Φιλαρακι κατι σε αλουμινιο παιζει; εχω κατι ακριβα στεφανια ρε γμτ που στραβωσαν σε σχαρα υδατων(πωωω εισαι επιστημονας ρε παιδι μ) και ειναι κριμα να φανε σουτ
...κι αναλογα το ειδος του στραβωματος, και το ειδος της ζαντας.
Σε ορισμενες περιπτωσεις (πολυ μικρα και ηπια στραβωματα ορισμενου ειδους) μπορει να ξαναγινει σαν καινουρια.
Σε πιο βαριες περιπτωσεις παει για πεταμα η ζαντα.
Υπαρχει και ο μεσος ορος, οπου η ζαντα δεν γινεται σαν καινουρια, αλλα γινεται χρησιμοποιησιμη με καποια "κουσουράκια" ομως.
Εδω οπως καταλαβαινεις, δεν υπαρχουν κανονες, αλλα ολα ειναι αναλογα με τη συγκεκριμενη περιπτωση καθε φορα.
H μπροστινη μου carbon ζαντα έχει ένα πολύ ψιλό στραβωματάκι που εντοπίζεται πολύ δύσκολα με γυμνό μάτι (κάτι σαν διαφορετική γυαλάδα στο φως). Το αποτέλεσμα όταν πατάω φρένο δεν έχει πρόβλημα αλλά λίγο πριν σταματήσει να κάνει ένα ταρακούνημα, κάτι σαν το ABS του αυτοκινήτου.
Φανταζομαι οτι αναφερεσαι στην επιφανεια που πατανε τα τακακια, η οποια ειναι αλουμινιο.
Φανταζομαι επισης οτι προκειται για ενα μικρο εξογκωμα (σε ενα η περισσοτερα σημεια).
Το πιο πιθανο επισης ειναι οτι προεκυψε απο καποιο χτυπημα σε ανωμαλια του δρομου, ιδιαιτερα αν δεν ειχε ελεγχθει προηγουμενως η πιεση στα λαστιχα (χαμηλη πιεση).
Καποια απο αυτα τα χτυπηματα επισκευαζονται.
Αλλα αυτο δεν μπορει να το πει κανενας αν δεν δει πρωτα περι τινος προκειται.
Φανταζομαι οτι αναφερεσαι στην επιφανεια που πατανε τα τακακια, η οποια ειναι αλουμινιο.
Φανταζομαι επισης οτι προκειται για ενα μικρο εξογκωμα (σε ενα η περισσοτερα σημεια).
Το πιο πιθανο επισης ειναι οτι προεκυψε απο καποιο χτυπημα σε ανωμαλια του δρομου, ιδιαιτερα αν δεν ειχε ελεγχθει προηγουμενως η πιεση στα λαστιχα (χαμηλη πιεση).
Καποια απο αυτα τα χτυπηματα επισκευαζονται.
Αλλα αυτο δεν μπορει να το πει κανενας αν δεν δει πρωτα περι τινος προκειται.
Ακριβως αυτο, το μονο που δεν ειμαι σιγουρος ειναι το πως εγινε αφου τις εχω παρει μεταχειρισμενες και δεν ειμαι σιγουρος αν το εχω κανει εγω (τις εχω 3,5 χρονια...), την πιεση παντως την φροντιζω σχολαστικα.
Ευχαριστω, ισως το δεις στους ΦΤΠ καμια Τριτη για να μου πεις μια γνωμη.
"...Ευχαριστω, ισως το δεις στους ΦΤΠ καμια Τριτη για να μου πεις μια γνωμη..."
Φυσικα, αλλα πριν απο αυτο, καλο θα ηταν να ενημερωσεις, γιατι τετοιου ειδους ελεγχοι περιλαμβανουν χρηση εξειδικευμενων εργαλειων, τα οποια δεν υπαρχουν μονιμα στο χωρο των ΦΤΠ.
Θα πρεπει λοιπον να το γνωριζω προηγουμενως, ωστε να φροντισω να υπαρχουν.
Υπ'οψιν οτι "καρουμπαλα" στη ζαντα της ταξης μερικων δεκατων η ακομη και εκατοστων του χιλιοστου, δεν γινονται ευκολα αισθητα με το ματι, αλλα μονο στο φρενο την ωρα που φρεναρει κανεις.
Οποτε και η μετρηση απαιτει εργαλεια τα οποια μπορουν να "χειριστουν" τετοιου ειδους "αποκλισεις".
το 1/4 της ζαντας εχει στραβωσει ,σιγουρα θα ερχεται στα ισια του( δεν εχω πολυψαξει στο google)
πιστευω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια λογικα θα ξερουν.
(για καρμπον δεν εχω ιδεα τι παιζει..)
με πιστολι θερμου αερα επισης μπορει να γινεται κατι, εγω πιστευω οτι σιγουρα ισιωνουν αν βρω το καταλληλο εργαλειο+ μαστορα
το 1/4 της ζαντας εχει στραβωσει ,σιγουρα θα ερχεται στα ισια του( δεν εχω πολυψαξει στο google)
πιστευω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια λογικα θα ξερουν.
(για καρμπον δεν εχω ιδεα τι παιζει..)
με πιστολι θερμου αερα επισης μπορει να γινεται κατι, εγω πιστευω οτι σιγουρα ισιωνουν αν βρω το καταλληλο εργαλειο+ μαστορα
ειναι 20ακτινες aksium
ισως να γινεται κατι με forced ακτινολογηση;...
...ξεχασε την. Την κανει καποιος μονο on the road, κουτσα-στραβα, κι αυτο ισα-ισα για να γυρισει σπιτι του.
Και οι πιθανοτητες επιτυχιας, εξαρτωνται αμεσα απο τον αριθμο των ακτινων:
Οσο περισσοτερες ακτινες, τοσο πιο πιθανο/ευκολο να πετυχει.
Δεν ειναι λυση ουτε μονιμη, ουτε ακριβης, και το χειροτερο καθολου αξιοπιστη η αντοχης. Αν το παρακανεις δε, θα παρεις τη ζαντα στο χερι (= ξεριζωμενες ακτινες, η και σπασμενη φλαντζα κεντρου).
Και για την περιπτωση σου, οι (πολυ λιγες) 20 ακτινες του τροχου, καθιστουν ακομη κι αυτην την προχειρη επισκευη/ακτινολογηση on the road πρακτικα αδυνατη.
Σκεψου οτι σε ενα 20ακτινο τροχο, οι ακτινες της καθε πλευρας, απεχουν μεταξυ τους περιπου 18 εκατοστα. Πραγμα που σημαινει οτι καθε ακτινα εχει στη δικαιοδοσια της 18 εκατοστα στεφανιου (9 εκατοστα εκατερωθεν της ακτινας), τα οποια πρεπει να στηριξει/τραβηξει, ωστε το στεφανι να ειναι ισιο κι ανθεκτικο. Στο ενα τεταρτο του στεφανιου που λες οτι εχει στραβωσει, αντιστοιχουν χονδρικα 2 η 3 ακτινες της μιας πλευρας. Κι αυτες οι 2 η 3 ακτινες, θα πρεπει να τραβηξουν το στραβο τμημα του στεφανιου ωστε να ισιωσει, και ταυτοχρονα οντας σε αποσταση 18 εκατοστων η μια απο την αλλη.
Ε, αυτο δεν γινεται, ξεχασε το. Αν προσπαθησεις να το κανεις, θα σπασεις ειτε τη ζαντα, ειτε το κεντρο. Κι αν οχι αμεσα, σε συντομο χρονικο διαστημα.
Οι Aksium παντως, ειναι αλουμινενιες ζαντες, κι οχι carbon.
Aυτο σημαινει οτι ειναι πιθανον να μπορει να ισιωσει -εστω στοιχειωδως- το στεφανι, και να γινει χρησιμοποιησιμο παλι.
Πραγματικα σαν καινουριο ομως, πολυ δυσκολο να ξαναγινει. Οπτικα και οδηγικα ισως να μη φαινεται, αλλα δεν θα εχει την αντοχη και την αξιοπιστια του καινουριου.
Και παλι ολα εξαρτωνται απο την κατασταση του συγκεκριμενου τροχου, και τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του στεφανιου (λιγες ακτινες = υπερενισχυμενο "σκληρο" στεφανι = πολυ δυσκολο ισιωμα).
Εννοειται βεβαια, οτι μιλαμε για απλο πλευρικο στραβωμα στεφανιου, κι οχι και για ασχημο χτυπημα/στραβωμα του χειλους της ζαντας, πραγμα το οποιο παρα πολυ δυσκολα -κι αν- επισκευαζεται.
Κι εδω τιθεται το ερωτημα κατα ποσον αξιζει -απο αποψη κοστους- το ισιωμα του συγκεκριμενου στεφανιου, η η αντικατασταση του με ενα καινουριο (αν φυσικα το κεντρο και οι ακτινες ειναι σε καλη κατασταση, ωστε να αξιζει).
Και αναφερω το κοστος, γιατι σε ορισμενες "δυσκολες" περιπτωσεις, και προκειμενου να ισιωσει οσο γινεται καλυτερα το στεφανι, θα πρεπει πρωτα να ξεπλεχθει, ωστε να μπορει να ελεγχεται με περισσοτερη ακριβεια η πορεια του ισιωματος του στεφανιου, πραγμα το οποιο (ξεπλεξιμο-ξαναπλεξιμο) επιβαρυνει το κοστος.
Αν βεβαια κανεις ειναι σε θεση να φερει εις περας τα ανωτερω μονος του, δεν το συζηταμε, εννοειται πως -τουλαχιστον- το προσπαθει.
Αυτα τα ολιγα.
"...Ευχαριστω, ισως το δεις στους ΦΤΠ καμια Τριτη για να μου πεις μια γνωμη..."
Φυσικα, αλλα πριν απο αυτο, καλο θα ηταν να ενημερωσεις, γιατι τετοιου ειδους ελεγχοι περιλαμβανουν χρηση εξειδικευμενων εργαλειων, τα οποια δεν υπαρχουν μονιμα στο χωρο των ΦΤΠ.
Θα πρεπει λοιπον να το γνωριζω προηγουμενως, ωστε να φροντισω να υπαρχουν.
Υπ'οψιν οτι "καρουμπαλα" στη ζαντα της ταξης μερικων δεκατων η ακομη και εκατοστων του χιλιοστου, δεν γινονται ευκολα αισθητα με το ματι, αλλα μονο στο φρενο την ωρα που φρεναρει κανεις.
Οποτε και η μετρηση απαιτει εργαλεια τα οποια μπορουν να "χειριστουν" τετοιου ειδους "αποκλισεις".
Εννοειται θα σε ενημερωσω με πμ, ευχαριστω και παλι!
Ευχαριστω για το χρονο σου Columbus ,
οι τροχοι εχουν λυθει ηδη , και σκεφτομαι να τους παω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια ( ειχα παει και ενα εμπρος σασμαν με κολλημενες-σπασμενες βιδες μεσα και μου κανανε παπαδες
[quote=AlexandrosStoubis]Ευχαριστω για το χρονο σου Columbus ,
οι τροχοι εχουν λυθει ηδη , και σκεφτομαι να τους παω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια ( ειχα παει και ενα εμπρος σασμαν με κολλημενες-σπασμενες βιδες μεσα και μου κανανε παπαδες Προσεκτικα, σταδιακα, κι εχοντας παντα τον απολυτο ελεγχο του τι συμβαινει, και του τι κανεις. Κι αυτο γιατι τα ορια αναμεσα στην επισκευη η την καταστροφη, ειναι πολυ κοντα.
Εκανες αναζήτηση,βγάζει αρκετά ενδιαφέροντα.
Ρετουσάρισμα στους τροχούς carbon του φιλου μας Οι Carbon τροχοί επιβίωσαν άραγε?Αν όχι εμείς εδώ είμαστε!
Εκτός και αν ρίχνουμε δόλωμα
...φούρνο θα τη βάλεις, στους 220 για 10 λεπτά.
Φιλαρακι κατι σε αλουμινιο παιζει; εχω κατι ακριβα στεφανια ρε γμτ που στραβωσαν σε σχαρα υδατων(πωωω εισαι επιστημονας ρε παιδι μ) και ειναι κριμα να φανε σουτ
Έχει ροδοκοκκινήσει. Να την βγάλω;
...κι αναλογα το ειδος του στραβωματος, και το ειδος της ζαντας.
Σε ορισμενες περιπτωσεις (πολυ μικρα και ηπια στραβωματα ορισμενου ειδους) μπορει να ξαναγινει σαν καινουρια.
Σε πιο βαριες περιπτωσεις παει για πεταμα η ζαντα.
Υπαρχει και ο μεσος ορος, οπου η ζαντα δεν γινεται σαν καινουρια, αλλα γινεται χρησιμοποιησιμη με καποια "κουσουράκια" ομως.
Εδω οπως καταλαβαινεις, δεν υπαρχουν κανονες, αλλα ολα ειναι αναλογα με τη συγκεκριμενη περιπτωση καθε φορα.
H μπροστινη μου carbon ζαντα έχει ένα πολύ ψιλό στραβωματάκι που εντοπίζεται πολύ δύσκολα με γυμνό μάτι (κάτι σαν διαφορετική γυαλάδα στο φως). Το αποτέλεσμα όταν πατάω φρένο δεν έχει πρόβλημα αλλά λίγο πριν σταματήσει να κάνει ένα ταρακούνημα, κάτι σαν το ABS του αυτοκινήτου.
Υπάρχει καμία ιδέα για να διορθωθεί αυτό;
Φανταζομαι οτι αναφερεσαι στην επιφανεια που πατανε τα τακακια, η οποια ειναι αλουμινιο.
Φανταζομαι επισης οτι προκειται για ενα μικρο εξογκωμα (σε ενα η περισσοτερα σημεια).
Το πιο πιθανο επισης ειναι οτι προεκυψε απο καποιο χτυπημα σε ανωμαλια του δρομου, ιδιαιτερα αν δεν ειχε ελεγχθει προηγουμενως η πιεση στα λαστιχα (χαμηλη πιεση).
Καποια απο αυτα τα χτυπηματα επισκευαζονται.
Αλλα αυτο δεν μπορει να το πει κανενας αν δεν δει πρωτα περι τινος προκειται.
Ακριβως αυτο, το μονο που δεν ειμαι σιγουρος ειναι το πως εγινε αφου τις εχω παρει μεταχειρισμενες και δεν ειμαι σιγουρος αν το εχω κανει εγω (τις εχω 3,5 χρονια...), την πιεση παντως την φροντιζω σχολαστικα.
Ευχαριστω, ισως το δεις στους ΦΤΠ καμια Τριτη για να μου πεις μια γνωμη.
"...Ευχαριστω, ισως το δεις στους ΦΤΠ καμια Τριτη για να μου πεις μια γνωμη..."
Φυσικα, αλλα πριν απο αυτο, καλο θα ηταν να ενημερωσεις, γιατι τετοιου ειδους ελεγχοι περιλαμβανουν χρηση εξειδικευμενων εργαλειων, τα οποια δεν υπαρχουν μονιμα στο χωρο των ΦΤΠ.
Θα πρεπει λοιπον να το γνωριζω προηγουμενως, ωστε να φροντισω να υπαρχουν.
Υπ'οψιν οτι "καρουμπαλα" στη ζαντα της ταξης μερικων δεκατων η ακομη και εκατοστων του χιλιοστου, δεν γινονται ευκολα αισθητα με το ματι, αλλα μονο στο φρενο την ωρα που φρεναρει κανεις.
Οποτε και η μετρηση απαιτει εργαλεια τα οποια μπορουν να "χειριστουν" τετοιου ειδους "αποκλισεις".
το 1/4 της ζαντας εχει στραβωσει ,σιγουρα θα ερχεται στα ισια του( δεν εχω πολυψαξει στο google)
πιστευω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια λογικα θα ξερουν.
(για καρμπον δεν εχω ιδεα τι παιζει..)
με πιστολι θερμου αερα επισης μπορει να γινεται κατι, εγω πιστευω οτι σιγουρα ισιωνουν αν βρω το καταλληλο εργαλειο+ μαστορα
ειναι 20ακτινες aksium
ισως να γινεται κατι με forced ακτινολογηση;...
...ξεχασε την. Την κανει καποιος μονο on the road, κουτσα-στραβα, κι αυτο ισα-ισα για να γυρισει σπιτι του.
Και οι πιθανοτητες επιτυχιας, εξαρτωνται αμεσα απο τον αριθμο των ακτινων:
Οσο περισσοτερες ακτινες, τοσο πιο πιθανο/ευκολο να πετυχει.
Δεν ειναι λυση ουτε μονιμη, ουτε ακριβης, και το χειροτερο καθολου αξιοπιστη η αντοχης. Αν το παρακανεις δε, θα παρεις τη ζαντα στο χερι (= ξεριζωμενες ακτινες, η και σπασμενη φλαντζα κεντρου).
Και για την περιπτωση σου, οι (πολυ λιγες) 20 ακτινες του τροχου, καθιστουν ακομη κι αυτην την προχειρη επισκευη/ακτινολογηση on the road πρακτικα αδυνατη.
Σκεψου οτι σε ενα 20ακτινο τροχο, οι ακτινες της καθε πλευρας, απεχουν μεταξυ τους περιπου 18 εκατοστα. Πραγμα που σημαινει οτι καθε ακτινα εχει στη δικαιοδοσια της 18 εκατοστα στεφανιου (9 εκατοστα εκατερωθεν της ακτινας), τα οποια πρεπει να στηριξει/τραβηξει, ωστε το στεφανι να ειναι ισιο κι ανθεκτικο. Στο ενα τεταρτο του στεφανιου που λες οτι εχει στραβωσει, αντιστοιχουν χονδρικα 2 η 3 ακτινες της μιας πλευρας. Κι αυτες οι 2 η 3 ακτινες, θα πρεπει να τραβηξουν το στραβο τμημα του στεφανιου ωστε να ισιωσει, και ταυτοχρονα οντας σε αποσταση 18 εκατοστων η μια απο την αλλη.
Ε, αυτο δεν γινεται, ξεχασε το. Αν προσπαθησεις να το κανεις, θα σπασεις ειτε τη ζαντα, ειτε το κεντρο. Κι αν οχι αμεσα, σε συντομο χρονικο διαστημα.
Οι Aksium παντως, ειναι αλουμινενιες ζαντες, κι οχι carbon.
Aυτο σημαινει οτι ειναι πιθανον να μπορει να ισιωσει -εστω στοιχειωδως- το στεφανι, και να γινει χρησιμοποιησιμο παλι.
Πραγματικα σαν καινουριο ομως, πολυ δυσκολο να ξαναγινει. Οπτικα και οδηγικα ισως να μη φαινεται, αλλα δεν θα εχει την αντοχη και την αξιοπιστια του καινουριου.
Και παλι ολα εξαρτωνται απο την κατασταση του συγκεκριμενου τροχου, και τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του στεφανιου (λιγες ακτινες = υπερενισχυμενο "σκληρο" στεφανι = πολυ δυσκολο ισιωμα).
Εννοειται βεβαια, οτι μιλαμε για απλο πλευρικο στραβωμα στεφανιου, κι οχι και για ασχημο χτυπημα/στραβωμα του χειλους της ζαντας, πραγμα το οποιο παρα πολυ δυσκολα -κι αν- επισκευαζεται.
Κι εδω τιθεται το ερωτημα κατα ποσον αξιζει -απο αποψη κοστους- το ισιωμα του συγκεκριμενου στεφανιου, η η αντικατασταση του με ενα καινουριο (αν φυσικα το κεντρο και οι ακτινες ειναι σε καλη κατασταση, ωστε να αξιζει).
Και αναφερω το κοστος, γιατι σε ορισμενες "δυσκολες" περιπτωσεις, και προκειμενου να ισιωσει οσο γινεται καλυτερα το στεφανι, θα πρεπει πρωτα να ξεπλεχθει, ωστε να μπορει να ελεγχεται με περισσοτερη ακριβεια η πορεια του ισιωματος του στεφανιου, πραγμα το οποιο (ξεπλεξιμο-ξαναπλεξιμο) επιβαρυνει το κοστος.
Αν βεβαια κανεις ειναι σε θεση να φερει εις περας τα ανωτερω μονος του, δεν το συζηταμε, εννοειται πως -τουλαχιστον- το προσπαθει.
Αυτα τα ολιγα.
Εννοειται θα σε ενημερωσω με πμ, ευχαριστω και παλι!
Ευχαριστω για το χρονο σου Columbus ,
οι τροχοι εχουν λυθει ηδη , και σκεφτομαι να τους παω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια ( ειχα παει και ενα εμπρος σασμαν με κολλημενες-σπασμενες βιδες μεσα και μου κανανε παπαδες
Να την τρυπήσεις λίγο πρώτα με το μαχαίρι. Θέλει λίγο προσοχή μη σου μείνει άψητη στη βάση!
Μανούλα!!!
[quote=AlexandrosStoubis]Ευχαριστω για το χρονο σου Columbus ,
οι τροχοι εχουν λυθει ηδη , και σκεφτομαι να τους παω σε κανα μηχανουργειο στο πειραια ( ειχα παει και ενα εμπρος σασμαν με κολλημενες-σπασμενες βιδες μεσα και μου κανανε παπαδες Προσεκτικα, σταδιακα, κι εχοντας παντα τον απολυτο ελεγχο του τι συμβαινει, και του τι κανεις. Κι αυτο γιατι τα ορια αναμεσα στην επισκευη η την καταστροφη, ειναι πολυ κοντα.