παιδια
πηγα σημερα το πρωι μια βολτα με το Peugeot μου...
για 2 λεπτα το αφηνω σε μια κωλονα της ΔΕΗ για να παω στο περιπτερο για νερο
και ξαφνικα ακουω ενα μπουμ ,επεσε το ποδηλατο
το σηκωνω,βεβαιωνομια οτι ολα ειναι καλα και δεν εγινε καποια ζημια και ξεκιναω
ομως ενω παλαιοτερα μπορουσα εχοντας μια Χ ταχυτητα να κανω για λιγα μετρα ποδηλατο χωρις να πιανω το τιμονι (δηλ για λιγα δευτερα ισα ισα να τεντωθω απο την σκυφτη θεση) πλεον με το που αφησω το τιμονι αυτο κατευθειαν στριβει αριστερα με αποτελεσμα παραλιγο να πεσω σημερα
κατεβηκα και δεν ειδα κατι περιεργο... :(
τι λετε να φταιει ???
να παω στον μαστορα ????
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ο λαιμός με το τιμόνι είναι ευθυγραμμισμένα με το πηρούνι? Το πιθανότερο είναι ότι με την πτώση ο λαιμός (και συνεπώς και το τιμόνι) περιστράφηκαν κατά λίγο με αποτέλεσμα να μην ισορροπεί το όλο σύστημα. Αρχικά ξέσφιξε με ένα εξαγωνικό κλειδί (allen) τον κοχλία στον κατακόρυφο άξονα του λαιμου και προσπάθησε να το βάλεις όσο πιο ίσια μπορείς. Κατά τα άλλα, δεν πιστεύω ότι σε πτώση από στάση μπορεί να έχει στραβώσει το πηρούνι, να έχει μετατοπιστεί ο άξονας του τροχού σε σχέση με το πηρούνι κλπ. Επιπλέον τα λάστιχά σου είναι φουσκωμένα κανονικά? hope it helped :-)
τα ελαστικα τα φουσκωνω καθε 3-4 φορες που θα βγω για την βολτα μου
(τωρα που το ειπες , τα φουσκωνω μεχρι να γινουν "πετρα" η τουλαχιστον μεχρι ζουπωντας τα με την παλαμη να μπαινει ελαχιστα μεσα το ελαστικο...καλα κανω η πρεπει να κοιταω τις ενδειξεις με τα bar στο καντραν με τον αερα στο βενζιναδικο ??? δεν ξερω καν μεχρι τι νουμερο να βαζω,απλα φουσκωνω μπρος πισω ωστε να εχουν ιδια ενδειξη στο καντραν)
οσο για την προταση επειδη σημερα δεν προλαβαινω καποια στιγμη στην εβδομαδα θα το επιχειρησω και θα σε ενημερωσω
thanks παντως :)
1. φουσκώνουμε βάσει της ένδειξης του μανόμετρου και των ορίων που αναγράφει το ελαστικό επάνω. Η αίσθηση "πέτρα" είναι διαφορετική για εσένα και για εμένα, διαφορετική το πρωί που ξύπνησα και το απόγευμα που γυρνάω κουρασμένος σπίτι μου, διαφορετική αν πιέζω το πλάι ή το πέλμα του ελαστικού...
2.
[ahead / threadless σύστημα] για να ισιώσεις τον λαιμό με το τιμόνι ΔΕΝ ξεβιδώνεις την επάνω βίδα στο πιρούνι. Λασκάρεις ελάχιστα τις δύο "οριζόντιες" βίδες του λαιμού. Η κάθετη είναι για την προφόρτιση. Δεν "κρατάει" φορτίο, δεν την πειράζουμε... (εκτός αν έχουμε πολύ τζόγο στο πιρούνι...).
[παλιό σύστημα / threaded] για να ισιώσεις τον λαιμό, όντως χαλαρώνεις την μοναδική βίδα του πιρουνιού (κάθετη)
Τσέκαρε μήπως έχει φύγει και ο τροχοός ελάχιστα από το "κέντρο" του ποδηλάτου. Ρίξε γενικά μια ματιά ή ρώτα σε κανα ποδηλατά.
Επισης βγάλε - βάλε τον τροχό και κοιτα να απεχει συμμετρικα απο το πιρουνι.
σωστόστ o Rockarolla. Δεν ανέφερα την περίπτωση του threadless γιατί υποσυνείδητα στο διάβασμα/άκουσμα της λέξης Peugeot μου έρχεται η εικόνα από παλιό κουρσάκι ή παλιό mountain με quill stem. Όπως και να έχει, καλύτερα να το πας στον ποδηλατά να του ρίξουν μια ματιά