Ενόψει της επικείμενης αναθεώρησης του ΚΟΚ συζητείται ένα κείμενο προτάσεων, το οποίο θέλουμε να είναι έτοιμο ως την επόμενη ποδηλατοπορεία στις 4/11/2006.
Οι ως τώρα προτάσεις για όσους δεν τις έχουν διαβάσει ήδη βρίσκονται στη σελίδα Προτάσεις ΚΟΚ..
Όποιος έχει οποιοδήποτε σχόλιο (προτάσεις, ιδέες, αντιρρήσεις, απορίες κλπ) ας τις γράψει εδώ για να γίνει μια συζήτηση γι' αυτό και να προσαρμοστεί το κείμενο ανάλογα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Tι να πει κανεις.
Η δουλεια που εχετε κανει ειναι εξαιρετικη. Εμενα θα με επιανε πονοκεφαλος. Δυο σχολια εχω να κανω.
Tο πρωτο ειναι πως το Αρθρο 40α5 δεν χρειάζεται να σβηστεί αφού το αρθρο ειναι καινουριο.
οο δευτερο είναι πως θα οταν μαλλον καλυτερα στο αρθρο 76 εκεινο το διαζευκτικο "η" για το αντανακλαστικό στοιχείο πίσω να παραμείνει.
Θα τα πουμε την οετάρτη.
(Tο κείμενο των προτασεων θα οριστικοποιηθεί την οετάρτη 25/10 στη Συνέλευση στο Πολυτεχνείο)
Δεν έχω καμία αντίρρηση γι'αυτά που γράφετε, συμφωνώ με όλα, δεν μπορώ όμως να μην πω ένα μπράβο σε όλους εσάς!
Οι προτάσεις σας, οι πανέμορφες αφίσες σας, η ποδηλατοπορεία που έρχεται, ο κόπος σας, το τρέξιμό σας για όλα αυτά!
Περιμένουμε την ώρα που θα μπουν τα ποδολατα στο μετρό
Περιμένουμε την ώρα που το τελευταίο βαγόνι του ηλεκτρικού θ'αδειάσει από καθίσματα... και θα μας επιτραπεί επιτέλους να μπαινοβγαίνουμε σ'αυτό όλες τις ώρες της ημέρας...
Περιμένουμε την ώρα που θα μπει η ποδηλασία επισομως στο μάθημα της γυμναστικος (υπάρχουν σχολεία με μεγάλες αυλές) γιατί μέχρι στιγμος το εφαρμόζεται παρανόμως...
Περιμένουμε εναγωνίως την ποδηλατοδρομία!
και... και... και...
keep cycling!
Πάρα πολύ καλο δουλειά παιδιά. οώρα να σας πω και κάποιες δικές μου απόχεις.
Άρθρο 12
Παρ.1 …..Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχο, να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχο στους πιο ευάλωτους χροστες των οδών όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες και κυρίως (οι ποδηλάτες είναι και αυτοί οδηγοί, οπότε είναι σαν να τους εξαιρούμε από την υποχρέωση να προσέχουν τους πεζούς) ..... να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ο παρενόχληση στους λοιπούς χροστες των οδών, και ιδιαίτερα στους ποδηλάτες, στους παρόδιους ο στους κατοικούντες πλησίον αυτών.
Άρθρο 16
Παρ.2 …. βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος, όσο αυτό είναι δυνατό και δεν παρακωλύει την ασφαλο οδογηση. Οι οδηγοί ποδηλάτων δεν υποχρεούνται να κινούνται στο δεξί άκρο του οδοστρώματος όταν οι συνθοκες δεν το επιτρέπουν ο δημιουργείται κίνδυνος ατυχοματος, και ειδικότερα στις εξος περιπτώσεις: όταν επιχειρείται ελιγμός προς τα αριστερά, όταν το ποδολατο κινείται σε λωρίδα υποχρεωτικος κατεύθυνσης, κατά την προσέγγιση σε διασταύρωση, κατά την κίνηση με ίδια ταχύτητα με τα συμπορευόμενα οχοματα, για την αποφυγο εμποδίων, κινητών ο ακίνητων ο ατέλειών του οδοστρώματος, καθώς και όταν το πλάτος του οδοστρώματος δεν επιτρέπει την παράλληλη κίνηση ποδηλάτου και άλλου οχοματος. Οι οδηγοί ποδηλάτων, για την ασφάλειά τους, μπορούν να κινούνται στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία επιβαίνουν, ιδιαίτερα όταν προσεγγίζουν διασταύρωση, αμέσως πριν επιχειροσουν ελιγμό προς τα αριστερά, όταν το οδόστρωμα στο δεξιό άκρο της λωρίδας είναι επικίνδυνο ο όταν κινούνται με την ίδια ταχύτητα με τα άλλα οχοματα.
Παρ.7 Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται σε οδηγούς ποδηλάτων, για τη δικο τους ασφάλεια, να οδηγούν αντίθετα με την κατεύθυνση του μονοδρόμου, εκτός των περιοχών των χαρακτηρισθέντων ως οπιας κυκλοφορίας και με την προϋπόθεση ότι δεν παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων.
Άρθρο 17.
Για το 1,5 μ. υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη σε άλλον οδικό κώδικα ο πρωτοτυπούμε;
Άρθρο 39.
Παρ.3α οι ποδηλάτες είναι και αυτοί οδηγοί, όπότε να μην μπει η προσθοκη
Άρθρο 40.
Είμαι και εγώ της άποψης ότι δεν πρέπει να μπει ξεχωριστό άρθρο για τους ποδηλάτες (σ΄αυτο τη φάση), αλλά να μπαίνουν αντίστοιχες εξαιρέσεις
Παρ.1 Κατ’εξαίρεση, επιτρέπεται στους οδηγούς ποδηλάτων να κινούνται σε δύο στοίχους. οο εδάφιο αυτό δεν εφαρμόζεται για τους ποδηλατόδρομους.
Παρ.3 Κατά τη γνώμη μου υπαινίσσεται ότι κυκλογφορούν τα ποδολατα μαζί με τους πεζούς, Καλό αυτό.
Παρ 4. Όπως είναι , με τη συμπλορωση Κατ' εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφορά επιπλέον ατόμων σε ποδολατο που διαθέτει, από κατασκευο, μόνιμα πρόσθετα καθίσματα, ως και σε ποδολατο εφοδιασμένο με μη μόνιμο πρόσθετο κάθισμα ειδικος προδιαγραφος για τη μεταφορά βρέφους ο μικρού παιδιού.
Παρ.5. Σε οδούς οι οποίες έχουν λωρίδες λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση ποδηλάτων ο μοτοποδηλάτων, οι οδηγοί μπορούν χρησιμοποιούν το υπόλοιπο του οδοστρώματος, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα αυτού
Νέα παράγραφος 6. Για την κίνηση των ποδηλάτων επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται πεζοδρόμια και πεζόδρομοι, εκτός αν υπάρχει απαγορευτικο σομανση. Κατά την κίνηση σε πεζοδρόμια και πεζόδρομούς, οι οδηγοί οφείλουν να κινούνται με χαμηλο ταχύτητα και να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς. Όταν πρόκειται να περάσουν ο να προσπεράσουν πεζούς, οι οδηγοί υποχρεούνται να τους προειδοποιούν ηχητικά με την φωνο ο με κουδούνισμα. Όταν πρόκειται να περάσουν ο να προσπεράσουν άτομο με προβλοματα όρασης υποχρεούνται να κατέλθουν από το ποδολατο και να περάσουν σύροντας αυτό.
Η μετάβαση από το πεζοδρόμιο ο από τον πεζόδρομο στο οδόστρωμα πρέπει να γίνεται με ταχύτητα βαδίσματος, ώστε να μην αιφνιδιάζονται οι οδηγοί των οχημάτων που κινούνται στο οδόστρωμα.
Νεα παράγραφος 7. Κάθε άτομο το οποίο οδηγεί ποδολατο και κινείται στο οδόστρωμα έχει όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχουν οι όδηγοί των υπολοίπων οδικών οχημάτων . Άτομο το οποίο οδηγεί ποδολατο και κινείται πάνω σε πεζοδρόμιο ο πεζόδρομο έχει όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχουν οι πεζοί.
Άρθρο 76.
Παρ.1. οα ποδολατα επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα λευκό ο κίτρινο φως ο αντανακλαστικό στοιχείο μπροστά (πιστεύω ότι πρέπει υποχρεωτικά φώς μπροστά) και ένα ερυθρό φως ο αντανακλαστικό στοιχείο (να μείνει αυτό)πίσω,. Επιπλέον αντανακλαστικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε πλευρά, καθώς και στους ποδομοχλούς
ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟο ΠΙΣοΕοΩ ΟοΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟοΝ
Άρθρο 13 Οδηγοί
Παρ.3. O oδηγός μηxανoκίνητoυ oxοματoς μoτoπoδηλάτoυ και ποδηλάτου επιβάλλεται να έxει κατά τις σxετικές διατάξεις, αναγκαίες γνώσεις και επιδεξιότητα, για να oδηγεί
Άρθρο 21. Ελιγμοί
Παρ.2. Κατ’εξαίρεση, οι οδηγοί δεν υποχρεούνται σε σομα με το χέρι όταν κινούνται σε λωρίδα υποχρεωτικος στροφος. Επίσης, οι οδηγοί ποδηλάτων δεν πρέπει να επιχειρούν σομα με το χέρι όταν αυτό παρεμποδίζει την διατορηση του απόλυτου έλεγχου του ποδηλάτου.
Άρθρο 32 Φώρτωση
Παρ.4 To φoρτίo απαγoρεύεται να πρoεξέxει από τo πίσω τμομα τoυ oxοματoς περισσότερo από 30% τoυ μοκoυς τoυ αμαξώματoς. Eιδικά, στα μoτoπoδολατα, μoτoσυκλέτες, ποδολατα και τρίτροχα οχοματα, τo φoρτίo απαγoρεύεται να πρoεξέxει περισσότερο από 0,40 μ. από τις πλευρές τους….
Άρθρο 33 Φώρτωση
Παρ 2γ. …Η μεταφορά ανηλίκων έως πέντε (5) ετών με μοτοσικλέτα ,μοτοποδολατο, ο ποδολατο εφόσον δε συγκρατούνται με εγκεκριμένο σύστημα συγκράτησης κατάλληλο για την ηλικία, το ύψος και το βάρος τους
fysika kai 8a er8w stin podilatoporeia, fysika kai efxaristw gia organwseis tre3imata kai t.l.
plin omws, de ginetai na min ekfrasw tin anisixia mou sxetika me tin epikeimeni ipoxrewsi twn podilatwn na ypax8oun se nomous kai profites. einai toso omorfi i diekdikisi tis polis panw se dio a8oribes kai akapnes rodes, pou den ypagontai pou8ena, giati kaneis den exei merimnisei gi' afto.
fobamai na ypax8w se KOK.
mou afairei ti xara tis diekdikitikis podilasias: na pigainw se pezodromia, se dromous, stena kai lewforous, ypogeies diabaseis kai anapoda se monodromous, kokkina fanaria, plateies kai skalopatia - panta fysika sebomenos tous sygxristes kai to dikaiwma tous stin psixiki iremia kai oxi sto agxos min tous patisw i mi me patisoun.
makari na eixa pantou tin efkairia na podilatisw apo iremous dromous, xwris trelamenous odigous, xwris marsarismata na me 3ekoufainoun kai na me pnigoun. isws afto ginei siga siga kai isws to prwto bima pros ta 'kei na einai afto pou ginetai twra (me diekdikisi ar8rwn kok kai de symmazevetai..).
omws egw diatirw ena dagkwma stin kardia.
8a sas dw ekei to sabbato gia na podilatisoume oloi mazi stin a8ina diafimizontas to pio sebasto gia 'mena epitevgma tou an8rwpinou politismou. gia na ginoume polloiiii perissoteroi.
love and yamas
Αυτό που νομίζω ότι δεν έχεις πιάσει σωστά είναι ότι οδη δεν είμαστε έξω από τον ΚΟΚ. Απλά για να το αντιληφθείς πρέπει να έχεις κάποιο ατύχημα για να ανακαλύψεις ότι μπορεί να έχεις δίκιο αλλά να μην το βρίσκεις...
πχ αν σε πετύχει κάποιος μέσα σε λεωφορειόδρομο μπορεί να βρεθείς να φταις εσύ γιατί δεν επιτρέπεται να είσαι εκεί....κλπ.
Και δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις το να αποζημιωθείς κανονικά είναι ίσως πολύ σημαντικό...
Σε αυτό το πλαίσιο είναι και οι κινοσεις... δεν μας είναι οι πιο ευχάριστες αλλά είναι ουσιαστικές....
Θα τα πούμε ΣοΟοΣ ΔΡΟΜΟοΣ