Πως να σφίξω αρκετά το πίσω φρένο κούρσας πάνω στο πλαίσιο;

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Visualizer
Απών/απούσα

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι πως δεν μπορώ να σφίξω αρκετά το πίσω φρένο πάνω στο πλαίσιο.Όσο και να το σφίξω πάντα μπορώ εύκολα να το μετακινήσω με το χέρι.Το αποτέλεσμα κάθε φορά που χρησιμοποιώ το πίσω φρένο μετά από λίγο παρατηρώ ότι δεν είναι πλέον κεντραρισμένο και μερικές φορές βρίσκει και στην ζάντα.

Ανάμεσα στο φρένο και στο πλαίσιο υπάρχει μία μικρή ροδέλα που την έβαλε ο μάστορας επειδή αλλιώς δεν μπορείς να σφίξεις το φρένο επειδή έχει αρκετά μακριά βίδα.Το κατάλαβα επειδή δοκίμασα να το σφίξω χωρίς την ροδέλα και δεν γινόταν ..άφηνε κενό .
Το μπροστά φρένο δεν έχει ροδέλα και δεν έχω αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.Λέτε να φταίει η ροδέλα ; καμιά ιδέα;

Τα φρένα που έχω είναι shimano tiagra

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Visualizer
Απών/απούσα

Λέγοντας ροδέλα εννοώ αυτό
ροδέλα

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Μάλλον χρειάζεσαι μία ροδέλα που έχουν οι δαγκάνες σε εκείνο το σημείο. Συγκεκριμένα είναι λίγο πιο χοντρή και δεν έχει λεία επιφάνεια στις δύο πλευρές, για αυξημένη τριβή.
Κανονικά μια τέτοια θα έπρεπε να σου βάλει ο ποδηλατάς.
Αν περάσεις από ένα σωστό ποδηλατάδικο, πιθανότατα θα έχει κάποια τέτοια στην άκρη να σου δώσει.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Μάλλον χρειάζεσαι μία ροδέλα που έχουν οι δαγκάνες σε εκείνο το σημείο. Συγκεκριμένα είναι λίγο πιο χοντρή και δεν έχει λεία επιφάνεια στις δύο πλευρές, για αυξημένη τριβή.
Κανονικά μια τέτοια θα έπρεπε να σου βάλει ο ποδηλατάς.
Αν περάσεις από ένα σωστό ποδηλατάδικο, πιθανότατα θα έχει κάποια τέτοια στην άκρη να σου δώσει.

...κι επισης ειναι πιθανον η ροδελλα που εβαλε ο ποδηλατας να μην εχει αρκετο παχος, ωστε να σφιγγει η δαγκανα του φρενου. Πιθανον και με μια παχυτερη ροδελλα να λυθει το προβλημα.
Η ιδανικη λυση βεβαια ειναι η οδοντωτη (κι απο τις δυο πλευρες) ροδελλα του κατασκευαστη.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Και συμπληρώνω,σε όσα σωστά ειπώθηκαν παραπάνω,πως επίσης μπορείς να στάξεις επιπρόσθετα μια σταγόνα κόλα σπειρωμάτων χρώματος μπλέ στην βίδα πριν σφίξεις και περιμένεις να στεγνώσει λίγο.Πάντως δεν σφίγγουμε με όλη μας την δύναμη σε εκείνο το σημείο.Επίσης τσεκάρισε μήπως η ζάντα σου είναι λίγο στραβιά και ''διώχνει''την δαγκάνα προς την μία πλευρά.

Visualizer
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ παιδιά θα το πάω σε έναν καλό μάστορα που ξέρω στα μελίσσια να το φτιάξει. Δυστυχώς ο μάστορας που είχε στήσει το ποδήλατο είχε κάνει άθλια δουλειά , ακόμα θυμάμαι ότι έφτυσα αίμα για να βγάλω τα πετάλια επειδή δεν είχε βάλει το ειδικό γράσο πριν τα σφίξει και είχαν κολλήσει ..επίσης η καλωδίωση στο πίσω φρένο ήταν κοντή με αποτέλεσμα όταν γυρίσω το τιμόνι πχ για να κάνω αναστροφή να φρενάρει...

Υ.Γ η ζάντα είναι οκ ακόμα και αν ρυθμίσω το φρένο να έχει απόσταση 1 χιλιοστό από τα τακάκια δεν βρίσκει καθόλου , σε ένα σημείο βέβαια κινείται πολύ λίγο προς τα πάνω αλλά δεν νομίζω να δημιουργεί αυτό πρόβλημα ..ίσως να μειώνει λίγο την απόδοση στο φρενάρισμα αλλά εντάξει έχει πάνω από 8.000 χιλιόμετρα .

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

μια διευκρίνηση , δεν χρειάζεται "ειδικό" γρασσο με ρινίσματα κρυπτονίτη και σωματικά υγρά μονοκερου , να βάλει λίγο γράσσο ήθελε/χρειαζόταν

απο άποψη κόστους δηλαδή ήταν λάθος (δεν είναι κάτι εξωτικό )

Visualizer
Απών/απούσα

Από ότι γνωρίζω υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη γράσου δεν ξέρω αν όλα θα επέφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα .Σίγουρα δεν είναι θέμα κόστους ..ίσως να μην γνώριζε η απλά να βαριόταν .

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

υπάρχουν πολλά, αλλα απ οτο καθόλου να σου έβαζε και το κλασικό γράσσο που λέμε δεν θα ανατιναχτεί

απλά χρειαζόταν ενα γράσο γενικής χρήσης τουλάχιστον

contact