Κινητοποίηση ενάντια στους νέους δρόμους (Σήραγγα και Περιφερειακή Υμηττού)

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
anakosmas
Απών/απούσα

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 21/3 18.00 στην είσοδο της πρώην αμερικάνικης βάσης του Ελληνικού (στη Λ.Βουλιαγμένης) θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη Σήραγγα και την Περιφερειακή Υμηττού .
Η κίνηση αυτή (που αποτελεί πρωτοβουλία των Δήμων Ελληνικού και Αργυρούπολης και τη στηρίζουμε στην κατεύθυνση του ανυποχώρητου αγώνα και της πλήρους εναντίωσης στο σύνολο των σχεδιαζόμενων δρόμων), συνιστά για εμάς το πρώτο ραντεβού ενός αναγκαίου αγώνα για να περισώσουμε ότι απομένει από το βουνό και τις γειτονιές της Νότιας Αθήνας. Αποτελεί ένα ακόμα σταθμό του ευρύτερου αγώνα ενάντια στο βάρβαρο μοντέλο ανάπτυξης που θέλουν να επιβάλουν στην Αθήνα (και γενικότερα) και το οποίο χτυπά καθημερινά και στην πράξη ότι αφορά την ποιότητα της ζωής μας και τους όρους διαβίωσής μας.
Εμείς είμαστε αποφασισμένοι να παλέψουμε για τις ζωές μας για όσο χρειαστεί. Σας θέλουμε μαζί μας!
--
ΠΡΩτοβουλία ΚΑΤοίκων στα ΝΟΤΙΑ
prwkat@gmail.com

Υ.Γ. μετά την κινητοποίηση θα διεξαχθεί στο στέκι μας το Β' μέρος του φεστιβάλ πολιτικού ντοκιμαντερ για την πόλη, το περιβάλλον και τους τοπικούς αγώνες (Ήβης 79, Άνω Γλυφάδα). Θα προβληθεί και ντοκιμαντερ για το ποδήλατο και το critical mass.
Υ.Γ.2. τις θέσεις μας για τους νέους δρόμους μπορείτε να τις βρείτε εδώ http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=654341

H αφίσα

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
mitsos
Απών/απούσα

nomizo pos to problima ton autokiniton den linete me perisoteroys autokinitodromoys.prepi na orgenothoyme kai na toys boithisoyme katebenontas os podilate.to pligma gia toys ntopioys alla kai gia oloi stin athina tha einai megalo(logo perisoteron kaysaerion).ego protino na kateboume os podilate.alilegioi enantion toy tsimentoy!
bebadas

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Bin Podilanden
Δυστυχώς, ο σχεδιασμός του κυκλοφοριακού χάρτη της Αθήνας και όχι μόνο, γίνεται με βάση την εξυπηρετηση των αυτοκινήτων και κατ' επέκταση του πετρελαίου και των μεγάλων κατασκευαστικών εταιριών. Ο όρμος του Φαλήρου πραγματικά είναι ένα έκτρωμα αφού έχει κατακλυστεί από αυτοκινητόδρομους ενώ από το ΣΕΦ μέχρι το Δέλτα η παραλιακή ζώνη είναι σκουπιδαριό και αναξιοποίητη.
Ο κορεσμός της Αττικής Οδού όπως ακούμε τελευταία είναι προπαγάνδα για να γίνει αποδεκτή στη συνείδησή μας η ανάγκη για νέους αυτοκινητόδρομους στην Αττική. Η άσφαλτος, τα αυτοκίνητα και η άναρχη αστικοποίηση που επεκτείνεται ακόμα ποιό πολύ με αφορμή και το αεροδρόμιο στα Σπάτα αφάνησαν ότι πιο όμορφο είχε αυτός ο τόπος πριν λίγες δεκαετίες. Την ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων με τους αμπελώνες και τους ελεώνες.
Όλοι αυτοί που εξυπηρετούν κάθε λογής οικονομικά συμφέροντα, ελληνικά η ξένα, είναι αυτοί που την Κυριακή στην εθνική επέτειο θα μιλούν για ανεξαρτησία, ιδανικά της ελευθερίας και ισχυρή Ελλάδα. Μπούρδες

zouzoul311
Απών/απούσα

Symfwnw apolyta me olous tous prolalisantes! Siga siga kai logw oikonomikwn symferontwn xanoume ton xwro mas, ton aera mas, vasika dikaiwmata mas. Katevainontas ws podilates apodeiknyoume emprakta oti exoume antiprotasi pou exei apodeixtei pws mporei na leitourgisei xwris na "viasei" to perivallon sto opoio zoume! I enisxysi tha einai trantaxti!
Zouzoulina

skywalker
Απών/απούσα

Μεταφέρω την απόψη ενός φίλου, όταν τον ενημέρωσα σχετικά με την διαμαρτυρία για την σήραγγα κτλ.: "Αφού πήγαν και έχτισαν όλοι στα νότια όπου να 'ναι και ότι να 'ναι, γενικότερα αφού η παραλία μετατράπηκε σε ένα οικιστικό έκτρωμα, ο περιφερειακός του Υμηττού τους μάρανε;" Τουλάχιστον αν σωθεί το αεροδρόμιο κάτι θα είναι και αυτό!

anakosmas
Απών/απούσα

Η οικοδόμηση των νοτίων προαστίων δεν είναι "άναρχη" όπως συνηθίζεται να λέγεται. Όλοι οι δήμοι έχουν σχέδιο πόλεως από πολύ παλιά και δεν προέκυψαν από αυθαίρετη δόμηση, εκτός από τα πιο υποβαθμισμένα τμήματά τους. Όμως, τόσο η σχεδιασμένη πολεοδόμηση από το κράτος, όσο και η "σχεδιασμένη" αυθαίρετη δόμηση που το κράτος ενθάρρυνε σε συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους δεν αποτελεί ευθύνη του απλού κόσμου, αλλά των θεσμών και του ιδιωτικού κεφαλαίου.
Το κράτος και η τοπική αυτοδιοίκηση είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για την καταστροφή της παραλίας, του βουνού και του αστικού ιστού του ίδιου τελικά, με τους πολλούς και επικίνδυνους δρόμους, τις εντατικές χρήσεις που διαλύουν τις γειτονιές (βλ. υπερκαταστήματα), την έλλειψη δημόσιων χώρων (που συχνά προβλέπονται από τα σχέδια αλλά ποτέ δεν απαλλοτριώνονται) και το σταδιακό ξεπούλημα και του τελευταίου δημόσιου χώρου, υποδομής ή λειτουργίας στο κεφάλαιο, εις βάρος σχεδόν πάντα των πολιτών.
Όσο για το πρώην αεροδρόμιο, να πληροφορήσω ότι η προβλεπόμενη οικιστική και επιχειρηματική του "ανάπτυξη" είναι αυτή που επιβάλλει την κατασκευή των δρόμων αυτών (ειδικά της Σήραγγας) και για αυτό εμείς παλεύουμε ενάντια στο σύνολο αυτών των έργων (αεροδρόμιο, δρόμοι, παραλία).

κοσμάς

Υ.Γ. χαίρομαι πάντως που οι περισσότεροι ποδηλάτες από τη συλλογικότητα αυτή είναι μαζί μας, γιατί κάποιοι άλλοι συνάδελφοί μας προσπαθούν να μας πουν ότι η Αττική Οδός μας κάνει καλό και ότι ενθαρρύνει το ποδήλατο!!!
www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=2536

anakosmas
Απών/απούσα

ρωτάω για τις εκδηλώσεις σας επειδή θέλουμε να κάνουμε μια εκδήλωση για τους νέους δρόμους (και τις μετακινήσεις γενικότερα) στη νότια Αθήνα που θα είστε όλοι καλεσμένοι, ενώ θέλουμε να παραστούμε και στις δικές σας.

Εμείς βάλαμε την εκδήλωση Σάββατο 2 Ιουνίου 18.00 και μάλλον αυτό είναι οριστικό.

Από εσάς υπάρχει δυνατότητα για κάποια παρέμβαση?

κοσμάς από ΠΡΩΚΑΤ

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

δεν διαβάζεις προσεχτικά τα post στο site γιατί αλλιώς θα είχες διαβάσει αυτό:

Stis 19-20 Maioy tha ginoyn, opos kai persi, oi 24 ores gia to
Podilato me mini podiolatoporeies, provoles, syzhthseis... (eidame sto
forum mia allh prosklhsh gia mia ekdhlosh sthn Kalamata, opote bazoyme
kapoia erothmatika gia thn hmeromhnia)

Stis 2 Ioynioy (15 meres meta to 24oro) tha ginei kai allh mia
podilatoporeia, gia thn opoia desmeythkame stoys eaytoys mas pos tha
einai TERASTIA. Eipame pos tha bgaloyme perissoteres afises apo kathe
allh fora kai tha frontisoyme na mazeytoyn oso perissoteroi podilates
ginetai.

Δεν ξέρω τι ώρα θα κάνετε την όλη ιστορία, ίσως και να βολεύει να είμαστε όλοι μαζί, ίσως και όχι... Έλα την Τετάρτη να τα πούμε....

exomail2003

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

mias k valame sthn kouventa ton dialogo pou egine sto cyclist friends, prwta apo ola h sigekrimenh "protovoulia" einai apo mia k kala "proodeytikh" dimotikh organwsh se dimo pou den exei parko (vevaia den tous peirazei ayto k oute kanoun tpt) alla kai h prow8isi apo site gnwsto ferefono anarxoaplitwn k ipostiriktwn ths tromokratias.

Se ka8e megalh polh tou e3oterikou iparxoun aytoi oi aytikinitodromoi wste opoios 8elei na parei to amaxi tou k na figei na mporei na fevgei apo thn polh dixos na mpainei sto kentro k ousiastika na afinei to kentro se MMM, podilata k pezous p.x. verolino, poleis tou italikou vora, londino klp.

Vevaia oi gnwstoi mas oikologoi se ka8e proodeytikh idea antidroun, eite einai gia anemogenitries sth serifo (moko vevaia gia tous katoikous ths ptolemaidas pou pe8ainoun apo karkino gia na zei h kratikodieth DEH) k opou allou tous prostasoun ta simferonta pou tous sponsoraroun.

H sigekrimenh dimotikh parata3h den evale kamia anti-protash, opote simenei oti mallon arkite sthn simerinh tritokosmikh katastash, opws k vevaia kaneis tous den pernei mia protovoulia gia to elliniko (vrite 200 nomateous k mpouldozers k mpite na valete dentra)

chris mantas

anakosmas
Απών/απούσα

παίρνεις άκυρο και κόκκινη κάρτα σύντροφε exomail γιατί προφανώς και διάβασα τα ποστ, αλλά όπως και γράφεις είχατε αφήσει ένα ερωτηματικό για τις ημερομηνίες... Μάλλον δεν θα μπορέσω να έρθω την Τετάρτη και για αυτό θέτω το ερώτημα δημοσίως να το κουβεντιάσετε και σε επόμενη ευκαιρία τα λέμε και από κοντά.
Όσο για τον Μαντάς, εντάξει δεν έχω τίποτα να πω, απλά τα σπάει...
βοήθειά μας

κοσμάς

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Kosma k eseis den exete epixirimata ektos apo sin8imata k grafikotites pou odigoun sto na exoume tritokosmikous dimous k fanike apo thn kouventa sto allo forum. as kanete kana parko k podilatodromo prwta k elate meta na sizitisoume ta ipoloipa 8emata tou "kaine" ton kirio eysta8iadh k thn parata3h tou k den pistevw oti ena tetoio forum einai meros gia prow8isi parata3iakwn protovouliwn pou den exoun k poli sxesh me thn podilasia. k as teleiosei h nootropia na min perasei apo to diko mou oikopedo alla apo to oikopedo tou gitona k opote ginete ena ergo anapti3h k ipodomwn opws itan k to tram sthn paraliaki na eimaste enantia gia na paroume kana psifo.

anakosmas
Απών/απούσα

athens.indymedia.org

στο γνωστό σάιτ "αναρχοάπλυτων υποστηρικτών της τρομοκρατίας"...

ΙοΙ

να απαντήσω τώρα αν είμαστε παράταξη του ΠΑΣΟΚ?

ilias
Απών/απούσα

Άκουσα πως στις 6 Μαίου θα γίνει μια συγκέντρωση για την περιφερειακή Υμητού, με περπάτημα στο βουνό...

και κάτι ακόμα

Ένας αυτοκινητόδρομος δεν ανακουφίζει την κυκλοφοριακή συμφόρηση αλλά την εντείνει. Η κατασκευή του δημιουργεί επιπλέον ζήτηση, με τον ίδιο τρόπο που η κατασκευή ενός κινηματογράφου, για παράδειγμα, δεν καλύπτει μόνο τις ανάγκες των σινεφιλ αλλά ωθεί περισσότερους ανθρώπους να πάνε κινηματογράφο.

Ένας αυτοκινητόδρομος σημαίνει περισσότερα αυτοκίνητα. Αυτό είναι γνωστό σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες που πριν απο δεκαετίες προσπάθησαν να λύσουν τα κυκλοφοριακά προβλήματα με κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, αλλά απέτυχαν. Δεν τίθεται λοιπόν ζήτημα "τριτοκοσμικότητας". Αυτές οι λέξεις (όπως και κάθε υβριστικό σχόλιο) χαρακτηρίζουν αυτόν που τις λέει.

Ηλίας

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

ναι το γνωστό μας ιντιμεντια με οτι συνεπαγεται (άρθρα απο υποστηρικτες της ισλαμοτρομοκρατίας, δηθεν αριστερους του φραπε κλπ κλπ).

ο αυτοκινητοδρομος επιτρεπει σε οσους οδηγουν να φευγουν απο την πολη διχως να μπαινουν σε αστικες περιοχες, π.χ. Μ25 στο Λονδίνο κλπ. Αν θες να πας π.χ. απο γλυφαδα για βορεια ελλάδα καλυτερα θα ειναι κατευθειαν απο ενα αυτοκινητοδρομο και σε 10 λεπτα να ειναι στο ΠΑΘΕ ή να μπεις μεσα απο την πολη και τους τοπικους δρομους, για πες μου;

Υβριστικο σχολιο δεν εκανα, απλως ειπα τα πραματα οπως εχουν! Η Αθηνα θυμιζει πιο πολυ πολη του τριτου κοσμου παρα συγχρονη πολη Ειναι συγκεκριμενες παραταξεις, που οπως για παραδειγμα δεν ηθελαν το αμαξοστασιο του ΤΡΑΜ στην Αγ.Παρασκευη έτσι δεν θελουν να περασει ο δρομος για να μην χασουν αξια τα οικοπεδα Στους. Στο cyclist-friends δίνονται πολλές απαντήσεις στα ερωτηματα (για να μην τακανω copy paste). Ετσι και αλλιως προτεινεται τουνελ για το υμητο και οχι να γινει δρομος στις πλαγιές του.

Αντι να κοιτανε να σωσουν τα οικοπεδα καποιων ας δουν το ελληνικο και το ξυλο που εφαγε χτες ο αντιδημαρχος ελληνικου απο μπραβους και να στηριξουν την δημιουργια ποδηλατοδρομου στην παραλια και στις περιοχες τους.

Ενα τελευταιο σχολιο, ποδηλατες, πεζοι κλπ ειναι κοινωνικο κινημα και καλο να μην μπλεκονται πολιτικες μεσα, όπως και κομματα. Ειμαστε απο ολους τους πολιτικους χωρους και καλο ειναι να μην υπαρχει ταυτιση με ενα μονο πολιτικο χωρο οπως ειναι αυτος που εκφραζει το ιντυμεντια.

Bέβαια θα μπορουσε η αττικη οδος να ειχε και λωριδα για ποδηλατα ή να γίνουν ποδηλατοδρομοι στα παράλληλα έργα για ανταποδοτικο όφελος.

P.S. Ελπιζω να μην ειστε και ενάντια στην επεκταση του μετρο, τραμ και στη γραμμη του προαστιακου που θα πηγαινει στο λαυριο ως μέτρα της "πόλης της ελεύθερης αγοράς και του καπιταλισμού" όπως γράφει σε κάποια απο τα κείμενα που δίνεις.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Από το επίσημο site της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αναλάβει τη δέσμευση να μειώσει τις εκπομπές CO2, που ευθύνεται κυρίως για την αλλαγή του κλίματος, κατά 8% σε σχέση με το επίπεδο του 1990. Εντούτοις, εάν δεν ληφθεί κανένα μέτρο, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος οι συνολικές εκπομπές των δεκαπέντε κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναμένεται να αυξηθούν μεταξύ των ετών 1990 και 2010. Ο τομέας ο οποίος ευθύνεται κυρίως για αυτή την κατάσταση είναι οι μεταφορές. Πράγματι, παρά το γεγονός ότι δεν αντιπροσωπεύει παρά μόνο το 28% των εκπομπών CO2, ο τομέας των μεταφορών είναι υπεύθυνος για το 90% της αύξησης εκπομπών CO2 μεταξύ των ετών 1990 και 2010.

Μήπως δεν πλένονται και στην Ευρώπη;

Από το ίδιο site:
Σε ό,τι αφορά το σιδηροδρομικό δίκτυο της Eλλάδας, τη δεκαετία του 1990 δεν υπήρξε, μεν, μείωση, όπως σε άλλες κοινοτικές χώρες, αλλά η αύξηση ήταν μόλις της τάξεως των 19 χλμ. (από 2484 χλμ. στα τέλη του 1990 σε 2583 στις αρχές του 1998).

Μήπως τα λεφτά που θα πάνε στην περιφερειακή να τα δώσουμε για καμιά γραμμή τρένου να μπορώ να πηγαίνω και εγώ βόλτα που δεν έχω αμάξι;

paul bailey
Απών/απούσα

Το Οδιπορικό στον Υμηττό που αναφέρεις Ηλία θα γίνει τελικά στις 20 Μαίου και ωρα 10:00 π.μ.

Σημεία εκκίνησης: Άγιος Ιωάννης Καρέα (Βύρωνας)
Αγία Ειρήνη (Αργυρούπολη)

Σημείο κατάληξης - Συνέλευση: Προφήτης Ηλίας (Ηλιούπολη)

Οργανώνεται από την

Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για την Διάσωση του Υμηττού
Πληροφορίες: 210-9954362, 210-9956191, 210-9706255

Πωλ

anakosmas
Απών/απούσα

5 συνολικά δράσεις για τον Υμηττό ενάντια στους νέους δρόμους προγραμματίζονται μέχρι αρχές Ιουνίου!!!

- Κυριακή 6 Μαΐου 11.00: Κινητοποίηση του Δήμου Αργυρούπολης

- Κυριακή 20 Μαΐου 10.00: Πεζοπορία Διαδημοτικής Επιτροπής (εκκίνηση από Αγ.Ιωάννη Καρέα και Αγ.Ειρήνη Αργυρούπολης, κατάληξη και συνέλευση στον Προφήτη Ηλία Ηλιούπολης)

- Κυριακή 20 Μαΐου 19.00: Παρέμβαση από την ΠΡΩΚΑΤ στο πανηγύρι Αγ.Κωνσταντίνου & Ελένης στη Γλυφάδα

- Κυριακή 27 Μαΐου 10.00: Ημερίδα Διαδημοτικής Επιτροπής στο δημοτικό θέατρο Αργυρούπολης

- Σάββατο 2 Ιουνίου 18.00: Εκδήλωση της ΠΡΩΚΑΤ στην Άνω Γλυφάδα (Τερψιθέα)

Διαλέξτε και πάρτε... Εμείς θα είμαστε σε όλες εκεί!

κοσμάς από
ΠΡΩτοβουλία ΚΑΤοίκων στα ΝΟΤΙΑ

ilias
Απών/απούσα

Ωραία όσα λες, φίλε, για το ποσο καλοί είναι οι αυτοκινητόδρομοι, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα:

Den eko aytokinhto kardia moy

Ηλιας

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Μετέφρασα ένα κείμενο το οποίο στην ουσία λέει ότι πληρώνεις για τα αυτοκίνητα είτε χρησιμοποιείς είτε όχι γιατί ένα μεγάλο μέρος του κόστους είναι εξωτερικευμένο (κοινώς δεν πληρώνεται από τον χρήστη, αλλά διαχέεται στην κοινωνία)
Διαβάστε το Κοινωνική Τάξη και Κίνηση
και το ξανασυζητάμε, ως άνθρωπος που δεν έχω αυτοκίνητο και θέλω να μην αποκτήσω, δεν θέλω να πληρώνω κερατιάτικα...

paul bailey
Απών/απούσα

Να ισοπεδόσουμε όλο τον Υμηττό, να εξουδευτερόσουμε οτι χλορίδα και πανίδα εχει μείνει, να το γεμισουμε αυτοκινητοδρομους και ετσι, για τουλαχιστον τρια χρονια μεχρι να κορεστουν και αυτα, θα πηγαινουμε πιο γρηγορα στη δουλεια μας με το Ι.Χ. Όλα στο βωμό του αυτοκινήτου!

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

h attiki odos egine gia na adeiasoun oi dromoi,kirios apo fortiga, giayto perna apo viomixanikes zones k aerodromio.

an kapoios exei p.x.mia viotexnia sthn ilioupoli k 8elei na paei emporevma p.x. volo apo pou 8a perasei sthn ntalika tou? den einai kalitero na figei se 10 lepta apo thn polh para na volodernei mesa sthn polh gia kamia wra k na molinei?

den exei sxesh an exeis h den exeis amaxi k oute katastrefei to vouno, h ditiki perifereiakh den katestreje to vouno. einai ena anagaio kako alla skejou oti oi kentrikoi dromoi 8a anakofoustoun MMM k podilata 8a pigenoun pio aneta opws egine sta anatolika proastia k sthn mesogiwn pou 3elafrose apo tis ntalikes.

makari na eixame trena k potamia gia ta cargo alla den exoume

bellerefontis
Απών/απούσα

με 125,000 νεα αυτοκινητα καθε χρονο (αν δεν κανω λαθος) τιποτα δεν ανακουφιζεται για πανω απο δυο χρονια.οπως κ η αττικη οδος που εχει πηξει.
πρεπει να αλλαξουν οι νοοτροπιες οχι οι δρομοι.
οι δρομοι δεν σχεδιαστηκαν εξαρχης για τοσα αυτοκινητα(δειγμα της επιπολαιοτητας των εργων στην ελλαδα) κ ολα αυτα που γινονται ειναι μερεμετια κ το μονο που καταφερνουν ειναι να ανακουφιζουν για λιγο διαστημα(να γεμιζουν και καποιες τσεπες) κ οχι να "θεραπεουν" μια κατασταση.σε λιγα χρονια θα ειμαστε η χειροτερη πολη της ευρωπης μεσα στα σκουπιδια κ το μπετον.
αλλα ο ελληναρας εκει με το αμαξι θα παει στο φουρνο για ψωμι, με το αμαξι θα παει παντου.μηπως να γινοταν νομος να επιτρεπεται η οδηγηση απο τα 25 κ ανω??

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Εγώ που είμαι ίσως λίγο μεγαλύτερος θυμάμαι τότε που ο περιφερειακός του Καρέα φτιάχτηκε ως «η λύση» και ήταν άδειος. Τώρα πιο γρήγορα πας με ποδήλατο κι ας είναι και ανηφόρα....

Το βασικό πρόβλημα; Πόσους δρόμους μπορείς να φτιάχνεις στον Υμηττό;

Αν άρχιζαν να γράφουν από αύριο όλους τους παράνομα παρκαρισμένους που δεν μπορείς πια να κατέβεις από το ένα πεζοδρόμιο και να πας στο άλλο χωρίς να κάνεις ταρζανιές να δεις για πότε θα μειώνονταν τα αμάξια....

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Μήπως να μειώσουμε την χωρητικότητα των δρόμων για να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που κάποιοι νομίζουν ότι θα έχουμε αν φτιάξουμε καινούργιους.

Σοβαρά τώρα, με στεναχωρεί ιδιαιτέρως το γεγονός ότι όλα αυτά αναγκάζομαι να τα γράψω σε ένα ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ SITE όποιος διάβασε το post Μια ενημέρωση για το Δήμο Αθήνας θα είδε το εξής: Ένα σχόλιο: Κρίναμε άσκοπο να επιχειρηματολογήσουμε για τα πλεονεκτήματα του ποδηλάτου. Στην ερώτηση μας αν θα έπρεπε, ο ίδιος τα θεώρησε αυτονόητα. Φέρνουμε στο μυαλό μας τα δεκάδες κείμενα που γράφαμε εδώ και χρόνια για το πόσο καλό είναι το ποδήλατο και νιώθουμε μια δικαίωση. Δεν χρειάζεται πλέον να πείσουμε κανέναν (!). Το θέμα μας είναι πως θα προωθήσουμε την υπόθεση του ποδηλάτου. Το γιατί είναι αυτονόητο....
Οι τεχνοκράτες ξέρουν δηλαδή καλύτερα από ΕΜΑΣ απλώς δεν αναλαμβάνει κανείς το πολιτικό κόστος.

Τέλος πάντων, για τους άπιστους θωμάδες του site υπάρχει αυτό το πολύ ενδιαφέρον κείμενο στα Αγγλικά δυστυχώς.
Evidence on the Effects of Road Capacity Reduction on Traffic Levels
Νομίζω ότι καλό θα ήταν οποιοσδήποτε πριν ξανακάνει post να το έχει διαβάσει. Και κάνω μια ερώτηση αν μειώνοντας την χωρητικότητα του δρόμου, μειώθηκε η κίνηση (και στους εναλλακτικούς δρόμους (για όσους δεν έχουν διαβάσει τη μελέτη)), μήπως αν αυξήσω τη χωρητικότητα αυξηθεί και η κίνηση, μήπως;

Καλές πεταλιές
exomail2003

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

sto keimeno grafei

"The balance of evidence is that measures which reduce or reallocate road capacity, when well-designed and favoured by strong reasons of policy, need not automatically be rejected for fear that they will inevitably cause unacceptable congestion. The effects of particular schemes will be reinforced or undermined by network conditions, and by the sticks and carrots of other policies, in a time-scale which is continually determined by wider choices about home, work and social activities."

me liga logia prepei oi allages na ginontai stadiaka me diafores politikes. however sthn vretania oi OTA exoun to prwto logo k oxi to kratos opws ginete sthn ellada, k ws gnwston otan exoume kratos k dimosio exoume diay8ora k argoporia sto decision making process. gia paradeigma to 50% tou funding sthn astinomia to kanei h topikh kivernis k oxi to kratos k ka8e 4 xronia a3iologite o dimarxos vasei tou performance tou. edw ola einai kratika opote diskola na mporesei to kratos na katlavei tis anages twn topikwn koinoniwn.

P.S. exo stilei kapoia minimata sta group pou exete sto yahoo.

k sta dio minimata mou h apantis einai

Hello,

Your message to the podilato group was not approved.
The owner of the group controls the content posted to it and has the
right to approve or reject messages accordingly.

In this case, your message was automatically rejected because the
moderator didn't approve it within 14 days. We do this to provide a
high quality of service for our users.

plz koita to ligo

an to kaname twra sthn a8ina 8a eixame megales oures k megaliteri katanalwsh venzinas ara k molinsi. 8elei stadiakes allages k na iparxoun kapoies sigoures piles e3odou.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Περισσότεροι δρόμοι = περισσότερα αυτοκίνητα.

Η λύση έχει αποτύχει στην Αθήνα καθώς τα νέα αμάξια αυξάνονται κάθε χρόνο και το πρόβλημα της μόλυνσης, της κίνησης και των ελέυθερων χώρων παραμένει.

Το να ανοίγεις νέα τούνελ και σύραγγες είναι σαν επιβραβεύεις τους πολίτες για την επιλογή τους να έχουν 2 αμάξια σε κάθε οικογένεια. Είναι σαν να τους προτρέπεις να το χρησιμοποιούν συνέχεια.

Η κατάσταση στην Αθήνα απαιτεί δραστικά μέτρα που κανείς δεν πρόκειται να πάρει. Απαιτείται απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο, πεζοδρομίσεις, αστυνόμευση και κλήσεις, ανάπτυξη των ΔΗΜΟΣΙΩΝ μεταφορικών μέσων και φυσικά αποκέντρωση (εδώ γελάμε).

Από εκεί και μετά ανοίξτε όσους δρόμους θέλετε. Με 4-5 εκατομύρια κατοίκους και 1 μύριο αμάξια προκοπή δεν θα δείτε.