Μήνας Ποδηλασίας στη Δουλειά (Πρόταση)

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Αυτή είναι μια πρόταση για δράση προώθησης της μετακίνησης με ποδήλατο στη δουλειά. Είναι στα πρότυπα τέτοιας δράσης που γίνεται στο Seattle κάθε Μάϊο.

* Κάθε ποδηλάτης-χρήστης του site μπορεί να καταγράψει online τα χιλιόμετρα που κάνει πηγαινοερχόμενος στη δουλειά με ποδήλατο καθημερινά.
* Το διαφημίζουμε και κάνουμε την καταγραφή για ένα μήνα.
* Ο κάθε ποδηλάτης μπορεί να δεί το σύνολο των χιλιομέτρων για τον εαυτό του και για όλους τους χρήστες συνολικά.

* Ο στόχος είναι:
+ Να καταγράψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα και ποδηλάτες με μια χειροπιαστή ένδειξη (π.χ. 1000 ποδηλάτες, 100.000 χιλιόμετρα).
+ Να παροτρύνουμε τη μετακίνηση με ποδήλατο στη δουλειά.

* Προαιρετικά κάθε ποδηλάτης μπορεί να ανήκει σε μια ομάδα. Μια ομάδα μπορεί να είναι μια εταιρία. Σκοπός είναι οι ποδηλάτες να βρούν συναδέλφους που είναι υποψήφιοι ποδηλάτες και να τους παροτρύνουν να αρχίσουν να μετακινούνται με ποδήλατο. Έτσι δικτυωνόμαστε και με γειτονικούς ποδηλάτες, ανταλλάσουμε πληροφορίες, κ.λ.π.. Οι ομάδες μπορούν να κατατάσσονται ανάλογα με τα χιλιόμετρα τους, ώστε να υπάρχει κάποιου είδους συναγωνισμός για το ποιά ομάδα θα ποδηλατήσει περισσότερο. Επίσης ο "ομαδάρχης" υπενθυμίζει στα μέλη να καταγράφουν τα χιλιόμετρά τους. Κάθε ομάδα έχει ένα όριο μελών.

Φέτος στο Seattle καταγράφηκαν 1,6 εκατομύρια χιλιόμετρα από 10.000 ποδηλάτες:
http://www.cbcef.org/btw/tracker/rank/contest

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
tabakiera
Απών/απούσα

ομαδάρχης?
πολύ προσκοπείο ρε φιλε

vec
Απών/απούσα

Καλή ιδέα,
αν όμως δω να το σπονσοράρει η εταιρεία που δουλεύω, από αντίδραση και μόνο θα αρχίσω να κυκλοφορώ με 3000 κυβικά πετρελαιοκίνητο του 1985 που δεν έχει κάνει ποτέ σέρβις!
Άσχετα αν έτσι θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βρεις παρέα (με το σπονσοράρισμα, όχι με το ντίζελ)

Μήπως θα ήταν όμως πιο εύκολο να γινόταν, με οργάνωση αντίστοιχη με αυτή των ποδηλατοπορειών, δηλαδή sites, αφίσες, στόμα-στόμα κτλ απλά ημέρα ποδηλασίας προς τη δουλειά; Θα ήταν καλό για πολλούς που φοβούνται να το κάνουν, ή και για να βρουν παρέα περιστασιακοί ποδηλάτες και έτσι ίσως γίνουν λιγότερο περιστασιακοί!

tomac4
Απών/απούσα

Θελω να πιστευω πως δεν τα γραφεις σοβαρα αυτα...
Να γραφει τα χιλιομετρα του οποιος κανει ποδηλατο
και να τα ανακοινωνει... τι ειναι αυτα που λετε??? ελεος χαλαρωστε

cdouvis
Απών/απούσα

Αυτοί είναι ασόβαροι, μην τους ακούς. Κάνε εσύ την αρχή, γράψε τα δικά σου χιλιόμετρα, και βλέπουμε πως θα τσουλήσει. Εγώ παλιά έκανα 7-8km αλλά τώρα που μετακόμισε η δουλειά μου δεν ξέρω, γύρω στα 4 νομιζω. Επί 5 μέρες τη βδομάδα. Επι 2 για την επιστροφή. Ελα να γράψει ο καθένας πόσο κάνει και για ομάδες βλέπουμε μετά

Αν έχει φάση η ιστορία τότε φτιάχνουμε μια σελίδα στο σάιτ σαν podilates.gr/bike2work και στήνουμε λίγο πιο καλά, με ομάδες κλπ

σπόνσορες και ....κίες δεν θέλουμε

tomac4
Απών/απούσα

Δουβη χαλαρωσε αγορι μου... Οτι σκεφτειτε το λετε και το γραφετε...
Που θες να φτιαξεις και ομαδα να γραφεται και τα χιλιομετρα που κανετε...
Και τι θα γραφετε???? εεεεεεε?????
Αχ μπραβο μου σημερα πηγα στην δουλεια με το ποδηλατο και εκανα 5χλμ???? εεεεεεεεεεεεεεεε?????
Αχ παλι μπραβο μου σημερα εκανα αλλα 5χλμ γιατι πηγα σινεμα???????
εεεεεεεεεεεε?????
και θελετε να το κανετε και θεμα στην συνελευση...
Αντε λιγο γιατι πονανε και τα ματια μας...

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Αυτό που προτείνει δεν είναι κάτι που το ανακαλύψαμε εμείς γίνεται (με επιτυχία) σε πολλές πόλεις στον κόσμο, το κόλπο είναι όχι να γράψουμε τόσο εμείς τα χιλιόμετρά μας όσο να ψήσουμε είτε άμεσα (ανθρώπους στη δουλειά μας) είτε έμεσα (με αφίσες κλπ) κόσμο να το κάνει....

Το πως και το γιατί, και τους "ομαδάρχες" τα συζητάμε, κάποια δεν κάνουν και στη δικιά μου κουλτούρα, αλλά μην πετάμε και το μωρό μαζί με τα νερά...

vec
Απών/απούσα

Καλησπέρα,
Ξαναδείτε το 2ο ποστ (το 2ο μισό του συγκεκριμένα που είναι το σοβαρό κομμάτι). Δε μίλησα ούτε για χιλιόμετρα, ούτε για ομαδάρχες ούτε για τίποτα τόσο εξειδικευμένο, ούτε καν για μήνα. Γι αυτό άλλωστε και το έγραψα. Και εμένα μου φαίνεται πολύ περίπλοκη σαν ιδέα η αρχική.
Μιλάω όμως για 1 μέρα. Που απλά αντί να γίνει ποδηλατοπορεία μια Κυριακή μεσημέρι, να προσπαθήσουμε να πάμε όσοι γίνεται περισσότεροι με το ποδήλατο στη δουλειά. Και ίσως κάποιοι ξεψαρώσουν έτσι.Ας οργανωθεί όμως λίγο καλύτερα από ότι η ημέρα χωρίς τσιγάρο, η ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, η ημέρα των ζώων κτλ. Όχι;

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Ποιος ο λογος να καταγραφεις χιλιομετρα?Ποιος ο λογος να εχεις κοντερ.
Ειναι η αποσταση ή η ταχυτητα το ζητουμενο?

Το bike to work πρεπει να γινει θεμα επιλογης,οχι θεμα οργανωσης.
Το ζητουμενο δεν ειναι να προγραμματιστουν μεταξυ τους οσοι πανε ΗΔΗ στη δουλεια με το ποδηλατο,ειναι να αυξηθουν οσοι πανε στη δουλεια με το ποδηλατο.

Και αυτο θα γινει οταν οι εκαστοτε ποδηλατες ξεπερασουν ΜΟΝΟΙ τους τις φοβιες του δρομου.
Εικοσι και τριαντα χρονων μαντραχαλοι,να θελουν να τους παρουν απο το χερακι για να βγουν στο δρομο?
Δεν ξερω,εγω τους οδηγους που φοβουνται στο δρομο,προτιμω να τους θαυμαζω ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Καθε αλλη επιλογη ειναι επικινδυνη και για τους ιδιους και για τους γυρω τους.

Βγειτε στους δρομους και μη μασατε....

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

@vec
Αυτό που λες με οργάνωση αντίστοιχη με τις ποδηλατοπορείες (αφίσες, κ.λ.π.) είναι ακριβώς αυτό που προτείνω. Η "μέρα ποδηλάτου" θα ήταν παρόμοια αλλά διαφορετική πρόταση (την οποία επίσης υποστηρίζω).

@tomak4
Δεν είπα πουθενά πως θα ανακοινώνεις τα χιλιομετρά σου ούτε θέλω κάτι τέτοιο. Θα τα καταγράφεις σε μια ειδική φόρμα αλλά δε θα τα βλέπει ο καθένας. Θα φαίνεται μόνο το σύνολο όλων για το μήνα. Ο σκοπός είναι να αναδείξουμε και να αυξήσουμε (χρόνο με το χρόνο) το συνολικό νούμερο και τον αριθμό των ποδηλατών.

@cdouvis
Μπορώ να κάνω την αρχή, όπως και μπορώ να κάνω ποδηλατοπορεία μόνος μου (το κάνω δυο φορές τη μέρα). Η αξία της δράσης θα ήταν στο να το κάνουμε ομαδικά. Αλλιώς ακούγεται πως ένας ποδηλάτης έκανε 340 χιλιόμετρα πηγαίνοντας στη δουλειά τον περασμένο Μάϊο (ορίστε, το ανακοίνωσα), κι αλλιώς πως 10.000 ποδηλάτες έκαναν 1 εκατομύριο χιλιόμετρα. Είναι σχεδόν άσχετο πόσα χιλιόμετρα κάνει ένας συγκεκριμένος ποδηλάτης, ούτε υπάρχει λόγος να παροτρύνουμε κάποιον να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή. Ξέχασα να περιγράψω πως θα καταγράφουμε και τον αριθμό των διαδρομών, όχι μόνο τα χιλιόμετρα.

@sponsoring
Η συγκεκριμένη δράση στο Seattle έχει σπόνσορες, αλλά το αν θέλουμε sponsors ή όχι είναι ξεχωριστό θέμα και δε θα 'θελα να το συζητήσω σ' αυτή τη σελίδα. Μπορούμε να το κάνουμε με η χωρίς.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Το ζητουμενο δεν ειναι να προγραμματιστουν μεταξυ τους οσοι πανε ΗΔΗ στη δουλεια με το ποδηλατο,ειναι να αυξηθουν οσοι πανε στη δουλεια με το ποδηλατο.

Ακριβώς. Γι' αυτό είναι σημαντικό να προωθηθεί σε ευρύτερο κύκλο απ' αυτό των ποδηλατών.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
god saved the bike wrote:
Το ζητουμενο δεν ειναι να προγραμματιστουν μεταξυ τους οσοι πανε ΗΔΗ στη δουλεια με το ποδηλατο,ειναι να αυξηθουν οσοι πανε στη δουλεια με το ποδηλατο.

Ακριβώς. Γι' αυτό είναι σημαντικό να προωθηθεί σε ευρύτερο κύκλο απ' αυτό των ποδηλατών.

μιλας για κατι σαν 'ζωντανη διαφημιση' ας πουμε...Να μας βλεπουν ολους μαζι για να κανουμε 'μπουγιο'.
Απο προσωπικη μου εμπειρια παντως,πολλοι ποδηλατες αναμεσα σε αμαξια προκαλουν περισσοτερο εκνευρισμο απο εναν ποδηλατη.Οποτε σκεψου ΚΑΙ αυτο το ενδεχομενο.Της αρνητικης διαφημισης.

Για την ασφαλεια τιθεται θεμα ατομικοτητας και αυτοπροστασιας.Προφανως σε συνθηκες κινησης που κινδυνευει η δικη σου ακεραιοτητα,δεν ειναι ευκολο να κανεις ποδηλατο-sitting...(καμια σχεση με το freeday,η κινηση της δουλειας ειναι πολυ πιο σπασμωδικη οδηγικα απο πολλους Ι.Χ.δες).

Anyway,απο κοντα μπορουμε να το συζητησουμε αναλυτικοτερα,παντως παιζουν και αρνητικες πτυχες.Φυσικα υπαρχουν και θετικες,απλα δεν πανε μονες τους

vasillis b.
Εικόνα vasillis b.
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Ποιος ο λογος να καταγραφεις χιλιομετρα?Ποιος ο λογος να εχεις κοντερ.
Ειναι η αποσταση ή η ταχυτητα το ζητουμενο?


Εμενα παντως, η καταγραφη των χιλιομετρων με κανει να θελω καθε φορα να ξεπερασω την προηγουμενη, ενα πραγμα σαν high score!!!Πως ειναι κατι παιχνιδια στο facebook οπου κολλας και μαζευεις ποντους, ε καπως ετσι και με την καταγραφη!!!

Οσον αφορα το "Μήνας Ποδηλασίας στη Δουλειά" 19χλμ επι 20 φορες τον μηνα...ισον 380χλμ τον μηνα...

vec
Απών/απούσα

Καλημέρα

god saved the bike][quote=Filopodaros wrote:
god saved the bike wrote:
Το ζητουμενο δεν ειναι να προγραμματιστουν μεταξυ τους οσοι πανε ΗΔΗ στη δουλεια με το ποδηλατο,ειναι να αυξηθουν οσοι πανε στη δουλεια με το ποδηλατο.

Ακριβώς. Γι' αυτό είναι σημαντικό να προωθηθεί σε ευρύτερο κύκλο απ' αυτό των ποδηλατών.

Αυτό σίγουρα είναι το ζητούμενο. Αλλά υπάρχουν πολλοί που πάνε περιστασιακά στη δουλειά με το ποδήλατο. Στην δουλειά μου π.χ. βλέπεις καθημερινά δεμένα από 3 ως καμιά 10ρια (σπάνια βέβαια) ποδήλατα. Άρα ως ζητούμενο είναι και όσοι πάνε πού και πού με το ποδήλατο στη δουλειά, να κανονίσουν μια συγκεκριμένη μέρα να πάνε όλοι! Ή όσοι κινούνται με σπαστά να αποφύγουν τα ΜΜΜ και να πάνε όλη τη διαδρομή καβάλα.

god saved the bike wrote:

μιλας για κατι σαν 'ζωντανη διαφημιση' ας πουμε...Να μας βλεπουν ολους μαζι για να κανουμε 'μπουγιο'.
Απο προσωπικη μου εμπειρια παντως,πολλοι ποδηλατες αναμεσα σε αμαξια προκαλουν περισσοτερο εκνευρισμο απο εναν ποδηλατη.Οποτε σκεψου ΚΑΙ αυτο το ενδεχομενο.Της αρνητικης διαφημισης.

Προφανώς και οι ποδηλάτες δεν θα πρέπει να κινούνται σε στυλ ποδηλατοπορείας κλείνοντας δρόμους και γράφοντας *Χ/ τους τον ΚΟΚ αλλά κανονικά μέσα στην κίνηση. Φανάρια, προτεραιότητες κτλ. Δεν νομίζω να δημιουργηθούν γκρουπάκια μεγαλύτερα των 3-4 ποδηλάτων, γιατί μιλάμε για πάρα πολλές διαφορετικές διαδρομές και ώρες. Αν πάλι δημιουργηθούν μεγάλα γκρουπ, καλό θα είναι να σπάνε γιατί είναι όντως αρνητική διαφήμιση να βλέπεις τον άλλο να κάνει "πορεία" την ώρα που εσύ βλαστημάς την τύχη σου μέσα στο αυτοκίνητο ή το λεωφορείο. Άρα καλό είναι να μη γίνει και Δευτέρα ή Τρίτη ;-)

@filopodaros
Sorry που έκανα τον μήνα ημέρα, μήπως να ανοίξει άλλο thread; Καταλαβαίνω ότι αυτό που προτείνεις είναι κάτι διαφορετικό, σαν παιχνίδι

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

vec wrote:
Προφανώς και οι ποδηλάτες δεν θα πρέπει να κινούνται σε στυλ ποδηλατοπορείας κλείνοντας δρόμους και γράφοντας *Χ/ τους τον ΚΟΚ αλλά κανονικά μέσα στην κίνηση. Φανάρια, προτεραιότητες κτλ. Δεν νομίζω να δημιουργηθούν γκρουπάκια μεγαλύτερα των 3-4 ποδηλάτων, γιατί μιλάμε για πάρα πολλές διαφορετικές διαδρομές και ώρες.

Ο σκοπός δεν είναι τα μέλη μιας ομάδας να μετακινούνται μαζί ούτε να κάνουν την ίδια διαδρομή. Ο κάθε ποδηλάτης κυκλοφορεί όπως θέλει (μόνος ή με άλλους).

Ο σκοπός της ομάδας είναι η κατάταξη της ομάδας (http://www.cbcef.org/btw/tracker/rank/teams) και η στόμα-με-στόμα προσέλκυση καινούργιων μελών. Η ομάδα προκύπτει από ποδηλάτες που γνωρίζονται μεταξύ τους, μένουν ή δουλεύουν κοντά, κ.λ.π.

vec wrote:
@filopodaros
Sorry που έκανα τον μήνα ημέρα, μήπως να ανοίξει άλλο thread; Καταλαβαίνω ότι αυτό που προτείνεις είναι κάτι διαφορετικό, σαν παιχνίδι
Όπως θέλεις. Θα συνιστούσα ναι αν θες να επεκτείνεις την πρόταση της μέρας με περισσότερη λεπτομέρεια γιατί νομίζω πως θα έχει αρκετά διαφορετικό τρόπο λειτουργίας.

cdouvis
Απών/απούσα

τι δεν κατάλαβα? Μονο αποστάσεις θα γράφουμε? Εγώ κάνω μόνο 3km αλλά περιλαμβάνει και το να ανέβω όλο το λόφο του Φιλοπάππου μέχρι Λουμπαρδιάρη (ναι εντάξει μπορούσα να το αποφυγω αλλά δεν θέλω χε-χε-χε)

άσε τα κιλά που κουβαλάω συνήθως...

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Ποιος ο λογος να καταγραφεις χιλιομετρα?Ποιος ο λογος να εχεις κοντερ.
Ειναι η αποσταση ή η ταχυτητα το ζητουμενο?

Το bike to work πρεπει να γινει θεμα επιλογης,οχι θεμα οργανωσης.
Το ζητουμενο δεν ειναι να προγραμματιστουν μεταξυ τους οσοι πανε ΗΔΗ στη δουλεια με το ποδηλατο,ειναι να αυξηθουν οσοι πανε στη δουλεια με το ποδηλατο.

Και αυτο θα γινει οταν οι εκαστοτε ποδηλατες ξεπερασουν ΜΟΝΟΙ τους τις φοβιες του δρομου.
Εικοσι και τριαντα χρονων μαντραχαλοι,να θελουν να τους παρουν απο το χερακι για να βγουν στο δρομο?
Δεν ξερω,εγω τους οδηγους που φοβουνται στο δρομο,προτιμω να τους θαυμαζω ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Καθε αλλη επιλογη ειναι επικινδυνη και για τους ιδιους και για τους γυρω τους.

Βγειτε στους δρομους και μη μασατε....

ΕΓΡΑΨΕ!!!!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

cdouvis wrote:
Εγώ κάνω μόνο 3km αλλά περιλαμβάνει και το να ανέβω όλο το λόφο του Φιλοπάππου μέχρι Λουμπαρδιάρη (ναι εντάξει μπορούσα να το αποφυγω αλλά δεν θέλω χε-χε-χε)

Ναι αλλα καποτε τον κατεβαινεις τυχερουλη!!!:P

Ενω εμεις βαριομαστε καθε μερα γκρανγκα γκρουνγκα στην ισιαδουρα...

btw νομιζω δεν εχει νοημα το υψομετρικο,οταν τοσα ποδηλατικα σαιτ εχουν την επιλογη ηπιοτερης διαδρομης μονο και μονο για να αποφυγεις το μεγαλο ζορισμα...

Εκτος αν το βραβειο ειναι leather παντελονι και μαστιγιο,οποτε ξερω και γω μια καλη διαδρομη για Λυκαββητο.......:P

titanas1
Απών/απούσα

Ήδη στη δουλεία μου υπάρχουν δυο που έρχονται με ποδήλατα (e-bike Ιδιοκατασκευή). Aν προστεθεί και 3ος θα υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει χώρος για πάρκάρισμα. Τα αφήνουμε κάτω από το κλιμακοστάσιο του ισογείου και στην είσοδο υπάρχει φύλακας- οπότε αποκλείεται η περίπτωση κλοπής.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο εργοδότης να παρέχει ασφαλή θέση παρκαρίσματος σε όλους που επιθυμούν να πηγαίνουν με ποδήλατο στην δουλειά. Επείσης θα πρέπει να έχει ο ποδηλάτης την δυνατότητα να κάνει ντους στην δουλεία του (εφόσον δεν έχει ebike).
Πιστεύεις ότι όλα αυτά είναι εφικτά σήμερα;
Βέβαια θα μπορούσε να γίνει κάποια πορεια με αίτημα τις παραπάνω απαιτήσεις από εργοδότες που απασχολούν πάνω από 20 εργαζόμενους.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

titanas1 wrote:
Ήδη στη δουλεία μου υπάρχουν δυο που έρχονται με ποδήλατα (e-bike Ιδιοκατασκευή). Aν προστεθεί και 3ος θα υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει χώρος για πάρκάρισμα. Τα αφήνουμε κάτω από το κλιμακοστάσιο του ισογείου και στην είσοδο υπάρχει φύλακας- οπότε αποκλείεται η περίπτωση κλοπής.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο εργοδότης να παρέχει ασφαλή θέση παρκαρίσματος σε όλους που επιθυμούν να πηγαίνουν με ποδήλατο στην δουλειά. Επείσης θα πρέπει να έχει ο ποδηλάτης την δυνατότητα να κάνει ντους στην δουλεία του (εφόσον δεν έχει ebike).
Πιστεύεις ότι όλα αυτά είναι εφικτά σήμερα;
Βέβαια θα μπορούσε να γίνει κάποια πορεια με αίτημα τις παραπάνω απαιτήσεις από εργοδότες που απασχολούν πάνω από 20 εργαζόμενους.

Σήμερα που έχουν βαλθεί να σου πάρουν και αυτά που σου δίνανε δύσκολο, πολλοί λίγοι εργοδότες θα πείθονταν...

"Θα σου δίνω μισό μισθό, δεν θα βγεις ποτέ στη σύνταξη, δεν έχει αποζημίωση απόλυσης αν σε ειδοποιήσω αρκετά πιο πριν (δηλαδή στο πω από το πρωί) και θα σας φτιάξω και μια ντουζιέρα να κάνετε κρύα ντουζ να στρώσετε"

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

titanas1 wrote:
Aν προστεθεί και 3ος θα υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει χώρος για πάρκάρισμα.

Απλά πρέπει να ενημερώσουμε τους εργοδότες και την πολιτεία για το προφανές χειρότερο πρόβλημα: Να προστεθεί κάποιος που πηγαίνει στη δουλειά με αυτοκίνητο.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Αυτή η δράση συζητήθηκε στη Συνέλευση και προχωρεί προς υλοποίηση.
Από σήμερα γίνεται δοκιμαστική εφαρμογή για τον Ιούλιο.
http://www.podilates.gr/petali_info

Καταχωρήστε τις μετακινήσεις σας:
http://www.podilates.gr/petali

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Για να δουμε

contact