Καλημέρα
Έχω 4 χρόνια τώρα το κοντέρ Velo Wireless+ της Cateye.
Velo Wireless+ CC-VT210W
http://www.cateye.com/intl/products/detail/CC-VT210W/
Χθες που πήγα να αλλάξω μπαταρία το καπάκι δεν άνοιγε και από το ζόρι χάλασε.
Υποψιάζομαι ότι το λαστιχάκι από μέσα "έλιωσε" από την πολυκαιρία και κόλλησε πάνω στο καπάκι.
Αυτή τη στιγμή μπορώ να το ανοίξω (καταστρέφοντας το) αλλά γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πουθενά ως ανταλακτικό;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
.......εγώ απορώ πως χάλασε απο μόνο του,είχε φαγουρα;
Τώρα για να βοηθήσω έχω ένα velo 5 και καπάκια απο ακόμα τρία που μπορείς αν θες να τα δοκιμάσουμε,αν και το πρώτο νομίζω ταιριάζει.
Περιοχή εθνική αμυνα αν σε βολευει,αν και μπορώ να έρθω παντού εντός Αθήνας.
Τώρα ως ανταλλακτικό απο Ελλάδα δεν νομίζω να μπαίνει κάποιος στην διαδικασία να φέρνει,στο εξωτερικό πάλι όλο και κάτι παραπάνω θα παίζει αλλά αμελητέα ποσότητα και τιμή για μία παραγγελία.
Αν είμαι η μόνη σου ελπίδα,έμπλεξες.
Μην απορείς πως χάλασε.. έλιωσε από την ζέστη τόσο καιρό που είναι πάνω στο ποδήλατο. Τι λαστιχάκια νομίζεις ότι έχουν αυτά που να αντέχουν τόσο καιρό, όταν το κοντέρ είναι πολλές φορές κάτω από τον ήλιο ( ακόμα και όταν κάνουμε ποδήλατο).
Νιανιά έγινε το λαστιχάκι...
Στα small parts δε δείχνει να πωλείται... οπότε πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους να σε ενημερώσουν εάν ο τύπος καπακιού είναι ίδιος για όλα.
http://www.cateye.com/intl/products/detail/CC-VT210W/parts/
Έψαξα και εγώ σε όσα ιντερνετικά μαγαζιά ήξερα, έψαξα στο google και στο επίσημο σαιτ της cateye αλλά δεν κατάφερα να βρω τίποτα.
Γιαυτό ρώτησα εδώ μέσα μήπως κάποιος το έχει δει πουθενά.
Εννοώ να στείλεις μαιλ στην cateye (και σε άλλους εκτός Ελλάδας) να σε πληροφορήσουν οι εκεί τεχνικοί εάν κ ποιο είναι συμβατό.
https://www.cateye.com/en/contact/
https://www.cateye.com/en/support/agency/
Email: Service@cateye.com
Νεώτερα από το "μέτωπο"
Επικοινώνησα με την cateye η οποία απάντησε άμεσα.
Μέσα σε 2 ώρες είχα λάβει απαντητικό email που έλεγε
Αν μένω USA να δώσω τη διεύθυνση μου για να μου ταχυδρομήσουν ένα
ενώ αν μένω εκτός USA να επικοινωνήσω με τον τοπικό αντιπρόσωπο.
Ο Έλληνας αντιπρόσωπος της cateye είναι ο Μανιατόπουλος και χθες βράδυ έστειλα mail.
Σήμερα το πρωί είχαμε τηλεφωνική εικοινωνία και θα στείλουν (χωρίς χρέωση) νέο καπάκι.
Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια και στις 2 εταιρίες.
Όχι μόνο επικοινώνησαν άμεσα μαζί μου αλλά θα προβούν σε αντικατάσταση χωρίς να με χρεώσουν.
Φυσικά πολλά-πολλά ευχαριστώ και στον airpeace79 που προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει άμεσα.