Καλησπέρα αγαπητοί συμποδηλάτες και συμφορουμίτες.
Πρόσφατα αγόρασα ένα ποδήλατο dahon. Ωστόσο παρατήρησα οτι οι τροχοί των συγκεκριμένων ποδηλάτων συγκρατούνται από μπουλόνια-παξιμάδια και όχι από κάποιο μηχανισμό γρήγορης απελευθέρωσης.
Έτσι θα ήθελα να μου πεί κάποιος τι θα χρειαστώ για να αλλάξω στο δρόμο σαμπρέλα αν ω μοι γέννητω πάθει κάτι.
Δηλαδή, θα χρειαστώ ενδεχωμένος δύο γερμανοπολύγωνα 15mm?
Υπάρχει κάτι τέτοιο σε συμπτηγμένο μέγεθος που μπορώ να κουβαλάω μαζί μου.
Τέλος ποια είναι η γνώμη σας για τα σπρέι επιδιόρθωσης ελλαστικών?
Αξίζουν τον κόπο? η υπάρχει περίπτωση να καταστρέψουν και το ίδιο το λάστιχο?
Ευχαριστώ!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
... υποθέτω εννοείς κάτι τύπου "fast", για μηχανάκια κλπ κλπ.
Πολύ ογκώδη, δεν ξέρω αν θα δουλέψουν σε ποδηλατικό ελαστικό.
Άλλωστε που να κουβαλάς ολόκληρη γκουμούτσα?
Και αν οι σαμπρέλες έχουν γαλλική βαλβίδα και όχι βαλβίδα αυτοκινήτου?????
(1) Λοιπόν, χρειάζεσαι ένα γερμανοπολύγωνο, νομίζω είναι 14άρι, τσέκαρέ το, πάνε χρόνια που έχω να πιάσω τροχό χωρίς quick release....
Κυκλοφορούν λεπτούτσικα κλειδιά, χωρίς βάρος και όγκο. Και κάνουν δουλειά.
(2) Πέραν του γερμανικού, θα χρειαστείς τουλάχιστον ένα λεβιεδάκι αφαίρεσης ελαστικού (παλιά χρησιμοποιούσαμε κουτάλια.... ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ...). Στην αρχή ίσως χρειάζεσαι δύο, με τον καιρό θα δεις ότι ένα φτάνει και αρκεί.
(3) μια σαμπρέλα, ίδια σε διαστάσεις με ότι φοράς τώρα.
(4) μια τρόμπα με στόμιο κατάλληλο για τις βαλβίδες που έχεις ή αμπούλα πεπιεσμένου αέρα με ανάλογο ακροφύσιο.
Αυτά τα 4 είναι τα απολύτως απαραίτητα.
Από κει και πέρα, καλόν είναι να έχεις και κάποια πράγματα επιπλέον:
πχ ένα κιτ μπαλωμάτων.... η σαμπρέλα μπορεί να ξανασκάσει, ειδικά αν ξεχασεις και δεν ελέγξεις / δεν βρεις την αιτία που έσκασε την αρχική σαμπρέλα σου... έχει τύχει σε όλους...
πχ αν έχεις γαλλική βαλβίδα (presta .. λεπτούτσικη) μπορείς να έχεις έναν αντάπτορα "γαλλικής σε αυτοκινήτου", ώστε να βιδώνεις και να φουσκώνεις σε βενζινάδικα ή με άλλες τρόμπες.
πχ ένα πολυεργαλείο, όλο και κάτι μπορεί να ξεσφίξει, να χαλαρώσει, να θέλει ξαναρύθμιση, να θέλει αλλαγή... με ένα πολυεργαλείο γίνεσαι Bob ο μάστορας....
καλημέρα,
ή μπορείς να βάλεις quick release ! ! !
Επίσης, υπάρχει ένα σετ επιδιόρθωσης ελαστικών το οποίο δεν χρειάζεται κόλα. είναι έτοιμο σαν τραυμαπλαστ και to κουτάκι του είναι σε μέγεθος 1/4 του σπιρτόκουτου !
Κάνει νομίζω γύρω στα 4 ευρώ και έχει 5 μπαλωματάκια...το είχα πάρει πριν από κανα χρόνο από το cyclist...
... για να βάλεις quick release.... πρέπει να αλλάξεις άξονα στο κέντρο του τροχού, ή μάλλον την φωλιά του άξονα.
Γίνεται αλλά μάλλον δεν αξίζει τον κόπο, ειδικά σε καινούργιο ποδήλατο.
Το κιτ που λες, είναι με αυτοκόλλητα μπαλώματα, τέτοιο έχω σε όλα τα τσαντάκια σέλας, σε όλα τα ποδήλατά μου... δουλεύει μια χαρά.
Τύπου fast έχω αρκετό καιρό μέσα στο σακίδιο υποτίθεται ότι είναι για ποδήλατο αλλά δε το έχω χρησιμοποιήσει (για βαλβίδα κανονική αυτοκινήτου)
τελικά καταστρέφουν το λάστιχο;
έχω ακούσει ότι υπάρχει αυτή η περίπτωση !
κάποιοι φίλοι εδώ λένε πως ναι. δεν ξέρω τι ισχύει τελικά (στη συσκευασία του φυσικά δεν αναφέρει κάτι για άχρηστο ελαστικό μετά τη χρήση)
Άρα όπως μου λέτε θα χρειαστώ ένα πολυεργαλείο το οποίο θα φέρει γερμανοπολύγωνα, σαμπρέλα αλλά και patches για ενδεχόμενη επιδιόρθωση. Επίσης να πω οτι η βαλβίδα είναι τύπου αυτοκινήτου και είναι απόλυτα συμβατή με αυτά τα σπρέι επιδιόρθωσης. Αλλά μήπως είναι επισφαλή αυτα τα σπρέι?