Χρησιμοποιώ το ποδήλατο σχεδόν αποκλειστικά μέσα στην πόλη (σε άσφαλτο αλλά με πολλές λακούβες και ανηφόρες). Θα ήθελα τη γνώμη σας για τις εσωτερικές ταχύτητες shimano nexus 8sp.΄Αξίζει άραγε να αλλάξω τις εξωτερικές ταχύτητες που έχω σε ένα φτηνό σχετικά ποδήλατο (ORBEA TUAREG) με shimano nexus ? ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ από τεχνικής άποψης και ποιο είναι περίπου το κόστος;
Αυτό που με ωθεί σε αυτήν την αλλαγή είναι η αδυναμία και ημιμάθεια των ποδηλατάδων να μου κάνουν μια ρύθμιση της προκοπής με αποτέλεσμα κάθε τρεις και λίγο να χρειάζεται επαναρύθμιση τόσο το πίσω derailleur και να τρέμει η μεσαία τριβή πέρα δώθε. Έχω ακούσει ότι οι nexus shimano απαιτούν μηδενική συντήρηση και ρύθμιση....Βοήθεια γειτόνοι περιμένω γνώμες!!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλημέρα,
δεδομένου ότι:
- Το ποδήλατό σου είναι με τροχούς 26" και δεν υπάρχουν ευρέως έτοιμοι τροχοί με internal hubs στην διάσταση αυτή.
- Το κόστος θα σου πάει πάνω από 100ε για το hub μόνο.
- Πιθανόν να χρειαστεί να αλλάξεις περισσότερα πράγματα στο ποδήλατό σου από ότι νομίζεις (δισκοβραχίονα, επιλογείς).
θα είναι από τις λίγες φορές που θα πρότεινα, αν επιμένεις σε εσωτερικές ταχύτητες, να πουλήσεις το ποδήλατό σου και να πάρεις ένα trekking με εσωτερικές ταχύτητες.
Ακόμη καλύτερη πρόταση είναι να βρεις έναν καλύτερο ποδηλατά :) Άντε να δώσεις και 20-40e αν είσαι στις καλές σου για να αντικαταστήσεις τα "προβληματικά" εξαρτήματά σου με κάτι καλύτερης ποιότητας...
,,παντως , οντως , οι εσωτερικες ταχυτητες ειναι κορυφαιες ! Τις αλλαζεις και σταματημενος , κανουν ενα απιστευτο ηχο(μου αρεσει) , δεν ειναι ευπαθεις και φυσικα δεν θελουν συντηρηση .Ειναι ομως πολυ ακριβες (εμενα μου κοστισε η μετατροπη 160 ευρω σε ενα dahon, για 5ταχυτο sturmey-archer που ειναι και το καλυτερο ) , εχουν μεγαλυτερο βαρος και η επισκευη/αντκατασταση τους , αν ποτε χρειαστει , προϋποθέτει ξανα ακτινολογηση . Επισης , θα χρειαστεις σχεδον σιγουρα νεο μεσαιο δισκο , νεο επιλογεα ταχυτητων και φυσικα ενα καλο μαστορα να σου τα κανει οοοολα αυτα...
Όχι Όχι... Το καλύτερο είναι το εσωτερικό της Rohloff... Αλλά έχει ένα χιλιαρικάκι μόνο το κέντρο... Βέβαια για κάθε ανάγκη ο καθένας καλύπτεται από διαφορετικά πράγματα....
..αλλα κομματι αριστοκρατικο ! Βαζεις το hub Rohloff για να λύσεις την αναγκη σου για καλύτερη αλλαγη και περισσοτερες ταχυτητες , και μετα ξενοιαζεις για να ασχοληθεις με αλλα πραγματα , οπως πχ με τι λεφτα θα βγαλεις τον υπόλοιπο μηνα !
χαχαχα!
*οντως , το εργαλειο ειναι φοβερο ! 14 ταχυτητες εσωτερικες !πολυ γραναζι λεμε..
Παιδιά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθειά σας & τις ενδιαφέρουσες απόψεις & πληροφορίες που μου δώσατε και μάλιστα ΑΜΕΣΑ. Μιλάμε το site και οι άνθρωποι που συμμετέχουν ΣΧΙΖΟΥΝ. Μάλλον από ότι κατάλαβα θα πάρω ένα καινούργιο trekking όπως λέει και ο Jakis. Είναι ίσως η σωστότερη επιλογή. Πάντως για τις εσωτερικές ταχύτητες σε γενικές γραμμές δεδομένης της χρήσης του ποδηλάτου (commuting στην πόλη) συμφωνείτε από ότι κατάλαβα.
Κοίταξε να δεις κατα την γνώμη μου δεν είναι για ποδήλατο πόλης. Το rohloff έτσι όχι τα άλλα συστήματα... Το ποδήλατο πόλης είναι μια χαρά με 8 εσωτερικές ταχύτητες. Έτσι ξενοιάζεις από αρκετή συντήρηση και ρυθμίσεις. Γενικά τα εσωτερικά σασμαν έχουν μόνο καλά και θετικά πράγματα. Τι εννοώ.
Υπερ:
Λιγότερη συντήρηση. Αλλαγή λαδιών θέλουν κάθε χρόνο.
Αλλάζεις ταχύτητες και σταματημενος πράγμα που το κάνει απίστευτα φοβερό σε φανάρια.
Δεν θέλουν ρύθμισμα και δν ξερυθμίζονται όπως τα άλλα.
Ένα μόνο χειριστήριο
Δύο μόνο γρανάζια..
κτλ...
Κατά:
Ίσως αυξημένο κόστος. Αν και πάλι νομίζω ότι αν κάνουμε με shimano και περίπου 130Ε το κέντρο πάνω κάτω τα ίδια. Αφού για ένα αξιοπρεπές σύστημα κασέτα κέντρο σασμαν έχουμε πάνω κάτω τα ίδια λεφτά. Ίσως είναι πιο ακριβό το εσωτερικό πάντα.
Αν μιλάμε για 3 ταχύτητες είναι λίγο λίγες για την Αθήνα. Καλύτερα 8.
Σε στανταρ σκελετά πιάνουν πάνω σε ένα από τα chainstays για αντιστήριξη.. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει.. Πάντως δεν είναι πρόβλημα.
Τώρα όλα τα συστήματα της shimano ή και της sram είναι για μέσα στην πόλη. Έχουν εύρος περίπου 300-350% που είναι ικανοποιητικό. Άλλωστε στην πόλη δεν πολυχρησιμοποείς μικρές ταχύτητες. Φυσικά πάντα μπορείς να ρυθμίσεις την τελική αλλά και πρώτη ταχύτητα αλλάζοντας γρανάζι δισκοβραχίωνα. (τα rohloff έχουν ποικιλία και στα πίσω γρανάζια) . Περισσότερα δόντια μπροστά βαρύτερα πατήματα. Κάποιος αργός ή όχι τόσο δυνατός βάζει λιγότερα δόντια μπροστά και το φέρνει στα μέτρα του.
Όμως όλα αυτά δεν είνια για σκληρή χρήση ή εκδρομική ή βουνό. Όχι μόνο δεν είναι φτιαγμένα για τέτοια πράγματα αλλά ούτε καν έχουν το απαραίτητο εύρος ταχυτήτων που χρειάζεται. Για τέτοια χρήση κάνουν μόνο τα Rohloff. 14 ταχύτητες με εύρος 500%+ κάμποσο καλύπτοντας άνετα συστήματα 27 ταχυτήτων. Αντέχουν τρελα. Έχουν κλειστά ρουλεμάν. Θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο ή κάθε 5000 χιλιόμετρα. Είναι ότι πιο κορυφαίο. Εγγύηση έχουν κάποια χρόνια αλλά ακόμη και ληγμένη να είναι είναι τόσο σπάνιες οι ζημιές που από ότι έχω διαβάσει τους τα στέλνεις και τα φτιάχνουν δωρεάν. Α! πολύ σημαντικό. Όταν λέμε ζημιές εννούμε ότι η πιο σοβαρή από αυτές θα είναι αλλαγή ρουλεμαν ή επανατοποθέτηση καινούργιων σφραγιστικών γιατί μπορεί να ψιλοχάνουν τα λάδια τους. ΔΕΝ υπάρχει στην ιστορία της εταιρίας ούτε ένα μα ούτε ένα κέντρο που να έχει χαλάσει με το "μεγαλύτερο" από όλα να έχει κάνει πλέον 150.000 χιλιόμετρα και ακομη να δουλεύει ρολόι. Αυτό είναι σύστημα ταχυτήτων εγγύηση όχι μαλακίες.
Αν ψάξετε στο internet θα βρείτε άπειρα πράγματα και αναφορές. Α και μην πει κανείς ότι είναι βαρια γιατί αν βάλουμε κάτω κασέττες σασμαν και τριπλό δισκοβραχίωνα στα ίδια βάρη θα βγουν και τα δύο. Επίσης λόγω μεγάλης φλάτζας έχουν μικρότερες ακτίνες που κάνουν το σύστημα πιο γερό και ανθεκτικό. Εξού και μόνο 32 ακτίνες ακόμη και σε tandem. Και οι ακτίνες κάθε πλευράς έχουν ίσο μήκος.
Αυτά τα ολίγα... Το κόστος του φυσικά φτάνει τα 1000 ευρώ... Αλλά θα κρατήσει παραπάνω από μια ζωή... Που είσαι vang να μας πεις από πρώτο χέρι την γνώμη σου??
..παρε ενα αναδιπλουμενο να κανεις την δουλεια σου ! ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ commuting , η λυση ειναι μια: Α-ΝΑ-ΔΙ-ΠΛΟΥ-ΜΕ-ΝΟ ( DAHON , BROMPTON , STRIDA , ORBEA , YEAH , MOULTON ,και αλλα πολλα !)
..και τα περισσοτερα εχουν και εκδοσεις με εσωτερικες ταχυτητες , να σου φυγει ο καημος !
..join the folded group !
Να πω την αλήθεια το σκέφτηκα και αυτό xtravaganzagold....είναι σίγουρα πολύ πρακτικό και μπαίνει και στο metro, θα πάρω τιμές και βλέπουμε..
..metro , λεωφορείο , ταξι , τραμ , πορτμπαγκαζ κλειστο χωρις ριγμένα καθισματα ..
ψαξε παλαιοτερο post με τιτλο "ερωτηση για σπαστα ποδηλατα", " Home
Home :: Forums :: Ποδήλατο :: Αγορά ποδηλάτου
σπαστο ποδηλατο κανεις?" ή κατι παρομοιο και θα βρεις ο,τι χρειαζεσαι(τιμες , info ) αλλα και το post 'αναδιπλουμενο πανοραμα' για video...
..400 για αρχη (κατι καλο)..
..επομενος !
1)
καλά πήρες 260 ευρό ποδήλατο και θα του κάνεις αλλαγές που είναι πιο ακριβές από όλο το ποδήλατο?
δεν την καταλαβαίνω αυτή την λογική
2)
το όταν ένας ποδηλατάς είναι άσχετος πας σε άλλον
έλεος δηλαδή να μην μπορούν να ρυθμίσουν μια ντίζα
αν και για την συγκεκριμένη μάρκα κάποιος είπε ότι δεν θέλουν ρύθμισμα :P
αλήθεια που είναι η "άψογη" εξυπηρέτηση της αντιπροσωπείας?
3)
μηλάτε πάλι σαν άσχετοι αυτό το ποδήλατο για να πάρει εσωτερικά κέντρα κράτας τον σκελετό και σέλα τιμόνι και αλλάζεις ότι έχει πάνω
οπότε δεν αλλάζεις τίποτα και παίρνεις καινούργιο ποδήλατο
4)
η λύση του αναδιπλωμένου είναι καλή αν χρειάζεσαι την αναδίπλωση
το αναδιπλωμένο στην κατηγορία χρημάτων του tuareg θα έχει 1-2 φορές χειρότερα ανταλλακτικά από το tuareg αλλά βολεύει σε μετρό κτλ κτλ κτλ
5)
η πρόταση μου είναι να αφήσεις το ποδήλατο ως έχει
να πας σε κάνα μάστορα της προκοπής και να σου το ρυθμίσει σωστά και δεν θα έχεις πρόβλημα
πόσο καιρό το έχεις??
και κάτι είπες για την μεσαία τριβή
τι ακριβός σου παρουσιάζει?
Το ποδήλατο το έχω δύο χρόνια. Του έχω ήδη αλλάξει: πεταλιέρα, πίσω και προς γρανάζια ταχυτήτων (συγγνώμη αλλά δεν γνωρίζω ακριβώς την τεχνική ορολογία, νομίζω ότι λέγεται κασέτα...). Όλες αυτές οι αλλαγές δεν έγιναν από βίτσιο ή ψώνιο αλλά γιατί δεν λειτυργούσαν σωστά οι ταχύτητες. Ο μάστορας που το πήγα μου είπε ότι οι ταχύτητες δεν ήταν SHIMANO (κασέτα κλπ.) αλλά μόνο το derailleur ήταν της SHIMANO. Αντέδρασα και του είπα ότι εγώ όταν το αγόρασα μου είπαν ότι έχει ταχύτητες SHIMANO. Τελικά δυστυχώς αποδείχθηκε εκ των υστέρων (όταν πλέον άλλαξε όλο το σύστημα ταχυτήτων ήτοι κασσέτα πεταλιέρα ότι πράγματι οι ταχύτητες που φόραγε δεν ήταν SHIMANO και είχαν ραγίσει και δυο γρανάζια γιατί αυτές που έβαλε είχαν τυπωμένα πάνω -νομίζω και εγχάρακτα -το λογότυπο της SHIMANO ενώ αυτά που αφαίρεσε δεν έγραφαν απολύτως τίποτα. Απο τότε που έκανα όμως την αλλαγή ο δεύτερος μπροστινός δίσκος λειτουργουσε κάνοντας τρομερό θόρυβο σε συνδυασμό με όλα τα πίσω γρανάζια. Αυτό δεν διορθώθηκε ποτέ!! Τώρα παρουσιάζει και ένα μπαλατζάρισμα στα πετάλια δεξιά αριστερά σαν να έχει μεγάλο τζόγο ο άξονας της πεταλιέρας. Επιπρόσθετα όταν χρησιμοποιώ τον τρίτο δίσκο με την 7η ταχύτητα πίσω και ασκήσω μεγάλη δύναμη στα πετάλια φεύγει πανεύκολα η αλυσίδα. Ελπίζω να καταλάβατε γιατί από τεχνική ορολογία ποδηλάτου δεν τα πάω και πολύ καλά. Είναι ο μάστορας χαζός ή εγώ κορόιδο ή και τα δύο. Έχω βαρεθεί γιαυτό και θέλω να βάλω ταχύτητες που απαιούν μηδενική σχεδόν συντήρηση. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.
τίποτα δεν απαιτεί μηδενική συντήρηση
το πρόβλημα είναι στην ντίζα
δύστυχος δεν ξέρω κάποιον καλό στην Αθήνα τα υπόλοιπα παιδιά μπορούν να σε συμβουλέψουν
αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις ντίζες ντιζοκαλόδια
και να δεις την μεσαία τριβή αν είναι ανοιχτού τύπου να την αλλάξεις με κλειστού τύπου (10ε)
Δέν συνηθίζω να μιλάω για το rohloff καθώς καταννοώ ότι έιναι μάλλον "εξωτικό" εξάρτημα...
Το rohloff το εχω στο τάντεμ ( THORN raven twin treking expedition) και στο MTB ( NICOLAI HELIUS CC).
Είναι απλά κορυφαίο...Στο τάντεμ λύνει το πρόβλημα της αδυναμίας συγχρονισμού ή της λάθος εκτίμησης της δύναμής τών αναβατών...εξηγούμαι...
Στό τάντεμ δύο ζευγάρια πόδια παρέχουν την δύναμη... Ο πιλότος είναι επίσης υπέυθυνος να διαλέγει την κατάλληλη σχέση ανάλογα με το τεραίν...Σκεφτείτε ότι συναντάς ανηφόρα μετά από κατηφόρα..Πόυ τελειώνει η φόρα σου, πού αρχίζεις πετάλι, με τί σχέση ...είναι πρόβλημα ακόμα και άν είσαι μόνος σου....
Αν τώρα πρέπει στήν εξίσωση να εκτιμήσεις και την δύναμη πού έχει - την συγκεκριμένη στιγμή - ο στόκερ (πίσω αναβάτης) τότε είναι πολύ έυκολο να βρεθείς με πολύ βαρύ ή πολύ ελαφρυ πετάλι στό ξεκίνημα της ανηφόρας... Η δυνατότητα να αλλάζεις πολλαπλές σχέσεις χωρίς πετάλι είναι σε αυτή την περίπτωση σπουδαία...Επίσης άν σταματήσεις το τάντεμ για οποιοδήποτε λόγο με λάθος σχέση, άν δέν μπορέις να αλλάξεις χωρίς περιστροφή των πετελιών , δέν μπορέις να σηκώσεις λίγοτην πίσω ρόδα και να αλλάξεις ταχύτητα σταματημένος...
Στο ΜΤΒ λύνει το πρόβλημα της βρώμας, είναι συνέχεια καινούργιο, ενω τα συστήματα με ντεραγιέ φθείρονται μέχρι να τα αλλάξεις και έχει όλες τια σχέσεις εύκολες σε ένα γκριπ σίφτ πού αλλάζουν και σταματημένος. Κόλλησες στήν ανηφοριά --χωρίς πετάλι αλλάζεις και συνεχίζεις...Βρήκες μικρή κατηφοριά έισαι αμέσως με μεγάλη σχέση για να εκμεταλευτέις την φόρα σου ακόμα περισσότερο..
Τελικά ίσως έιναι και φθηνότερο σε βάθος χρόνου...για όσους ενδιαφέρονται, στο τέλος του πόστ μια ανάλυση από την μπροσούρα του THORN sterling...
Από τα υπόλοιπα εσωτερικά κέντρα έχω εμπειρία μόνο από το τριών ταχυτήτων πού έχει το brompton. Αυτό με δύο πίσω γρανάζια πού εναλλάσονται με ένα πολύ απλό ντεραγιέ δίνουν εξι ταχύτητες στό brompton....Είναι πολύ βολικό και μάλιστα ήδη τα νεώτερα μοντέλλα 2009 έχουν εύρος 300% ( για τους κουρσάδες και όσους ασχολούνται με γρανάζια και σχέσεις, η πρώτη έιναι σαν 30/27 και η έκτη σάν 53/16)
Και αυτές τίς σχέσεις μπορέι κανείς να τις παραγγείλεει 12% ελαφρύτερες ή 8% βαρύτερες...
Υπάρχει μεγάλη συζήτηση για την απώλεια δυνάμεως ( overall efficiency) των συστημάτων εσωτερικών ταχυτήτων σε σχέση με τα συστήματα γραναζιών...
Μία τυπική αποτελεσματικότητα ενόσ συστήματος γραναζιών/ντεραγιέ είναι γύρω στό 95%.
Αυτό σημαίνει ότι 5% της ισχύος πού εφαρμοζεται στό σύστημα "χανεται" λόγω τριβών)
Η rohlof υποστηρίζει ότι το σύστημά της έχει 96% στις ταχύτητες 1-7 και 98% στιε ταχύτητες 8-14. ( συμπλέκονται λιγότερα γρανάζια)
Τα κέντρα 8 ταχυτήτων έχουν τυπικά 90% ή λιγότερο ένώ τα κέντρα τριών ταχυτήτων, επειδή συμπλέκονται λιγότερα γρανάζια φτάνουν στο 94% ( η brompton διατηρεί αυτή την αποτελεσματικότητα με το σύστημα κέντρο τριών ταχυτήτων και δύο γρανάζια, παρέχοντας ταυτόχρονα το εύρος ενόσ συστήματος 8 εσωτερικών ταχυτήτων - γύρω στό 300%)
Να έχετε στο μυαλό σας ότι η σύγκριση προυποθέτει καλοσυντηρημένο καθαρό και χωρίς φθορές σύστημα εξωτερικών ταχυτήτων, κάτι πού στήν πραγματικότητα δέν είναι εύκολα εφικτό, ιδίως για ποδήλατα πού χρησιμοποιούνται σαν μεταφορικά μέσα και όχι σαν αθλητικός εξοπλισμός...
Ενα κέντρο εσωτερικό ταχυτήτων, ακόμα και τα λιγότερο αποτελεσματικά τών 8 ταχυτήτων, είναι πιθανότατα πολύ πιό αποτελεσματικο από ένα βρώμικο, αλάδωτο, μισοφθαρμένο σύστημα ντεραγιέ....
Επίσης όταν διαβάζετε την λέξη "αξιόπιστο" για κάποιο σύστημα, να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι σημαίνει άλλο πράγμα για κάθε κατηγορία χρήστη...
Αξιόπιστο για ένα αγωνιζόμενο, με τα συνεργεία υποστήριξής του, είναι κάτι πού "βγάζει" τον αγώνα!
Αξιόπιστο για τον σούπερ χομπίστα πού παίρνει κάθε χρόνο το νέο μοντέλο έιναι άν βγάζει τον χρόνο...
Και....
Αξιόπιστο για μένα πού δέν αλλάζω ποδήλατο είναι άν κρατάει "μιά ζωή"
(3) Cost and cost of running. If you shop around at the end of the
year, you may just be able to pick up a decent XTR full suss bike for the
cost of one of our Pukka spec Rohloff-equipped Sterling bikes. If you use
it hard and cover 3000 off road miles a year, you may be lucky and
get 4 years out of a full suss frame. During that time you will have bought
11 XTR cassettes, 11 chains, 3 chainsets, you will have had your forks and
shocks serviced 11 times each and you will have purchased 3 pairs of
mechs and 1 set of STI shifters. You will have also spent a considerable
sum on the suspension pivots.
If you were to have covered the same terrain on a Sterling you would
have performed 4 oil changes and changed the gear wires once. If you
used Rohloff chain and looked after it, you might be ready to bin the
second one. You would be ready to replace the sprocket, chainring and
gear shifter. You would have had your forks serviced 11 times and your
Thudbuster, if you bought one, would be ready for the bin. Your forks
would also be ready to bin. Let’s say that you buy new forks,
sprocket, chain, chain ring, shifter, headset and BB unit, you
now have a bike whose transmission runs more smoothly than
it ever did, the hub will only be 10% of the way through its
known service life, you still have a lifetime guarantee on the
frame and you have new forks, it’s like a new bike again but the
derailleur owner is back to square one and needs to buy a new
bike...and that’s another two and a half grand more to
find...sure they may recoup £500 on EBay for the old
bike...there’s always some mug!
Ignoring the initial cost of the bike and the cost of tyres, rotors, brake servicing and pads.
You’ve spent £ 1191 to cover 12,000miles off road on Rohloff and
you still have a superb fully-serviced bike to ride.
The XTR full suss bike costs £7978 to cover the same distance,
including the extra £2000 needed buy a new bike.
@vang
δηλαδή εσύ θα έβγαζες τα κλασικά συστήματα από το tuareg και θα έβαζες rohloff ???
αυτό προτείνεις στο πρόβλημα του χρήστη?
Κούλαρε ρε συ Πλάννετ. Απλά παραθέτει πολλές και άκρως ενδιαφέρουσες πληροφορίες για ένα ΑΛΛΟ σύστημα.
Εξωτικό ή μη (δική σας η απόφαση) αλλά στο εξωτερικό είναι πολύ διαδεδομένο.
Στη Γερμανία / Μόναχο που επισκέφτηκα το Πάσχα μου έκαναν εντύπωση τα πολύ οικονομικά ποδήλατα (κυρίως τύπου city) αλλά με ακριβά συστήματα κλειστών ταχυτήτων. Λόγω τρελού κρύου και χιονιού (αλλιώς θα έπρεπε να κυκλοφορούν με μπρίκι και ζεστό νερό, για να ξεπαγώνουν τα ντεραγιέ).
Για Ελλάδα θα πρότεινα ένα καλό σύστημα ταχυτήτων πχ Shimano Deore που αν τοποθετηθούν και ρυθμιστούν σωστά, και καθαρίζονται / λαδωνονται όπως πρέπει, θα κρατήσουν αρκετά χρόνια.
ναι δεν διαφωνώ με τα λεγόμενα
αλλά είναι και πάλι εκτός θέματος
εκτός αν πιστεύεις πως στο συγκεκριμένο ποδήλατο πρέπει να βάλει rohloff κέντρα η ακόμα και shimano ???
για να βοηθήσω το πρόβλημα είναι αυτό
"Αυτό που με ωθεί σε αυτήν την αλλαγή είναι η αδυναμία και ημιμάθεια των ποδηλατάδων να μου κάνουν μια ρύθμιση της προκοπής με αποτέλεσμα κάθε τρεις και λίγο να χρειάζεται επαναρύθμιση τόσο το πίσω derailleur και να τρέμει η μεσαία τριβή πέρα δώθε"
διάβασε κανείς σας το πρόβλημα
η πήρατε φόρα και λέτε όλοι τις εμπειρίες σας
Λίγο υπερβολικά, αυθαίρετα και γενικά μου φαίνονται τα κόστη, 10.000 Ευρώ για 19.300 χλμ..... Γιατί παίρνει το XTR σαν αναφορά και όχι το Deore; Γιατί να αλλάξεις 11 κασσέτες και όχι τα γρανάζια που σου χαλάνε; Γιατί θα χαλάσουν οι 11 αλυσίδες, οι ταχύτητες και 11 φορές η ανάρτηση;; Νομίζω ότι αν ήταν τόσο εξωφρενικό το κόστος θα είχε βουΐξει ο τόπος.
Υπάρχουν Full Suspension ποδήλατα που να τρέχουν με Rolhoff ή όποια άλλο εσωτερικό σύστημα ταχυτήτων;
Καταρχάς εδω πέρα από τις απορίες που είχε το παιδί αρχικά αν δεν έχεις καταλάβει (plannet σε εσένα απευθύνομαι) γίνεται μια γενικότερη συζήτηση για τα κλειστά συστήματα ταχυτήτων. Αν δεν γουστάρεις μην μας ξαναενοχλήσεις με τα βλακώδη σχόλια σου.
Τώρα προς εσένα eaglos θεωρώ ότι παίρνει ως σύστημα αναφοράς το xtr και καλά ως "εξωτικό" ας πούμε όπως είναι και το rohloff. Για να συγκρίνεις όσο γίνεται πιο όμοια πράγματα. Αν αυτά τώρα είναι όμοια. Επίσης οι κασσέτες αλλάζουν ολόκληρες ακόμη και ένα γρανάζι να έχει χαλάσει μόνο. Γενικά το rohloff δεν θα σου κρατήσει απλά μια ζωή αλλά ίσως θα το έχουν και τα παιδια σου ή και τα εγγόνια σου. Τα γραναζάκια θα τα αλλάζεις, αλλά αυτό θα παραμένει άθικτο.
Γενικά όπως προείπα και εγώ και άλλοι ο καθένας σταθμίζει τις ανάγκες του και κρίνει τι του χρειάζεται. Ανάλογα με την χρήση. Εγώ θέλω τώρα ένα χρωμολένιο 26 άρι touring ποδήλατο. Το κλειστό rohloff είναι κάτι το σίγουρο για εμένα σε αυτό το ποδήλατο όσο και να είναι το κόστος. Σε ποδήλατο πόλης όπως προείπα δεν θα το έβαζα. Σιγά μην είχα 1000 ευρώ κέντρο, κλειδωμένα στο κέντρο (κάνει και ρίμα). Εγω εσύ ο άλλος ξερει καλύτερα τι θέλει.
@spirosta
δηλαδή αν το παιδί έλεγε αν μπαίνει αλεξίπτωτο στο ποδήλατο θα μιλούσαμε για αλεξίπτωτα τώρα??
θα σου πω και σε σένα πιο είναι το πρόβλημα γιατί διαβάζετε μόνο ότι σας βολεύει
"Αυτό που με ωθεί σε αυτήν την αλλαγή είναι η αδυναμία και ημιμάθεια των ποδηλατάδων να μου κάνουν μια ρύθμιση της προκοπής με αποτέλεσμα κάθε τρεις και λίγο να χρειάζεται αναρρύθμιση τόσο το πίσω derailleur και να τρέμει η μεσαία τριβή πέρα δώθε."
το κόστος για αυτό είναι το πολύ 50 eyro
@all
και να πω μερικές ακόμα βλακείες μου
αν ήταν κόντρα κλειστά συστήματα με ανοιχτά συστήματα ταχυτήτων θα του πρότεινα λογικά να βάλει deore πίσω
αλλά επειδή δεν είμαι τόσο ασχετούλης και επειδή τα συγκεκριμένα συστήματα τα έχω δουλέψει σε ποδήλατα μου
θα πω τι χριάζετε ντίζες ντιζοκαλόδια ένα καλό μάστορα να στα περάσει και να στα ρυθμίσει και μια μεσαία τριβή κλειστού τύπου κόστος μαζί με περαστικά 50 eyro max.
οσό αφορά τον εξωτισμό και τα deore xtr kai rohloff
κάποιος που δεν ξέρει τι του γίνετε θα συγκρίνει rohloff me xtr
αν είναι να κάνεις οικονομία για χρήση στην πολη θα βάλεις allivio με κόστος ολλή την σειρά 150 ευρο μαζί με περαστικά
πόσο κάνει το rochloff? 1000 ευρό?
αν θεωρήσω ότι τα allivio θα μου βγάλουν 5 χρονια περιπού και λίγα βάζω x 7 = 35 xronia
δλδ
έχω δει allivio 10ετίας και δεν έχουν ακόμα πρόβλημα
φιλικά
πέτρος
Παιδιά με κάνατε σοφότερο αλλά παράλληλα αισθάνομαι τύψεις. Πράγματι έμαθα περισσότερα εδωπέρα από ότι ο ποδηλατάς μου σε ένα χρόνο.....αλλά μην ανεβάζετε ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ (ΤΟΝΟΥΣ). Όλοι μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για το ποδήλατο. Χέσ..κα αν θα βάλω rohloff ή shimano deore ή allivio ή turbo charger intercooler αν είναι να σκοτωθούμε εδώ μέσα. Κουλάρετε ρε παιδιά γιατί νοιώθω άσχημα. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ τον ποδηλατά μου και να μπαίνω στο site συχνότερα. Έχει ΔΡΑΣΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
Εντάξη, απλά ΙΣΩΣ κάποιοι αναφέροντε στο ΚΑΛΥΤΕΡΟ και κάποιοι άλλοι στο ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
Ανάλογα με το κόστος του ποδηλάτου σου, τον ενθουσιασμό σου, τα οικονομικά σου και την χρήση που θα κάνεις, επέλεξε ένα σύστημα ή επέλεξε ένα ποδηλατά που να κατέχει το άθηλμα και να έχει όρεξη. Απλά πράγματα "ζητάει" το ποδήλατό σου. Βρες κάποιον που να μπορεί να τα "ακούσει".
rockarolla
εσύ τι λες?
πάμε για το καλύτερο
ή το καλύτερο για σένα???
το θέμα είναι να ξέρουμε το κάθε τι σε τι χρησιμεύει και που αποσκοπεί
το ότι η xtr είναι καλύτερη από την allivio δεν σημαίνει πως όλοι πρέπει να βάλουμε xtr ακόμα και να μας περισσεύουν για μένα πχ η xtr δεν είναι να πληρώνεται από κανέναν ούτε καν από τους αθλητές γιατί πολύ απλά ξέρω τι μπορεί να μου προσφέρει :D
Λοιπόν αν δεν έχεις καταλάβει... Που δεν έχεις.. Και δυστυχώς τώρα έχω ήδη κάνει ΄ςνα θέμα σεντόνι και φταίω... Θα πω κάτι τελευταίο...
Σε αυτό το θέμα και αυτά που έχω γράψει εγώ αλλά και άλλοι δεν λέμε στο παιδί τι να βάλει αλλά συζητάμε κάποια πράγματα για τα κλειστά σασμαν. Φαντάζομαι ο χρήστης που τα διαβάζει αυτά μαθαίνει, παίρνει γνώσεις και σκέψεις και τελικά θα αποφασίσει τι θα βάλει. Φαντάζομαι μεγάλο παιδί είναι και ξέρει τι θέλει να δοκιμάσει...
Οπότε ποιο είναι το πρόβλημα να πούμε κάποιες απόψεις? Είδες πουθενά να του προτείνουμε κάτι. Μια μ@μο-συζήτηση κάνουμε και αυτή την ξέσκισες.
Όσο για σένα φίλε μου βάλε ότι τραβάει η καρδια σου. Ποιος ξέρει άλλωστε καλύτερα από εσένα τι σου χρειάζεται? Δοκίμασες το ένα και είδες δεν σου κάνει. Μπορεί να έφταιγε και ένας άσχετος ποδηλατάς δεν λέω αλλά εσύ το ξέρεις αυτό και εσύ θα ξέρεις αν θα δοκιμάσεις κάποιον άλλο. Είπαμε όλα τα αρνητικά και θετικά των διάφορων συστημάτων. Τώρα εσύ αποφασίζεις.
Και μεταξύ μας γιατί το έχω πάρει προσωπικά... Είπα εγώ ή κάποιος άλλος να βάλεις κάτι συγκεκριμένο?
Τεσπα... Το θέμα ήδη τράβηξε όσο δεν πάει άλλο.
πια συζήτηση? την offtopic??
μπαίνει ένας χρήστης να ρωτίσει κάτι
αν βγάλεις τα δικά μου λεγόμενα
τι βγαίνει???
βλέπεις πουθενά λύση?
εκτός αν θεωρείς λύση να ξηλώσει όλο το ποδήλατο για να βάλει εσωτερικές???
δεν του προτείνεται τίποτα απολύτως και εκεί ειναι το πρόβλημα να θέλετε να μιλήσετε για κλειστά κέντρα ανοίξτε ένα block ένα post για κλειστά πείτε πόσο όμορφα και καλά και χρήσιμα είναι
όταν κάποιος έχει πρόβλημα ρυθμίσεις μην τον απογοητεύετε μην τον κάνετε να νιώσει πως δεν έχει ποδήλατο αλλά πατίνι
δλδ αν ο χρήστης αύριο πάει και τα σκάσει και πάρει rohloff για το tuareg δεν είναι μαλακία αγορά?
και αν το παιδί ήξερε να κρίνει δεν θα ρωτούσε στο forum θα πήγαινε να κάνει το σωστό
δεν είναι θέμα βλακείας
είναι θέμα γνώσεων
Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται από τους κανόνες συμπεριφοράς γραπτούς ή άγραφους αυτού του blog /site αλλά μήπως ξέρει κανείς κανέναν πραγματικά ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ - ΠΟΔΗΛΑΤΑ προς Κηφισιά,Ν.Ερυθραία, Δροσιά, Άνοιξη, Αγ. Στέφανο; Διευθύνσεις έχω από ποδηλατάδες ή βρίσκω από τον Χρυσό Οδηγό ή το Internet το θέμα είναι να βρω έναν καλό. Μην πέσω πάλι στα ίδια σκ@τ@.
o τσιρικος δεν είναι προς τα εκεί?
http://www.tsirikosbikes.gr/
http://www.kinisibikes.com/pouEimaste.html
και για αυτόν έχω ακούσει καλά λόγια
:D
Ευχαριστώ πολύ plannet. Μάλλον με βλέπω για το kinisibikes που μου πέφτει κοντύτερα. Και πάλι ευχαριστώ
σιγάνος πρέπει να ειναι από του παλιούς στην αθήνα όλο και κάτι θα ξέρει δες και πες μου
αν θέλεις μπορώ να σου αφήσω κινητό αν έχεις πρόβλημα να με πάρεις επί τόπου :D
Στα Μελίσια σου κάνει;
Υπάρχει ο Πουκαμισάς Λουκάς, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 77 Μελίσσια, 210.6139275
Θα πάω μια βόλτα μέχρι την Κηφισιά αύριο ή μεθαύριο στον Σιγανό και θα σας πω εντυπώσεις. Ευχαριστώ.