καλησπερα εχω ενα gt aggressor 2009 , μετα απο μια στουκα με αυτοκινητο χωρις να παθει τιποτα ο σκελετος αποφασησα οτι ειναι καλητερα να το κρατησω και να του βελτιοσω καποια πραγματα παρα να αλλαξω ποδηλατο ... το ποδηλατο μετα την επισκευη οι μπροστινοι δισκοι που μου εβαλαν ηταν διαφορετικοι απο τους προηγουμενους και ειχε διαφορα η συμπεριφορα του ( προς το χειροτερο ) Καθως ειχα ελενξει τον σκελετο ειδα οτι δεν ειχε στραβοσει ουτε χιλιοστο ( ακομα απορο γιατι το αγορασα σαν αλουμινενιο ) και ολα πηγεναν ρολοη εκτος απο εναν ηχο που ακουω απο την μπροστα πλευρα που εχουν χαλαροσει πολυ οι ακτινες ( χωρις να στραβοσει η ζαντα ... λεω να το στειλω για ρεκορ γκινες :P ) μηπως μπορειτε να μου δωσετε καμια σημβουλη για να γινει το ποδητατο οπως παλια ( ξεχασα να αναφερω οτι εβαλα και δηπατες ζαντες )
ευχαριστω προκαταβοληκα (συγνωμη και για το ορθογραφικα (με εφαγαν τα greeklish )
@ Mitsaras96,
Κατ'αρχην, καλη χρονια, με υγεια, χωρις αλλες στενες επαφες με αυτοκινητα η οτι αλλο, και πολλα και καλα χιλιομετρα.
Λοιπον, απ'οτι συμπεραινει κανεις απο τα γραφομενα σου, προφανως επλεξες(σου επλεξαν σε ποδηλαταδικο?) καινουριες ζαντες στα ηδη υπαρχοντα κεντρα. Διπατες. Και καλα εκανες. Ειναι μεγαλυτερης αντοχης, και πολυ πιο αξιοπιστες. Με τη διαφορα οτι για να αποδωσουν τα αναμενομενα, πρεπει να πλεχτουν με καλης ποιοτητας ακτινες, και φυσικα να ακτινολογηθουν σωστα.
Συνηθως, μετα το πλεξιμο, και καποια χιλιομετρα, καλο ειναι να ελεγχονται οι φρεσκοπλεγμενοι τροχοι, για ενδεχομενο χαλαρωμα καποιων ακτινων, (οπως στην περιπτωση σου), πραγμα το οποιο ειναι αρκετα συνηθισμενο, και το οποιο "ζηταει" μια εξτρα τελικη ακτινολογηση. Αυτη συνηθως δεν χρεωνεται, καθ'οτι αποτελει συμπληρωμα της εργασιας του πλεξιματος. Και καλο ειναι να μην αργησεις να την κανεις, γιατι το μικρο χαλαρωμα, γρηγορα γινεται μεγαλο, πραγμα που "στοιχιζει" στις ακτινες και το στεφανι...
Οποτε, πας στο μαστορα που σου επλεξε τους τροχους, και του ζητας να τους ξαναακτινολογησει. Συνηθως, χωρις αλλη χρεωση. Μετα απο αυτην την "τελικη" ακτινολογηση, λογικα οι τροχοι θα πρεπει να μην χρειαστουν ξανα ακτινολογηση για πολλα χιλιομετρα. (Το ξαναλεω: Με την προυποθεση οτι οι ακτινες ειναι καλης ποιοτητας...).
Οσο για τους δισκους που αναφερεις, δεν ειναι σαφες ποιους δισκους εννοεις:
Εννοεις δισκους(γραναζια) του δισκοβραχιονα, η δισκους φρενου (δισκοφρενα).
Αν γινοσουν πιο σαφης...
καλη χρονια καταρχας σηγνομη που δεν ειμουν πιο σαφης αλλα οι ζαντες ειναι αγοραστες 2πατες και δεν μου τις επλεξαν , ναι οντος ειναι χαλαρες οι ακτινες και εχω προγραματισει να τις παω και οταν ειπα δισκουσ ενοουσα δησκοβραχιονες