Κυρίες και Κύριοι καλησπέρα σας.
Πρόσφατα αγόρασα ένα ποδήλατο με ταχύτητες Shimano Tourney SIS. Εξ' αρχής δεν έμπαιναν κάποιες ταχύτητες, είτε οι πίσω, είτε οι μπροστά. Μετά από δύο επισκεψεις σε κατάστημα της γειτονιάς (Ηλιούπολη), δεν άλλαξε κάτι ιδιαίτερο στην συμπεριφορά τους.
Γενικά το πρόβλημα μου είναι ότι οι ταχύτητες μπαίνουν οπότε θέλουν. Η ερώτηση που θέλω να σας κάνω, ειναι αν ξέρετε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα ή τεχνικό κοντά στην περιοχή της Ηλιούπολης, μήπως και λυθεί το πρόβλημα μου γιατί είναι πολύ σπαστικό! Ως άσχετος δεν θελω να μπω στη διαδικασία ακόμα να το κάνω μόνος μου.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Γενικά να ξερεις οτι οσο ποιο οικονομικές ειναι οι σειρές(πχ tourney ) τόσο περισσοτερα πλαστικά μέρη αρα και μεγαλύτερες ελαστικότητες (χοντρικά στα αναφέρω να μπείς στο νόημα ) .
Για αρχή δες αυτά
1. Το ποδήλατο είναι καινούργειο ? Δηλ. εχουν τεντωσει τα συρματοσχοινα ? (εχουν δουλέψει? )
2.Αλλάζεις ταχύτητες σωστά ? Τι συνδιασμούς κάνεις ?
ξεκίνα απο κάπου γιατί σε όσους ποδηλατάδες να το πάς δεν συμαίνει οτι φταίει μονο αυτός .
μην ψαχνεσαι. ειναι πολυ φθηνο για να δουλεψει σωστα.
Το ποσο φθηνο ειναι δεν δικαιολογει το να μην περνει καποιες ταχυτητες ή να αργει. Αλλα οπως ειπε και ο scarpedico μηπως προσπαθεις να βαλεις σχεση που δεν θα επρεπε ουτως ή αλλως?
1. To ποδηλατο ειναι καινούριο και εχω κανει γυρω στα 50 χιλιομετρα ως τωρα.
2. ¨Εχω ενημερωθεί σχετικά με τις "απαγορευμένες σχέσεις", οπότε δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Προσπαθώ να αλλάζω ταχύτητες όταν το πετάλι δεν δέχεται πίεση. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι μπαίνουν λίγο καλύτερα οι πίσω ταχύτητες ειδικότερα, όταν πατάω με τον αντίχειρα και ανεβάζω απο 4η 5η ας πούμε όχι αμέσως, αλλά περιμένω ένα δευτερόλεπτο πριν αφήσω τον αντίχειρα. Αυτή την τακτική όμως δεν μπορώ να την ακολουθήσω στα κατεβάσματα μιας και μπαίνουν αναγκαστικά αμέσως. Και πάλι όμως δεν μπαίνουν πάντα!
Λίπανση ντιζοκαλωδια γενικότερα βρες ενα. Καλό μαστωρα να δει ντιζες η ακόμα να τις αλλάξει με καλύτερες
Ο ποδηλατάς που αγόρασες το ποδήλατο, έχει την υποχρέωση να σου κάνει δωρεάν και την πρώτη ρύθμιση σε ταχύτητες, φρένα κλπ., καθώς και να τσεκάρει βίδες κλπ, μετά από μερικές μέρες χρήσης του ποδηλάτου. Αν τώρα δεν έχει την ικανότητα να στα ρυθμίσει αυτός σωστά, μην περιορίζεσαι στην περιοχή σου για καλό μάστορα.
Βρες έναν καλό που να μπορείς να πας μέχρι εκεί, είτε με ποδηλατώντας, είτε με μετρό, είτε με όποιο άλλο τρόπο και κράτα τον, γιατί θα τον χρειαστείς και στο μέλλον, μέχρι να μάθεις να κάνεις κάποια πράγματα μόνος σου. Πολλοί που έχουν πει θα πάω στο μάστορα της γειτονιάς για να μην τρέχω, το έχουν πληρώσει μετά.
Κάνε αναζήτηση εδώ μέσα, έχουν αναφερθεί διάφοροι καλοί στην Αθήνα.
Το σύστημα που έχεις είναι μεν φτηνό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα δουλέψει αρκετά καλά με μια σωστή ρύθμιση. Οκ, μπορεί να μην αλλάζουν βούτυρο οι ταχύτητες, αλλά δε σημαίνει ότι δεν θα αλλάζουν καθόλου. Γι' αυτό έχει φτιαχτεί, για να αλλάζουν. Μην μπεις στη διαδικασία να αρχίσεις να αλλάζεις τίποτα ακόμα (ούτε τα πιο απλά όπως σύρματα, τακάκια κλπ.), μέχρι να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι πραγματικά χρειάζεσαι για αναβάθμιση.
Επ, μην αρχίζουμε με ορισμούς - αφορισμούς. Μια χαρά σειρά είναι. Η shimano άλλωστε βγάζει μια χαρά ποιοτικά και καραμάχιμα περιφερειακά. Ναι, είναι εισαγωγική-οικονομική σειρά, αλλά αν έχει τοποθετηθεί ΣΩΣΤΑ, αν έχει ρυθμιστεί ΣΩΣΤΑ και αν ο χρήστης κάνει ΣΩΣΤΗ χρήση, θα δουλεύει μια χαρά για πολλά-Πολλά-ΠΟΛΛΑ χλμ.
Περιοδικά - όπως όλα τα μηχανικά κινουμενα μέρη - θέλει καθαρισμό/λίπανση/επαναρύθμιση.
Τα 50χλμ είναι πολύ λίγα για όλο αυτό, αλλά ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ, έχουμε συνηθίσει το πρώτο σέρβις να γίνεται κάπου μετά από 100-200χλμ, τότε που τα συρματοσχοινα έχουν τεντώσει, που όσες βίδες δεν έχουν σφικτεί καλά θα έχουν χαλαρώσει, που τα χαλαρά μέρη θα τρίζουν κλπ κλπ κλπ. Άρα, κανονικά και με το νόμο, πας εκεί που το αγόρασες και ζητάς να σου κάνουν το "1ο μάζεμα". Θα πρέπει να ρίξουν μια ματιά σε φρένα - ταχύτητες - ακτίνες - κέντρα - πετάλια - ποτήρια λαιμού και πεταλιέρας.
15 λεπτά θα του πάρει να κοιτάξει και να επαναρυθμίσει.
[όση ώρα θα ρυθμίζει, εσύ από πάνω βεντούζα, κοιτάς - ρωτάς - μαθαίνεις. Είναι πολύ βασικό να πάρεις μια ιδέα πώς γίνονται όλα αυτά. Και μετά τσεκάρεις κανα βιντεάκι, κανα φόρουμ, κανα pdf manual, ώστε να μπορείς να τα κάνεις και μόνος σου - ειδικά αν η χρήση του ποδηλάτου είναι μεγάλη και συχνή].
Κάπου θα υπάρχει και το ενχειριδιο που είχαμε φτιάξει πρίν 100χρόνια εδω μέσα .
Προσωπικά ετσι όπως τα λές θεωρώ οτι όλα δουλεύουν και γνωρίζεις την ορθή χρήση . Αρα ειναι κάτι πολύ συγκεκριμένο αυτό που σε παπασχολεί . Κανε μια προσπάθεια να μάθεις να το κάνεις μονο σου περισσότερο για να μπορέσεις να κρίνεις οτι είναι και σωστά ρυθμισμένα .
Εαν εχεις την δυνατότητα δοκίμασε κάποιο ποδήλατο με καλύτερα εξαρτήματα , είμαι σχεδον σίγουρος οτι θα έχεις την ιδια αισθηση πάνω κάτω . Roka μια διαφορά θα υπάρχει ανάμεσα στην ποιότητα το θεμα ειναι ποσο αισθητη γίνετε , με τα λεγόμενα του φυσικά δεν δικαιολογείτε να ειναι αυτο το θέμα
Μα προφανώς και υπάρχει διαφορά, η αυξημένη τιμή, έχει από πίσω και κάποια ουσία, αλλά και μπόλικο φρου-φρου.
Μια ακριβή σειρά, έχει ωραιότερο design, λιγότερα πλαστικά, καλύτερη απόκριση / γρηγορότερη απόκριση, επιπλέον λειτουργίες (πχ ταυτόχρονο ανεβοκατέβασμα πολλών σχέσεων ή αλλαγη είτε με σπρώξιμο είτε με τράβηγμα), μικρότερο βάρος, διαφορετικό MTBF..... (πχ σε κάποιες ακριβές σειρές, τα γρανάζια φθείρονται πιο γρήγορα... είναι γνωστό ότι μεγάλες ομάδες χρησιμοποιούν/χρησιμοποιούσαν πχ ultegra αντί DA κασέτες παρόλα τα μερικά παραπανήσια γραμμάρια) κλπ κλπ.
Το κατα πόσον όλο αυτό αφορά ένα μέσο ή εισαγωγικό χρήστη..... άγνωστο... (παίζει ρόλο το πορτοφόλι και η γκ@υλ@ του καθενός....)
Φίλε Fanis_Lamda λάδάκι. Πριν απ' όλα λαδάκι.
Τις περισσότερες φορές στα καινούργια ποδήλατα, και μάλιστα όταν έχουν τις πιο εισαγωγικές σειρές, μπορεί να μην έχουν σταγόνα λάδι ούτε τα χειριστήρια, ούτε τα καλώδια ούτε οι εκτροχιαστές.
Κάνε πρώτα αυτό και μετά βλέπεις.
Επίσης μπορεί να μην έχουν ίχνος γράσου τα κέντρα των τροχών σου, το τιμόνι σου και η μεσαία σου.
That's life που λέμε.
Πως θα ζήσει και ο ποδηλατάς της γειτονιάς αλλιώς αμα οι εταιρίες στα φέρνανε λιπασμένα όπως πρέπει όλα αυτά; Οέο;
A και η αλυσίδα επίσης!
Κι αυτή μπορεί να κατσικώνει.
Γιατί να μην μπορεί;
Έχει καθόλου λαδάκι;
Ο ποδηλατάς που το πήγα 2 φορές μου είπε ότι γενικά εξ' αρχής η ρύθμισή του εργοστασιακά ήταν αρκετά σωστή. Τα απαραίτητα λαδώματα τα έχει ήδη κάνει αν και απ' ότι μου είπε δεν ήταν ανάγκη γιατί ήταν κομπλέ.
¨Εστω ότι δεν περιορίζομαι στην γειτονιά μου, μπορείτε να μου παραθέσετε το νήμα που έχουν αναφερθεί "τίμια" ποδηλατάδικα για σέρβις, ή να μου προτείνετε κάποια;
Ευχαριστώ που ασχολείστε!
Ποδηλαταδικα δεν ξερω πολλά αλλά βεβαιώσου πως όταν αλλάζεις σχέσεις δεν χρησιμοποιείς τετοιες που η αλυσίδα να είναι διαγώνια. Δες τα σχήματα:
Ναι είμαι ενημερωμένος περί του θέματος. Δεν παίζει τέτοιο σενάριο!
Αν και έχω ακούσει σε ένα καλά καλιμπραρισμένο σύστημα ακόμα και τα απαγορευμένα θα έπρεπε να δουλεύουν!
Οταν πας στον ποδηλατά για ρύθμιση πες του να τσεκαρει κατά πόσο ο σκελετος του ποδηλατου είναι ίσιος ή οχι. Συχνά το προβλημα βρίσκεται σε ενα στραβό "νύχι" ή στραβά ψαλλιδια ή ακόμα και σε στραβοβαλμένο τροχό, ή χτυπημένο ντεραγιε ή οτιδηποτε..
Επειδή είχε μια υπόνοια γι' αυτό, το τσέκαρε και το βρήκε καθ' όλα ίσιο!
τελικά βρήκες μάστορα να στο φτιάξει?
14 σελίδα νομίζω
https://www.podilates.gr/sites/default/files/%20%CF%...
Όχι δεν βρήκα, απλά έμαθα τα κόλπα του και πλέον τις αλλάζω αρκετά ικανοποιητικά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα! Δεν αλλάζουν όλες καρφί αλλά το έμαθα και εμπειρικά την δουλειά μου την κάνω!