο αποψη αντοχης και αξιοπιστιας, κι εχουν αυστηρο οριο βαρους (περιορισμενο) αναβατη.
Σε γενικες γραμμες δεν ενδεικνυνται για ευτραφεις αναβατες και κακομεταχειριση στους βομβαρδισμενους Ελληνικους δρομους, και μεσα στο προγραμμα (ακομα και με ελαφρεις αναβατες) υπαρχει και το σπασιμο/αντικατασταση ακτινων ποτε-ποτε.
Και οι τιμες βεβαια ανεβαινουν οσο κατεβαινει το βαρος (των τροχων).
Εδω ταιριαζει γαντι η παροιμια που λεει οτι "τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους".
(Μη με κοιτατε ετσι, δεν το λεω εγω, η παροιμια το λεει).
Για να ξερουμε ομως για τι μιλαμε, ειναι απαραιτητο να γνωριζουμε τα χαρακτηριστικα του πλαισιου:
Τι πλατος/ανοιγμα εχουν τα πισω drop-out, (130 χλστ η 135), και με τι φρενα ειναι εφοδιασμενο το ποδηλατο. Συμβατικα φρενα ζαντας, η δισκοφρενα.
Αν ειναι εφοδιασμενο με δισκοφρενα, τοτε το πιθανοτερο ειναι το ανοιγμα των πισω drop-out (OLD)να ειναι 135 χλστ.
Αυτο δινει τη δυνατοτητα να κατασκευαστει τροχος χρησιμοποιωντας πιο ανθεκτικα και φθηνα κεντρα (προερχομενα απο το χωρο των trekking/MTB), τα οποια λογω του αυξημενου πλατους, "πλεκουν" τροχους με αυξημενη (κυριως πλευρικη) αντοχη, που ανταπεξερχονται καλυτερα στην καθημερινη αστικη χρηση.
Οσο για ακτινες και στεφανια, υπαρχει ενας κοσμος ολοκληρος να διαλεξει κανεις, συμφωνα με τις ιδιαιτερες αναγκες/budget του καθενος.
Για να μπορεσει κανεις ομως να κανει πιο συγκεκριμενες προτασεις, οπως παρατηρουν και οι προλαλησαντες, ειναι απαραιτητη η γνωση των εν λογω διαστασεων.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

p_george wrote:
Οι reynolds νομιζω οτι δεν ειναι για δισκοφρενα, οι mavik υπαρχουν στην Ελληνικη αγορα με 200 ευρω.
Εχω ενα κουρσακι με δισκους και 135/100 κεντρα, με ενδιαφερει και εμενα ειτε το πλεξιμο ειτε η αγορα νεων τροχων, το δικο μου προβλημα εστιαζεται στα κεντρα αλλα θα ηθελα να αλλαξω και ακτινες, αυτες που εχω ειναι χρωμιο και προτιμω μαυρες. Δυο τεχνιτες που ρωτησα μου ειπαν οτι με συμφερει η αγορα καινουργιων τροχων και οχι πλεξιμο οποτε παρακολουθω και εγω το θεμα.

Πριν απ'ολα, θα πρεπει να ξεκαθαρισεις τι ακριβως δεν σε ικανοποιει στους υπαρχοντες τροχους (προβλημα με τα κεντρα;), και τι ζητας απο τους καινουριους.
Αν ειναι μονο το χρωμα των ακτινων, τοτε μπορεις να ξαναπλεξεις τα υπαρχοντα κεντρα-στεφανια με ποιοτικες (Sapim- DT Swiss) μαυρες ακτινες, και να τελειωνεις.
Αυτο με την προϋποθεση οτι τα κεντρα και τα στεφανια ειναι της προκοπης, κι ανταποκρινονται πληρως στη χρηση που τους κανεις/επιφυλασσεις.
Επομενως, αν θελεις πιο εξειδικευμενες πληροφοριες, θα πρεπει κι εσυ να εξειδικευσεις τις απαιτησεις σου απο τους τροχους.

p_george
Απών/απούσα

Λοιπον το κουρσακι ειναι αλουμινιο με αλουμινενιο πηρουνι, κυκλοφορει μονο σε ασφαλτο και οσο αυτο ειναι δυνατο αποφευγω λακουβες, οι βολτες που κανω ειναι παντα πανω απο 60 χλμ 2-3 φορες την εβδομαδα, τωρα τους φοραω 28αρια λαστιχα αλλα δεν αποκλειω στο μελλον και 25αρια. Ειμαι 90 κιλα, τα κεντρα των τροχων που εχω ειναι joytech και σε πολυ συντομο διαστημα (600 χλμ) χρειαστηκε να αλλαξω πισω κωνους κατι που δεν μου εχει ξανατυχει ποτε, απ'οτι βλεπω συντομα θα χρειαστω και μπροστα. Οι ακτινες ειναι inox 14g πισω και 15g εμπρως, τα στεφανια ειναι απλα διπατα μαυρα χωρις καψουλια WTB DB17 δεν τα γνωριζω αλλα ειναι πολυ ανθεκτικα, οι δισκοι ειναι με 6 βιδες, το σιγουρο ειναι οτι τα κεντρα ευθυνονται για την μετρια κυλιση.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τα Joytech, ποτε δεν ηταν απο τα καλυτερα κεντρα της αγορας, αλλα και τα 600 χιλιομετρα ειναι πραγματικα πολυ λιγα για να καταστραφουν οι κωνοι του πισω κεντρου.
Εχει συμβει ομως και σε πολυ καλυτερα κεντρα, και η αιτια δεν ηταν η ποιοτητα των κεντρων.
Αιτια για τοσο γρηγορη φθορα ειναι συνηθως η κακη ρυθμιση των κεντρων (πολυ σφιχτα), καθως και η ελειψη γρασσου.
Επισης δεν μπορει να αποκλειστει και η "μολυνση" του κεντρου με νερο (της βροχης, θαλασινο, η ...του πλυσιματος).
Οι ακτινες που φοραει ο τροχος, ειναι κατα 99% Ταϊβανεζικες "Chun Nuan Spokes" (CN Spokes), Hsin Ta (HT's), η Shar Dar (Pillar Spokes).
Και οι τρεις αυτες εταιριες παραγουν ακτινες μεσης κατηγοριας ποιοτητας, και σε καμμια περιπτωση δεν μπορουν αν χαρακτηριστουν κακες. Σωστα πλεγμενες, θα αντεξουν οσο και οι ζαντες τουλαχιστον.
Οι ζαντες ειναι αξιοπρεπεστατες, και αν δεν εχουν χτυπηματα και στραβωματα δεν συντρεχει λογος αλλαγης τους.
Οποτε, με μια αλλαγη κεντρων, λυνονται τα προβληματα.
Νομιζω λοιπον οτι οι διαστασεις ορισμενων μοντελλων Joytech, ειναι παραπλησιες με αυτες των κεντρων της Shimano. Αν λοιπον μετα απο μετρηση βρεθει οτι οι διαστασεις των Joytech ειναι παραπλησιες με Shimano (και δεν εχει γινει καμμια μαϊμουδια με τα μηκη των ακτινων),
τοτε ειναι πιθανον να μπορεσεις να αντικαταστησεις τα κεντρα με αλλα καλυτερης ποιοτητας, και να λυσεις το προβλημα σου αρκετα οικονομικα.
Υπαρχει και μια αλλη λυση επισης αρκετα οικονομικη:
Αντικαθιστας τους υπαρχοντες κωνους, με κωνους της Shimano, (που εχουν το ιδιο σπειρωμα), με την προϋποθεση παντα οτι τα ποτηρια των κεντρων ειναι σε καλη κατασταση.
Κι αυτη τη φορα, τους λιπαινεις και τους ρυθμιζεις σωστα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αυτη ειναι η "μεγαλη" διαφωνια που εχω συνηθως με τον colombus.

εγω ας πουμε για τα κεντρα δεν θεωρω οτι τα shimano ειναι μια βελτιωση σε σχεση με αυτα που φορας που αξιζει τα λεφτα της, οταν σε περιπου ιδια λεφτα με τα "καλα" shimano (οχι με τα κορυφαια) μπορεις να βαλεις αλλα κεντρα καλυτερης ποιοτητας με κλειστα ρουλεμαν (δικη μου επιλογη ειναι καποια μοντελα της chosen (καποια μοντελα οχι ολα)σαν value for money).

Χωρις και εγω να νομιζω οτι τα στεφανια θελουν αλλαγη τις ακτινες θα τις αλλαζα γιατι παιζει να μην ειναι ουτε σαν αυτες που λεει παραπανω ο colombus. Εντωμεταξυ νομιζω οτι και στο στεφανι κανεις λαθος στον τυπο(οχι οτι εχει τεραστια σημασια, απλως το λεω).

p_george
Απών/απούσα

colombus
Τα κεντρα ειναι πολυ πιθανο να ηταν λιγο σφιγμενα απο την αγορα του ποδηλατου, συνηθως τα ανοιγω και τα λιπαινω εγω, αυτη τη φορα ομως δεν το εκανα, επεσα και στο 300αρι της Αταλαντης και στα 600χλμ χαλια οι κωνοι χωρις να εχει πεσει σταγονα νερο πανω τους.

kksol εχεις δικιο τα στεφανια ειναι WTB DX17.

Εχετε καποιες συγκεκριμενες προτασεις για κεντρα και ακτινες?
τα στεφανια ειναι σε αριστη κατασταση.

giorgos90
Εικόνα giorgos90
Απών/απούσα

Αρα θα πρεπει να μετρησω πισω το ανοιγμα... Παντως και 130 να ειναι δεν θα χωρεσει 5 χιλιοστα παραπανω? η μπορει να προκαλεσει ζημια/στραβωμα? το ποδηλατο ειναι με δισκοφρενα οποτε θελω κεντρα 6 bolt. Σκεφτομουν για κεντρα της shimano xt m756 και στεφανια dt swiss tk 540, απο ακτινες δεν ξερω τι παιζει καθολου αν και εχω δει οτι υπαρχουν calculators για το σωστο μεγεθος. Πιστευετε ο παραπανω συνδιασμος ειναι καλυτερος απο αυτους του εμποριου? Επισης οι τροχοι θα φορεσουν τα λαστιχα που εχω τωρα, continental 4000 28αρια.

Ευχαριστω.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...δεν τους ανοιγεις.
Αν ειναι 130, τον αφηνεις 130, και τελος.
Μαλλον ομως ειναι 135.
Βγαλε τον τροχο, και μετρα το ανοιγμα των πισω drop-out.
Tα στεφανια της DT ΤΚ540, ειναι αρκετα ανθεκτικα.
Η εταιρια τα συνιστα για καθημερινη σκληρη χρηση και για μεγαλα ταξιδια. Εχουν διπλα καψουλια που αγκυρωνουν και τους δυο πατους της ζαντας, και ζυγιζουν 540 γραμμ.
Ουτε πολυ βαριες ουτε πολυ ελαφρες στην κατηγορια τους.
Καποιες αλλες σ'αυτην την κατηγορια (διπατες με διπλα καψουλια ιδιου πλατους)οπως π.χ. Mavic A319 η Rigida Zac19, ζυγιζουν και οι δυο 600 γραμμ., και ειναι ακομη πιο ενισχυμενες απο την 540.
Και κοστιζουν περιπου τα μισα απο οσο η DT.
Τα XT 756της Shimano ειναι απο τα καλυτερα ΧΤ που παρηχθηκαν, με ατσαλινο αξονα, και ρυθμιζονται παρα πολυ ευκολα και με ακριβεια. Εν αντιθεσει με τα ΧΤ τελευταιας γενιας με τους oversize αλουμινενιους αξονες που η ρυθμιση τους δεν ειναι τοσο απλη και ευκολη οσο των παλαιοτερων.
Ακτινες DT Competition (2.0-1.8-2.0) η SAPIM αντιστοιχες. Εξαιρετικες και οι δυο.
Για να υπολογισεις το μηκος των απαιτουμενων ακτινων, θα πρεπει να εχεις στο χερι τις διαστασεις του κεντρου και την ονομαστικη διαμετρο (ERD) της ζαντας.
Κατοπιν με τη βοηθεια ενος on-line calculator (πχ DT Swiss), υπολογιζεις με ακριβεια τα μηκη των ακτινων.
Ε, μετα, τα πλεκεις!

contact