Πώς θα βάψω το σπαστό μόνος με σπρέι;

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Ήγγικεν η ώρα...

να ζητήσω πάλι βοήθεια!

θααα το βάψωωωω, το ρημάδι το σπαστόοοο κτλ κτλ

πρόκειται για ένα puch pic nic. Είναι λευκό τώρα με λίγα σημαδάκια και σκουριές που έχω τρίψει και λειάνει. Με λίγα λόγια, δεν έχω αποκαλύψει το σίδερο από μέσα και έχει μείνει το λευκό.

Θέλω να το βάψω άλλο χρώμα μόνος με σπρέι και εδώ χρειάζομαι βοήθεια. Να το δοκιμάσω μόνος και να προσπαθήσω να μη δακρύσει/κάνει νερά/ και ό,τι άλλο ή να το πάω έξω με το χρώμα μου;

Επειδή τα αυτοκόλλητα δεν τα βρίσκω και δε θέλω να τα βγάλω (φοβούμενος πως θα τα πάρω στο χέρι θρύψαλα) τα έχω καλύψει με χαρτοταινία τέλεια (μου έφυγε να μην πω ποιος...) οπότε και "σβήνοντας" εκεί γύρω να μην αντιμετωπίσω πρόβλημα (ελπίζω να μη μου βάλει χρώμα από κάτω). Θα μασκάρω επίσης ό,τι χρειάζεται. Θέλω όμως να το κάνω μόνος και νομίζω/ελπίζω πως μπορώ. θέλω να μου προτείνετε μπογιά, βερνίκια και ό,τι άλλο πρέπει να προσέξω.

Δεκτές γίνονται και οι απαντήσεις του τύπου: "πήγαινέ το έξω να τελειώνεις γιατί θα το κάνεις σκατά"

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...εκ του ασφαλους.
Κοινως, πριν βαψεις οτιδηποτε ποδηλατικο, δοκιμασε να βαψεις π.χ. ενα κομματι σωληνα.
Για να δεις πως βαφεται, τι κινησεις πρεπει να κανει το χερι, ποσες φορες, απο τι αποσταση, κλπ.
Κι αφου κανεις μερικες δοκιμες, και παρεις το "κολαι", τοτε δοκιμασε να βαψεις το ποδηλατο.
Αν εχεις σκοπο καποια στιγμη να μαθεις να βαφεις, να ξερεις οτι με το να το "δινεις εξω" για βαψιμο, δεν θα μαθεις ποτε.
Οποτε, ξεκινα.
Πριν ομως, περιμενε να δεις και τι οδηγιες εχουν να δωσουν οι πιο εμπειροι, οι οποιοι εχουν ηδη στο ενεργητικο τους, αρκετα βαμμενα ποδηλατα.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Αυτό που σου γράφει ο columbus είναι σωστό.. ξεκίνα και δοκίμασε πρώτα σε σωλήνα για να πάρεις το ''κολάι''. Αν δεν έχεις γυμνά μέταλλα και σκουριές μην βάζεις αστάρι για να γλυτώσεις όγκο στο βάψιμο και για να μην κάνεις ''σκαλοπάτι''στα μαρκαρισμένα αυτοκόλλητα. Απλά περασέτο με ένα ψιλό σφουγγάρι τριψίματος για να πάρεις τα καμένα από τον ήλιο βερνίκια και τα μπιμπίκια.. Αφού περάσεις το χρώμα με απαλές και όχι επίμονες κινήσεις... (κανονικά θέλει δύο χέρια, περνάμε το πρώτο, αφήνουμε να τραβήξει αν κάπου δεν έπιασε δεν πειράζει, δεν επιμένουμε.. προχωράμε στο δεύτερο μετά από λίγο, και πάλι χωρίς να επιμένουμε) , μετά ξεμαρκάρεις τα αυτοκόλλητα και το περνάς όλο γυαλιστερό βερνίκι...
.
.
Υ.Σ...Πολύ καλή ταινία για αυτή την δουλειά είναι και η συσκευασίας, φυσικά όχι η καφέ αλλά η διάφανη γιατί μπορείς να δεις το αυτοκόλλητο από μέσα και να το κόψεις ακριβός με ένα κοπίδι

Υ.Σ 2 αυτή η τεχνική είναι παλιά και αγαπημένη για αυτούς που ασχολούνται με αναπαλαιώσεις ...ετοιμάζω ένα humber με αυτή την τεχνική, θα το παρουσιάσω σε λίγο καιρό. Και φυσικά είναι πολύ χρήσιμη αν δεν έχεις της γνώσεις και την τεχνική κατάρτιση των zorzilia επάνω στα γραφικά ώστε να φτιάξεις τα αυτοκόλλητα που θέλεις και να ξεμπερδέψεις.

Υ.Σ 3 Το βάψιμο είναι πραγματικά η ποιο όμορφη στιγμή της αναπαλαίωσις...μην την στερηθείς.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Γιώργο θυμάμαι που μου τα είχες πει και παλιότερα αυτά και έτσι θα τα κάνω. Ήδη έχω τρίψει όλο το σκελετό για να είναι λείος, χωρίς βερνίκι και ανεπαίσθητα αδρός. Πήρα μια χαρτοταινία της tesa και έχει κολλήσει πολύ καλά πάνω στα αυτοκόλλητα.

Χρήστο το είχα στο μυαλό μου να εξασκηθώ πρώτα, για να μην ξεκινήσω σαν καμικάζι και θα το κάνω. Δεν ήθελα να το δώσω έξω, είναι αλλιώς να το κάνεις μόνος ακόμα ειδικά αν είναι κάπως δύσκολο. Αυτά που μου έβγαλαν την παναγία ήταν τα φτερά πάντως που για το τρίψιμό τους έπρεπε να κάνω ειδική διατροφή και ένα μήνα γυμναστήριο, χαχα.

Από σπρέι τι μάρκες έχετε να προτείνετε; Ξέρω πως έχει σημασία η ποιότητα από άλλα βαψίματα που έχω κάνει και θέλω κάτι καλό! Σημείωση: δεν έχω αερογράφο.

Υ.Γ. Γιώργο ετοίμασε το πεζώ να τα στήσουμε για κόντρα, να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι! Περιττό βέβαια να αναφέρω που θα μπει το κουδουνάκι...!

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Παύλο καλημέρα... αφού δεν έχεις αερογράφο, σπρέι θα φτιάξεις σε χρωματοπωλείο την απόχρωση ακριβώς που θέλεις. Τώρα.... έχεις δύο επιλογές ως προς το χρώμα, μονής ή διπλής.. τα μονής δεν έχουν πολλές αποχρώσεις και δεν χρειάζονται βερνίκι (αν θες βάζεις αλλά θέλουν ένα κόλπο που θα το πούμε αν επιλέξεις τέτοιο) και τα διπλής και ειδικά τα υδατοδιάλυτα που έχουν άπειρες αποχρώσεις και θέλουν οπωσδήποτε βερνίκι. Το κόστος είναι περίπου 10-12 euro για κάθε σπρέι και θα χρειαστείς δύο ..ένα το χρώμα και ένα το βερνίκι αν επιλέξεις διπλής (σου συνιστώ διπλής) .
.
.
.
τώρα προσπαθώ να τελειώσω ένα διπλοσκέλετο.... μετά όμως μάγκα μου θα πιάσω το εργαλείο ονόματος peugeot οπότε ... τρέμε έρχεται η ώρα που θα δεις την σκόνη μου ... :)))

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Ο SpyrosV έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στα τεχνικά θέματα και έχει συμπεριλάβει πολλά για βαφές.

Διπλής θα το κάνω ναι, καλύτερο ακούγεται. το χρώμα που μάλλον καταλήγω είναι ένα χρυσαφί/κίτρινο κάτι τέτοιο...θέλω να λάμπει!

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Έχω και μια τελευταία ερώτηση. Μήπως πρέπει να κάνω κάτι ιδιαίτερο με το μεντεσέ; Αν και φαντάζομαι και μπογιά να πάρει ο μεντεσές, αφού στεγνώσει με ελάχιστη δύναμη θα ξεκολλήσει και με λίγο wd40 θα επανέλθει.

σημείωση: τελικά καλύτερα ως ξεχωριστό θέμα!

Sotos62
Εικόνα Sotos62
Απών/απούσα

και όταν με το καλό το τελειώσεις Παύλο,

μετά τον gpiter, σου ρίχνω και γω το γάντι, επέτρεψέ μου...ποιητάροντας:

Αν σου βαστάει Παύλο μου
για μία κόντρα,έλα
εσύ με το puchάκι σου
και γω με το rosella


Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

ωχ ωχ μάλλον πρέπει να χρωμιώσω κανένα carbon στοιχείο για καμουφλάζ, να βάλω πιο πιστάδικο γρανάζωμα σιγά σιγά για τελικές και να σας δω μετά τα πρώτα μέτρα! Χώρια τα αλεξίπτωτα που θα ανοίγουν από τη σχάρα με κουμπί στο κουδουνάκι...να σταματήσω κιόλας...

σημείωση: σας βλέπω σαν το πλεούμενο εκεί πίσω...

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

σάμπως θα παγώσω την αναπαλαίωση του διπλοσκέλετου και θα πιάσω το rally .. συγνώμη, το peugeot ήθελα να γράψω.. ρε πάτε καλά, μία πρώτη σας έχω!!

.
.
(εδώ που τα λέμε δεν έχω και δευτέρα )
.
.
όσο για σένα Σώτο μου από την Ελευσίνα....
καβάλα την rossela σου και τράβα σε καμιά πισίνα!
πάρε και τον Παύλο μας τον πρώτο ποδηλάτη .....
καβάλα στο περίλαμπρο ολόχρυσο.. γερμανικότου άτι! (δις)

Sotos62
Εικόνα Sotos62
Απών/απούσα

δεν είναι το άτι γερμανικό
μα απ τας μακρυνάς τας άλπεις
εγώ παιδί του λιμανιού
κι αυτός το παίζει...γιάπυς!

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Για τον αγώνα αυτό θα 'ρθούν κι απ' το Γαλαξίδι
από την Κρήτη, το Κιλκίς κι απ' τη γαλάζια Σύμη
μα όταν τερματίσω για σας θα 'ναι πολύ αργά ήδη
κι εσάς τότες θα σύρω με το χρυσό μου αγρίμι!

(...κι όλα αυτά με 10 βαθμούς έξω, σκέψου...)

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Επειδή τελείωσα, είπα να γράψω περιληπτικά δυο λόγια για μελλοντική αναφορά.

Το ποδήλατο είναι ένα παλιό ατσάλινο του '70+ που ήθελε τρίψιμο στις σκουριές του και βάψιμο σε άλλο χρώμα. Επειδή το χρώμα του δεν ήταν κατεστραμμένο και το στρώμα μπογιάς που είχε μου επέτρεψε με την κατάλληλη φροντίδα να μην το αφαιρέσω τελείως, απέφυγα το αστάρι* ακόμα κι αν σε κάποια σημεία που έφυγε η σκουριά φάνηκε το γυμνό μέταλλο. Έτριψα λοιπόν με γυαλόχαρτο όλο το σκελετό να φύγουν μπιμπίκια και προηγούμενα βερνίκια. Ύστερα κάλυψα πολύ προσεκτικά τα αυτοκόλλητα με ταινία και έκοψα στο περίγραμμα με κοπίδι.

Προετοίμασα ένα χώρο στην αποθήκη του σπιτιού μου με νάυλον μετατρέποντάς το σε "τσαντίρι". Με σχοινάκια κρέμασα το λυμένο σκελετό και ξεχωριστά το πηρούνι από σημεία που δεν επηρέαζαν το βάψιμο. Τον καθάρισα καλά, να μην έχει σκόνες, σκουπιδάκια κτλ. Χρησιμοποίησα λοιπόν χρώμα αυτοκινήτου διπλής. Το πέρασα 3 χέρια. Επειδή δεν είχα την απαραίτητη εμπειρία, χρειάστηκα σχεδόν 2 σπρέι χρώματος για να το τελειοποιήσω (πιστεύω πως γίνεται και με ένα!). Κατόπιν τούτου πέρασα βερνίκι ειδικό για μπογιά αυτοκινήτου προσεκτικά για να αποφύγω το λεγόμενο "δάκρυσμα".

Υλικά και κόστος: Τα σπρέι τα προμηθεύτηκα από κατάστημα με χρώματα αυτοκινήτου και ήταν μάρκας LESONAL. Έχοντας από πρίν επίγνωση, το κόστος ήταν αρκετά τσουκτερό αφού το κάθε σπρέι χρώματος κόστισε 18 ευρώ και το βερνίκι(σε σπρέι) 17ευρώ. Το αποτέλεσμα αποζημειώνει βέβαια, καθώς και το χρώμα ήταν της επιλογής μου από χρωματολόγιο και η ποιότητά του είναι πολύ ανώτερη από αυτή ενός κοινού χρώματος. (δεν θέλω απλά να το πιστεύω επειδή ξοδεύτηκα, είναι όντως έτσι! )

* ευτυχώς δεν έβαλα κοινό αστάρι από μόνος μου, γιατί ρώτησα κι έμαθα πως τα κοινά αστάρια είναι για μαλακά χρώματα. Αν έβαζα κοινό αστάρι και μετά το χρώμα, κατά πάσα πιθανότητα θα φούσκωνε και θα μου πέταγε το χρώμα.

Συμπέρασμα: Το χρώμα αυτοκινήτου είναι συμβατό μόνο με βερνίκι αυτοκινήτου και αστάρι αυτοκινήτου.

Ορίστε ενδεικτικά δυο φωτογραφίες από το πηρούνι (πριν το βερνίκι). Το υπόλοιπο θα το αποκαλύψω όταν τελειώσει!

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

η προστατευτική κουρτίνα από πίσω είναι τυχαία χρυσή ή την έβαψες και αυτή για να βάψεις το πιρούνι :)) .....
Σοβαρά τώρα.... ακριβούτσικα σου πήγαν τα χρώματα, τα standox ή τα sikkens που δουλεύω εγώ έχουν γύρω στα 10 ευρω τα μονής και 12 τα διπλής το σπρέι των 400ml..και γύρω στα 30-35 το μισόκιλο για το πιστόλι, που θέλει ένα διπλοσκέλετο κομπλέ, με τα φτερά του τον προφυλακτήρα αλυσίδας και φυσικά τον σκελετό (προσοχή άλλο 400μλ στο σπρέι και άλλο μισό κιλό χρώμα) Ως προς την δουλειά μάλλον καλά τα πας, περιμένω να δω τα αυτοκόλλητα πως θα βγούνε...
καλή συνέχεια

contact