Θα ήθελα την βοήθεια σας με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με ένα καινούργιο GT Outpost Disc.
1/11 το αγόρασα από τον Γατσούλη στην Φιλαδέλφεια. Από την πρώτη στιγμή που το έφερα στο σπίτι και το οδήγησα παρουσίαζε πρόβλημα στις ταχύτητες. Από 1η σε 2α στα μπροστινά γρανάζια ήταν αδύνατο με αρκετούς θορύβους ενώ από 3η σε 2α δούλεβε εντάξει. Λόγω του προβλήματος και φοβούμενος περαιτέρω ζημιά, σταμάτησα να το χρησιμοποιώ (δεν το οδήγησα παραπάνω από 500μ.). Τηλεφώνησα στο εν λόγω κατάστημα, όπου μου είπαν 'δεν είναι τίποτα, χρειάζεται απλώς ρύθμιση'. Ρώτησα γιατί αυτό δεν έγινε κατά την παράδοση , και άκουσα κάποιες δικαιολογίες. Εν πάσει περιπτώσει αναγκαστικά την περασμένη Τρίτη, το φόρτωσα και το πήγα. Κατά δήλωση τους το ρύθμισαν, αλλά παρόλα αυτά το πρόβλημα συνεχιζόταν ίσως ελάχιστα μειωμένο. Αδυναμία αλλαγής από 1η σε 2α και μηχανικοί θόρυβοι όποτε επιχειρούσα αλλαγή. Τους το επισήμανα και μου είπαν 'ότι έτσι κάνουν όλα και μάλιστα αυτό δουλεύει καλύτερα από άλλα!'. Αφού κατάλαβα δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, το πήρα και το χρησιμοποίησα λίγο με το γνωστό πάντα πρόβλημα.
Το περασμένο Σάββατο επιχείρησα να κάνω μία βόλτα. Με 4Km περίπου στο κοντέρ από την τελευταία ρύθμιση, με 5km/h σε ευθύ ομαλότατο χωματόδρομο, επιχείρησα να αλλάξω από 2α σε 1η. Το αποτέλεσμα ήταν να πετάξει έξω την αλυσίδα από το μπροστινό γρανάζι! Ευτυχώς που οι συνθήκες ήταν ιδανικές και δεν έχω ανάγκη ορθοπεδικού... Κατάφερα να την βάλω ξανά αλλά από εκεί και έπειτα το ποδήλατο είναι άχρηστο. Τις περισσότερες φορές δεν αλλάζει καμμία ταχύτητα, ακούγονται διάφοροι μηχανικοί θόρυβοι, και κάθε 100μ πετάει πάλι έξω την αλυσίδα.
Ηθελα να ρωτήσω τα εξής:
1. Δεδομένου ότι δεν πίεσα καθόλου το ποδήλατο, 4km σε ομαλό χωματόδρομο ή άσφαλτο, πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, με ένα καινούργιο ποδήλατο;
2. Στο κατάστημα που πήρα και ζήτησα αντικατάσταση του ποδηλάτου, μου είπαν πάλι 'αδύνατον, εφόσον σφίξουν καλά δύο βίδες, αποκλείεται να γίνει κάτι τέτοιο'. Πόσο πιθανόν είναι να συνέβει κάτι τέτοιο από αμέλεια του service τους;
Τι τελικά νομίζετε ότι πρέπει να κάνω με το συγκεκριμένο ποδήλατο και κατάστημα, δεδομένου ότι σίγουρα το κύριο για μένα είναι η σωματική μου ακεραιότητα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μανώλης
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
απλά να υπενθυμίσω πως το μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός και το μεγαλύτερο πίσω ΔΕΝ συνεργάζονται αρμονικά.Αντίστοιχα και τα μικρότερα...Λόγω της γωνίας με την οποία πρέπει να γυρνά η αλυσίδα ,ακουμπά στα ντεραγιέ. Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί το να βγεί η αλυσίδα, απλά θόρυβο και πρόωρη φθορά...
Αν και έχω το ίδιο ποδήλατο λιγότερο από 6 μήνες έχω κόψει σχέσεις με τον Γατσούλη γιατί είναι απλά απαράδεκτοι (προσωπική άποψη)
Εγώ άλλαξα κασέτα (έβαλα shimano) γιατί δεν ρυθμιζόταν αυτή που είχε
αλλά από ότι καταλαβαίνω εσύ έχεις πρόβλημα με το μπροστινο ντεραγιέ ή μήπως δεν κατάλαβα καλά, όταν λές από 1η σε 2α εννοεις τα μπροστινά γρανάζια ?
Ναι εννοώ τα μπροστινά.
Μου είπαν ότι δεν δέχονται αλλαγή του ποδηλάτου, αλλά μόνο επισκευή... Δηλαδή κάθε 4km θα χρειάζεται να το φορτώνω στο αυτοκίνητο και να τρέχω στην Νέα Φιλαδέλφεια ; Δεν ακούγεται πολύ καλό αυτό...
Στον επιλογέα ταχυτήτων πρέπει να έχεις ένα μικρό ρότορα σαν αστράκι. Αυτό κάνει μικρορυθμίσεις στην ντίζα και κατ' επέκταση στον εκτροχιαστή κουνώντας τον δεξιά και αριστερά.
Αν εσύ έχεις πρόβλημα στο κατέβασμα από το μεσαίο δίσκο στο μικρό τότε πρέπει να φέρεις τον εκτροχιαστή λίγο προς η μέσα μεριά (τη μεριά του μικρού δίσκου). Δεν θυμάμαι αν αυτό γίνεται βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας το ρότορα, το βλέπεις επιτότοπου.
Επίσης ξεβίδωσε το άλλεν που κρατάει την ντίζα στον εκτροχιαστή, τράβηξε τη ντίζα και σφίξε πάλι το άλλεν. Πάντως ότι και να κάνεις μην παίξεις με τις βίδες H L στον εκτροχιαστή. Αυτές υποτίθεται ότι έχουν ρυθμιστεί στη σωστή θέση από το μαγαζί που το αγόρασες.
Το ποδήλατο δεν έχει πρόβλημα απλά ο ποδηλατάς βαριέται να ασχοληθεί. Πήγαινε σε άλλον και παρακολούθησε τη διαδικασία.
@johny
η κασέτα δεν ρυθμίζετε
μάλλον για άλλους λόγους στην άλλαξε
@elrod68
ναι είναι φυσιολογικά αυτά που συμβαίνουν
απλά θέλουν ρύθμισα απλά θα το πας στο μαγαζί και θα απαιτήσεις να στο κάνουν επιτόπου είναι 2 λεπτά δουλειά
αφού το κάνουν θα πάρεις το ποδήλατο και θα το κάνεις βόλτα στο τετράγωνο
αν δεν λυθεί το πρόβλημα θα το πας για service μέχρι να στο φτιάξουν
απλά να ξέρεις πως μετά απο κάνα μήνα θα ξαναχρειαστεί ρύθμισα και αυτό φυσιολογικό
αν βλέπεις πως το κατάστημα δεν σε ικανοποιεί στο service του τότε να αλλάξεις το μαγαζί που το πας για service
αυτά από μένα
α και τώρα που διάβασα του eaglos καλό είναι τέτοιες μικρο ρυθμίσεις να μάθεις να τις κάνεις μόνος σου :D όπως όλοι οι σοβαροί ποδηλάτες
μα και βέβαια η κασέτα δεν ρυθμίζετΑΙ και καλά που σε έχουμε να μας διορθώνεις . . .
ε διάβασε τι γράφεις :P
να μην μου δίνεις πατήματα :P
παίδες!συγκεντρωθείτε!
ποτέ μα ποτέ δνε βάζουμε μεγάλο με μεγάλο γρανάζι και μικρό με μικρό.....είναι λάθος σαν σχέση και δεν χρειάζεται ούτε εξυπηρετεί πουθενά
κάθεται η αλυσίδα στραβά και μπορεί να προκληθεί ζημιά γρήγορα στην αλυσίδα
όλα τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με ρυθμίσεις
κάθε καινούργιο ποδήλατο παίρνει κάποια μπόσικα με τον καιρό στα συρματόσχοινα οπότε και θέλει το 1ο του σέρβις για ρεγουλάρισμα
ελπίζω να βοήθησα
να ρωτήσω κάτι ?
είπε κανείς ότι το παιδί έβαζε μικρό με μικρό γρανάζι ή μεγάλο με μεγάλο??
γιατί εγώ δεν διάβασα κάτι τέτοιο
εγώ διάβασα ότι δεν ανεβάζει μπροστά από μικρό σε μεσαίο
:D
Περιορισμοί
by strouf - 10/11/2008 - 21:46
απλά να υπενθυμίσω πως το μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός και το μεγαλύτερο πίσω ΔΕΝ συνεργάζονται αρμονικά.Αντίστοιχα και τα μικρότερα...Λόγω της γωνίας με την οποία πρέπει να γυρνά η αλυσίδα ,ακουμπά στα ντεραγιέ. Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί το να βγεί η αλυσίδα, απλά θόρυβο και πρόωρη φθορά...
σόρυ νόμιζα ότι το έγραψε το παλικάρι δεν το πρόσεξα....μπερδεύομαι λιγάκι ακόμη με το φόρουμ εδώ
αλλά και πάλι ισχύει σαν επισήμανση!
δεν το είπα για σένα αλλά και για τους 2 σας
δεν είπα ότι είναι λάθος αυτό που είπατε
ειναι απόλυτα σωστό και σημαντικό να το ξέρουν οι νέοι ποδηλάτες
:D
Έχω το ιδιο ποδήλατο εδω κ 3 μήνες κ δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα ενώ το χρησιμοποιώ σχδόν καθημερινά.Πρεπει να βρείς καποιον να σκύψει 5 λεπτάκια απο πάνω του να το ρυθμίσει
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους ενδιαφέρθηκαν.
Εκείνη την στιγμή που βγήκε η αλυσίδα είχαν 2η στα μπροστά γρανάζια, 2η και στα πίσω και επιχείρησα να κατεβάσω σε 1η στα μπροστά.
Ηθελα να ρωτήσω τον amerhix, χρειάστηκαν ρυθμίσεις στο δικό του ποδήλατο από την πρώτη στιγμή ή μετά κάποιο χρονικό διάστημα?
Ευχαριστώ
Μανώλης
σε όλα τα ποδήλατα χρειάζονται ρυθμίσεις και στην αρχή και μετά από κάποια χρήση (~60χλμ)
το ποδηλατο ηταν ρυθμισμενο αν εξαιρεσεις καποιο θορυβο που παρουσιαζει σε καποιες ταχυτητες οταν εχω επιλεγμενο 2ο μπροστα δισκο επειδη ακουμπαει η αλυσιδα στο εμπροσθιο ντεραγιε, προσπαθησα να το φτιαξω αλλα ματαια αλλωστε για μενα συνηθως οι ταχυτητες του 2ου δισκου ειναι μεταβατικες και δεν καθεται και πολυ η αλυσιδα εκει ;)
@amerhix
κακός ο μεσαίος δίσκος μπροστά είναι ο πιο σύνηθες δίσκος
:D
σε βουνό μένεις?
Μπα καλά θα 'ταν Θεσσαλονίκη μένω.
@armehix
κακός γιατί στην θεσ/νικη μόνο τον μεσαίο θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις
από ποια περιοχή της θεσ/νικης είσαι?
Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν.
Χθες, πήγα το ποδήλατο στο κ. Πουκαμισά στα Μελίσσια. Η διάγνωση ήταν:
στραβωμένο δόντι στο μπροστινό 1ο γρανάζι
στραβωμένος κρίκος στην αλυσίδα
και η σύσταση:
αντικατάσταση μπροστινών γραναζιών
αντικατάσταση αλυσίδας δηλ. συνολικό κόστος ανταλλακτικών περίπου 50 ευρώ
Το πήγα μετά στο Γατσούλη στην Ν. Ερυθραία, όπου πράγματι κάποιος ασχολήθηκε 30 λεπτά σε αντίθεση με τα 5' της πρώτης φοράς στην Ν. Φιλαδέλφεια.
Εγινε ρύθμιση, αλλά δεν αλλάχθηκε τίποτα. Η αλυσίδα όσο και το δόντι του γραναζιού επισκευάσθηκαν με πένσα ή κάτι τέτοιο.
Σε μια πρόχειρη βόλτα μετά, οι αλλαγές γίνονται κανονικά και δεν υπάρχουν θόρυβοι και προβλήματα.
Τι νομίζετε για όλα αυτά; Δεν θα έπρεπε να αλλαχθεί τουλάχιστον η αλυσίδα;
Ευχαριστώ
Μανώλης
όχι
:D