Εκεί που έκανα τη βόλτα μου το πρωί νιώθω το δεξί πετάλι κάπως περίεργο και μετά από λίγα λεπτά μου έφυγε και το κυνήγαγα στο δρόμο.
Πήγα να το βάλω αλλά δε υπήρχαν βόλτες για να βιδώσει. Μάλιστα το πετάλι μπαίνει και βγαίνει μέσα στην τρύπα χωρίς καμιά δυσκολία.
Έβγαλα και μια φωτογραφία για να δείτε αυτό το μακρόστενο που βιδώνει το πετάλι (δεν ξέρω τον τεχνικό όρο)
http://imageshack.us/photo/my-images/851/img2445r.jpg/
Ελπίζω να δουλεύουν τα ποδηλατάδικα αύριο Αγ.Πνεύματος για να το πάω να το φτιάξουν.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
..δεν επισκευαζεται το ιδιο..
Θες καινουριο δισκοβραχιονα.
Σε εμενα ειχε συμβει το ιδιο οταν ειχα αγορασει ενα ολοκαινουριο mountain και το τυπακι που μου το ειχε πουλησει ειχε βιδωσει ..αναποδα τα πεταλια !
Οι "βολτες" (εκει που βιδωνει το πεταλι) του βραχιονα σου εχουν καταστρεφει..
Αν μολις το ειχες παραλαβει απο μαστορα ή μαγαζι , τοτε φταιει αυτος.. αν εκανες μαστορια ή το ενιωθες "καπως ξεχαρβαλωμενο" αλλα δεν το εσφιξες εγαιρως ή το εσφιξες ΠΑΡΑ πολυ , τοτε δυστυχως ειναι δικο σου λαθος...
Εαν μπαινοβγαίνει χύμα τότε τότε χαιρετάς στο δισκοβραχίωνα.
Πόσο καιρό το έχεις το ποδήλατο και τι μάρκα/μοντέλο είναι;
...επισκευαζεται.
Με το καταλληλο Helicoil, ολα γινονται. Απλα, την επισκευη αυτη δεν ειναι σε θεση να την κανει ο οποιοσδηποτε ποδηλατας. Καποιο σοβαρο ποδηλαταδικο ομως, σιγουρα ειναι σε θεση να το επισκευασει.
Εναλλακτικα, ενα μηχανουργειο, μπορει επισης.
Δυστυχώς εγώ πρέπει φταίω.
Προχθές άλλαξα τα πλαστικά πετάλια που είχε το ποδήλατο με μεταλλικά και μάλλον το στραβοβίδωσα.
Όταν λέτε να αλλαχτεί ο δισκοβραχίονας εννοείται μόνο το μακρόστενο που βιδώνει το πετάλι ή όλο το σύστημα με τους δίσκους;
Δοκίμασε πρώτα σε μηχανουργείο, ζήτησε κολαούζο να σου ανοίξουν
ξανά τις βόλτες. Αν συνεχίσει το παραμύθι τότε εγώ θα άλλαζα
πεταλιέρα (το μπράτσα και τους δίσκους).
εγω προσωπικα θα τον αλλαζα , ειναι τοσο βασικο εξαρτημα του ποδηλατου , και δεχεται τετοιες πιεσεις , που οι πατεντεςδεν νομιζω οτι αποτελουν αξιοπιστη λυση για καθημερινη ή σκληρη λυση
είπα και εγώ δεν θα δώσεις λύση
το θέμα είναι αν αξίζει να μπει εκ νέου σύρομα
αν ο βραχύονας αξίζει κάνα 20ευρό δεν αξίζει
παίρνεις καινούργιο αν είναι κάποιος καλός αξίζει
εκτός αν θέλεις να το κάνεις για την επισκεύη
και να πεδευτείς και μόνος σου
helicoil εννοείς κάτι τέτοιο
http://uniortools.com/product-gre?doc=14776&prod=19708
????
και όμως αν το επισκεύαζεις με τον τρόπου που λέμε το κάνει πιο γερό
έχω δει 2-3 επισκευασμένουν
όχι μην πετάς τίποτα.
Σχετικά απλή περίπτωση.
Πας σε συγκεκριμένο ποδηλατάδικο της Λ. Αλεξάνδρας όπου και έχουν τα helicoil και όλα τα κατάλληλα εργαλεία.
"Ανοίγουν" το χαλασμένο σπείρωμα, βάζουν το helicoil και μετά βιδώνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και το πετάλι σου.
Επειδή βάζουν πάστα συναρμολόγησης σπειρωμάτων, ΙΣΩΣ (λέω ίσως...) μετά να μην είναι και τόσο εύκολο να ξεβιδώσεις έτσι απλά το πετάλι. Ίσως να θέλει μεγάλο πεταλόκλειδο. Τίποτα που να σε ανυσηχεί ιδιαίτερα. Πάντως το πετάλι ΔΕΝ θα ξαναφύγει μόνο του και ΔΕΝ θα χρειαστείς νέο δισκοβραχίωνα ή πετάλι ή ότι άλλο....
Με ένα 15ευρω είσαι ΤΖΕΤ (τιμές Χριστουγέννων που μας πέρασαν...). Και καλύτερα από πριν.
Το έχουμε κάνει σε 3 από τα 4 πετάλια του tandem μας. Γλιτώσαμε από πολλά - πολλά χρήματα....
[Ναι, είναι το σύστημα που δείχνει ο Πλάννετ. Στην ουσία πληρώνεις την εργασία και τα "ειδικά" εργαλεία που δεν έχουν όλοι οι ποδηλατάδες, και όχι το υλικό. Μην το φοβάσαι, ΑΝΤΕΧΕΙ πολύ βάρος και για πολύ καιρό....]
σύγνωμη παλεύιες με το τάντεμ???
τι 3-4
και είναι ακριβό και το υλικό
4 ευρό κάνει το helicoil για ένα μικρό κομμάτι χαλκού νομίζω πως είναι αρκετά
Στο ταντεμ έχεις επιλογη:
ή να βάλεις ΣΕΤ δισκοβραχίωνες ειδικούς για ταντεμ (... μην σου πω κόστος... θα σου φύγουν τα μαλλιά...),
ή βαζεις απλούς - κλασσικούς δισκοβραχίωνες και κάνεις πατέντες (πχ helicoil) ώστε να έχεις τα σωστά πετάλια στις σωστές θέσεις
(το πρόβλημα είναι από την αριστερή μεριά, όπου υπάρχει και εκεί αλυσίδα, άρα και από εκεί πρέπει να έχεις δισκοβραχίωνες μπρος - πίσω, αλλά ο βραχίωνας με δίσκο κανονικά είναι για δεξιά μεριά και για δεξί πετάλι.... και εσύ τον έχεις αριστερά και θέλεις να του βάλεις και αριστερό πετάλι....) ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.
δεν κατάλαβα γιατί θέλει ειδικές πεταλιέρες???
σωστη λυση , αλλα για 20-50 το πολυ ευρω που πιθανοτατα κοστιζει ενας καινουριος προσωπικα θα τον αλλαζα να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
@plannet λογικα χρειαζεται αλλος δισκοβραχιονας στα ταντεμ γιατι οταν βαζεις ενα σετακι συμβατικο δισκοβραχιονα απο την ..απεναντι πλευρα του ποδηλατου , ταυροχρονα τα πενταλια του βιδωνουν απο την λαθος πλευρα με αποτελεσμα να ...ξεβιδωνουν στην χρηση..
'νατανε μόνο αυτό... καλά θατανε.
ΔΕΝ ΒΙΔΩΝΟΥΝ ΚΑΝ, είναι ανάποδα το σπείρωμα.
Και καλά, όταν έχεις απλά πετάλια - πλατφόρμες, κάτι κάνεις.
Αν πας σε πετάλια spd, που είναι "μονοσήμαντα" (μπαίνουν "έτσι" και όχι "αλλιώς")... άστα να πάνε..
@xtr
εξαρτάτε τι δισκοβραχίονα έχεις
και με αυτό τον τρόπο γίνεται και πιο γερό
όσες φορές έχω δει τέτοια επισκευή δεν έχω δει να ξαναχαλάει
για τα ταντεμ είδα αυτό και κατάλαβα
http://www.precisiontandems.com/
Μόλις επέστρεψα μετά από μια τρίωρη περιπλάνηση σε μηχανουργεία του Περιστερίου.
Ο ένας με έστελνε στον άλλο ώσπου κατέληξα στον
ΒΟΤΑΝΟΠΟΥΛΟ
Θηβών 99
που είναι μηχανουργείο με τόρνο και αφού πρώτα άνοιξε νέο σπείρωμα πέρασε Helicoil. κόστος 10€.
Αν κάποιος δεν έχει τη δυνατότητα να κατέβει κέντρο και μένει Περιστέρι ας έχει υπόψη το συγκεκριμένο μαγαζί.
ΥΓ. Πέρασα και από ποδηλατάδικο και ο υπεύθυνος ήταν κατηγορηματικός ότι δεν φτιάχνεται. Αφού έψαξε λίγο, όπως μου ανέφερε ήμουν πολύ τυχερός, τελικά κατάφερε να βρει ένα δισκοβραχίονα 28/38/48, εντελώς no name, και μου τον άφηνε μόνο 30€.
πιστεύω πως άξιζε και μόνο για την χαρά της αναζήτησης
:D
γηράσκω αεί διδασκόμενος..
Ευχαριστω !