Φοράω αυτά :
Front Tyre:
Continental Sport Contact 622-32C
Μπορώ να πάω σε 700*35C ή χρειαζεται να αλλαξω Rims και όλον τον τρόχο ; που ειναι λίγο πιο χοντρα και αυτό θα βοηθήσει καθολου στους κραδασμούς ή όχι ;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Φοράω αυτά :
Front Tyre:
Continental Sport Contact 622-32C
Μπορώ να πάω σε 700*35C ή χρειαζεται να αλλαξω Rims και όλον τον τρόχο ; που ειναι λίγο πιο χοντρα και αυτό θα βοηθήσει καθολου στους κραδασμούς ή όχι ;
ναι μπαίνουν κανονικά
απλά υπολόγισε και ένα carbon τιμόνι για να βοηθίσει στο θέμα των κραδασμών
:D
πως σου φάνηκε σαν οδηγική συμπεριφορά το scott?
ελα να σου πω ,
Continental Sport Contact 622-32C
το 622 που κολλάει ;
700αρα δεν ειναι η ρόδα ;
Το Scott SUB έχω.
Φοριούνται κανονικα 700χ35 ;
ή προτείνεις κάτι άλλο ;
"πως σου φάνηκε σαν οδηγική συμπεριφορά το scott?"
τρώει πολύ άνετα τις ανηφόρες και γουστάρω πολύ.
Απλώς είμαι λίγο 'χεσμενος' στις λακουβες τα φρεατια και τα μπαλωματα ,ακόμα από τη μετάβαση με την χοντρα ροδα του MTB στη λεπτούλα ροδα που έχει. Αλλά γενικώς είναι πολύ ελαφρύ και μπορώ και τα αποφεύγω άνετα.
Αντίστοιχο πρόβλημα συνήθειας έχω με το μπροστά φρένο , καθώς μου είναι ιδιαίτερα απότομο. Στο MTB είχα και επιλογές και στην τελική πάταγες και όσο ήθελες.
εγώ γενικότερα προτειμάω λεπτά λάστιχα
δλδ 700χ25
αλλά αυτό θα το δεις μόνος σου
δεν ξέρω που κολλάει το 622 :D
http://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html
Παντως αν θες μια γνωμη απο χρηστη λεπτου λαστιχου με ξερο πιρουνι,οι κραδασμοι συνηθιζονται,το χοντρο λαστιχο και ο περισσοτερος ιδρωτας,με τιποτα...
για ποσο λεπτο λες ;
επισης αυτα τα 32c δεν πάνε καθολου σε χωματοδρομο ; Ουτε καν αυτον παραλληλα του τραμ στον αγ.κοσμα ;
Η διασταση 622 (στο Ευρωπαικο συστημα μετρησης ΕΤRTO)ειναι η ιδια με το 700C (στο παλιοτερο Γαλλικο συστημα μετρησης, αν δεν κανω λαθος ).
Γι'αυτο και πολλα λαστιχα, γραφουν στα πλαινα τους τις διαστασεις τους και στα δυο συστηματα.
Η αληθεια ειναι παντως, οτι ναι μεν προσφερει λιγη ανεση παραπανω το παχυτερο λαστιχο,(και λιγο καλυτερη προσφυση σε χωματοδρομους και λοιπα "κακα" οδοστρωματα), αλλα παραλληλα προσφερει (συνηθως)και αυξημενη αντισταση κυλισης. Κυριως ομως, παρουσιαζει μεγαλυτερη αδρανεια,(λογω μεγαλυτερου βαρους), πραγμα που γινεται εξαιρετικα αισθητο καθε φορα που ξεκινας απο σταση, η θελεις να επιταχυνεις το ποδηλατο.
Το τι θα διαλεξεις, ειναι καθαρα θεμα προσωπικων προτιμησεων και προτεραιοτητων...
Εγω παντως, πριν αγορασω καινουριο λαστιχο, κοιταω τρια πραγματα, και με αυτη τη σειρα:
1.Βαρος λαστιχου
2.Ειδος επιφανειας πελματος (τρακτερωτο-λειο) και προσφυση πελματος (μαλακη-σκληρη γομμα)
3.Μεγιστη επιτρεπομενη πιεση.
Η επιλογη, δικη σου...
700C ή 622 ή 28'' ή 29er αναφέρονται στο ίδιο πράγμα. Η διαφορά στους κραδασμού από 32 σε 35 ή αλλιώς από 1.25'' σε 1.37'' είναι ελάχιστη.
Εγώ αν είχα το Sub θα έβαζα carbon παλουκόσελο και carbon τιμόνι. Είναι τεράστια η διαφορά στην απορόφηση κραδασμών (δοκιμασμένο με mountain στην Πάρνηθα).