Σαμπρέλα χάνει αέρα μετά το φούσκωμα

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
magmike
Απών/απούσα

Καλησπέρα

Πρόσφατα έβαλα νέα ελαστικά σε διάσταση 700x28 με Max πίεση στα 100 psi. Έχω τρόμπα δαπέδου και τα φουσκώνω στο μέγιστο δυνατό αλλά παρατήρησα το πίσω ελαστικό να κάθεται όταν ανεβαίνω και να είναι πιο βαρύ το πετάλι από οτι με τα παλιά ελαστικά .Διαπίστωσα ότι μετά την αφαίρεση της τρόμπας χάνεται πολύς αέρας με αποτέλεσμα να πέφτει στα 90 psi η πίεση και ουσιαστικά να είναι ξεφούσκωτα τα λάστιχα.

Με τα παλιά ελαστικά δεν είχα παρατηρήσει κάτι . Βέβαια είχα shradder βαλβίδες και τότε φούσκωνα και αρκετά παραπάνω από το max οπότε ίσως μια πτώση πίεσης να μην είχε αντίκτυπο.

Υπάρχει περίπτωση να φταίνε οι σαμπρέλες ή απλά είναι για τα μπάζα η τρόμπα μου?

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/airwave-storm-track-pump/rp-pro...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Αν η ΜΑΧ είναι 100 και εσυ φουσκωνεις στα 90, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις το λάστιχο να "κάθεται".

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Έχεις τρόμπα δαπέδου, φουσκώνεις κι όταν τη βγάζεις νιώθεις να "φεύγει" κάμποσος αέρας. Αν βγάζεις την τρόμπα σωστά, τότε ο αέρας που νιώθεις να φευγει είναι όσος έχει εγκλωβιστεί υπό πίεση στο λάστιχο της τρόμπας μέχρι τη βαλβίδα. Εφόσον η τρόμπα σου πριν την αλλαγή των ελαστικών φούσκωνε ικανοποιητικά, το πιο πιθανό είναι να μην έχεις τοποθετήσει τη σαμπρέλα καλά κατά τη νέα σου αλλαγή. Είτε κάπου έχει "διπλώσει", είτε κάπου έχει γυρίσει είτε με κάποιο τρόπο τρύπησε.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο είναι να ξαναβγάλεις το λάστιχο και να ψάξεις ΚΑΛΑ τη σαμπρελα σου. Εφόσον δεν έχει τρύπα βάλτη ξανά ΣΩΣΤΑ και με "τρόπο", ξανατοποθέτησε το ελαστικό και ξαναδοκίμασε.

Έχε επίσης κατά νου πως τώρα που δεν έχεις βαλβίδες αυτοκινήτου αλλά -μάλλον- presta, αυτές, όταν τελειώσεις το φούσκωμα, τις βιδώνεις. Αλλά μάλλον το γνωρίζεις αυτό.

magmike
Απών/απούσα

το πιεσόμετρο όμως δείχνει 100 πριν αφαιρέσω την τρόμπα από την βαλβίδα.Μπορεί να το προκαλεί αυτό διπλωμένη σαμπρέλα?Και στους δύο τροχούς??? Μάλλον λόγω του τρόπου που απασφαλίζει το στόμιο πατιέται μέσα η βαλβίδα και χάνεται παραπάνω αέρας.

Ίσως επιστρέψω στις shradder

Stel10s
Απών/απούσα

Με ανταπτορα, δες την πιεση σε 2-3 βενζιναδικα.
Ισως η μετρηση της τρομπας να μην ειναι σωστη για να καθετε το λαστιχο με 90-100psi

contact