Χαιρετω και παλι. :)
Παρα τις αλλαγες και βελτιωσεις που εκανα στο ποδηλατο μου...(POST----> ΑΛΛΑΓΗ DIRT MOUNTAIN BIKE ΣΕ ALL MOUNTAIN) νομιζω το μικροβιο με τρωει ακομα........
Συνεχεια τωρα, οπως γραφω και στον Plannet, εχει η αλλαγη του συστηματος φρενων σε υδραυλικα απο μηχανικα δισκοφρενα.Λογω του κοστους βεβαια και επειδη ακομα δε νομιζω οτι χρειαζομαι την αλλαγη στα φρενα μου, ειπα να το αναβαλω.Τωρα θα μου πειτε που θελω να καταληξω.....
Αποφασισα να προχωρησω σε καποια ακομα αλλαγη, η οποια θα εχει να κανει με το σκελετο μου.Οχι τον ιδιο το σκελετο μου :) (οπως πολυ θα με συμβουλεψουν) αλλα στο χρωμα του.
Θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζετε πληροφοριες που θα με διεκολυνουν. Αν γνωριζεται τεχνιτες, αν υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα η οτιδηποτε που θα μπορουσε να μου φανει χρησιμο....
thnx :DDDDDD
Το βάψιμο αν γίνει σωστά δεν προκάλεί κανένα πρόβλημα. Ίσως κάποιοι "διαιτολόγοι" να πουν ότι προσθέτει βάρος, αλλα και πάλι εξαρτάται απο το πως θα γίνει και το τι θέλει ο καθένας μας. Σωστό βάψιμο συμαίνει οτι το ποδήλατο λύνεται εντελώς και μένει μόνο ο σκελετός. Στην περίπτωση την δική σου, δεν χρειάζεται καποια ιδιαίτερη προετοιμασία εκτός και αν δεν θέλεις να κρατήσεις τα αυτοκόλητα του εργοστασίου. Στην περίπτωση ποθ τα κρατάς "μασκάρεις" τα αυτοκόλητα και προχωράς με την βαφή. Θα σου πρότεινα βαφή με χρώμα αυτοκινήτου (2 χέρια αναλόγος το χρώμα), μετά να βάλεις τα αυτοκόλητα και στο τέλος 2 ελαφριά χέρια βερνίκη που θα προστατέψουν το χρώμα απο τις σπαστικές γραντζουνιές.
γιατί να το βάψεις?
τι σου έκανε το παλιό σου χρωματάκι?
το βάρος αυξάνετε με την ηλεκτροστατική βαφή
ή αν βάλεις πολύ αστάρι
και δεν μπορείς να κρατήσεις τα ίδια αυτοκόλλητα γιατί πρέπει να τρίψεις το βερνίκι που λογικά θα έχει το ποδήλατο
και δεν παίζει το μασκάρισμα :D
αλλά αυτοκόλλητα μπορέις να ζητήσεις από μανιατόπουλο :D
σπαζοκλαμπάνια, σταμάτα να λες ανοησίες. Το βάρος του χρώματος είναι λιγότερο από 20 grm. Εσύ μπορείς απλά να έχεις φάει μιά τυρόπιτα λιγότερη.
@strouf
καλά για να το λες κάτι θα ξέρεις