Αλλαγή στεφανιού ή όχι?

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

Καλησπέρα! Έχω να μπω πάρα πολύ καιρό εδώ και δεν ξέρω το γιατί! Ο καιρός έφτιαξε και αποφάσισα να ξαναρχήσω της προπονήσεις, αλλά κάτι πάει στραβά! Πριν τα αρχίσω όλα αυτά πήγα το ποδήλατο στον ποδηλατά για ακτινολόγηση τις ζάντες! Μου είπε πως η πίσω δεν είναι τελείως στρόγγυλη αλλά έχει μια λακούβα μέσα! Τι να κάνω να την αλλάξω? Θα μπορέσω να βρω ίδια ζάντα, αν μου κάνει αυτός το πλέξιμο θα είναι οκ σαν να την αγόρασα από το εργοστάσιο ή όχι! Περιμένω απαντήσεις! Να περνάτε καλα!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

Δεν ξέρω αλλα νομίζω οτι σαν να κουναει λιγο προς τα επάνω όταν κάνω ποδήλατο!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

χωρις μια φωτο πως να σου πουμε και εμεις εαν το βαθουλωμα ειναι τετοιο που θελει αλλαγη ή οχι???

Για το αλλο που ρωτας εαν ξερει να πλεκει και να ακτινολογει τοτε μπορει να ειναι και καλυτερη απο το εργοστασιο.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Για το αλλο που ρωτας εαν ξερει να πλεκει και να ακτινολογει τοτε μπορει να ειναι και καλυτερη απο το εργοστασιο..."
Αν ο τροχος δεν ειναι του χιλιαρικου, κι αν ο ποδηλατας ειναι καλος στη δουλεια του, τοτε ο τροχος θα ειναι σιγουρα καλυτερος απο τον εργοστασιακο.
Οσο για το βαθουλωμα:
Αν με φουσκωμενο σωστα λαστιχο "καταλαβαινεις" το βαθουλωμα οδηγωντας σε καλη ασφαλτο (ασχετα αν το ποδηλατο ειναι δρομου η ΜΤΒ η οτι αλλο), τοτε η ζαντα (στεφανι) θελει αλλαγη.
Αν εχεις V-brake και "καταλαβαινεις" το βαθουλωμα στο φρεναρισμα, θελει επισης αλλαγη το στεφανι.
Αν το στεφανι δεν ειναι ραγισμενο, και τιποτε απο τα παραπανω δεν συμβαινει, τοτε αστο οπως ειναι, και κανε του απλα μια καλη ακτινολογηση. Μπορει να εχει αρκετη ζωη ακομα.

rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...Για το αλλο που ρωτας εαν ξερει να πλεκει και να ακτινολογει τοτε μπορει να ειναι και καλυτερη απο το εργοστασιο..."
Αν ο τροχος δεν ειναι του χιλιαρικου, κι αν ο ποδηλατας ειναι καλος στη δουλεια του, τοτε ο τροχος θα ειναι σιγουρα καλυτερος απο τον εργοστασιακο.
Οσο για το βαθουλωμα:
Αν με φουσκωμενο σωστα λαστιχο "καταλαβαινεις" το βαθουλωμα οδηγωντας σε καλη ασφαλτο (ασχετα αν το ποδηλατο ειναι δρομου η ΜΤΒ η οτι αλλο), τοτε η ζαντα (στεφανι) θελει αλλαγη.
Αν εχεις V-brake και "καταλαβαινεις" το βαθουλωμα στο φρεναρισμα, θελει επισης αλλαγη το στεφανι.
Αν το στεφανι δεν ειναι ραγισμενο, και τιποτε απο τα παραπανω δεν συμβαινει, τοτε αστο οπως ειναι, και κανε του απλα μια καλη ακτινολογηση. Μπορει να εχει αρκετη ζωη ακομα.

Ο τροχός είναι για το manhattan μου το trekking που του φοράω 700χ30 λαστιχακι ημισλικ! Στο φρενάρισμα δεν το καταλαβαινω αλλα κάνει λίγο σαν να πεταει την ώρα που το καβαλάω σε ασφαλτο! Δεν είναι πολύ! 1 με 2 χιλιοστα ανεβαίνει πανω....

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

MIA ΦΩΤΟ.!!!!!!!

οτι αλλο και να λεμε..........

rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

ρε με το ματι δεν φαίνεται! Μόνο κατά την κίνηση φαίνεται! Θα προσπαθήσω το βράδυ να βγαλω φώτο ή βίντεο!

Stel10s
Απών/απούσα

Και ενα βιντεο με την ροδα να γυρναει, εστιαζοντας πχ στα τακακια, για να εντοπισουμε αν ο τροχος ειναι και ποσο στραβος.
Θα μπορουσε πχ να εχει κατσει στραβα το λαστιχο.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Και ενα βιντεο με την ροδα να γυρναει, εστιαζοντας πχ στα τακακια, για να εντοπισουμε αν ο τροχος ειναι και ποσο στραβος.
Θα μπορουσε πχ να εχει κατσει στραβα το λαστιχο.

...επισης να εχει κανει "καρουμπαλο" το λαστιχο σε καποιο σημειο, πραγμα που συνεπαγεται την αμεση αλλαγη του λαστιχου.
Γενικα, για να γινεται αισθητο το στραβωμα της ζαντας στο δρομο, θα πρεπει το στραβωμα να ειναι μεγαλο...

contact