Mετα απο ενα ψευτοσερβις παρουσιαστηκαν καποια προβληματα

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
green line
Απών/απούσα

ειμαι καινοργιος στην παρεα, καλος σας βρικα καταρχας.

τρεις βδομαδες μετα απο ενα ψευτοσερβις στο παλαιο μου ποδηλατο και
ενω ξαναενιωσα κανοντας πεταλι, παρουσιαστηκαν καποια προβληματα, ας
ξεκινησω με τα ευκολα :

1) εχω την εντυπωση πως το πισω λαστιχο
εχει ξεφουσκωσει λιγο, η σαμπρελα ομως ειναι καινουργια μολις την
αλλαξα, εχει βαλβιδα που μοιαζει με αυτοκινητου και πηγα σημερα να την
φουσκωσω λιγο αλλα δεν μπορουσα με την κλασικη τρομπα, εχει ειδικο τροπο
η θελει να παρω καμια πιο καινουργια τρομπα ( και κατι ασχετο εχω
τρομπα για αεροστρωμα, αν αγοραζα καμια ειδικη βαλβιδα 8α μπορουσα να
την χρησημοποιω για το ποδηλατο ?)

2) οταν παταω το μπροστινο
φρενο για να κοψω ταχυτητα η ροδα τρεμει, γιατι? Υποθετω οτι μπορει σε
καποιο σημειο της ροδας, τα τακακια να σφιγγουν καλυτερα την ροδα και να
φρεναρει αποτομα σε αυτο το σημειο, επητα μολις το προσπερασει
ξανακυλαει μεχρη να ξαναφρεναρει αποτομα ….και καπως ετσι μου φενετε
σαν να τρεμει.

3) ειπα να ρυ8μισω την σελα μου ωστε να τεντωνει
κατω το ποδι, οπως λενε οτι ειναι το σωστο για ξεκουραστο πεταλι, αλλα
ρε παιδια οταν σηκωσα την σελα ειδα ενα σημαδη με βελος προς τα κατω
οπου εγγραφε στοπ. Μηπως δεν πρεπει να την σηκωσω παραπανω απο αυτο το
σημειο, για να μην μου φυγει η σπασει τιποτα ? Παντως περιθοριο περα απο
αυτο το σημειο και μεχρι το τελος του λεμου υπαρχει αρκετο, περιπου 5
εκατοστα

4) ενας σαχλαμαρας εκανε μια σουζα με το ποδηλατο μου
σημερα και η πισω ροδα μετακινη8ηκε με αποτελεσμα να βρισκει η μια
πλευρα στον σκελετο, ε οποτε πηρα εργαλια, λασκαρα τα παξημαδια που
κρατανε την ροδα και προσπα8ησα να την κεντραρω σε ισες αποστασεις δεξια
και αριστερα, δεν το πετυχα ακριβος αλλα ειναι οκ φενομενικα
τουλαχιστον, δεν βρισκει πουθενα καθως γυριζουν οι ροδες.

Επητα
πηγα να ρυ8μισω λιγο τα φρενα γιατι ακουμπουσε η μια πλευρα απο τα
τακακια πανω στην ροδα κα8ως γυρνουσε, ηταν πολυ καιρο αρυ8μιστα και
αφημενα οπως οταν ποδηλατουσα πριν 10 χρονια.

Τι το ηθελα να τα πειραξω, εγιναν λιγακι πιο σκληρα και με το που παω να τα δοκιμασω κραου σπαει η ντιζα.

οκ δεν μου ειναι τιποτα να παω να παρω μια και να την βαλω μονος 1-2 ευρω υπο8εση ειναι,

επιδη
ομως ακουγα και ενα ηχο χρουτσου χρουτσου (ισως να ειναι η αλυσιδα που
ερχετε σε επαφη με το συστηματακι που αλλαζει γραναζια) μηπως να το παω σε μαστορα για ολικη επαναφορα συντηρηση και ρυ8μιση ? Ξερετε μεχρη που φτανει το κοστος? Χωρις να χρειαστει να αλλαξω
συστημα ταχητητων η αλυσιδα, απλα μια ντιζα και τακακια για την πισω
ροδα και απο εκει και περα τιποτα κα8αρισμος και ρυ8μισεις ωστε να μην
ακουγοντε ηχοι και να μην μου στραβωνει και φευγει απο την θεση του τιποτα καθως ανεβοκατεβενω πεζουλια.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
green line
Απών/απούσα

H istoria mou me to podhlato ksekina kapws etsi :

πριν απο σχεδον 16 χρονια ισως λιγο παραπανω πηρα το "πρωτο" μου
καινουργιο ποδηλατο με χρηματα που ειχα κερδισει απο τα καλαντα λολ, ΜΤΒ
απο τον μαρινοπουλο στις σερρες,το ηθελα για βολτες με την παρεα μου
στο χωριο,

μετα απο 2-3 καλοκαιρια εντονης δραστηριοτητας και αλλα 2 πιο χαλαρης
τα προβληματα που συναντησα ηταν μια σπασμενη ντιζα, ενα σπασμενο
στηριγμα-ποδαρακι, και μια σπασμενη αλυσιδα. (τα φουιτ και τακακια τα
θεωρω φυσιολογικη και αναμενομενη φθορα για τα δεδομενα του χωριου μου)

Οταν λεω εντονη δραστηριοτητα εννοω 20-30 μερες καλοκαιρι και αλλες
3-4 το πασχα, απο 5 εως 10 χιλιομετρα ημερησια, σε αποτομες ανηφορες,
κατηφορες, κατσικοδρομους χαλικοδρομους και πεζουλια.

Καποια στιγμη το καβαλησε και η αδελφη μου και το σαβουρντιασε με αποτελεσμα να χρειαστει να αλλαξω πιρουνια και ζαντα νομιζω.

Μετα απο 10 χρονια περιπου αποφασισα να του ξαναδωσω ζωη στους
δρομους της θεσσαλονικης, φιλοδοξια μου ειναι να το χρησημοποιω σε
σχετικα κοντινες αποστασεις μεχρι να εξοικιωθω, να πηγαινω απο την
περιοχη παυλου μελα – τερψιθεα προς αμπελοκηπους, νεαπολη στρεμπενιοτη
για τρεξιμο στο γηπεδο, και ευοσμο προς το ικα του ευοσμου οπου πηγαινω
συχνα… του εβαλα καινουργιες σαμπρελες λοιπον κατι φωτακια και εφτασα
μεχρι και τον λευκο πυργο για βολτα.

πιθανο να επρεπε να βαλω και αλλα εξτραδακια, αλλα ειπα να το δοκιμασω πρωτα, σε χαλαρους ρυθμους να δω τις αντοχες του.

Εχω διαβασει διαφορα αρθρα για το ποσο αχρηστα ειναι τα ποδηλατα των σουπερ μαρκετ, αλλα εγω περασα καλα με αυτο το ποδηλατακι,

και φυσικα δεν το εφερα με σκοπο να αντικαταστησω το αμαξι, απλα να
πηγαινω απο καμια φορα (καιρου επιτρεποντος) μεχρι το κεντρο, και στις
γειτονικες περιοχες που ειναι μακρια για να παω πεζος αλλα και σχετικα
κοντα για να περνω αμαξι.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

μια απάντηση

ίσως καλύτερα να το πας σε έναν μάστορα να το συνεφέρει λίγο να το τσεκάρει, μην φύγει και καμιά ρόδα.

green line
Απών/απούσα

lol oxi ροδα δεν 8α φυγει, τις εσφιξα εγω ο ιδιος σημερα.

με τις καινουργιες βαλβιδες στην ροδα τι γινετε ?
πως μπορω να συμπληρωσω αερα ? η παλαια κλασικη τρομπα δεν κανει ?

kynhgos77
Απών/απούσα

Για αρχη φουσκωσε σε ενα βενζιναδικο.
Η σελα το πολυ να σηκωθει μεχρι το στοπ.

SeNNinhA
Απών/απούσα

green line wrote:

1) εχω την εντυπωση πως το πισω λαστιχο
εχει ξεφουσκωσει λιγο, η σαμπρελα ομως ειναι καινουργια μολις την
αλλαξα, εχει βαλβιδα που μοιαζει με αυτοκινητου και πηγα σημερα να την
φουσκωσω λιγο αλλα δεν μπορουσα με την κλασικη τρομπα, εχει ειδικο τροπο
η θελει να παρω καμια πιο καινουργια τρομπα ( και κατι ασχετο εχω
τρομπα για αεροστρωμα, αν αγοραζα καμια ειδικη βαλβιδα 8α μπορουσα να
την χρησημοποιω για το ποδηλατο ?)

Είσαι σίγουρος ότι είναι Shrader βαλβίδα (τύπου αυτοκινήτου) και όχι Presta Valve (αυτή με την βιδούλα στην κορυφή? Αλλιώς κάτι στραβό κάνεις με την τρόμπα ή η τρόμπα έχει πρόβλημα. Πήγαινε σε ενα βενζινάδικο ή σε ενα ποδηλατάδικο η service moto να το φουσκώσεις. Η τρόμπα στρώματος είναι πιθανό να μην κάνει γιατί δεν θα μπορεί να σου δώσει αρκετή πίεση από ενα σημείο και μετά.

green line wrote:

2) οταν παταω το μπροστινο
φρενο για να κοψω ταχυτητα η ροδα τρεμει, γιατι? Υποθετω οτι μπορει σε
καποιο σημειο της ροδας, τα τακακια να σφιγγουν καλυτερα την ροδα και να
φρεναρει αποτομα σε αυτο το σημειο, επητα μολις το προσπερασει
ξανακυλαει μεχρη να ξαναφρεναρει αποτομα ….και καπως ετσι μου φενετε
σαν να τρεμει.

Θέλεις ακτινολόγηση. Την κάνεις μόνος σου εαν ξέρεις και έχεις εργαλεία ή πας σε μάστορα.

green line wrote:

3) ειπα να ρυ8μισω την σελα μου ωστε να τεντωνει
κατω το ποδι, οπως λενε οτι ειναι το σωστο για ξεκουραστο πεταλι, αλλα
ρε παιδια οταν σηκωσα την σελα ειδα ενα σημαδη με βελος προς τα κατω
οπου εγγραφε στοπ. Μηπως δεν πρεπει να την σηκωσω παραπανω απο αυτο το
σημειο, για να μην μου φυγει η σπασει τιποτα ? Παντως περιθοριο περα απο
αυτο το σημειο και μεχρι το τελος του λεμου υπαρχει αρκετο, περιπου 5
εκατοστα

ΣΤΟΠ σημαίνει ΣΤΟΠ. Την ανεβάζεις έως εκείνο το σημείο. Αλλιώς υπάρχει σοβαρή περίπτωση να σου ραγίσει τον σκελετό. Εαν θέλεις παραπάνω τότε αλλάζεις και παίρνεις μακρύτερη ντίζα σέλας.

green line wrote:

4) ενας σαχλαμαρας εκανε μια σουζα με το ποδηλατο μου
σημερα και η πισω ροδα μετακινη8ηκε με αποτελεσμα να βρισκει η μια
πλευρα στον σκελετο, ε οποτε πηρα εργαλια, λασκαρα τα παξημαδια που
κρατανε την ροδα και προσπα8ησα να την κεντραρω σε ισες αποστασεις δεξια
και αριστερα, δεν το πετυχα ακριβος αλλα ειναι οκ φενομενικα
τουλαχιστον, δεν βρισκει πουθενα καθως γυριζουν οι ροδες.

Δεν έφταιγε η σούζα αλλά το ότι είχε λασκάρει ούτως ή άλλως το παξιμάδι. Μια χαρά είσαι τώρα λογικά απ ότι λες. Από την σούζα όμως μπορεί άνετα να σου στράβωσε η εμπρος ζάντα που λες πιο πάνω και θέλει τώρα αντινολόγηση. Ειδικά εαν δεν είναι και δίπατες. Οι σούζες να ξέρεις έχουν αυτό το φυσικό επακόλουθο εκτός κι αν βάλεις ζάντες για downhill.

green line wrote:

Επητα
πηγα να ρυ8μισω λιγο τα φρενα γιατι ακουμπουσε η μια πλευρα απο τα
τακακια πανω στην ροδα κα8ως γυρνουσε, ηταν πολυ καιρο αρυ8μιστα και
αφημενα οπως οταν ποδηλατουσα πριν 10 χρονια.

Τι το ηθελα να τα πειραξω, εγιναν λιγακι πιο σκληρα και με το που παω να τα δοκιμασω κραου σπαει η ντιζα.

Η ντίζα ήταν η ώρα της να σπάσει μιας και ήταν παλιά. Θα σου έσπαγε απλά σε κάποια άλλη στιγμή. Δεν φταίει η ρύθμιση των φρένων. Φτιάξτα και ρύθμισέ τα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.

green line wrote:

επιδη
ομως ακουγα και ενα ηχο χρουτσου χρουτσου (ισως να ειναι η αλυσιδα που
ερχετε σε επαφη με το συστηματακι που αλλαζει γραναζια) μηπως να το παω σε μαστορα για ολικη επαναφορα συντηρηση και ρυ8μιση ? Ξερετε μεχρη που φτανει το κοστος? Χωρις να χρειαστει να αλλαξω
συστημα ταχητητων η αλυσιδα, απλα μια ντιζα και τακακια για την πισω
ροδα και απο εκει και περα τιποτα κα8αρισμος και ρυ8μισεις ωστε να μην
ακουγοντε ηχοι και να μην μου στραβωνει και φευγει απο την θεση του τιποτα καθως ανεβοκατεβενω πεζουλια.

Το χρουτσ χρουτσ μπορεί να το ακούς και επειδή έχεις περίεργα τις ταχύτητες (πχ χρησιμοποιείς τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τον μεγάλο δίσκο πίσω). Μπορεί όμως να θέλει και ρύθμισμα που είναι πολύ πιθανό γιατί με τον χρόνο οι ντίζες χαλαρώνουν.

Γενικά πήγαινέ το για service.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

http://www.podilates.gr/?q=node/6146
http://www.podilates.gr/?q=node/8887
http://www.podilates.gr/?q=node/13
http://www.podilates.gr/?q=node/9142

http://www.podilates.gr/?q=forum/37
http://www.podilates.gr/?q=xrisima

Rock επισκευές
Γιώργος Τσακιρακάκης
Λ. Κωνσταντινουπόλεως & Αγίας Μαρκέλλης 13
(100 μέτρα από το μετρό Κεραμεικού)
Τηλ. 6974851082

Επισκευές σπειρωμάτων, τροχών, αναρτήσεων, φρένων κ.λπ.
Υπεύθυνες μετατροπές, 20ετής πείρα από αγώνες ταχύτητας.

angelosb
Απών/απούσα

SpyrosV wrote:
http://www.podilates.gr/?q=node/6146
http://www.podilates.gr/?q=node/8887
http://www.podilates.gr/?q=node/13
http://www.podilates.gr/?q=node/9142

http://www.podilates.gr/?q=forum/37
http://www.podilates.gr/?q=xrisima

Rock επισκευές
Γιώργος Τσακιρακάκης
Λ. Κωνσταντινουπόλεως & Αγίας Μαρκέλλης 13
(100 μέτρα από το μετρό Κεραμεικού)
Τηλ. 6974851082

Επισκευές σπειρωμάτων, τροχών, αναρτήσεων, φρένων κ.λπ.
Υπεύθυνες μετατροπές, 20ετής πείρα από αγώνες ταχύτητας.


Εισαι διαφημιστης...δεν εξηγειται αλλιως...:P

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

green line wrote:

1) εχω την εντυπωση πως το πισω λαστιχο
εχει ξεφουσκωσει λιγο, η σαμπρελα ομως...

Κάνε αυτά που είπαν και οι πιο πάνω αλλά ΜΗΝ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ το πόση πίεση μπορείς να βάλεις στα λάστιχα. Υπάρχει ένας αριθμός στο πλαινό του λάστιχου (σε PSI) που υποδεικνύει το ανώτερο και κατώτερο όριο πίεσης. Στο βενζινάδικο θα το φουσκώσεις το πολύ όσο λέει η ανώτερη πίεση, και σίγουρα όχι πιο κάτω απο την κατώτερη. Για την τρόμπα σου πάρε ένα ανταπτοράκι (ούτε 1 ευρώ) απο τον ποδηλατά σου που να μετατρέπει την βαλβίδα της τρόμπας σου σε βαλβίδα που κάνει για βαλβίδα αυτοκινήτου - ή το αντίστροφο.

green line wrote:
2) οταν παταω το μπροστινο
φρενο για να κοψω ταχυτητα η ροδα τρεμει, γιατι? Υποθετω οτι μπορει σε
καποιο ......

Μάλλον είναι στραβή η ρόδα σου άρα θέλει ακτινολόγηση αλλά μπορεί να τρέμει και περισσότερο επειδή έχει πρόβλημα και το κέντρο, οπότε θελει κοίταγμα και αυτό. Δες αν κουνιέται η ρόδα όταν είναι σταματημένη και την κουνάς δεξιά-αριστερά πιάνοντάς την από το λάστιχο.
green line wrote:
3) ειπα να ρυ8μισω την σελα...

ποτέ πάνω απο το όριο που αναγράφεται. Αν θέλες πιο ψηλή σέλα αγόρασε ένα μακρύτερο παλουκόσελο.

green line wrote:
4).... λασκαρα τα παξημαδια που
κρατανε την ροδα και προσπα8ησα να την κεντραρω σε ισες αποστασεις δεξια
και αριστερα, δεν το πετυχα ακριβος ......

Η ρόδα πρέπει να είναι κεντραρισμένη και πολύ καλά σφιγμένη. Προσπάθησέ το, ή πήγαινε σε ποδηλατά να σου δείξει το πώς γίνεται..

green line wrote:
πηγα να ρυ8μισω λιγο τα φρενα γιατι ακουμπουσε η μια πλευρα ... παω να τα δοκιμασω κραου σπαει η ντιζα.

Καλά θα κάνεις να αλλάξεις όλες τις ντίζες του ποδηλάτου σου γιατι μάλλον όλες θα έχουν αργά η γρήγορα την ίδια τύχη, και δεν ξέρεις που μπορεί να σε βρεί το κακό και να σε κλαίμε μετά... Η μια πλευρά θα ακουμπούσε προφανώς επειδή ο τροχός είναι στραβός ή στραβοβαλμένος.

green line wrote:
μηπως να το παω σε μαστορα για ολικη επαναφορα συντηρηση και ρυ8μιση ? Ξερετε μεχρη που φτανει το κοστος? Χωρις να χρειαστει ....

το κόστος λογικά δεν πρέπει να είναι μεγάλο αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι άλλο θα σου βρει και θα πρέπει να αλλαχτεί. Καλά θα κάνεις πάντως να πας σε μάστορα, να σου δείξει και μερικά βασικά πράγματα - Με ένα παλιό και παρατημένο ποδήλατο, τέτοιας ποιότητας ο μάστορας θα χρειαστεί πάρα πολλές ώρες για να το συνεφέρει...Ρώτα τιμές απο πριν.
Γενική συμβουλή: Μην το καβαλάς όσο εχει τόσα προβλήματα γιατι μπορεί να τραυματιστείς....

contact