Το λάδι Singer για όλες τις χρήσεις κάνει για την αλυσίδα;

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
fofos
Εικόνα fofos
Απών/απούσα

Εχω αυτο το λαδι, θα μπορουσα να λαδωσω την αλυσιδα με αυτο;
Εαν οχι θα μπορουσα να το εχω για καποια αλλη χρηση του ποδηλάτου;

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon Singer_All_Purpose_Oil.jpg54.31 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

απο το τιποτα καλο θα κανεις, κακο οχι. χρησιμοποιησε το.

fofos
Εικόνα fofos
Απών/απούσα

εχω κατω απο το σπιτι μου συνεργειο αυτο/των την προηγουμενη φορα που καθαρισα το ποδηλατο πηρα ενα λαδι για μηχανες που εχουν σε σπρει λες να βαλω παλι απο εκεινο ? η καλυτερα αυτο το singer ?

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Το σωστό λάδι έχεις, καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Εννοώ ραπτομηχανής φυσικά, όχι το άλλο. Κι εγώ τέτοιο βάζω με παραίνεση του τεχνικού μου...χρόνια κάμποσα...

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Το λάδι ραπτομηχανής (ή όπλων, ανάλογα ποιός το πουλάει) είναι κανονικό ορυκτέλαιο 10w. Eίναι το πιό κατάλληλο γιά την αλυσίδα, αν εξαιρέσει κανείς τα ειδικά σπρέυ με πρόσθετα γραφίτη που κοστίζουν πολλαπλά και προσφέρουν κάτι λίγα παραπάνω.
Όταν τελειώσει αυτό το όμορφο μπουκαλάκι singer μπορείς να αγοράσεις ένα λίτρο SAE 10W από κατάστημα λιπαντικών με €3-5.

fofos
Εικόνα fofos
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ ! Καλές γιορτές σε ολους ! Με μπολικο σουβλισμα και πολύ ποδήλατο για το ξεφουσκωμα

xifias
Απών/απούσα

Τετοιο λαδι ραπτομηχανης η αλλιως νερολαδο βαζω κ γω,αρκετο καιρο τωρα.
Εχω να πω οτι αμεσως μετα την εφαρμογη κ για 100χλμ περιπου ολα πανε ρολοι.Μετα σα να στεγνωνει δε ξερω κ ενω η αλυσιδα εξακολουθει να δειχνει πασαλειμενη δεν ειναι τοσο smooth στην κινηση,το νιωθεις,κ το ακους.

Συν οτι μαζευει μαυριλα ειδικα στην κασσετα κ γενικα.

Μηπως χοντρυτερο θα ηταν καλυτερο?
Για τις μαυριλες τι κανετε?την εχω πλυνει ηδη μια φορα την αλυσιδα αλλα μετα απτο πρωτο λαδωμα κ βολτα ξαναγινε χαλια.
Επισης σε ενα αλλο ποδηλατο που ειχα μτχ,η αλυσιδα ειχε πανω κατι σαν κερι που δε μαζευε βρωμιες.Τι ηταν αυτο?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καθαριζουμε την αλυσιδα με σαπουνονερο, παραφινελαιο κτλ,
βαζουμε μια σταγονα λαδι εσωτερικα καθε κρικου, σκουπιζου-
με με ενα πανι μετα απο μερικες ωρες.

Αυτη ειναι η διαδικασια σε γενικες γραμμες. Απο εκει και
μετα, οσο πιο "υγρο" το λαδι τοσο πιο πολυ μακα θα μαζευ-
ει. Θελει ψαξιμο και πειραματισμο και παντα σε συναρτηση
με το κοστος του εξοπλισμου και τη χρηση που κανεις.

Υπαρχουν λαδια με κερι τα οποια βαζεις σε καθαρη αλυσιδα
και περιοδικα σκουπιζεις και ξαναβαζεις. Πρακτικα γλυτω-
νεις το πλυσιμο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Έχεις ένα μαλακό βαμβακερό πανί, όπως από μακό μπλουζάκι, ένα παλιό που δεν φοράς πια, κόβεις κομάτι και το βρέχεις με το λάδι. Αγκαλιάζεις την αλυσίδα και γυρνάς το πετάλι ανάποδα να γυρίσει...Έτσι λαδώνεται με μέτρο και χωρίς υπερχειλήσεις...και καθαρίζεται και η μαυρίλα...

xifias
Απών/απούσα

Κ αρκει αυτη η ποσοτητα?
εγω βαζω μια σταγονα σε στυλ 8 σε καθε πυρο να πιασει αναμεσα μετα το αφηνω να ποτισει κ αν δω κ σουρωνει σκουπιζω την περισεια.Αν σκουπισω ομως εκτος οτι το μισο λαδι μενει στο χαρτι,η λιπαντικη ικανοτητα μειωνεται.
Μηπως να βαζα χονρυτερο,αυτο το λαδι ειναι πιο νερουλο κ απο σογιελαιο.

Παντως οσο κ να τη πλυνω παλι μαυριλες βγαζει.WD40 σαπουναδα στεγνωμα παλι WD40 κ στεγνωμα.Κ παλι μαυριλες.σε μπουκαλι μεσα σεικερ.

Ως τωρα εχει βγαλει γυρω στα 5000χλμ η συγκεκριμενη αλυσιδα με 0,23mm φθορα.

http://www.pinkbike.com/u/notdannyhart/blog/how-to-measure-chain-stretch...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

xifias, λαδώνουμε συχνά και με φειδώ, όχι μια κι έξω και μπόλικο να μένει καιρό...δεν πλένω, σκουπίζω με χαρτί κουζίνας, μ’ ενα ειδικό βουρτσάκι τινάζω ό,τι στερεό μπορεί να έχει μαζέψει και μετά λαδώνω. Έκανα το λάθος παλιότερα να λαδώνω με σταγόνες και μάζευε τρομερή μάκα...τώρα μια χαρά, με ένα κομμάτι από φανελίτσα το κάνω, μαλακό κι ωραίο...και η αλυσίδα ακόμα τρυφερότητα θέλει...

geatle
Απών/απούσα

την φθορα πως την μετρησες? μου φενεται λιγο απιθανο για αυτα τα χιλιομετρα.

xifias
Απών/απούσα

με ηλεκτρονικο μικρομετρο απο lidl..λεει τη διαδικασια εδω
http://www.pinkbike.com/u/notdannyhart/blog/how-to-measure-chain-stretch...

γενικα τη προσεχω δε τσαρουχιαζω ταχυτητες,ουτε βαζω στραβες με πολλη δυναμη,καθε 200χλμ λαδι κ καθαρισμα δισκους κασετα. KMC x73 αυτη ειναι..
κ τελικα τωρα που το βλεπω μαλλον ισχυει το xtra strech proof http://www.wiggle.co.uk/kmc-x10-73-10-speed-chain-114-links/

Αν ξεφορτωθω κ τη μαυριλα που πρεπει ναναι κυριως φρενοσκονη τωρα που το σκεφτομαι,καθως μετα απο καθε βολτα γυρω απτις δαγκανες στο σκελετο πιανει.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Pedros, Dynamic, Shimano δεν ειχα ποτε προβλημα με
μια (1) σταγονα στην εσωτερικη μερια καθε κρικου
και απαλο σκουπισμα μετα απο μερικες ωρες.

Επισης, καθαρισμα με παραφινελαιο και πινελο η πανι.
Στο να την κανεις μπανιο σε σεηκερ δεν θα κανει πολλα
καθως θελει τριψιμο για να φυγει η μακα.

Ενας εμπειρικος τροπος ελεγχου του λαδωματος ειναι να
ακουμπας με το δαχτυλο την εσωτερικη μερια καποιου κρι-
κου και στη συνεχεια να τριβεις το δαχτυλο αυτο με κα-
ποιο αλλο. Αν νιωσεις γρεζι ή χωμα, μαλλον θελει ενα
περασμα. Εννοειται οτι πρωτα θα εχεις σκουπισει την
αλυσιδα.

Μαυριλες στο σκελετο και τα εξαρτηματα σημαινει οτι
εχει μεξνει πολυ λαδι στην αλυσιδα και πιτσιλαει
δεξια αριστερα κατα το πεταλαρισμα.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

xifias wrote:
με ηλεκτρονικο μικρομετρο απο lidl..λεει τη διαδικασια εδω

Γιά την αποκατάσταση της αλήθειας (πάντα με καλή διάθεση)... Μάλλον μιλάς γιά παχύμετρο και όχι γιά μικρόμετρο.
Υπάρχει επίσης κάτι φτηνότερο και πιό ευκολόχρηστο, αυτό το εργαλειάκι:
1

xifias
Απών/απούσα

τεσπα η αληθεια ειναι οτι εκ παραδρομης πετυχα τον οδηγο αυτον κ αφεετερου το παχυμετρο-μικρομετρο Caliper στα αγγλικα εχει πολλες εφαρμογες γενικοτερα κ στο ποδηλατο.

@eaglos
υπαρχει καποιο αντιστοιχο ορυκτελαιο με τα dry λαδια?για λογους οικονομιας καθως τα 100γρ θα ταχουν 7-8ε ενω σαυτα τα λεφτα παιρνεις μπιτονι για αμαξι..
το νερολαδο ειναι 10W νομιζω?

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

.

(αφού σε μια high tech αλυσίδα, και τα αντίστοιχα σαζμάν-γρανάζια, κάνει το λάδι για ραΦτομηχανές, γιατί να μην κάνει και το cocoa-butter BAZELINO?)

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Οχι, οχι η βαζελινη ειναι για αλλου.

Για αρχη αν δεν παρεις μια αλυσιδα της προκοπης (30ευρο+) δεν μπορεις να πεις οτι η μεταδωση σου δουλευει. Υπολειτουργει ναι, αλλα οχι οτι δουλευει.

Στη συνεχεια, το λαδι θα πρεπει να μυριζει σαν τον παραδισο και να κοστιζει τουλαχιστον 7ευρο τα 100ml. Αυτα τα βρωμικα υποκαταστατα που βαζετε δεν κανουν για τα ποδηλατα.

Τελος, το ποδηλατο το ιδιο, αν θες να λες οτι καβαλας ποδηλατο και οχι ενα χρεπι, πρεπει να ειναι τουλαχιστον της ταξης των 800ευρο. Τα αλλα ειναι διτροχα τυπου ποδηλατου και δεν ενδεικνυνται για ποδηλατικη ή οτιδοιποτε αλλη χρηση

Περα απο τις σαχλαμαρες, το λαδι ραπτομηχανης/οπλου ειναι αρκετα λεπτο. Θα κανει μια χαρα τη δουλεια του αλλα χρειαζεται καθαρισμα/λαδωμα συχνοτερα. Το λαδι μηχανης ειναι καλυτερη λυση αν δεν εισαι ξεροκεφαλος ελιτιστης με λεφτα για πεταμα

ακομα καλυτερη λυση ειναι το λαδι αλυσοπριονου

Χριστος ανεστη!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το γράφω όλο με κεφαλαία και ΝΑΙ, φωνάζω (ή μάλλον ΟΥΡΛΙΑΖΩ...)
Οποιοδήποτε ΛΕΠΤΟΡΕΥΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΑΔΟ κάνει μια χαρά για το ποδήλατό σας, είτε είναι κατηγορίας πράκτικερ των 100 ευρώ, είτε η σούπερ - ντούπερ carbon κούρσα των 10.000 ευρώ (για ακριβότερες κούρσες ΔΕΝ αναλαμβάνω ευθύνη...χαχαχαχα).
.
.
.
Το λάδι ραπτομηχανής, ήταν το μοναδικό που είχαμε ως πιτσιρίκια. Πάντα και παντού αυτό βάζαμε. Για πολλά πολλά ΠΟΛΛΑ χρόνια. Και τίποτα δεν χαλούσε. Ποτέ των ποτών. Ζαμέ των Ζαμών....
.
.
.
.
.
και μετά ήρθε το γραφιτούχο, υπερ-συνθετικό λάδι, χαμηλής οξύτητας και υψηλής περιεκτικότητας σε κρυπτονίτη, που αγκαλιάζει, ή μάλλον χαϊδεύει την αλυσίδα και σιγοτραγουδάει νανουρίσματα στα γρανάζια.....
.
.
.
.
και μετά ήρθαν και τα μνημόνια....

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

xifias wrote:

υπαρχει καποιο αντιστοιχο ορυκτελαιο με τα dry λαδια?για λογους οικονομιας καθως τα 100γρ θα ταχουν 7-8ε ενω σαυτα τα λεφτα παιρνεις μπιτονι για αμαξι.. το νερολαδο ειναι 10W νομιζω?

Δεν έχω πειραματιστεί με ορυκτέλαια. Αυτά που διαβάζω στα ξένα fora
είναι για χρήση σκέτου ορυκτέλαιου, για μίξη με λάδι για αλυσπρίονο,
σε αναλογία 1:1, για μίξη ορυκτέλαιου με λάδι για κιβώτιο ταχυτήτων,
και γενικότερα για μίξη λεπτόρευστου με παχύρευστο σε κάποια αναλογία.

Πχ
http://www.bikehub.co.za/forum/topic/136881-multigrade-engine-oil-as-cha...

Αυτό που ξέρω και το γράφω κάθε φορά είναι ότι η συντήρηση πάει χέρι
χέρι με το κόστος του εξοπλισμού, τη χρήση και τις απαιτήσεις μας.
Άλλο πράγμα να κάνεις 4-5.000χλμ ρολάροντας στην πόλη με 8άρι, άλλο
πράγμα 2.000χλμ βουνίσια σε λάσπες ή 15.000χλμ αγωνιστικής δρομίσιας
χρήσης με 10άρι ή 11άρι και την ταυτότητα στο στόμα.

Στην πρώτη περίπτωση ψεκάζεις 1-2 φορές το χρόνο με αντισκωριακό γε-
νικής χρήσης των 4-5 Ευρώ ή απλά δεν ασχολείσαι και αλλάζεις μια φο-
ρά το χρόνο αλυσίδα (7-10 Ευρώ) και όποτε χρειαστεί κασέτα (10-15Ε).
Στις άλλες περιπτώσεις όπου το κόστος κασέτας+αλυσίδας είναι 60-200+
Ευρώ, δεν θα κωλώσεις στα 8-10 Ευρώ του όποιο λαδιού σε βολέψει.

Από προσωπική εμπειρία, τα 125-150ml μού είναι αρκετά για 2-3 χρόνια
χομπίστικής ασφάλτινης χρήσης με κούρσα με τη διαδικασία λαδώματος
που περιέγραψα παραπάνω. Από μάρκες προτιμώ της Dynamic/Sonax και
Shimano αλλά όταν βαριέμαι απλά ψεκάζω με το κλασικό πράσινο spray
της Weldite που το είχα βρει 4-5 Ευρώ τα 400ml και είχα πάρει δυο
μπουκάλια κάποτε. 3.5 Eυρω έχει και το Weldite 125ml o kefalasbikes
στον Πειραιά.

contact