Εκεί που ερχόμουν το πρωί στη δουλειά ακούγεται ένα κρατς. Σταματάω να δω τι έγινε και ανακαλύπτω ότι έσπασε η σέλα. Θα στείλω ένα χεστήριο μειλ στην εταιρία γιατί τη σέλα την αγόρασα πέρσι τον Μάιο. Είναι απαράδεκτο να γίνετεται αυτό σε λιγότερο από χρόνο. Έψαξα λίγο στο internet και είδα ότι και άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
broken_brooks_b17.jpg | 443.62 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Λυπάμαι πράγματι ότι σου έγινε τέτοιο, Γεράκι! Άν είναι δυνατόν ότι έσπασαν μεταλλικά στον ίδιο τόπο;!
Σου εύχομαι να αντιζημιαστείς
........................έχεις και προηγούμενο συμβάν.
Ποιό τύπο συνδέσμου χρησιμοποιείς απο τι υλικό είναι,πόσες βίδες έχει 4 ή 2,και πως τις σφίγγεις;
https://www.podilates.gr/forum/apories-protaseis-gia-royhismo-exartimata-ki-axesoyar/prosfora-brooks
Κράτα μας ενήμερους, υποψιάζομαι πως πρόκειται για την Β17 ή κάνω λάθος; με τα ελατήρια...μου φαίνεται πολύ μα πολύ παράξενο...αν δεν γίνομαι φρικτά αδιάκριτη, ποιο είναι το βάρος σου; αν θες απαντάς και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη, αλλά είναι καθαρά ερώτηση από καταναλωτικό ενδιαφέρον...
Πριν λίγο καιρό σου έσπασε ο σκελετός σου στο σημείο κοντά στον κάθετο, κάτω από τη σέλα.
Τώρα σου έσπασα μια από τις πιο ανθεκτικές σέλας, και μάλιστα μάλλον είναι η flyer που τα ελατήρια της απορροφούν τους κραδασμούς.
Μήπως κάτι πάει στραβά με τη θέση σου πάνω στο ποδηλάτο και την κατανομή του βάρους και της πίεσης που δέχεται?
Μήπως η σέλλα είχε καταπονηθεί πολύ στον προηγούμενο σκελετό που σου είχε σπάσει. Μήπως απλά έτυχε και δεν πρόλαβε να σπάσει τότε και έγινε τώρα?
Γενικά θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο, κυρίως για την ασφάλειά σου από εδώ και πέρα.
...απο εγγυηση.
Αλλα και να μην καλυπτεται, υπαρχει ανταλλακτικο και αλλαζει πανευκολα.
Don't worry. Be happy.
https://www.bike-components.de/en/Brooks/Untergestell-fuer-Flyer-B67-Sat...
@airpeace79
όντως μου είχε σπάσει και μια selle italia (ή κάπως έτσι) και πάλι στις ράγες.
2 βίδες έχει αλλά δεν ξέρω να εξηγήσω τι τύπος είναι.
@Royal Oak
130 κιλά είμαι και γιαυτό πριν αγοράσω την brooks τους έστειλα μειλ ρωτώντας αν θα με αντέξει η flyer που άρεσε.
Η απάντηση τους:
"There is no weight limit on the saddle. Though the effectiveness of the saddle very much depends on your riding position (upright or leaning forward). If you are in a ore upright position the flyer should be perfectly suited to you. If on the other hand you are leaning froward i'd recommend looking at a B17 Standard."
@Vasscott
πολύ πιθανά όσα λες. Έχω τη συνήθεια να κάθομαι πολύ πίσω στη σέλα και λογικά αυτό θα φταίει.
@Columbus discovers Cro-moly
Το ξέρω Χρήστο ότι υπάρχει ανταλλακτικό. Το κόστος όμως μαζί με τα μεταφορικά δεν είναι αμελητέο άσε την ταλαιπωρία να περιμένεις πότε θα έρθει και να κάθεσαι να το αλλάζεις.
Πήρα brooks γιατί άκουγα ότι είναι "αθάνατες" και σκεφτόμουν ότι δεν μπορεί θα αντέξει κάμποσα χρόνια.
Αμ δε. Ο δικός μου κ*λος όλα τα διαλύει.
...
σ'αυτή τη φράση υπάρχουν δύο πράγματα που θα μπορούσες να αποφεύγεις:
1ο. Το να κάθεσαι!
(Γενικά καλύτερα είναι να μην έχουμε στο μυαλό μας ότι καθόμαστε στη σέλλα πάνω από κάποιο μικρό ποσοστό του χρόνου που κάνουμε ποδήλατο. Βγάλε τα ορθοπέταλα, βγάλε τα σηκώματα σε κάθε μικρή ανωμαλία του δρόμου, βγάλε και τα σηκώματα στα πετάλια στις κατηφόρες ή στα καλά καθούμενα για ...ξεμούδιασμα, τι μένει; Ε, Τόσο καθόμαστε.)
και
2ο. Το να κάθεσαι πολύ πίσω.
(αυτό δημιουργεί ροπές και οι ροπές διάτμηση στις ράβδους στήριξης).
...
Όμως τι εννοείς να κάθεσαι "πολύ πίσω";
Άν το πολύ πίσω σημαίνει ότι κάθεσαι με τα κοκαλάκια του ισχύου της λεκάνης στο πίσω (πλατύ) μέρος της σέλλας, τότε αυτό είναι το σωστό. Δεν είναι πολύ πίσω.
Άν όμως σημαίνει ότι κάθεσαι πολύ πίσω γιατί θες χώρο, τότε το ποδήλατό σου έχει μικρό οριζόντιο ή σου είναι συνολικά μικρό.
Ζωή να'χεις καλό μου!
Διάβασε προσεχτικά το Νο 2 του Διδότου...
Νομίζω...
Φοβάμαι δεν φταίει η Brooks... δε πούαρ ντάρλιγκ σέλλα...ση ιζ γκουντ...
καλή κατάληξη σε όλα εύχομαι de profundis!!!
"...(αυτό δημιουργεί ροπές και οι ροπές διάτμηση στις ράβδους στήριξης)..."
Μηχανολογια μου θυμιζει!
Το βρηκα;
Δεν ξέρω αν είναι τραβηγμένο αυτό αλλά σκέφτομαι μήπως υπάρχει και η περίπτωση, λόγω βάρους/χρησης, να "έκατσε" η σέλα και να χρειαζόταν τέντωμα, κάτι που να μην έγινε κι έτσι πλέον να μην γινόταν απόσβεση της δυναμης που ασκούσε (το βαρος) στις ράγες με συνέπεια την καταπόνησή τους?
η μορφολογία και λειτουργικότητα του ερειστικού μας συστήματος στην περιοχή της λεκάνης και του ισχίου και η μορφολογία και η λειτουργικότητα της σέλλας συγκροτούν στην ουσία ένα μηχανικό σύστημα που θαρρώ το Διδότου Νο 2 περιγράφει με εξαιρετική σαφήνεια...εγώ δηλαδή πείστηκα μέχρις εσχάτων...Διδότου εύγε!!!
το μυστήριο απαντήθηκε και μένει το Γεράκι να γερακωθεί κατά πώς πρέπει γενικώς και ειδικώς...
Πρεπει να εχει να κανει με την προηγουμενη χρηση της σελλας στο οριο της (τερμα μπροστα η τερμα πισω) πραγμα που οντως δημιουργει μεγαλες ροπες ειδικα αν δεχεται μεγαλο βαρος. Με επακολουθη κοπωση των ραβδων στηριξης στα σημεια που εμφανιζεται η μεγιστη ροπη/δυναμη. Δηλαδη εκει που "βγαινουν" οι ραβδοι της σελλας απο τα στηριγματα τους.
Μια κοντινη φωτογραφια των σπασιματων, μπορει να αποκαλυψει πολλα. Ειδικα οσον αφορα την κοπωση.
@ Columbus: Χα χα.
Θυμίζει το άτιμο.
Πράγματι.
Να πω ότι δεν θυμίζει;...
@RO: νάσαι καλά!
...
αλλά να ...γερακωθεί κατά πως πρέπει γενικώς και ειδικώς!
τι του λες όμως μωρέ του ανθρώπου;
δηλαδή τι να κάνει ο άνθρωπος;
...
Φίλε Geraki νομίζω ότι μετά από όλα αυτά τα ανδραγαθήματα πρέπει να προσθέσεις ένα "και" στον τίτλο της ανάρτησής σου. Να την κάνεις "Έσπασε και η Brooks!"
...
Πάντως έχουν και μερικά καλά αυτά όλα: ότι δεν έπαθες τίποτα, ότι διορθώνονται, ότι μαθαίνεις (και μαθαίνουμε) απ' αυτά και επίσης - το βασικότερο μάλλον - ότι κάνεις πολύ ποδήλατο! Αλλιώς από μόνα τους δε σπάνε!
(στον Άραγκορν μιλώ που δεν μ' αφήνει να γράψω με μια μουσούδα τρισδιάστατη μέσα στα χέρια μου)
@ didotou and geraki
με την έκφραση γερακωθεί εννοώ μήπως τα 130 κιλά να γίνουν 100 και να αγοράσει ένα θηρίο ποδήλατο να βγάλει το γερακίσιο άχτι του;;;
γεράκι συμπάθα με αγόρι μου! με αγάπη το λέω!
..........................saddle bracket(συνδέσμου σέλλας-παλουκόσελλου).
Θα έψαχνα να βρώ παλουκόσελλο με μία βίδα σφιξίματος κατά την φορά του παλουκόσελλου και δεν θα χρησιμοποιούσα πια συνδέσμους που έχουν μία βίδα αριστερά μία δεξιά.
Το πρώτο καπακώνει τις ράγες της σέλλας και ασκεί ομοιόμορφα τις δυνάμεις ενώ απορροφά/δέχεται τις πιέσεις έχοντας μεγαλύτερο ευρος τιμών,αντίθετα όταν η βίδα βρίσκεται παράλληλα με το τιμόνι και σφίγγει την σέλα απο δεξιά και αριστερά τείνει να φέρει τις ράγες κοντύτερα μεταξύ τους ασκώντας πολύ πιθανόν λάθος τις δυνάμεις και περιορίζοντας κατά πολύ τα όρια καταπόνησης.
Και πάλι δεν σημαίνει πως θα λύσεις το αρχικό πρόβλημα αλλά συνηθίζεται σε περίπτωση ακραίας καταπόνησης να σπάνε αυτά πρωτού προλάβει να σπάσει η σέλα.
Ο τίτλος αλλάχτηκε!!!
- Κάθομαι πολύ πίσω σημαίνει ότι κοκαλάκια του ισχύου της λεκάνης βρίσκονται εκεί που είναι τα πριτσίνια στη brooks.
Ίσως να είναι και σωστή η θέση μου τελικά
- Η σέλα δεν έχει κλείσει καν χρόνο. Λογικά δεν θα χρειάζεται τέντωμα το δέρμα τόσο νωρίς.
- Ο Columbus είπε κάτι σωστό που μόλις τώρα το συνειδητοποίησα, Μέχρι το Γενάρη, που έσπασε ο σκελετός του προηγούμενου ποδηλάτου, η σέλα ήταν τραβηγμένη τέρμα πίσω.
- Μακάρι να έκανα πολύ ποδήλατο. Λόγω χρόνου το έχω μόνο για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά. Σκάρτα 17km συνολικά, καμιά ωρίτσα κάθε μέρα. Αν βγάλεις όμως ΣΚ, διακοπές Χριστουγέννων/Πάσχα/Καλοκαιριού, Αργίες, Εθνικές επετείους, βροχές άντε να μένουν 170-180 διαδρομές το χρόνο.
- Αφήνω ασχολίαστο το χάσιμο βάρους.
- Το παλουκόσελο έχει 2 βίδες παράλληλες στον οριζόντιο. Βολικό είναι καθώς ανάλογα με το ποια βίδα σφίγγεις ανεβαίνει ή κατεβαίνει η μύτη της σέλας.
...
Όχι. Δεν είναι.
Τα ισχυακά οστά είναι για να εδράζονται στο πλατύ μέρος της σέλλας.
Τα "πριτσίνια" είναι στο πίσω "γύρισμα / κατέβασμα / τέλειωμα" της σέλλας!
Δεν είναι σέλλα εκεί.
Εσύ δεν κάθεσαι απλά πολύ πίσω.
Κάθεσαι τόσο πίσω που είσαι εκτός σέλας!
...
Γιατί όμως;
Προφανώς θες χώρο.
Σκέψου το:
Κοντός οριζόντιος;
Κοντός λαιμός;
Περίεργο τιμόνι που σε φέρνει πίσω;
Μικρό νούμερο όλο το ποδήλατο;
...είσαι ιδιοκτήτης εταιρείας πετρελαιοειδών και προσπαθείς να μας πείσεις ότι ποδήλατα και εξαρτήματα είναι χάρτινα, σπάνε εύκολα για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!
Σταματώντας το τρολλάρισμα, σε συνδυασμό με το σπασμένο πλαίσιο κάτι πολύ πολύ λάθος πρέπει να κάνεις γιατί δεν δικαιολογείται διπλή αστοχία σε παραπλήσια τμήματα. Η έκκεντρη φόρτιση από μεγάλο offset και πίσω τοποθετημένη σέλα, το αυξημένο σωματικό βάρος, το να περνάς τις ανωμαλίες με όλο το βάρος στη σέλα δεν καταστρέφουν έτσι εύκολα ένα ποδήλατο από μόνα τους, αλλά εάν τα συνδυάσεις όλα μαζί μπορεί να υπάρχει πρόβλημα.
Τώρα ψώνισες σκελετό με 27.2 παλουκόσελο που είναι πιο ευαίσθητο και κυρίως ο σκελετός στο σημείο που σου έσπασε το Sirrus, αλλά τουλάχιστον βάλε ένα μακρύ 400άρι παλουκόσελο με 0 offset για προστασία του πλαισίου και μηχανισμό που να κάνει για οβάλ ραγες κάρμπον σέλα που μοιράζουν το βάρος καλύτερα στις ράγες, για προστασία της σέλας. Και φυσικά σηκωνόμαστε στις λακούβες πρώτα για εμάς και τον καλύτερο έλεγχο του ποδηλάτου και μετά για το ποδήλατο και τα εξαρτήματα του.
Νεώτερα από το "μέτωπο"
Επικοινώνησα με την brooks για την εγγύηση και μου είπαν ότι η πολιτική τους είναι
- να επικοινωνήσω πρώτα με το μαγαζί που την αγόρασα
- το μαγαζί θα ζητήσει εκ μέρους μου εγγύηση από τον τοπικό αντιπρόσωπο
- ο αντιπρόσωπος με τη σειρά του από την brooks στην Αγγλία
- Η brooks θα απαντήσει στον αντιπρόσωπο, ο αντιπρόσωπος στο μαγαζί και το μαγαζί σε μένα
Και νόμιζα ότι μόνο στην Ελλάδα γίνονται κάτι τέτοια!!!!!
Σήμερα είχα απάντηση.
Να στείλω τη σέλα στο μαγαζί (Γερμανία), αυτοί θα τη στείλουν τον κατασκευαστή και ή θα την επισκευάσουν ή θα μου στείλουν καινούργια.
Και είμαι σε δίλημμα.
Τα μεταφορικά για να στείλεις Γερμανία ένα κουτί κοντά στο κιλό είναι 27€ με ΕΛΤΑ χωρίς να γνωρίζω ακόμα
αν θα με χρεώσουν και μεταφορικά για να μου στείλουν τη σέλα πίσω.
Από τη μια είναι το γαμώτο της υπόθεσης
και από την άλλη το ανταλλακτικό
https://www.bike-components.de/en/Brooks/Untergestell-fuer-Flyer-B67-Sat...
μαζί με τα μεταφορικά κοστίζει 26,5€ και θα το έχω πολύ πιο γρήγορα από το να ακολουθήσω τη διαδικασία της εγγύησης.
Απλά μετέφερε τους τον προβληματισμό σου αυτό. Μπορεί και να βρουν τρόπο να σε καλύψουν κάπως.
Καλό είναι να τους στείλεις και μερικές φωτογραφίες.
Πολύ σωστό, πες τους το κατευθείαν, καταρχάς ρώτα ευγενικά εάν τα μεταφορικά είναι δωρεάν ή θα στα πληρώσουν. Εάν σου πουν όχι, γράψε τους παιδιά το ανταλλακτικό κάνει όσο τα μεταφορικά και αν και εφόσον την φτιάξετε, γιατί να μπω σε τέτοια ταλαιπωρία με το ρίσκο να πετάξω τα λεφτά μου? Ή παίρνω στα χέρια μου μία σέλα που να δουλεύει ή παίρνω το ανταλλακτικό μόνος μου και σας θάβω σε όποιον γνωρίζει τις γλώσσες που μιλάω και γράφω.
Γιώργο εάν είναι αγορασμένη από bike-components θα πληρώσεις εσύ τα ταχυδρομικά, θα κρατήσεις αποδείξεις κλπ και μετά θα σου τα επιστρέψουν ως έμβασμα με την αντίστοιχη χρέωση/κράτηση στην Ελληνική τράπεζα.
Εμένα όταν μου ήρθε σπασμένη η σχάρα Tubus, την επέστρεψα και μου έβαλαν τα χρήματα που πλήρωσα στα ΕΛΤΑ (33 ευρώ με tracking number) στο λογαριασμό μέσα σε 15 ημέρες αλλά η εδώ τράπεζα με χρέωσε 3 ευρώ ως έμβασμα πληρωμής (ή κάτι τέτοιο).
Δεν είναι από το bike-components
Είναι από το ebay shop αυτού του γερμανικού σαιτ
http://www.sportsandmoreshop.de/
Θα στείλω μήνυμα με όσα είπατε και ανάλογα την απάντηση θα πράξω.
Γεια σου Γεράκι,
εάν θέλεις, να επικοινωνιώσω εγώ με το κατάστημα; Θα μπορούσα να τους εξηγήσω το δίλειμμά σου και να τους ρωτήσω για συμβολές.
Όπως κατάλαβα, το κατάστημα λαμβάνει επιστροφές μέσα στη Γερμανία κι αμελεί για άλλες χώρες.
Κανονικά, η εγγύηση διαρκεί για 6 μήνες, μεσα τις οποίες η/ο έμπορος αναγκάζεται να λάβει το άρθρο πίσω χωρίς αντίρρηση.
Υποπτεύμαι ότι πρόκειται για «γρήγορα λεφτά».
Όπως το βλέπω, το πρόβλημα βρίσκεται με το επιχείρημα Brooks, που μεταβιβάζουν τα χρέα στον πελάτη
Γράψε μου πμ άν θες, με τον αριθμό λογαριασμού, για να σε υπερασπίσω. Θα μου είναι εξαιρετική χαρά.
Τυγχάνω ευτυχής κάτοχος παρόμοιας brooks (με ίδιες μπάρες).
Μια φορά βαρυφορτωμένο το ποδήλατο έπεσε πολύ άσχημα, και η σέλλα στράβωσε πολύ μονόπατα. Την ίσιωσα τραβώνας με πολλή δύναμη με ένα κλαδί από δέντρο που σφήνωσα ανάμεσα στις μπάρες!
Από τότε πέρασαν χρόνια και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Κάτι δεν πάει καλά δε αυτή την ιστορία. Κάτι περίεργο συμβαίνει. Πρόκειται για ατσάλι πολύ γερό. Μήπως με το ποδήλατο αφορμάς σαν γεράκι σε επίγειους στόχους; ...
Τι έγινε τελικά; Εντόπισες το σκουλήκι που κάνει τις δολιοφθορές;
Δεν υπάρχει κανένα σκουλήκι.
Προφανώς κάτι κάνω λάθος αλλά δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω γιατί δεν ξέρω ποιο είναι το λάθος.
Παιδιά, γεια σας. Όταν έχετε προβλήματα με καταστήματα στη Γερμανία, σας προσφέρνω τη βοήθειά μου για τους λόγους
1ον) Πολύ συχνά, τα ηλεκτρονικά μηνύματα χάνονται ή δεν λαμβάνει κανείς απάντηση: ο σεφ δουλεύει
με τα χέρια του (ή τουλάχιστον προσπαθεί να βγάλει πέρα όλες τις δουλίτσες καταστήματος δικτύου).
Είδα τη σελίδα του συγεκριμένου μαγαζιού και κατάλαβα αμέσως ότι όσες_οι δεν μιλάνε ή γράφουνε γερμανικά, δε θα ληφθούν απάντηση.
2ον) Ένα τηλεφώνημα με τον υπεύθυνο στη μητρική του γλώσσα, μπορεί να ευρυτέρει τον ορίζοντά του, για π.χ. εάν τον έπαιρνα για να ρωτήσω κάτι για κάποιον καλό γνωστό μου, δυνατό ν´ακούσει περί τινός πρόκειται και πως να του λύσουμε το πρόβλημά του.
3ον) Μήν ξεχνάμε ότι πολλοί που ανοίγουνε μαγαζί στο δικτύο, υποτιμούνε τους κόπους. Πολύς κόσμος δεν ξέρει να γράφει ή να διαβάζει όπως εσείς.
Με άλλα λόγια: Πως ν´αντιμετωπίζετε έναν κακόμοιρο του οποίου λείπουν οι ικανότητες του να επικοινωνηθεί μαζί σας;
Μια λύση: εάν συμφωνούμε να σας υποστηρίζω, θα σας ρωτώ για τις απαραίτητες λεπτομέρειες, για να μπορέσω ν´αρχίσω την κουβέντα.
Σας εύχομαι το θάρρος να δέχεσθε την προσφορά μου
Δεν μπορεί να σπάσανε και οι δυο μπάρες ταυτόχρονα. Είναι ανήκουστο. Οι μπάρες είναι ισχυρότατες, απλά ΔΕΝ σπάνε. Κάποιος έχει βάλει το ποδήλατό σου στο μάτι.......
Για να πω την αλήθεια είναι ένα θέμα που το έχει αμελήσει ιδιαίτερα.
Από την αρχή ήθελα να κάνω ένα ευχέλαιο και στην συνέχεια να του κρεμάσω μια μπλε χάντρα
αλλά με το σήμερα με το αύριο το αμέλησα.
Ευχαριστώ κωστάνζα για την προσφορά σου.
Σίγουρα είναι πολύ καλύτερο να μιλήσεις με κάποιον στο τηλέφωνο και μάλιστα στη μητρική του γλώσσα
από το να ανταλλάσσεις emails στα αγγλικά αλλά το συγκεκριμένο μαγαζί απαντάει αρκετά γρήγορα, στα αγγλικά
και φαίνονται πρόθυμοι να με εξυπηρετήσουν.
Σύμφωνα με την πολιτική τους θα πρέπει να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά για να πάει η σέλα στη Γερμανία
και αυτοί θα επωμιστούν το κόστος να την στείλουν Αγγλία και το κόστος να μου την επιστρέψουν.
Το πρόβλημα είναι με το κόστος στα ΕΛΤΑ.
Είναι μεγάλη για να σταλεί σε φάκελο (το κόστος θα ήταν 11€) και σαν δέμα κοστίζουν τα ταχυδρομικά πάνω από 25€.